Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Szori

184 bejegyzést írt és 108 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Nem tudok Gattusora haragudni. Sőt, a játékosokra sem...
Kíváncsiságból összehasonlítottam a 6 legerősebb keretet (Juventus, Inter, Napoli, Roma, Lazio és persze Milan) posztonként, és 1-10-ig értékeltem őket, ebből pedig átlagot vontam. Ha már elkészült, akkor úgy gondoltam itt a helye, megosztom veletek a táblázatot, illetve írok pár sort róla. Itt…..
Szori 2018.08.09 09:21:49
@babo0410: A középpályán akiket leírtál neveket, mennyiségben és minőségben a mi középpályánkkal egyenlő. De mellette van még nektek Can, Pjanic stb :-) Szerintem elég komplett a középpályátok.
A támadó-középpályások értékelésébe belevettem, hogy érkezik még egy jó játékos, írtam is (pl. Draxler). Ha nem, akkor -1, de inkább -2 pont az a részlegünk. Dybala kurva jó, őt nagyon irigylem, bár ő félig-meddig a csatár posztba tartozik. Costa játéka is tetszik, viszont Cuadrado vagy Bernardeschi számomra nem nagy szám, nem cserélném el a törökünkre vagy Susora, de Bonaventurára sem (milanistaként lehetek ennyire elfogult). Tudom, hogy ez megosztó, ezt írtam is.

