Regisztráció Blogot indítok
Adatok
worldly wise

11 bejegyzést írt és 0 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Legyen közép- vagy felsővezetőről szó, ugyanolyan fontos, hogy elkötelezettek legyenek a munkáltatói márkaépítés iránt. A feladat adott, de hogyan érhetjük el a cégünk vezetőinél, hogy támogassák a munkáltatói márkaépítési célokat? Vegyük sorra! Elég sok kisebb-nagyobb cég munkáltatói márkájával…..
Az SSC-k, más szóval szolgáltatóközpontok magas bérezést és multinacionális környezetet kínálnak a munkavállalóknak, akik - a Neticle-lel való közös kutatásunk alapján - egyelőre vegyes érzelmeket táplálnak velük kapcsolatban. Szerencséjükre azonban ez a tendencia lassan, de biztosan javul. A…..
Gondolkoztál már azon, hogy sok esetben az álláshirdetéseid az álláskereső első benyomását is meghatározzák Rólad, mint munkáltatóról? A hirdetések szövegezésének munkáltatói márkára kifejtett hatása ugyan sejthető, kutatásunkból mégis az látszik, hogy a magyar pozícióleírások szerzői sokszor nem…..
A kis- középvállalatoknál is látunk igényt a munkáltatói márka fejlesztésére. Ezért ezért kiemelkedő jelentőségű számunkraa Munkaerő Mindenkinek előadás és workshop, ami a kkv-k toborzási és munkaerő megtartási kérdéseire fókuszál. Régóta foglalkozunk a munkáltatói márka kérdéseivel a…..
A vállalatok számára az állásbörze az egyik legjobb eszköz a munkáltatói márka bemutatására. A tavaszi HVG és BME állásbörzéken jártunk és összegyűjtöttünk néhány remek ötletet, amiből érdemes szemezgetni, saját cégedre szabni és beépíteni a kiállítói eszköztáradba. Vonzd be a tehetségeket…..
Találkoztál már Te is azzal a megállapítással, hogy napjaink munkavállalói számára különösen fontos döntési tényező elhelyezkedés szempontjából az, hogy milyen társadalmi cél mellett áll ki egy vállalat, ugye? Kétségkívül jó érzéssel tölt el minket, hogy munkánk által mi is hozzájárulhatunk valami…..
Semmi mellébeszélés, csak a kendőzetlen valóság jelenik meg a svéd vodka videójában, amit a feliratok szerint az újonnan felvett dolgozóknak vetítenek le. A transzparencia egyre lényegesebb üzenete a nagyvállalatok munkáltatói márkájának, amit a Bartle Bogle Hegarty által készített film szó szerint…..
Mostani kutatásunkban a Neticle segítségével az Y és Z generáció számára kínált gyakornoki és diákmunka lehetőségek hirdetéseit vizsgáltuk a közösségi térben. Facebook = az egyik legmegfelelőbb hely a diákmunka hirdetésére Az ő esetükben az a helyzet, hogy szinte már lételemük a social, ezzel…..
Az ünnepek alatt mi is feltöltődünk, hogy még izgalmasabb kutatásokkal, elgondolkodtató témákkal rukkoljunk elő az új esztendőben...
A HRPWR csapata remek előadókat kért fel (többek között minket is! :) ) a legutóbbi, kékgalléros kihívásokat és hatékony közösségi médiás álláshirdetéseket boncolgató konferenciájára. Összegyűjtöttünk néhány hasznos információt, ami több előadótól is elhangzott és hasznos lehet megtartási és…..
Lezárult a HVG állásbörze őszi etapja. A tavaszi után ismét kint jártunk a börzén és igyekeztünk feltérképezni a kiállítókat employer branding szempontból. Megannyi impozáns standdal és ügyes megoldással találkoztunk, de az arénás körutunk során nemcsak a külcsínre figyeltünk, a céget népszerűsítő…..