Adatok
csimi_
0 bejegyzést írt és 21 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Úgy kezdődött, hogy szembejött a Cinken egy zsírkrétarajz, és most ott tartok, hogy két órája Orosz Péter hat-nyolc éves totalcaros novelláit olvasom. Nem lehet abbahagyni, de gyorsítósávot rajzolni ehhez a Tempolimit nélküli Autobahnhoz pláne rettentő hálátlan…..
Miért is kamu az összes, gyári fogyasztási adat? Mert a mérési metódus rossz és sok köze nincs a valósághoz.
Az Égéstér 130. adásának kommentposztja.
Direktlink a letöltéshez...
csimi_
2014.08.01 08:17:41
Pere Laci sztorijai óta tudjuk, Indiában a munka és a munkaerő fogalma alig van fedésben a mi ismereteinkkel. A munkavédelem féltő kontrollja nélkül pedig új területek nyílnak az ember előtt, ahol angolos higgadtsággal és rögtönzéssel egészen extrém élethelyzetek is…..
csimi_
2014.07.24 21:23:13
December harmincadikán vesszük fel az Égéstér 100-ik adását. Ami lehet, hogy valójában nem is ennyi, hanem mondjuk 95, vagy akár 102. Mindegy, nekünk ez a százas és úgy is hívjuk, úgy is készülünk rá.
És ez nem egy akármilyen adás lesz, hiszen a stúdiót ezúttal…..
Kollégánk, Vályi István a múlt héten meggyőző fölénnyel megnyerte a Totalcar fotópályázatát, mert az olvasók szavazatai alapján ő készítette a legjobb képet az Opel szupercuki kisautójáról, az Adam-ről. Istvánt pillanatokon belül elragadja a világhír, ezért talán ez az…..
csimi_
2013.05.14 12:59:18
@szófogadatlan prókátor: lehet már a 6b-ben van, mert azt hiszi okosabb mint egy ötödikes?
csimi_
2013.05.14 20:09:19
@szófogadatlan prókátor:
csak amit a többi totalcar cikkből olvastam: eléggé sok melóval jár a COTY tagság, valamint az angol magazin indításában is volt szerepe.
De az is lehet, egyszerűen csak öntözőcsatornák és szélmalmok tervezésével foglalkozik
www.comedycentral.hu/photos/142_egykezes/?flipbook=napirajz-comedy-2013
csak amit a többi totalcar cikkből olvastam: eléggé sok melóval jár a COTY tagság, valamint az angol magazin indításában is volt szerepe.
De az is lehet, egyszerűen csak öntözőcsatornák és szélmalmok tervezésével foglalkozik
www.comedycentral.hu/photos/142_egykezes/?flipbook=napirajz-comedy-2013
Irigylem azokat a megszállottakat, akik képesek egy húszéves, teljesen átlagos autóval hetekig vagy akár hónapokig foglalkozni, hogy azt többé senki ne keverhesse össze a több tízezer hasonlóval. Előre szólok, hogy az alábbiakban egy szó sem esik majd ízlésről, most az…..
Szó lesz sámfavonatról, vicces feliratokról, fura dolgokat eszünk, majd beülünk egy agyonahasznált taxiba, ami új. Ja, és a piros lámpás negyed sem marad el.Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
csimi_
2011.12.08 02:57:56
Ne feledjétek a HQ gombot az összes pixelért!
Nos, srácok, jó-e az irány?
Előző adásunk:
Nissan 370Z vs Hyundai Genesis, Mini JCW - tctv3 1. adás..
csimi_
2011.10.17 21:11:35
Amit alant láthatnak, az ma már – szerencsére – történelem. Ez egy hivatalos kis oktatófilm 1987-ből. A Pontiac kereskedők agyát mosták vele anno, akiknek így könnyebb dolguk volt, amikor be kellett fűzniük az európai vagy japán autót jó eséllyel még sosem látott…..
csimi_
2011.03.09 22:48:26
@Big Blaster: Jogos az észrevétel, a "mindig"-et kicserélem "általában"-ra.
