Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Adam2101

0 bejegyzést írt és 76 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Rendszeres olvasóink közül talán sokan emlékeznek még Aoki Kunio történetére. A japán világutazó kettőötvenes Suzuki Djebeljével átmotorozott többek közt Szibérián, Ukrajnán és Románián is. Magyarországra érve a Király utcai hostelben szállt meg, ám motorját reggelre…..
Elég nagy lett itthon a riadalom, amikor úgy másfél hónapja hivatalosnak tűnő levél érkezett a postafiókomba. „Értesítés forgalmi engedély okmánya érvényességi idejének lejáratáról !" Feladója a Központi rendszer, magyarul Értesítés Központi Rendszertől. Régi…..
Adam2101 2013.05.26 17:33:26
Veresegyház. A hirdetés szlogenje valahogy így szólt: "Műszaki vizsga, a fürdőkádtól a helikopterig...!"

Kapva az alkalmon vittem a szanaszét rohadt, kézifék és érdemleges lengéscsillapítás nélküli Kadettet megspékelve felemás gumikkal, jobb oldalon egy szürke és egy piros ajtóval, repedt szélvédővel, hátsó dob előtt kipuf eltörve.
Ajándék forgalmiban nem szereplő vonóhoroggal.

Kulturált vizsgahely, tiszta műhely, mosdó, szép udvar bőséges, szépen mutató használtautó kínálattal.

1. Srác ránéz, hümmög azt mondja autóstul várjak az udvaron.

2. 25 perc múlva ugyanolyan fehér Kadett érkezik, annyi különbség h az enyém 1.6D a másik 1.4i.

3. Rendszám átpakol.

4. Autó levizsgázik.

5. 32 Mátyáskirály átad, rendszám visszakap + jó tanács: 2hétig ne-igen mászkálj az autóval.

"...Te vagy a szívembe írva, Magyarország..."

Azóta a Zsiguli elkészült, 2.alkalommal vette hibátlanul a soproni "KPM-es Jenő Bácsi féle" hardcore műszakit, ahol egy karctól az autó leszakadt csotrogány, ha nem új az ablaktörlő lapát akkor közlekedésre alkalmatlan, és egy horpadt elem nála egyenes utat jelent a bontóba. Bukás mellé átlagosan fél órányi leb@szás is dukál.

Igazi "műszaki állapot fanatikusoknak" ajánlom.
Vizsgadíj 16.290, borravalót elfogadja, de egy legenda szerint megvesztegetésért rögtön rendőrt is hív:)

Érdemi konkurencia a környéken nincs mióta egy magáncégnél készült vizsga után kb 1 héttel egy kirohadt váznyúlványos Swift két embert vitt magával a sírba.

ui.: Szegény Kadett eladásra került (és volt is aki pénzt adott érte)
Vélemény-cikkünk kommentposztja...
Adam2101 2012.12.28 18:35:50
Hát kedves kommentelők, üssetek le, ordítsatok rám mindenfélét, de basszus, én kimentem volna.
Nem szégyellem, már 18 évesen is minden időmet a 2101 alatt fekve töltöttem, csak, hogy este tudjak mutatni vele valamit a soproni disco előtt. Igaz akkor még nem voltak nagyáruházak sehol.

Kimentem volna, megnéztem volna az autókat, szívesen megismerkedem új emberekkel... és igen, ha túlteng az adrenalin, akkor én is egy tiszteletkör erejéig keresztberaktam volna az autóm.

Kedves Pista, kérlek ne vedd szemrehányásnak, Te aki oly nagy lelkesedéssel vágtál bele a "Patkány Nagypolák" projektbe most hozzád hasonlóan fellelkesült srácoknak szóltál be. Frankón könnyezik a szemem amikor visszagondolok milyen öröm volt amikor sikerült úgy lehegesztenem a difit, és nekiindulni a városba céltalanul autókázni.
Amikor az utolsó filléremből tankolt benzinemet égettem, akkor láttam a haverokat akik az utolsó fillérüket égetett szeszre költötték...út mentén fetrengve.
Ezerszer inkább ez mint szesz és drog.

Tudom, hogy illegális, és tudom, hogy veszélyes, de arra kérek mindenkit, ne bántsuk egymást, ne bántsátok Ladás barátaimat. Nem jól sült el, ennyi. Ezért ilyen bántó cikket írni szerintem nem volt illendő.

Annak idején sokat jártam szegedre, arrafelé egy SRSClub által rendezett illegális gyorsulás 120 autóval, és 600 fővel punnyadásnak számított, sértő, szó szoros értelmében ócsároló cikket viszont nem adott ki egyetlen médium sem.

