Adatok
Borzii
0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Aki olvassa a blogot, talán emlékszik rá, mennyit küzdöttem egy aprócskának tűnő hibával, mellyel sokan talán nem is foglalkoznának, vagy letudnák egy "hát ez ilyen"-nel, meg, hogy "öreg és lelke" van. A finom gázadásra történő fuldoklásra gondolok, mely kisebb-nagyobb mértékben, de a…..
Borzii
2023.05.31 23:33:59
@xbr: Köszi a választ, jobb későn...:-)
Tök véletlen tévedtem az oldalra. Kb fél évenként ránézek, hátha van új posztod. Most az aktualitás az volt, hogy ma hoztam el Petitől a gépet. Szelep segédhimba eltört, de a mester szerencsére ismét tudott segíteni! Ősszel honosíttattam 3 év állás és egy nagyszervíz után. 44lóerőre upgradelve Peti és Andris által elképesztő jó lett. Szusszanást most nem észleltem. Ma hazafelé a Pilisen keresztül Budakalászra ismét megerősítettem magamban, hogy ez bizony páratlan. Közel negyven éves gép ezzel a karakterrel kész őrület. Van egy Kawám is (Versys), mely kezes, praktikus, racionális. De az XBR az igazi szerelem.
Tök véletlen tévedtem az oldalra. Kb fél évenként ránézek, hátha van új posztod. Most az aktualitás az volt, hogy ma hoztam el Petitől a gépet. Szelep segédhimba eltört, de a mester szerencsére ismét tudott segíteni! Ősszel honosíttattam 3 év állás és egy nagyszervíz után. 44lóerőre upgradelve Peti és Andris által elképesztő jó lett. Szusszanást most nem észleltem. Ma hazafelé a Pilisen keresztül Budakalászra ismét megerősítettem magamban, hogy ez bizony páratlan. Közel negyven éves gép ezzel a karakterrel kész őrület. Van egy Kawám is (Versys), mely kezes, praktikus, racionális. De az XBR az igazi szerelem.

Az emberi nagyság ott kezdődik, hogy felismerjük és büszkén felvállaljuk gyengeségeinket és hibáinkat. Az egyetlen módja a fejlődésnek, ha szembeszállunk tökéletlenségünkkel, hiszen csak így tudjuk legyőzni ezeket és tovább-, feljebb lépni. De hogy jön ez ide?! Hát, csak olvass tovább, ígérem, ez…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Azóta nálam is sok minden történt Münchenben. A tankrozsdátlanítás és foltozás :-p volt a legnagyobb kihívás ( eddig) Folyadékok, szűrők cseréjével szép lassan haladtam, most már a rozsdátlanítás folyik. A sztender tengeje nekem is megatta magát, de a német fórumon van egy klubtag akitől tudtam rendelni egy házilag esztergált darabot! Beépítés óta nem lehet teljesen hátragúzni a motort, aminek az okát nyomozom. A motor szépen fut, de nagy körre még mindig nem nertem elvinni. ( a Jawas évek még itt is kísértenek:-) Augusztus elején pedig az a tervem, hogy hazamotorozok vele, így most már kell egy 100km feletti próbakör. Itt jön viszont egy DE: A karburátor témáját alaposan körbejáró posztok után én is próbálgatom, figyelem a motor járását. Alapjárat szép, felpörögni is tud, karburátort sprayvel fújkodva nem változik a motor járása, tehát nem falsol talán. Enyhe gázadásnál viszont a bububububu közé becsúszik egy-egy szusszanás. Az út előtt nem merem szétszedni, mert félek, hogy a blogban megismert szopóroller vár rám. Ilyen szintű javításokra már nem lesz időm. És ugyebár ami működik, azt nem piszkáljuk. Most itt a KÉRDÉS: el merjek így indulni, ilyen jelenséggel eljárnak ezek a motorok üzembiztosan pár száz km-t? A blogban szó volt az esetleges szegény keverék motort rongáló hatásáról is, ezért is kérdezem. Ami érdekes, hogy a szusszanásra a leömlő tömítőgyűrűjének cseréje után lettem figyelmes. Ezzel összefügghet a jelenség? Lehet, hogy előtte is volt de nekem nem tűnt fel....
Szóval Köszönöm előre a válaszokat, és érdekelne, hogy ősz óta hogyan vált be a direktszűrő!
Borzi Münchenből