A Ford szerintem amúgy is kicsit kilóg az amcsi gyártók sorából. Nekik elég komoly európai fejlesztőközpontjuk van, és az általában európai/japán autók által uralt motorsportban is részt vettek néha (F1, rally, WTCC, BTCC stb.), ahol komoly eredményeket is elértek nagyon komoly gépekkel (pl Escort WRC, Focus WRC, Sierra Cosworth stb.)
A Ford szerintem amúgy is kicsit kilóg az amcsi gyártók sorából. Nekik elég komoly európai fejlesztőközpontjuk van, és az általában európai/japán autók által uralt motorsportban is részt vettek néha (F1, rally, WTCC, BTCC stb.), ahol komoly eredményeket is elértek nagyon komoly gépekkel (pl Escort WRC, Focus WRC, Sierra Cosworth stb.)
csimi_
2011.03.09 23:44:40
@Kifordított kacagány: Ha tényleg nincs semmi lemaradásuk az európai/japán konkurensekkel szemben, akkor miért vette át a Toyota a piacvezető szerepét az USA-ban és miért a GM került a csőd szélére nem pedig pl a VW csoport?
Azt nem is állítottam, hogy ha akarnának nem tudnának csúcstechnikát az amcsik, ha (majdnem) minden másban tudnak, miért pont autóból ne tudnának. De valamit bizony elcsesztek, hogy a csőd szélére kerültek...
Azt nem is állítottam, hogy ha akarnának nem tudnának csúcstechnikát az amcsik, ha (majdnem) minden másban tudnak, miért pont autóból ne tudnának. De valamit bizony elcsesztek, hogy a csőd szélére kerültek...
Egy apró manufaktúra Olaszországban, ahol évente néhány tucat autót gyártanak igazi megszállottak. A tulajdonos egy argentin, aki valószínűleg már régóta keresi az elgurult gyógyszert. Legalábbis erre következtethetünk, ha megnézzük az elmúlt évek termését. 400 lóerő…..
14:15 Bendével az irodájában éppen a Hotel Daniaban készült videót nézzük, amikor Vályi Pista nevét írja ki a telefonom: Történelmi pillanat, a Ponty és a csapat megérkeztek Viszre. Öröm, eufória és könnyek. Margó, Karesz felesége pityereg a megkönnyebbültségtől, közben meg sem áll, mert gigantikus…..
A tegnapi lazítás után ma gőzerővel dolgozunk azon, hogy holnap is egy olvasható, nyelvi sallangoktól mentes, tartalmas honlapra kattinthassanak. A Totalcar minden dolgozója nevében: omm..
csimi_
2009.02.17 20:30:19
Felpörögtek az események. Múlt héten rájöttem, hogy igazából elfér ez nálam a garázsban. Úgyhogy befejeztem a régi, sokszor lemerült és keveset bíró akksi töltögetését, vettem bele egy újat. Aztán elvittem olajcserére. Ott aztán kapott új gyertyákat is. Végül pedig…..
csimi_
2009.02.13 17:18:57
Lewis nem tud Felipét előzni, csak...... Kimit tud...
csimi_
2008.09.12 16:02:20
Nagy port kavart az egy hete posztolt jobbra tartós írás, x yyy - akinek a nickneve vélhetően nem a polgári nevéből származik - kiakadhatott rajta, mert nem volt elég neki az eddigi közel háromszáz komment a témában. Talán mert még mindig nincs egyetértés imádott olvasóink…..
Volt pár hete az az ominózus cikkem a londoni dugóról, ami, ugye nincs is. Legalábbis amikor mi ott jártunk, nem volt. Pedig két és fél napon át, nagyjából reggeltől éjjelig folyamatosan a belváros és a peremkerületek között cirkuláltunk a bér-Fiestával. A legbelebb…..
csimi_
2008.06.20 18:14:44
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Talán pont Stump Bandi (vagy lehet Zách Dani) egyik cikke kezdődött úgy, hogy: A változatosság minden formában gyönyörködtet...
vagy valami hasonló.
Egy-két ilyen OP stílusú cikk is elférne még ma is a Totalcaron, szerintem.
Viszont a belsőség annak idején tényleg elég fura volt egy autós portálhoz, valahogy nem igazán illet ide.