Meg ugye itt a posztok összecsúsznak. Dybala-t már írtam, de Ronaldo vagy Mandzukic is lehet egy sorral hátrébb, szóval kicsit nehéz az értékelése külön a posztoknak. De összességében a középpálya és a támadórészleg nálatok 9,3-as értékelést kapott, nálunk meg 8-ast, ami így egységében szerintem egy reális kép (amennyiben a beígért két játékos érkezik, különben nálunk rosszabb a helyzet).
A csapatunk nincs túl jó formában, az utolsó 10 bajnoki mérkőzésből csak 3-at nyertünk meg. Egyes helyeken már edzőkérdésről is lehet olvasni, de szerencsére a vezetőség nem így gondolkozik. És miért teszik jól? Mert Gattuso érkezése óta kialakult valami, amire lehet építeni. A visszaesésnek is…..
Először is szeretnék elnézést kérni Gattusotól. Több helyen, még itt is írtam róla, hogy a kinevezését egy hatalmas baklövésnek tartottam. Azt írtam, ő még nem egy igazi, kész edző. Tévedtem, de ennek mindennél jobban örülök...
A címben lévő kérdésre kerestem a választ, és bár pontosan nem sikerült megfejtenem, 5 pontban összeszedtem, szerintem miért estünk pofára az ősszel...
Rég nem volt poszt a blogon, ennek egyrészt oka, hogy kevesebb időnk volt rá, de leginkább az, hogy nem tudtunk miről írni. A szokásos beharangozókba érdektelen közhelyekre futotta volna, az értékelőkhöz meg ne volt türelmünk. Tegnap est viszont olyat láttunk, amire régóta vártunk. Egy harcias,…..
Curva Sud Ungheria SZÉGYEN!!! 2017.12.08 08:39:58
Egy hét alatt két ilyen meccset összehozni hatalmas szégyen! Előbb döntetlen a korábban még pontot sem szerző Benevento ellen, majd Rijekában kikapni elfogadhatatlan. Új edzővel is. Sőt! Ilyenkor általában van egy rövid fellendülés, ezt Gattuso nem hozta el. Lehet itt takargatni, hogy idő kell neki,…..
Az elmúlt több mint 100 évben az autóipart szemlélve számos nagy felemelkedést és bukást is láthattunk, akár az egyes típusokra, vagy épp a komplett márkákra gondolunk. Most 5 olyan autómárkát szedtünk össze, amelyekkel mára csak a történelemkönyvekben találkozhatunk, pedig típusaik egykor büszkén…..
Az RB Leipzig sikere mellett egyre kevesebb szó esik a Red Bull Salzburgról, amely eddig remekel az Európa Ligában. Az I jelű kvartettet vezeti eddig az osztrák együttes a Marseillét megelőzve. A salzburgiaknak eddig két győzelme és két döntetlenje van, aminek hála 2 ponttal mennek a francia gárda…..
Tegnap este egy 90. percben kapott büntetővel kapott ki a Milan a fiókcsapatától, amely után nehezen találjuk a szavakat. Hogy mennyire volt jogos a 90. percben kapott büntető, most másodlagos. A Milan meg is érdemelte a vereséget, meg nem is. Montella az első félidőben újra bizonyította, hogy nem…..
Mostani írásom appropóját egyik ismerősöm adta, aki 2-2.5 millió forintig keresett alsó-középkategórás autót. Azt szerette volna, ha ezért a pénzért egy legfeljebb 6 éves, maximum 100 ezer kilométert futott típust kap, ami jó törésteszttel rendelkezik és emellett a fenntartása sem kerül sokba.…..
Szori 2017.10.16 09:01:23
@DaveEr: Akkor mik ezek, ha nem kompakt méretű autók?
Hétről-hétre azt olvashatjuk, hogy Nagy Ádám megint a padon ült a Bologna aktuális meccsén, a rosszmájúak és/vagy pesszimisták pedig már a középpályás karrierjét temetik. Hogy miért nem játszik Ádám, nem csak minket, hanem az olasz szurkolókat is érdekli. Pl. a Bologna Facebook-oldalán minden meccs…..
A múlt héten hatalmas pofont osztott ki a csapatnak a Lazio, viszont a srácoknak sikerült ebből gyorsan felállniuk. Valószínűleg nem az egy győzelemmel álló Udinese elleni mérkőzés volt a legnagyobb erőfelmérő, viszont az elmúlt években ezeken a meccseken is szenvedtünk. Továbbá nekünk most pont az…..
Vasárnap délután a vihar majdnem elverte a meccset, de végül sikerült egy órával később elkezdeni, így a Lazio tette meg ezt a pocsék napot kifogó Milannal. Ez volt az első komoly meccse az újjáalakuló Milannak, tudtuk, hogy fenntartásokkal kell kezelni a korábbi eredményeket, de ez vasárnap így is…..
Bővült a család és kellene egy nagyobb autó – Ezzel nap mint nap szembesül sok magyar autótulajdonos, ezzel az írással pedig nekik igyekszem segíteni. Most ugyanis egyterűekről lesz szó, méghozzá olyanokról, amelyek egyaránt alkalmasak arra, hogy kényelmesen utazzon velük a család és közben a…..
Szori 2017.09.11 14:05:46
Szori 2017.09.11 14:06:36
@Bambano: Pont pár napja volt a Totalcaron egy cikk, hogy szerencsére egyre kevesebb az a hülye, aki ilyen sztereotípiák szerint vesz autót :-)
Őszintén nem voltam, vagy inkább fogalmazzunk úgy, nem mertem optimista lenni a nyári igazolási szezon előtt. Sokáig kételkedtem abban, hogy a kínaiak léteznek-e, olyan hosszúra nyúlt ez a szappanopera. Kételkedtem abban, hogy az Intertől hozott Fassone-Mirabelli duó (Fassobelli, ahogy a szurkolók…..
Mészáros Lőrinc Orbán Viktor újságjának, a Nemzeti Sportnak egy hétig sikerült titkolnia ezt a slágert...
A futballban néha vannak nehezen megmagyarázható dolgok. Ilyen az is, hogy Montellának egyszerűen nem megy a Cagliari ellen. Hiába voltak erősebb csapatai a szárd klubnál, a mostani mindössze a negyedik sikere volt ellenük (hat vereség mellett...) így az ellenük aratott győzelem is felértékelődik.…..
Nyári igazolásaink barátnőit, feleségeit néztük meg, és állítottunk össze egy toplistát...
A Milan igen aktívan (és jól) kezdett az átigazolási piacon, így a Rossoneri szurkolói hosszú idő után újra őszintén bizakodva várják a szezonkezdést. A csatárkérdésről már írtunk, most nézzük át, hogy a többi posztra mi, vagyis inkább ki várható. Vajon még mit terveznek?..
A Milan Fassone vezetésével igen aktív eddig az átigazolási piacon, ráadásul úgy tűnik, elég okosan is igazol. A védelem lassan kész, amint Conti és Ricardo Rodríguez befutnak (még Donnarumma szerződését kellene meghosszabbítani). A középpálya is egyre biztatóbb. Egyedül támadó nem érkezett még,…..
Sinkovics Gábor 2010-ben írt egy cikket, amely mély nyomokat hagyott bennem. Nem túl gyakran esik meg az ilyesmi – maradjunk annyiban,  hogy nem ő a kedvenc újságíróm. Ez a cikk, vagy inkább blogbejegyzés sem azért maradt számomra emlékezetes, mert annyira tetszett. Egy olyan…..
Szori 2017.04.01 18:21:17
@szanalmas: te tényleg nem tudod kik az ultrák. De attól függetlenül elég markáns véleményed van róla. Ajánlom figyelmedbe a Google-t.
Bár Montella éppen az ellenkezőjét nyilatkozta, de egyértelmű, hogy a szezon egyik legfontosabb mérkőzése volt a vasárnap esti, Fiorentina elleni rangadó. Egyrészt a győzelem azt jelenti, hogy kilábalt a gödörből (hosszabb-rövidebb időre) a Milan, másrészt az egyik legnagyobb riválisunkkal…..
Tavaly nyáron Andrea Bertolacci volt az egyik legnagyobb igazolásunk, 20 millió eurót utaltunk érte a Romának. 20 millió euró ma már nem olyan sok pénz egy  (jó) középpályásért a nemzetközi mezőnyben, de az elmúlt években nem volt jellemző a Milanra, hogy ennyit költött egy játékosért. Konkrétan az…..
A MÁV-ot gyakran éri az a vád, hogy rossz a szolgáltatása és magasak az árai. A Vouchercloud által közzétett térkép a vonatjegyek mérföldre (egy mérföld kb. 1,6 km) vetített árait vizsgálta az Európai Unióban. Magyarországon ez alapján 0,12 angol font jött ki (egy font…..
Szori 2017.01.12 13:11:31
@cselaxi: Szerencsére nem :-D
Szori 2017.01.12 15:22:21
@PonDrow: Amire én rá akarok világítani:
A) A magyar közösségi közlekedés nem drága, a közvélekedéssel ellentétben. És a bérekhez viszonyítva sem, ha a legtöbb európai országhoz hasonlítjuk (bár a bérekhez való hasonlítás mint írtam, szintén hülyeség, mert az eszközöket nem szerezzük be olcsóbban).
B) Összehasonlítani egy utazást kocsi vs. vonat (vagy akár busz) nem lehet, mert az autónak egyéb költségei is felmerülnek (és valóban, sok esetben a vonathoz is el kell jutni). De hosszú távon a vonat olcsóbb, anyagilag jobban megéri. Természetesen az autó sokkal kényelmesebb, jobb, biztosabb, nem véletlenül én is azt használom többnyire. (Persze attól is függ, milyen kocsi.)

