Adatok
vergyula
0 bejegyzést írt és 5238 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Egy kép terjed a neten:
- viccesnek tűnik, pedig sajnos nem igaz.
A spanyol progresszívek ugyanis ennél azért okosabbak. Ugyanis kitaláltak egy eddig sose létezett alakot, az -e végződésűt.
Tudni kell, a spanyol melléknevek nagyobb részének van neme, azaz 2 alakja, a hímnem -o…..
vergyula
2025.11.21 07:16:50
Vajon a vókok számára a magyar nyelv maga a mennyország, vagy inkább uncsi, mert nem lehet belekavarni?
vergyula
2025.11.21 08:47:10
@fofilozofus: "Azért ilyenkor jó magyarnak lenni. :-)" +1
"Szopjanak mások ezzel a faszsággal, hogy nemek vannak a nyelvben."
Az az igazán bosszantó, mikor meghágják a saját szabályaikat a kivételekkel. Pl. egy ránézésre hímnemű főnévhez nőnemű melléknév társul.
"Mire ő mondta, hogy milyen jó, ha beszélsz valakiről, lehet tudni, hogy nő vagy férfi."
Nyilván annak, aki ezt szokta meg. A magyar kultúra érezhetően szegényebb lenne, ha lennének grammatikai nemek. Gondolok itt pl. mindenféle komédiákra, ahol a történet szerves része, hogy egy dialógus résztvevői félreértik a taglalt 3. személy nemét.
"Szopjanak mások ezzel a faszsággal, hogy nemek vannak a nyelvben."
Az az igazán bosszantó, mikor meghágják a saját szabályaikat a kivételekkel. Pl. egy ránézésre hímnemű főnévhez nőnemű melléknév társul.
"Mire ő mondta, hogy milyen jó, ha beszélsz valakiről, lehet tudni, hogy nő vagy férfi."
Nyilván annak, aki ezt szokta meg. A magyar kultúra érezhetően szegényebb lenne, ha lennének grammatikai nemek. Gondolok itt pl. mindenféle komédiákra, ahol a történet szerves része, hogy egy dialógus résztvevői félreértik a taglalt 3. személy nemét.
vergyula
2025.11.21 09:01:22
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Na tessék, hát csoda, hogy meg vannak zavarodva?

A Tisza Párt megnevezte jelöltjeit. A jelöltek 90+ %-a - ellentétben a fideszes médiák állításával - civil, azaz ismeretlen ember. Ilyet már láttam: déjà-vu.
2001-ben Bulgáriában. Az utolsó bolgár cár ekkor véglegesen hazaköltözött. S bejelentette, hogy indul a júniusi választáson. Már arra se…..
vergyula
2025.11.21 08:31:39
@Tapi2021: "Hány százalékkal jutott be a parlamentbe?"
Számít ez? Egyébként az EU-parlamenti választáson régóta a legjobb ellenzéki eredményt érte el. Jelenleg a kormánypárt legkomolyabb kihívója. Szerinted nem járna neki szereplési lehetőség a KÖZmédiában, már csak a hiteles tájékoztatás jegyében?
Számít ez? Egyébként az EU-parlamenti választáson régóta a legjobb ellenzéki eredményt érte el. Jelenleg a kormánypárt legkomolyabb kihívója. Szerinted nem járna neki szereplési lehetőség a KÖZmédiában, már csak a hiteles tájékoztatás jegyében?
vergyula
2025.11.21 08:32:32
@Billy Hill: "vannak pl. orvosok a tiszás jelölt-jelöltek között"
Van pl. egy Orvos Nikoletta. :D
Imádnám, ha ledoktorálna. :DDD
Van pl. egy Orvos Nikoletta. :D
Imádnám, ha ledoktorálna. :DDD
A magyar liberális képmutatás egyik szent tehene az "a cigányok is magyarok" állítás.
Miközben ez teljesen abszurd. Különösen vicces, hogy ez tulajdonképpen egy magyar nacionalista nézet, melyet egyébként ugyanezek a körök mélyen elutasítanak.
Trianon előtt ez volt a hivatalos magyar állami…..
vergyula
2025.11.19 17:54:27
@Deak Tamas: Mint a szegénység egy hipermarketben. Ha nem láttad, akkor nincs.