Ez a hangnem - illegalitás ide vagy oda - szerintem nem méltó a Totalcarhoz.
Adam2101 2012.12.28 21:24:15
@SzélsebesVelorex:

Tudják ők, hogy veszélyes, és tény, hogy veszélyt jelent másokra nézve is. A "ne bántsátok" sort leginkább úgy értettem, hogy ne ilyen "szégyenfal" stílusban nyilatkozzanak róluk.
Nem csak Ladásokra vonatkozóan, mindenkire aki ott autózgatott körbe-körbe.
Tudjon meg mindent az autósokat riogató tervről, hogy ne érje váratlanul amikor életbe lép, vagy nem lép életbe. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Nem mentség a szegénység, és a az sem, ha valakit még soha nem bírságoltak meg. Április 15-től hatályos az új szabálysértési törvény. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Adam2101 2012.04.15 22:01:51
A közérdekű munka eddig is szerepelt a bírság megfizetésének lehetőségei között.
Az ügymenet, melyet saját magam tapasztaltam:
1: Szombathelyi levél, 80 helyett 106, 30.000 bírság. Nem reagáltam.
2: Második levél: Fizesse be, vagy átadjuk az illetékes önkormányzatnak. Polcra tettem.
3: Átadtuk az illetékes önkormányzatnak, nekik fizessen. Szintén polc.
4:Önkormányzat megkapta, fizess, vagy adók formájában behajtjuk. Polc.
5: Nem fizetted be, adók formájában behajtási eljárás megindult. Polcra dobás mellett azért a bankszámlámon lévő kevéske pénzt magamhoz vettem.
6: A város jegyzője felszólít, hogy jelenjek meg a befizetés elmaradása miatt fegyelmi tárgyaláson, vagy előállít. Sapka, kabát, jegyzőhöz séta.
Kérdés: "Miért nem fizetett?"
Válasz: "Szegény vagyok én kérem"
Akkor elzárás, közmunka, vagy munkabérből letiltás.
Közmunka kiválasztva.
7. Levél: Közmunkára jelentkezzen, itt és itt.
Jelentkeztem, kivezényeltek a térre szökőkútból csikket, parkból szemetet szedni.
Reggel 7kor start, 10 kor 2 zsák tele. Munkafelügyelő: Jól dolgozott uram, a két kisebbségi(rasszizmus nélkül természetesen) eddig csak dohányzott a padon. Mehet haza.
Majd ezt még ötször...szombat reggeli edzésnek tökéletes.

Gyorshajtás időpontja: 2010.07.19.
Első közmunka nap: 2011.02.05.

Abszolút nem vagyok visszaeső szabálysértő. 2011 nyarán azonban ismét belefutottam a "kintfelejtett 50esbe" 63-mal.
1: 50 helyett 63, fizessen, 30.000 a bírság. Bónusz: 1 héten belül lehetőség nyilatkozni, nem én vezettem... aki vezetett az nyilatkozzon, hogy ő gyorshajtott az én autómmal, 2 tanúval.
2: Levelem a hatóságnak, kedves Osztrák állampolgárságú ismerős vezetett.
3: Az eljárás ellenem megszűnt, Ismerősre terhelik.

Gyorshajtás időpontja: 2011.06.03.
Ismerős 2012.03.27. : "Semmit nem kaptam...azóta kétszer igazoltattak Magyarországon, nem volt semmi".

"Nyitva van az arany(kis)kapu csak bújjatok rajta!"
Adam2101 2012.04.15 23:34:34
@livengood:

Az úgymond objektív felelősség ideje előtt mindenki annyit nyilatkozott, hogy "nem én vezettem, hanem XY"....és XY ellen nem volt köteles tanúskodni az ember.
Ezt próbálták azzal megoldani, hogy minden esetben a tulajt büntették/büntetik.
Az én helyzetemben szó sem volt "bemondásról",kölcsönadási szerződés az adott napra dátumozva, ennek másolata + a nyilatkozat, hogy aznap kölcsönben volt a járgány, elküldve levélben. Két tanúval, aláírta ismerős, aláírtam én is, probléma megoldva.
Feltehetőleg túl sok erőfeszítés lett volna megkeresni, meg ugye németül írt levélben közölni vele, hogy most Ő "meg van bírságolva".
Évente több mint 2500 gyalogost ütnek el Magyarországon, pedig az EU szerint kevesebbet kellene. A balesetek kétharmadát az autósok okozzák. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Adam2101 2012.02.20 16:54:17
Kampány...Nyereményjáték...

Gyalogos részről: füle bedugva, kezében éppen Likeol valamit a telefonján, nemhall, nemlát, ki a kisbusz mögül, át keresztbe az úton, fut a buszra, de olyat is láttam már aki "fordítva" nézett körül.

