Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Paddyrat

0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
via GIPHY Költői kérdésre futtatja ki Kriszta a levelét, ami egy tök hétköznapi, fixlifaxli eseményből indult: egy étteremben fura izéket tartalmazó Radlert szolgáltak fel neki, ami miatt szólt a pincérnek, de vállvonogatást meg kioktatást kapott egy "bocs, mindjárt hozok egy másikat" helyett.…..
Paddyrat 2017.10.03 10:02:42
Látszik, hogy az iskolában belénk verik a Walesi-bárdokat, József Attila, Ady Endre életművét oda-vissza, kielemezzük a Légy jó mindhalálig történetét jó alaposan. Azt is megtanuljuk, hogy a hogy keletkezik a röghegység, sőt ellátnak minket hasznos információkkal Japán gazdaságföldrajzából is. Történelemből is belénk vernek egy rakás lexikális adatot, mert majd csak jó lesz az még valamire és különben is általános műveltség, vagy mi a szösz. A kémia és fizika bölcs tanairól nem is beszélve...
És az egyszeri vásárló, na meg az egyszerű vendéglátós mégsem tudnak helyén kezelni egy ilyen konfliktust. (Az egyszerű kommentelő, pedig csak vigyorogva károg, hogy: "úgy kellett az neki, minek iszik olyan alkoholmentes-citromos-meggyes-fostos löttyöt".)

Normális vendéglátós ilyenkor megnézi mi a baj a radlerrel és igen is első körben az ő felelőssége, hogy szóljon a gyártónak, ha a termék minősége nem megfelelő. Sőt az is az ő dolga, hogy elnézést kér és kicseréli valami másra a fogyasztó italát.
A fogyasztó pedig ezt jelezheti a NÉBIH zöld számon, vagy a területileg illetékes hatóságnál. Ilyenkor fontos, hogy a fogyasztó pontosan megnevezze a terméket és felírja a minőség megőrzési idejét. Esetleg egy fényképet is készít a termékről. Sőt a fogyasztó remélhetőleg tud olvasni, ilyenkor megnézni mi van a radler dobozára írva: ha oda van írva, hogy: "a termék hosszúkás fekete cuccokat tartalmazhat", akkor legközelebb más terméket vásárol, ha ez zavarja őt.
Az sem megoldás, hogy ilyenkor látványosan kiönti a kézmosóba.