Az egyszerű átlagszámítás sokat árul el.
Annak idején, az első posztkommunista bolgár választáson - 1990. június 10. és 17. - megjósoltam a kommunisták győzelmét azzal a módszerrel, hogy a lakótelepen, ahol akkor laktam Szófiában, megszámoltam milyen arányban vannak az erkélyeken…..
vergyula
2025.11.18 07:07:30
@Boldeone2: Ja, a magyar árakhoz képest baromi olcsók.
vergyula
2025.11.18 07:08:34
@Deak Tamas: Most, hogy mondod, rémlik valami.
vergyula
2025.11.18 14:02:25
@Tapi2021: Franz Katka.
Az aljas vitamódszer olyan, amire nincs jó válasz.
Lásd itt: "Semjén magyarázkodik".
A módszer lényege: valakit megvádolni valamivel, ahol az ártatlanság nehezen bizonyítható. Eleve mindig nehéz valaminek a nemlétét bizonyítani, ezért is alapszik már a római jog azon, hogy a vádat kell…..
vergyula
2025.11.13 20:15:47
@GyMasa: "Nevezzetek válogatósnak, de kurvára nem szerettem költözni."
Én csak egyszer költöztem, az is fájt.
Mindenki máshogy éli meg. Egy haverom 3 év USA alatt lakott vagy 10 helyen.
Én csak egyszer költöztem, az is fájt.
Mindenki máshogy éli meg. Egy haverom 3 év USA alatt lakott vagy 10 helyen.
vergyula
2025.11.14 12:39:45
@Tapi2021: "Ezért van sok érv a bérlés mellett is."
Persze, mindenkinek a saját helyzetéhez/elvárásaihoz képest kell mérlegelnie.
Persze, mindenkinek a saját helyzetéhez/elvárásaihoz képest kell mérlegelnie.
vergyula
2025.11.14 12:43:40
@Tapi2021: Én úgy képzelném (biztos rosszul), hogy állam/önkormányzat nem megrendelő, hanem fővállalkozó. Lehet akár állami bányája, építőanyaggyártó cége stb., ami mind non profit alapon dolgozik, így jelentősen olcsóbb lehetne a lakások vételára.
A mai napig magyar jobboldali nézet a kereszténydemokrácia igenlése.
Lám ilyeneket ír a PS: "A politikai LMBTQ egyik leglátványosabb példája az Európai Néppárt nevű, magát kereszténydemokratának nevező, egyébként kőliberális soft-core kommunista szervezet". Ez a A Néppárt, mint soft-core…..
vergyula
2025.11.05 13:27:07
@Tapi2021: Eddig a felét néztem meg, mérsékelt figyelemmel.
Arra viszont emlékszem, hogy kísérletképpen az ostoros izé ostorát alkotó 500 aminosav 1/3-át eltávolították, és az ostor tovább működött. Szóval az "egyszerűsíthetetlen összetettség" picit inog.
Arra viszont emlékszem, hogy kísérletképpen az ostoros izé ostorát alkotó 500 aminosav 1/3-át eltávolították, és az ostor tovább működött. Szóval az "egyszerűsíthetetlen összetettség" picit inog.
vergyula
2025.11.07 12:16:38
@Tapi2021: Igen, már linkelted korábban is. Érdekes, de nem győzött meg.
vergyula
2025.11.13 20:12:10
@Tapi2021: A logika és ráció annyit mond szerintem, hogy vannak itt még ismeretlen tényezők. Nekem túlságosan leegyszerűsített rávágni, hogy felsőbb értelem.
Van itt egy beszélgetés:
youtu.be/7sj4mhKnjyU?si=mF_8VUtKGtdvSMEk
Épp csak elkezdtem, tán megvilágít valamit.
Van itt egy beszélgetés:
youtu.be/7sj4mhKnjyU?si=mF_8VUtKGtdvSMEk
Épp csak elkezdtem, tán megvilágít valamit.
Van-e jobb jele ennél a Ballib Szalonba való befogadásnak?
Az úgynevezett "harmadik oldal" egyesülése megkezdődött MZP megjelenésével, de azóta lassan, fokozatosan megy.
Ez itt az utolsó lépcsőfok: a ballib 90-es évek médiafűrereinek ikonembere Juszt joviálisan látja vendégül Puzsért, s…..
vergyula
2025.11.11 14:19:06
@Tapi2021: "Anyám nyugdíja HAVI 178 ezer forint! Csak mondom."
