Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Rádóczi Natália

0 bejegyzést írt és 6 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Filmklub Delicatessen 2017.12.05 16:16:10
Húsevők boltja egy globális apokalipszis után. A források megfogyatkoztak, honnan lehet húst szerezni? Új lakó érkezik a bérházba, munkát vállal a hentesnél, de még nem sejti, mi vár rá... Itt már csak a vegetáriánus terroristák segíthetnek. Szürreális film Jeunet és Caro egyedi látásmódjával,…..
Filmklub A nagy zabálás 2017.11.26 11:00:54
Enni jó dolog. Finom sültek és mártások, gőzölgő levesek és tészták, édes sütemények és krémek... életünk jelentős része a terített asztal mellett telik, ahol a rafinált ízek mellett magát a fogyasztást élvezzük. Hiába jóllakott a nyugati társadalom, tovább eszik, mert van mit, sorban érkeznek az…..
Filmklub Lost Highway 2017.11.01 22:36:55
David Lynch nem könnyíti meg a dolgunkat. Összezavar, majd megmutat néhány dolgot, hogy aztán újra összezavarjon. Nem áll össze a film, de éppen ezért foglalkoztat, és nem tudjuk, a fordulatok a jól megtervezett narratíva vagy a véletlen művei lennének...
Filmklub Egészséges erotika 2017.10.11 11:30:54
Hogyan ösztönözzük az eladásokat, ha egyszer nem veszi senki a ládagyár termékeit, és amit az egyik részleg összeszerel, azt a másik szétszedi? Szatíra a tervgazdálkodásról, a kisemberek ügyeskedéseiről – ami nem csupán a múltban történt így...
Filmklub Rubber 2017.09.25 08:27:37
Lehet-e filmet forgatni, ha a főhős egy autógumi? Képes lesz--e a néző azonosulni egy autógumival? Vagy ez lenne az igazi "road movie", ahol az emberek csak nézők lehetnek, vagy legfeljebb statiszták? A Rubber valóban rendhagyó film, amely nem csak tartalmában, hanem dramaturgiájában, a történet…..
Rádóczi Natália 2017.10.02 20:01:40
A Rubber, azaz a gyilkos gumiabroncs egy olyan fogyasztói társadalmat kritizáló film, melynek megnézésére az ember legalább egyszer ráveszi magát az élete során. Nemcsak a hollywoodi színészekre mér hatalmas csapást, hanem a társadalmunk összes tagjára, akik ritkán vagy gyakran, de szeretnek beülni egy fimre egy moziba. Az emberek szinte éheznek a filmekre, de eltalálni mindenki ízlését annál nehezebb. Napjainkban már nem úgy folynak a vetítések, mint szüleink idejében, hogy jó pár hónapig, vagy akár évekig játszottak egy-egy filmet, hanem szinte hetekre juthatunk hozzá az újdonságokhoz, amelyek valahol mégsem azok, hiszen a legtöbb sztori ugyanarra az alapra építkezik, és ha 10-ből egy film már jónak mondható, akkor összeüthetjük a tenyerünket, hogy: Bravó! Sajnos ez az ára kapitalista társadalmunknak, hogy már semmi sem elég, mindenből több és jobb kell...És itt van egy film, amely azért készült "mert csak", nem érdekli az emberek véleménye, hogy tetszett-e nekik vagy sem, vagy hogy mit szólnak hozzá. Azoban mégiscsak támadhat olyan érzésünk, hogy ezzel a rendező el akart érni valamit és szerintem nem vagyok egyedül, ha azt mondom, hogy kétségkívül elindított valamit a fejemben. Vajon ha minden színész pótolható, nem pótolható-e minden más munkaerő is? Miért is dolgozunk, ha utána valaki sokkal jobban megcsinálja azt, amit mi jónak hittünk vagy egyszer valamilyen keretek között megvalósítottunk? Vajon a válasz tényleg az, hogy csak mert vagy van más magyarázat is?