Adatok
TheReaperMan
0 bejegyzést írt és 14 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
![](https://m.blog.hu/id/iddqd/image/.external/.thumbs/174017475d993b1ca166f5cf90b4a592_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
Könnyű dolgunk volt a mostani Checkpoint Now főtémájának kiválasztásakor: októberben a Microsoft megvette az Activision-Blizzardot, pontosabban egy 21 hónapig húzódó egyezkedés és bírósági kötélhúzás után elhárultak az akadályok és megköttetett a biznisz. Szóval az adás elején erről beszéltünk…..
![](https://m.blog.hu/id/iddqd/image/.external/.thumbs/ab9425e23af67415b6938bf417964b2a_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
Hú, jó sokat csúszott az esedékes Checkpoint Now (az iskolakezdésre és a nyaralásra tudok mutogatni), de talán még élénken élnek az augusztusi emlékek ahhoz, hogy gyorsan bepótoljuk a lemaradást. Íme hát az előző hónap legfontosabb híreit végigkommentáló adásunk, néhány egyéb aprósággal.…..
TheReaperMan
2021.09.11 09:58:05
@manson karcsi: Valószínűleg nem folytatják, teljes reboot lesz, új karakterekkel.
![](https://m.blog.hu/id/iddqd/image/.external/.thumbs/555fd4943bfe4f0de927312c5d00dc99_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
Az első Checkpoint Now egész jó visszhangokra talált, így folytatjuk. Tudjátok, ez az előző hónap legfontosabb híreit végigkommentáló adásunk, néhány egyéb aprósággal. A visszajelzések alapján többen hiányoltatok kickstarteres, illetve nagyon fura retrós híreket, most ilyenek is kerültek az új…..
TheReaperMan
2021.03.11 00:30:56
![](https://m.blog.hu/id/iddqd/image/.external/.thumbs/6043b180a11c95facdc3602f2b934c0f_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
Üdv minden régijáték-rajongónak, megint itt van 2in1 rovatunk, a Checkpoint Mini, ami cikk és podcast is, attól függően, ki hogyan fogyasztja. Szokás szerint a lejátszó után egy cikkecske is jön a játékról azok kedvéért, akiknek a podcastes formátum annyira nem jön be, de pár bekezdést bármikor…..
TheReaperMan
2020.10.24 10:03:36
@Vrungel76: Clive Barker's Undying
![](https://m.blog.hu/id/iddqd/image/.external/.thumbs/e14453e43cb9a036447297a265406543_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
Július végén otthon voltam egy hetet, és Grathtel kihasználtuk a lehetőséget: négy adást is felvettünk, még utoljára az Index stúdiójában. A következő hetekben ezek jönnek, aztán nagyon remélem, hogy a második hullám megengedi, hogy az őszi szünetben is hazajussak. Addig is fogadjátok szeretettel az…..
TheReaperMan
2020.08.25 20:15:45
@Flankerr: Meszeslosz. Meg a régi szép idők mikor Doom-klón, illetve "emberszimulátor" volt a hivatalos megnevezés :).
TheReaperMan
2020.09.01 17:45:33
@bonsaicane: fantazmagorilla az utolso mondatban: pcvilag.muskatli.hu/irodalom/PcU/pcu14/kep.php?kepparam=pcu14-5.jpg
A szamok betuk helyett meg a 80as evek BBS-eirol jon, ez a leetspeak en.wikipedia.org/wiki/Leet
A szamok betuk helyett meg a 80as evek BBS-eirol jon, ez a leetspeak en.wikipedia.org/wiki/Leet
IDDQD
Checkpoint Mini #131: C&C: Red Alert (+ a 10 legjobb játék, aminek szín van a címében)
2020.05.28 22:26:58
![](https://m.blog.hu/id/iddqd/image/.external/.thumbs/75022829dd31583277f2f43a78c6515b_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
A Üdv minden régijáték-rajongónak, megint itt van 2in1 rovatunk, a Checkpoint Mini, ami cikk és podcast is, attól függően, ki hogyan fogyasztja. Szokás szerint a lejátszó után egy cikkecske is jön a játékról azok kedvéért, akiknek a podcastes formátum annyira nem jön be, de pár bekezdést bármikor…..
TheReaperMan
2020.06.04 19:24:05
@Zabalint: Igen, igaz hogy a C&C már az elejétől is jobban hozta az asszimetriát: gyors és olcsó NOD gerillacsapatok a GDI úthenger ellen. De azért az első két játékban a gyalogos egységek meg az "gyorsabb olcsóbb tank a drágább keményebb tank ellen" még nem annyira hangsúlyozta a különbséget, volt jópár egység és épület ami ugyanaz vagy épp nagyon hasonló volt a két térfélen. A Tiberian Sun ilyen szempontból már pont alakult, ott nem igazán volt átfedés a két oldal designja között, csak a RA2 nekem valahogy bejövősebb volt, ez már tényleg ízlés kérdése :).