Tán ő is jobban járna egy adott összegű "bónusszal", mint a 14. havi nyugdíjjal, és talán az ország is. (Volt már ilyen pár éve, "Adok egy nyolcvanast", nemtom, most miért nem így csinálják.)
"A támogatott lakáshitel is fontos segítség."
Láttam valami összehasonlítást, hogy 1 éve jobban ki lehetett jönni egy piaci hitellel, mint most a támogatottal.
Aztán ott van még az SZJA-mentesség az anyáknak. Két bajom van vele:
- réges rég kirepült gyerekek esetén is jár
- megfeledkezik az apukákról, akik esetleg egyedül nevelnek ki tudja hány gyereket
Tán ő is jobban járna egy adott összegű "bónusszal", mint a 14. havi nyugdíjjal, és talán az ország is. (Volt már ilyen pár éve, "Adok egy nyolcvanast", nemtom, most miért nem így csinálják.)
"A támogatott lakáshitel is fontos segítség."
Láttam valami összehasonlítást, hogy 1 éve jobban ki lehetett jönni egy piaci hitellel, mint most a támogatottal.
Aztán ott van még az SZJA-mentesség az anyáknak. Két bajom van vele:
- réges rég kirepült gyerekek esetén is jár
- megfeledkezik az apukákról, akik esetleg egyedül nevelnek ki tudja hány gyereket
vergyula
2025.11.12 11:42:47
@Tapi2021: "Nem látom a különbséget az egy összegben kifizetett X forint bónusz és az egy összegben kifizetett 13., 14. havinak hívott X forint között. Csak a nevet."
Mindenki ugyanazt az összeget kapná. Ahogy mondjuk a munkahelyemen különböző fizetések vannak, de Karácsonyra mindenki ugyanazt kapja.
Igen, én sem szeretem a sok kivétellel bonyolított rendszereket. De azért ha adunk, akkor adjunk igazságosan. A "járni jár, de nem jut" jutott eszembe.
Mindenki ugyanazt az összeget kapná. Ahogy mondjuk a munkahelyemen különböző fizetések vannak, de Karácsonyra mindenki ugyanazt kapja.
Igen, én sem szeretem a sok kivétellel bonyolított rendszereket. De azért ha adunk, akkor adjunk igazságosan. A "járni jár, de nem jut" jutott eszembe.
vergyula
2025.11.13 20:05:11
@Tapi2021: Mit is mondhatnék.....
Vitya aszonta Egonnak, hogy a nyugdíjak megőrízték a vásárlóértéküket az elmúlt 15 évben. Ezt én mondjuk nem hiszem.
A progresszív nyugdíjemelés híve vagyok.
Vitya aszonta Egonnak, hogy a nyugdíjak megőrízték a vásárlóértéküket az elmúlt 15 évben. Ezt én mondjuk nem hiszem.
A progresszív nyugdíjemelés híve vagyok.
Régi szokás, elsősorban balos szokás belekötni az ellenfél idegennyelvi kiejtésébe.
Friss eset: a Zorbán Washingtonban azt mondta, hogy "gáz issjú". A kritika: rossz kiejtés és hibás szóhasználat.
A kiejtés-kritika persze részben igaz. Orbán magyarosan beszél angolul, tipikusan magyar…..
vergyula
2025.11.09 06:19:12
vergyula
2025.11.10 14:10:08
@ez a nevem senki: Nájsz. :)
Itt ragadtam egy egész állatkertben egyedül. 2 embernek még nem volt teher, 1-nek már sok.
2 kutya, 4 macska, 3 madár, akvárium vízi csigákkal. Eredetileg volt egy terrárium is szárazföldi csigával, de az állat elpusztult másfél év élet után - most ez a terrárium "arborétumként" funkcionál, azaz…..
Úgy érzem, helyes lenne már véget vetni a kicsivel több mint egyhetes szünetnek. Szeretnék erőt találni hozzá.
Mondanivalóm van, de kedvem nagyon kevés van ezt ki is fejezni.
Október 26-án olyan ütést kaptam, melyre nem számítottam: a lehető legnagyobbat és a legfájóbb helyen.
