Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Jamiz

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Azt hitted, hogy a nyomkövetéssel biztosan mindig tudni fogod, hol a csomagod? Micsoda naivitás! Bár arra a vezércselre semmilyen nyomkövetéssel nem nagyon lehet felkészülni, hogy a Magyar Posta kiadja valaki másnak a motyót, de ennek részleteiről semmiféle részletet nem hajlandó…..
Jamiz 2017.10.13 07:56:59
Nekem egy német webshopból rendelt GPS órám lopták ki a csomagból a napokban. Átvettük, és egy koszos, fél pár cipő volt benne, tehát a szállÍtás során kicserélték. Ügyfélszolgálatot többszöri próbálkozásra sem értem el, végül párom beszélt velük, így megkaptam, hogy hol tehetek személyesen panaszt. A Verseny utcai elosztóban szintén nem túl kedves, idősebb hölgy fogadott, közölte, hogy mi átvettük, mi is kicserélhettük. Tehát én vagyok kb. csalónak beállítva, azért rohantam a munkaidőmben ezt intézni... Ezután felvették a panaszom, bár nem voltak a helyzet magaslatán. Később írtam egy levelet a központi panaszbejelentőre biztos, ami biztos elven. Arra két nap múlva jött egy válasz, hogy fogadták. "Sajnos" hosszú ideig éltem külföldön, így próbáltam a probléma forrásában kezelni az ügyintézést, de kezdtem belátni, hogy nem sok sikerrel járok. Végül írtam a webshopnak, ahol évek óta előfizető, rendszeres rendelő vagyok, akik mélységes elnézésüket kérve azonnal visszautalták a pénzem. Rendeltem egy másikat egy bécsi címre, másnap meg is érkezett gond nélkül. Eközben a Postáról még mindig nem érkezett kielégítő válaszom, pedig e-mail címet adtam meg az ügyintézés gyorsítása miatt. Ez már belső lopás, amit igazán ki lehetne vizsgálni, mert aki ilyet tesz, rendszeresen teszi. Többé nem rendelek magyar címre, amit a webshop külön kért is tőlem. :( Kíváncsian várom a Magyar Posta lépéseit...