TheReaperMan
2020.06.08 17:44:01
@Zabalint: Mondhatnám hogy a nagy tank az egyetlen hasonlóság, de azért nem így van :D. Viszont rengeteg új és különböző egység került a 2-be. A kedvenceim az ilyen apróságok, hogy még a harvester sem ugyanazt tudja a két oldalon (allied teleportál, szovjetnek gépágyú van a tetején), vagy az alap "géppisztolyos katona" is eltér. Itt lehet hasonlítgatni:
cnc.fandom.com/wiki/Category:Red_Alert_2_Soviet_Arsenal
cnc.fandom.com/wiki/Category:Red_Alert_2_Allied_Arsenal
cnc.fandom.com/wiki/Category:Red_Alert_2_Soviet_Arsenal
cnc.fandom.com/wiki/Category:Red_Alert_2_Allied_Arsenal
![](https://m.blog.hu/id/iddqd/image/.external/.thumbs/a97bdd67c05e70331e23af54bba901d1_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
(Disclaimer: valami hiba volt a felvételnél, amit utómunkában sem tudtam kiszűrni, ezért az első öt perc picit recsegős. Elnézést a technikai malőrért.) Üdv minden régijáték-rajongónak, megint itt van 2in1 rovatunk, a Checkpoint Mini, ami cikk és podcast is, attól függően, ki hogyan fogyasztja.…..
TheReaperMan
2019.08.21 09:30:28
@molnibalage: Lehet nem 100%-ig pontosan emlékszem, de a fűszeres időszak előtt gondolkodó gépeket használtak hogy elvégezzék a bonyolult számításokat amik a térhajlítashoz kellenek (pl. hogy ne egy csillag belsejében landoljon a hajó). Ezeket már régen betiltották, mivel öntudatra ébredve majdnem kiirtották az emberiséget.
Ezért vannak a házaknak mentát tanácsadói akik gyakorlatilag "emberi számítógépek" nagymértékű analitikus képességgel. A navigációs komputereket pedig a szétfűszerezett navigátorokkal helyettesítik akik kiválasztják a sok lehetséges idővonal közül azt, amikor a hajónak nem esik baja.
Térhajlítás nélkül utazni pedig olyan mint kb most lenne, sima hajtóművel, évszázadok alatt. Hajlítással a hajó gyakorlatilag mozdulatlan marad csak máshol landol a térben.
Ezért vannak a házaknak mentát tanácsadói akik gyakorlatilag "emberi számítógépek" nagymértékű analitikus képességgel. A navigációs komputereket pedig a szétfűszerezett navigátorokkal helyettesítik akik kiválasztják a sok lehetséges idővonal közül azt, amikor a hajónak nem esik baja.
Térhajlítás nélkül utazni pedig olyan mint kb most lenne, sima hajtóművel, évszázadok alatt. Hajlítással a hajó gyakorlatilag mozdulatlan marad csak máshol landol a térben.
TheReaperMan
2019.08.21 21:46:16
@Keresztény szellemiségű luxuskurva: A Dune nem space fantasy hanem spice fantasy (sorry).
![](https://m.blog.hu/id/iddqd/image/.external/.thumbs/7bdfcd5dc58de5a475dd5e9bcc294003_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
Üdv minden régijáték-rajongónak, megint itt van 2in1 rovatunk, a Checkpoint Mini, ami cikk és podcast is, attól függően, ki hogyan fogyasztja. Szokás szerint a lejátszó után egy cikkecske is jön a játékról azok kedvéért, akiknek a podcastes formátum annyira nem jön be, de pár bekezdést bármikor…..
TheReaperMan
2019.07.08 09:50:00
@Cooper911: Ja, amikor arról volt szó hogy ez teljesen életképtelen akkor nekem is a Magicka jutott egyből eszembe. Mondjuk az egyáltalán nem veszi magát komolyan és a humor részben abból fakad hogy elrontod a kombókat/elfelejted őket aztán hülyeségeket varázsolsz.
![](https://m.blog.hu/id/iddqd/image/.external/.thumbs/91c241fae045bbacd78ebec8315880f6_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
Megsorozunk benneteket adásokkal a héten és a jövő héten, hogy tudjatok mit hallgatni az ünnepekben (és hogy legyen mire hivatkoznunk, amikor január első hetében pihenünk kicsit). Tegnapelőtt ment ki egy Mini, de máris itt a következő Checkpoint visszatérő vendégünkkel, Hancuval. Ebből következően…..
TheReaperMan
2017.12.23 10:14:32
@Adam Lorincz: a jelenlegi jogtulajdonos letiltatta az egész PC Guru kollekciót a retroujságról, mert rájöttek, hogy hatalmas jogsértés ha valaki régi számokat tölt le.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Nálam fiatalabbaknál még jellemzőbb, hogy "half angolul" beszélnek. Amikor a német volt a domináns nyelv, akkor stafírung volt, eszcájg, meg echte. Azt is túl lehetett élni, deal with it.