Aki ismer…..

Meghatározatlan ideig - személyes okokból - nem lesznek új cikkek...
vergyula
2025.10.31 07:13:29
A Mérce 1956 alkalmából leközli TGM egyik, az átlagnál is valósághiányosabb cikkét:
A cikk határozottan leszögezi: 56-ban az emberek kommunizmust akartak a "sztálinizmus" helyén.
A "sztálinizmus" szó ősi komcsi bűvészmutatvány: azt a kommunizmust nevezik így, melynek nyilvánvalóan rossz…..
vergyula
2025.10.24 08:40:45
vergyula
2025.10.24 16:10:49
@Tapi2021: MHM? Vagy az nem reális és racionális?
vergyula
2025.10.24 18:16:19
@Gery1987: Tapi elvárásai szerint próbáltam ajánlatot tenni.
Amúgy meg kell hagyni, az MHM korrektségben veri a Fideszt.
Amúgy meg kell hagyni, az MHM korrektségben veri a Fideszt.
A ballib identitáspolitika új zászlóvívője a Kutyapárt nevű szélsőliberális képződmény:
Az alap a 2014-es Eleven Szemétdomb akció a Szabadság téren, ahová ballib identitásharcosok kihurcolták felesleges lomjaikat, így tiltakozva egy emlékmű ellen.
A Kutyapárt most a DK-val küzd, ki…..
vergyula
2025.10.22 18:54:13
@Tapi2021: "Vajon kinek az érdeke?"
De tényleg, kinek?
Az USA-ban már a nagyrabecsült Trump elnököl, tehát az USA-Oo proxy-háború nincs képben.
De tényleg, kinek?
Az USA-ban már a nagyrabecsült Trump elnököl, tehát az USA-Oo proxy-háború nincs képben.
vergyula
2025.10.24 16:14:43
@GyMasa: "Ennek eszköüze, hogy a gyerekeket kisiskolás koruktól évente hordják a közeli holokauszt-múzeumokba, ahol elmondják, hogy mekkora aljas geciládák még ők is, és tessenek kussolni."
Eredendő bűn?
Eredendő bűn?
Nézve a következő adást jutott eszembe:
- a lényeg: mikor antikapitalista a modern baloldal?
Mert az nem kérdés, hogy eredetében a baloldal antikapitalista.
Persze mindig sajátos módon. Már a hivatalos szovjet vonal is aláhúzta, hogy a liberalizmus, a polgári eszme jó dolog!…..
vergyula
2025.10.17 18:47:58
@Tapi2021: Hogy nézne ki az agresszor, meg a fegyvernepper egy random háborúpárti európai országban? Jobb lesz nekik itt a béketáborban.
Tipikus esetet ír le a 444:
- a lényeg: bojkott a szaúdiak ellen, mert nem viselkednek a brit szokások szerint.
Sokat hallottam Európán kívüliektől ezt: a nyugat kitalál dolgokat, bevezeti őket, majd mindenkit meg akar büntetni, aki még nem tesz ugyanígy. Tulajdonképpen a XIX. századi…..
vergyula
2025.10.16 18:05:17
@Deak Tamas: "a játékban szerepeltem"
Fenn van valahol? Megnézném, ahogy a libsi Vágóval édelegsz. :)
Az idézett komment mikori?
Fenn van valahol? Megnézném, ahogy a libsi Vágóval édelegsz. :)
Az idézett komment mikori?
A gyónáshoz nekem személyes speciális viszonyom van, de ez túl intím, így nem beszélnék róla. Így marad az általános elv.
Újabb DK-s demagógia a pedofil hiszti meglovagolása mentén: "A DK gyermekvédelmi programjának része az is, hogy a törvény mindenki számára írja elő a kiskorúakat érintő…..
vergyula
2025.10.15 22:04:46
@Deak Tamas: "mert, hol van egyenlőtlenség meg igazságtalanság a környezetedben?"
Ez nyilván komcsi-szoci megnyilvánulásnak elkönyvelt válasz lesz, de mindenhol, ahol pl. egy egész életet végig dolgozó, akár 3-4-bármennyi gyermeket felnevelő ember anyagilag szorult helyzetben van a hónap végén vö. semmirekellőknek kerül jacht, magánrepülő, magánhelikopter, magánzebra....