Autós részről: Bezár a posta, tolom neki, majd a következő megáll, "nekem hetesbéjemwémvan" , ha csúszik majd az ABS megfogja, "zöld volt ez még".

Vezetőségi részről: Élő példa Szülővárosomban, gyalogos és autós részről egyaránt szépen belátható kanyarnál kint a tábla, hogy az 50 méterrel odébb lévő kivilágított gyalogátkelőt használja mindenki. Kivilágítás ide vagy oda, onnan már a kanyar sem látható be, ott már egy 3. út csatlakozik 45 fokban, közvetlenül buszmegálló előtt szépen felfestve a zebra...lámpát odébb rakni, csíkot felfújni? "pénz az nincs kérem" .

Hatósági részről: 1 db kisfröccs után láthatósági mellényben, elöl hátul lámpával felszerelve,hazatekerő, kocsmától 100m-re lakó embert a saját kapualjában 20.000re bírságolni. Kocsma előtt onnan kidobott, félig az úton félig a járdán fekvő ember mellett lassan elgurulni.

Ez a probléma kérem... DE (autós szempontból): Kenőpénzért műbizonylatot nem kérő rendőrNÉNI, megvesztegethető parkolóőrök. Feketefuvarban elhozott tégla, feketén vizsgázott koromokádó 1.6D.
Végleges kivonás autó nélkül, végtelen drága, de vágott alvázszámot kiszűrni nem képes eredetvizsga.
E85 + HHO, 5.5-6 literrel gurul a Zsiguli egy 100-ast, CO kb nulla, de forgalmiban V9 is marad 00.

Magyarország én így szeretlek!
Válság? Hol itt a válság? Tíz hozzánk érkezett levél közül háromban ez a kérdés szerepel: első autómat venném, milyet szabad? Nos, nekihasaltunk a témának, árkategóriánként összeállítottunk egy-egy csokrot. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
 Úgy hírlik, jövőre alapjaiban változik meg az autópálya-használat fizetésének rendszere. És az a kép, ami kibontakozik előttünk, több mint rémisztő... Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Adam2101 2011.11.26 16:16:46
Egy továbbított üzenet:

Egy hónapra felajánlom győri 55nm-es gázfűtéses lakásomat a kormány valamely oszlopos tagjának.
A lakásban párommal, és két gyermekünkkel élünk. (4 ill 2 évesek)
Ami a lakáshoz tartozik:
-Mindenhol energiatakarékos izzók,
-1 db hitelre vett (de már letörlesztett) "A" energiaosztályú hűtőgép,
-1db Hajdu tárcsás mosógép + centrifuga, a mosáshoz használt víz kiválóan alkalmas wc öblítésére
-1db márciusig műszakis 1982-es Opel Kadett 1.6D,erőteljesen korrodált karosszériával, fogyasztás 5l/100km

Fix költségek egy hónapra:
-Közös költség: 10.000ft
-Kábel TV + internet: 9.500ft
-Gépkocsi biztosítás: 14.000Ft/év azaz ~1200ft/hó
-A lakást hitel NEM terheli.

Kérem a tisztelt kormánytagot, hogy költözzön be feleségével,és lehetőleg két gyermekkel.

Összes felhasználható összegként pedig 237.000-ból (ez kettőnk fizetése) próbálják kihozni a hónapot. Természetesen úgy, hogy minden általuk kitalált adót, és egyéb ostoba sarcnak mondható terhet becsülettel befizetnek (nem úgy mint most).

