Adatok
zwasch
0 bejegyzést írt és 12 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Annak idején több embertől is hallottam, miszerint a budapesti (új) Erzsébet hídról azért szedték le a villamost, mert a kábelhidak nem szeretik a vasúti járművek okozta dinamikus terhelést. Ez alapvetően tévedés, és gyönyörűen lehet cáfolni, amennyiben az ember készít egy…..
zwasch
2017.12.21 13:20:28
upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/b7/King_Aleksandar_bridge_in_Belgrade.jpg
Általánosságban...
Bár a budapesti villamoshálózat problémáin sokat segítenének az első posztunkban javasolt gyorsítási intézkedések, magának a vonalhálózatnak a fejlesztésével is foglalkozni kell, mert komoly bajok vannak.
A legnagyobb gond a belvárosi gerincvonalak (Rákóczi út, Bajcsy-Zsilinszky…..
zwasch
2017.12.06 14:01:52
@sujbert:
"Mi legyen Észak-Pesten, különös tekintettel a Káposztásmegyei lakótelepre?"
"Káposztásmegyer" vasútállomás a váci vonalra?
Negyed órácska lenne kb. onnan a Nyugati! Valamit segítene.
(Persze valami ráhordó járat is mellé)
"Mi legyen Észak-Pesten, különös tekintettel a Káposztásmegyei lakótelepre?"
"Káposztásmegyer" vasútállomás a váci vonalra?
Negyed órácska lenne kb. onnan a Nyugati! Valamit segítene.
(Persze valami ráhordó járat is mellé)
zwasch
2017.12.06 14:05:41
@allesmogelijk:
"Ha valaki buszokban gondolkozik, az bizony komoly gond: közvetlen légszennyezés,"
CNG, LNG + Buszsáv
"Ha valaki buszokban gondolkozik, az bizony komoly gond: közvetlen légszennyezés,"
CNG, LNG + Buszsáv
zwasch
2017.12.06 14:21:32
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:
"Kőbányán a Harmat utcai emelkedőt nem bírná leküzdeni a villamos."
Biztos? Akkor talán a light-train!
Amúgy a 37-es villamossal az a baj, hogy a volt gyártelep mellett halad, anno biztosan jó volt, ma már nem.
Kőbánya-Óhegy alá meg keresztül-kasul alagutakat kellene fúrni, de a Kőér u./Gitár u. nyomvonalon mindenképpen.
"Kőbányán a Harmat utcai emelkedőt nem bírná leküzdeni a villamos."
Biztos? Akkor talán a light-train!
Amúgy a 37-es villamossal az a baj, hogy a volt gyártelep mellett halad, anno biztosan jó volt, ma már nem.
Kőbánya-Óhegy alá meg keresztül-kasul alagutakat kellene fúrni, de a Kőér u./Gitár u. nyomvonalon mindenképpen.
Miért jó kerékpározni egy nagyvárosban?
Míg a kisebb településeken a gyalog/kerékpárral/autóval kombináción kívül az egyéb lehetőségek kimerülnek a napi pár helyközi járatban, szerencsésebb esetben a használhatónak hazudott (bocsánat: hirdetett) vasútban, addig a nagyvárosokban az esetek…..
zwasch
2017.12.06 09:11:43
zwasch
2017.12.06 12:57:58
Anno:
www.vandorfeny.hu/uploads/d67f382f-7f86-4600-85dd-e6b7280a1daf_image.jpg
budapestcity.org/05-templomok/08/Szent-Rokus-kapolna/kep2.jpg
Itt még látszik a Rókus templom/kápolna mögött az azóta lebontott Nemzeti Színház is.
www.vandorfeny.hu/uploads/d67f382f-7f86-4600-85dd-e6b7280a1daf_image.jpg
budapestcity.org/05-templomok/08/Szent-Rokus-kapolna/kep2.jpg
Itt még látszik a Rókus templom/kápolna mögött az azóta lebontott Nemzeti Színház is.
zwasch
2017.12.06 09:04:17
Rákóczi út:
m.blog.hu/ko/kozlekedesiklub/image/nyugat_hu.jpg
Ott a Rókus kórház tömbje, tökre megtöri a Rákóczi utat.
Egy teljesen jellegtelen épület huszonX ablaksorral.
Nem lehetne visszabontani belőle 2-3-at?
Így lecsapni az épület sarkát, a belső kertet kibontani, máris kezelhetőbb lenne a dolog.
(Persze nem városi autópálya szélesítésre kellene használni az így nyert helyet!)
https://www.google.hu/maps/@47.4964581,19.0685407,3a,60y,216.76h,108.09t/data=!3m6!1e1!3m4!1sVzEKkHf0OQ7Z56ckXS0K9w!2e0!7i13312!8i6656
https://www.google.hu/maps/@47.4961474,19.0681337,175m/data=!3m1!1e3
m.blog.hu/ko/kozlekedesiklub/image/nyugat_hu.jpg
Ott a Rókus kórház tömbje, tökre megtöri a Rákóczi utat.
Egy teljesen jellegtelen épület huszonX ablaksorral.
Nem lehetne visszabontani belőle 2-3-at?
Így lecsapni az épület sarkát, a belső kertet kibontani, máris kezelhetőbb lenne a dolog.
(Persze nem városi autópálya szélesítésre kellene használni az így nyert helyet!)
https://www.google.hu/maps/@47.4964581,19.0685407,3a,60y,216.76h,108.09t/data=!3m6!1e1!3m4!1sVzEKkHf0OQ7Z56ckXS0K9w!2e0!7i13312!8i6656
https://www.google.hu/maps/@47.4961474,19.0681337,175m/data=!3m1!1e3
A magyar gyorsforgalmi útfejlesztés az elmúlt években elérte azt a kiépítettségi szintet, ahol a további fejlesztések egy részét szakmai indokok alapján már meg lehet kérdőjelezni. Ennek remek táptalajt ad az ismert, és unalomig ismételt miniszterelnöki mondat az egri…..
zwasch
2017.12.06 12:32:23
@gigabursch:
"A középsősávos idiótákat vastagon büntetném.
Nevelésképpen... "
Hol lehet szabályosan, 130 km/h-val haladni folyamatosan?
Külső sáv: tele kamionnal, furgonnal, utánfutós miegymással, 90-110 km/h
Belső sáv: "rámnemvonatkozikatörvény" 160-170+ km/h-val haladó kedvesemberek :-(
(Amúgy ha felemelnék a 130-at 140-150-re, akkor sem változna a helyzet, mert a két szélsőség a 85 km/h és a 170+ km/h, közben a közlekedők 90%-a elégedett lenne, ha folyamatosan tudna 130-140 km/h körül haladni.)
"A középsősávos idiótákat vastagon büntetném.
Nevelésképpen... "
Hol lehet szabályosan, 130 km/h-val haladni folyamatosan?
Külső sáv: tele kamionnal, furgonnal, utánfutós miegymással, 90-110 km/h
Belső sáv: "rámnemvonatkozikatörvény" 160-170+ km/h-val haladó kedvesemberek :-(
(Amúgy ha felemelnék a 130-at 140-150-re, akkor sem változna a helyzet, mert a két szélsőség a 85 km/h és a 170+ km/h, közben a közlekedők 90%-a elégedett lenne, ha folyamatosan tudna 130-140 km/h körül haladni.)
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz