Regisztráció Blogot indítok
Adatok
egoista

0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
TheElf levelét választottuk a mai napra, mert bár az olvasóink többsége a munkaidejét tölti azzal, hogy minket olvas, egy ilyen hosszabb poszt esetében megnő a lebukás esélye. Vasárnap dolgozók hátrányban. A posztba beépítettem egy kis képrejtvényt is (bár sok köze nincs a…..
egoista 2008.05.19 09:38:48
2 megoldást látok a mai elvadulni látszó helyzet megoldására.

1) Sajnos egyre több lesz a vadparaszt, mert az a tapasztalat, hogy megússzák a dolgokat, akkóóó meg miééé ne?????? Az itt-ott hébe-hóba feltűnő traffipax nem megoldás. Bekamerázni, beradarozni minden olyan helyet, ahol kedves törvényszegő autóstársaink ki szokták élni magukat: kereszteződések, 4 sávosok, körforgalom, meg még egy csomó hely, ami most nem jut eszembe. Felőlem akár 50 méterenként kirakhatnak párat. Városon kívül meg mondjuk kilométerenként. És ne rendőr bácsi/néni döntse el, megbüntetik-e azt, akit rögzítettek, hanem automatikusan kerüljön kiszabásra a bünti, rendszám alapján.
És mindezt nem a szívatás mondatja velem. Kissé elegem van abból, hogy mindig a másik hülye fejével kell előre gondolkoznom: mikor rántja rám a kormányt index és körülnézés nélkül a másik sávból? Vajon megáll-e és megadja-e az elsőbbséget? Aki mellettem áll a kanyarodósávban, az téllleg kanyarodni akar, vagy arra gondolt, legyorsul, és beelőz, mert csak elindul az egyenesen jövőkkel? (oszt totál sértetten nyomja nekem a dudát, amikor otthagyom a francba, és beragad a kereszteződésbe a hülyéje………)


2) Minden táblát, lámpát, anyámkínját leszerelni, zebrákat felvakarni, egyedül a jobbkéz-szabály maradna. Tudományosan bizonyítottnak látszik, hogy ez műxik. Mindenki óvatosabb és megfontoltabb lesz. A gyalogos jobban körülnéz. Az autós lassabban megy, és szintén sasol körbe, mert halálos balesetet még a legelvetemültebb bunkók sem szeretnének okozni. Persze ehhez Magyarországon nem adottak a feltételek, mert ez csak lakott területen belül kivitelezhető, és akkor is csak abban az esetben, ha jól kiépített a falu/város elkerülő útja. Erre nálunk csak kb. 1000 esztendőt kell várni. Mert kb. a rómaiak Borostyánútja is minőségibb lehetett, mint ma itthon 1-2 út (pl. Gyál előtti 10-12 kilométer………. A puzzle nagyobb darabokból áll, mint az az út………)
autózz! Népnevelés felsőfokon 2008.05.16 10:02:00
György nevű levélírónk nem csak egyszerűen közlekedik mikor autóba ül, de jobbítási szándékától vezérelve mintegy neveli is autós társait, akik közül valószínűleg sokan kényelmetlenül érzik magukat a képzeletbeli iskolapadban. Vajon hasznos, felesleges vagy káros e…..
egoista 2008.05.18 01:34:08
Teljes nihil, sötétség egy csomó ember fejében…………. Szerintem szerencsére egyelőre még csak az autósok kisebb része a tahó, bunkó, nekem-mindent-szabad kategóriába tartozó, de ez a létszámban kevesebb, közveszélyes, gondolkodásra képtelen barom megmérgezi az átlagember napjait.
Mert a közlekedés egy bizalmi játék, amiben mindennap az életünket kockáztatjuk a címeres tahók miatt, akik fel nem fogják, miért kell kitenni az indexet, ha változtatni kíván a haladási irányán, nem ismeri a táblákat (mackósajt, stop, körforgalomban vajjjon kinek van elsőbbsége stb.), csak megy előre, megengedett sebességet minimum 60-nal túllépve, mint 1 szemellenzős ló. Nem gondolkozik előre, oszt ha téllleg nagyon muszáj megállnia, akkor besatuzik, mint állat, pedig ha 3-4 autóval előrébb nézne, akkor esetleg gondolkodhatna előre is, és lassíthatna kultúráltan………. Vannak akikben az sem merül fel, mint lehetőség, hogy a kanyar túloldalán is jöhet valaki, amikor a drága-okos-ember kanyarban nekiáll előzni………

Kedves V8!
Nem tudom mennyire mozogsz otthonosan a számok világában, de javaslom kíséreld meg kiszámolni, hogy adott 1 kilométeres szakaszon TÖBB!!!!!!!! autó tud áthaladni egységnyi idő alatt KISEBB sebességgel, és KISEBB követési távolsággal, mint nagyobb sebességgel, ám nagyobb követési távolsággal. A számítási műveletekhez szükséged lesz pár adatra, meg némi általános iskolában felszedhető matektudásra. A javasolt követési távolságokat talán megtalálod a KRESZ című legendagyűjteményben. Keresd ki, legalább áttanulmányozod kicsit. Javaslom többi „anyám-de-köcsög-paraszt-vagy-te-meeee-betartod-a-szabályokat-oszt-itt-toporogsz-előttem” autóstársamnak is a mű tanulmányozását…….. De ha abban nincs benne, akkor kukkants bele egy autósiskolai tankönyvbe!

Egyébként 2 megoldást látok a mai elvadulni látszó helyzet megoldására.
1) Sajnos egyre több lesz a vadparaszt, mert az a tapasztalat, hogy megússzák a dolgokat, akkóóó meg miééé ne?????? Az itt-ott hébe-hóba feltűnő traffipax nem megoldás. Bekamerázni, beradarozni minden olyan helyet, ahol kedves törvényszegő autóstársaink ki szokták élni magukat: kereszteződések, 4 sávosok, körforgalom, meg még egy csomó hely, ami most nem jut eszembe. Felőlem akár 50 méterenként kirakhatnak párat. És ne rendőr bácsi/néni döntse el, megbüntetik-e azt, akit rögzítettek, hanem automatikusan kerüljön kiszabásra a bünti, rendszám alapján. (Tudom, a műveltebb hőzöngőknek mááá beugrott Orwell……. Ne hisztizz, a parasztok miatt jön el lassan a szép új világ…….. ha a belső rugó vezérelne mindenkit a normális viselkedésre, akkor nem kéne nagytesónak folyamatosan figyelnie…..)
És mindezt nem a szívatás mondatja velem. Kissé elegem van abból, hogy mindig a másik hülye fejével kell előre gondolkoznom: mikor rántja rám a kormányt index és körülnézés nélkül a másik sávból? Vajon megáll-e és megadja-e az elsőbbséget? Aki mellettem áll a kanyarodósávban, az téllleg kanyarodni akar, vagy arra gondolt, legyorsul, és beelőz, mert csak elindul az egyenesen jövőkkel? (oszt totál sértetten nyomja nekem a dudát, amikor otthagyom a francba, és beragad a kereszteződésbe a hülyéje………)


2) Minden táblát, lámpát, anyámkínját leszerelni, zebrákat felvakarni, egyedül a jobbkéz-szabály maradna. Tudományosan bizonyítottnak látszik, hogy ez műxik. Mindenki óvatosabb és megfontoltabb lesz. A gyalogos jobban körülnéz. Az autós lassabban megy, és szintén sasol körbe, mert halálos balesetet még a legelvetemültebb bunkók sem szeretnének okozni. Persze ehhez Magyarországon nem adottak a feltételek, mert ez csak lakott területen belül kivitelezhető, és akkor is csak abban az esetben, ha jól kiépített a falu/város elkerülő útja. Erre nálunk csak kb. 1000 esztendőt kell várni. Mert kb. a rómaiak Borostyánútja is minőségibb lehetett, mint ma itthon 1-2 út (pl. Gyál előtti 10-12 kilométer………. A puzzle nagyobb darabokból áll, mint az az út………)

Bocs, hosszú lett, akit nem érdekelt úgyis már rég átugrotta :)))