Ha sikerül úgy zárni, hogy a számlaegyenleg a hónap végén 5.000Ft fölött van, akkor meghajlok előtte/előttük,és változtatok az életmódomon (csak még nem tudom hová menjek lejjebb). Addig csak gyűlik a feszültség ami előbb-utóbb felszínre tör, sok honfitársaméval együtt. Sajnos úgy érzem, hogy 2006-os események hatványozottan térnek majd vissza.
Az ügyfél fogalmatlan lúzer, tele van zsével, és még le is néz – miért ne venném le? Meg különben is: mindenki ezt csinálja. Mai cikkünk blogposztja...
Meg kellene végre hozni ezt a férfias döntést a teszetosza heti emelések helyett. Nagyot változna a világ, imádnánk. Vitaindító cikkünk blogposztja...
Adam2101 2011.03.02 21:00:10
@mement: Tény, és magam sem kezelném őket különbül. De heroinisták sajna voltak, és lesznek...ebből következően lesz aki leszúr egy tanknyi naftáért.:S
Ebben a B125-ügyben szinte mindenki, aki nem motorozik, félreért mindent. A leggyakoribb megjegyzés, amit hallottam a B125-ös kezdeményezést aláírni nem akarók részéről: nem kell több közveszélyes őrült az utakra. Ezt mondták a barátaim, ezt mondták a feleségem kollégái, ezt…..
Belsőség Tedd meg, értük 2011.02.23 12:08:45
Vagy ötszáz soros ódát írok erről a pár másodperces szpotról, vagy semmit. Inkább semmit, Önök anélkül is érteni fogják az üzenetet. Brit közlekedésbiztonsági videó, a lehető legmagasabb fokon...
Adam2101 2011.02.23 22:46:08
@bekman: És amikor valaki megtámadja őket, hogy mi is ez akkor letudják azzal, hogy "ha valaki táskát (vagy egyéb súlyt) tesz az ülésre, akkor ne sípoljon"
Túlélnéd a balesetet, de a táskád, oldalában a nagyi befőttjével halántékon csap. Csomag helye a csomagtartó, kombiban roló, és rögzítőfülek nem hiába vannak, sokszor rács is párosul hozzá.Én a csomagjaimat vagy hátra teszem, vagy bekötöm/lekötöm.
Az idősebbek talán emlékeznek még azokra a szomorú időkre, mikor a parkolóban a Daciák egymásnak háttal, összeérő lökhárítóval parkoltak azért, nehogy az éjszaka leszívják belőlük a benzint. Az öreg Dákók azóta kikoptak a magyar utakról, az életszínvonal emelkedett, a…..
Belsőség Kanyarban halni meg 2011.02.02 06:00:00
Sose tudhatod, mikor és ki jön szemben a kanyarban, de joggal remélheted, hogy nem akar megölni. Elvégre szabály is van rá, hogy mindenki a saját oldalán közlekedjen. A kanyartrollok tojnak erre, szándékosan vagy tudatlanul, de orosz ruletted játszanak. Az életeddel. Vélemények az…..
Blez nem nagyon spórolt a karakterekkel, úgyhogy nem is olyan nagy baj, hogy így az általános munkaidő vége környékén tettem ki a levelét, legalább miattam nem termeltek kevesebb GDP-t. A történet egy megkérdőjelezhető rendőri döntésről szól, amivel még a saját kollégája…..
  A gyári állásajánlatokat böngészve bárki érdekes információkhoz juthat az autóipar helyzetéről. Az elmúlt évek pangása után százszámra hirdetett betöltetlen állások például azt mutatják, hogy az autógyárak szerint a válságnak valóban vége van, sőt az elmúlt…..
Belsőség Bazi nagy magyar lagzi 2010.11.24 06:40:00
Vagy inkább olasz teadélután? Egy biztos, jól esik néha szembesülnünk azzal, hogy a Totalcar nem a Seggen Ülő Némák Egyesülete, hanem egy ilyen folyamatosan pörgő izé. Ilyen óriási vitát eddig semmi se generált a szerkesztőségben. Ennél talán egy hosszabb levélváltás volt,…..
Adam2101 2010.11.24 11:14:47
@Zed is dead: Lassan haladó előzésénél a szembejövő az szembejövő, a záróvonal, forgalomtól elzárt terület, kereszteződés ugyanaz, mindegy, hogy BMW vagy Dacia Logan van alattad, és mindegy, hogy esik és 70nel előzöd az 50nel haladót, vagy 110-el a 70nel tötymörgőt.Szabály az szabály. Soksok friss jogsissal találkoztam aki verőfényes napsütésben megelőzött egy lassan haladót, aztán úgyhitte ezt a manővert más útviszonyok között ugyanúgy kell csinálni. Aztán vagy megmaradt mert 10 légzsák, vagy kereszt meg mécses.
Adam2101 2010.11.24 11:29:10
@Zed is dead: Igen neked válaszoltam, de nem a te írásodat akartam leócsárolni, hanem rávilágítani, hogy a többség azért nem tudja kezelni a lassan haladókat, mert nem tanítják meg az autósiskolában. Jobbra, balra, válts sávot, körforgalomban 3.on kimegyünk. Ennyi kb.(temészetesen vannak kivételek) Sebességnövelésre, lehúzódásra az esetek többségében nem figyelmeztetnek.
Mindezen felül a kifizetett órák felét vezetik le a tanulók, túljelentkezés, oktató nem ér rá, tanuló nem ér rá, de még a hónapban kell a jogsi, és egyéb okok miatt. Az eredmény: Elbizakodott, de rutintalan ,jogsinak örülő emberek - kontra - jogsit megszerzett, de megfelelő rutin hiányában még bizonytalan kezdők akik úgymond indokolatlanul lassan megy.