Én véletlenül sem akarom védeni a MÁV-ot, csak a közgondolkodás idegesít a témakörben. Drágának tartunk már most is valamit, ami egyébként nem is drága, ha összehasonlítjuk más országokkal. Ráadásul elvárjuk azt a minőséget, amit nem vagyunk hajlandóak (és sok esetben nem is tudunk) megfizetni. Arról nem is beszélve, hogy az utasok nagyon nagy százaléka ingyen, vagy féláron utazik.

Egyébként pont tegnap volt egy kapcsolódó FB poszt a témában járatosabb szakemberek oldalán: www.facebook.com/vekehu/posts/10154044881696987
Szori 2017.01.12 19:36:52
@recommented: Kíváncsiságból kiszámoltam, agglomerációval, Üllő-Budapest viszonylat.

MÁV-bérlet (Üllő-Ferihegy): 17.800 Ft/hó; egy évre: 213.600 Ft; 5 évre: 1.068.000 Ft
Budapest-bérlet: 9.500 Ft/hó; 570.000 Ft/5 év
Összesen: 1.638.000 Ft/5 év
Havonta: 27.300 Ft

2004-es Honda Civic 1.4 benzin = 1.000.000 Ft
5 év alatt biztosan kell 1-1 szett téli és nyári gumi: 100.000 Ft
Biztosítás: 25.000 Ft/év = 125.000 Ft/5 év
Benzin költség (napi 40 km, 220 munkanappal, 8 literes fogyasztással, 360 Ft benzinárral): 253.440 Ft/év = 1.267.200
Szervizköltség: évi 50.000 Ft (olajcsere, gumicsere, egyéb költségek); 5 év alatt 250.000 Ft
Autó eladási ára 5 év múlva: 600.000 Ft
Összesen: 2.142.200
Havonta: 35.703 Ft

És ugye a benzinár valszeg növekedni fog, a vonatjegyár pedig nem feltétlenül (de ha igen, várhatóan kisebb mértékben). Ráadásul a kocsinál még egy rakat költség felmerülhet (nagyobb hiba, baleset, CASCO, lopás, parkolás, autópálya díj). Nekem a seggemhez nőtt a kocsi, de biztos, hogy közösségi közlekedéssel sokkal jobban járnék. Persze csökkenhet az autó költsége, ha meg tudjátok osztani (pl. feleségeddel), mert egyszerre ketten is bejártok, de akkor is csak inkább közelít a két összeg, mert egyedül a benzinen lehet spórolni.