Igyekeztem minél több demagóg triggert megemlíteni.
Ez nyilván komcsi-szoci megnyilvánulásnak elkönyvelt válasz lesz, de mindenhol, ahol pl. egy egész életet végig dolgozó, akár 3-4-bármennyi gyermeket felnevelő ember anyagilag szorult helyzetben van a hónap végén vö. semmirekellőknek kerül jacht, magánrepülő, magánhelikopter, magánzebra....
Igyekeztem minél több demagóg triggert megemlíteni.
vergyula
2025.10.16 09:51:25
vergyula
2025.10.16 09:55:58
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Na mondjuk ezt a magyar változatba nem ültették át, ha jól emlékszem.

Egy cikk kapcsán a Népszavában, a cikk idézi Eszterházyt: "[...] éles társadalmi-politikai változások idején (mint például az 1989–90-es magyar rendszerváltáskor) látványosan megugrik az átalakuló, az „átvedlő” polgárok száma. Ilyenkor az ember hirtelen, egy csapásra 180 fokos fordulatot vesz…..
vergyula
2025.10.15 20:00:49
@Tapi2021: "Nézz már szét, hogy állnak a gazdaságok, hogy mik mennek egyes nyugati országok társadalmaiban?!"
Szerencsére nálunk dübörög a repülőrajt.
Szerencsére nálunk dübörög a repülőrajt.
Az irodalmi Nobel egy politikai díj, nem irodalmi elismerés. Mint a halivúdi Oszkár.
Csak meg kell nézni az eddigi díjazottak listáját. Nagy részüket még az irodalommal szakmai szinten foglalkozó emberek se ismerik.
Szóval a díjnak nincs jelentősége, ez egy protokoll elismerés a saját kutya…..
vergyula
2025.10.13 15:21:03
@Deak Tamas: Arra céloztam, amit fentebb idézett Tapi Fodor Gábortól.
vergyula
2025.10.13 15:36:20
vergyula
2025.10.14 10:35:13
@ez a nevem senki: "a magyar miniszterelnök beszélt először arról, hogy a világba béke kell."
Francokat, a szépségkirálynő-jelöltek évtizedek óta ezt nyomják.
Francokat, a szépségkirálynő-jelöltek évtizedek óta ezt nyomják.
Ex-Gyurcsányné Klára láthatóan nem érti mi zajlik körülötte.
Nemrég még azt tervezték, körülöttük alakul meg a Zorbánt leváltó BEP - Ballib Egységes Párt -, s nyilván a Klára lesz a fővezér. Most meg hirtelen a dolgok úgy alakultak, hogy az 5 %-ért küzdenek egyedül. Nagyon gyors változás.…..
vergyula
2025.10.13 11:05:41
@Deak Tamas: "444-es meg telexes álhírek alapján való puffogás, lölőzés, közpénzesés meg andikázás"
Hátha nem mindenki tartja ezeket álhíreknek.
"tökéletesen az volt a bajom, hogy nyíltan hatodrendűek voltak a magyarok ebben az országban (most már csak talán másod- vagy harmadrendűek)"
Kik voltak, illetve most kik az elsőrendűek ebben az országban?
Hátha nem mindenki tartja ezeket álhíreknek.
"tökéletesen az volt a bajom, hogy nyíltan hatodrendűek voltak a magyarok ebben az országban (most már csak talán másod- vagy harmadrendűek)"
Kik voltak, illetve most kik az elsőrendűek ebben az országban?
vergyula
2025.10.13 12:49:04
@GyMasa: Ennyi karakter ilyen feleslegesen.....
"És, végül én (meg kb. rajtad kívül mindenki más) is nyerek, mert befejezheted végre a MÁSOK zsebében való túrkálást, és a saját dolgoddal foglalkozol..."
Amikor éppen nekem adsz tanácsokat, akkor te a saját dolgoddal foglalkozol?
"SZóval, nem, én semmilyen körülmények között nem vagyok hajlandó többet adózni..."
Te nem Németországban dolgozol?
"És, végül én (meg kb. rajtad kívül mindenki más) is nyerek, mert befejezheted végre a MÁSOK zsebében való túrkálást, és a saját dolgoddal foglalkozol..."
Amikor éppen nekem adsz tanácsokat, akkor te a saját dolgoddal foglalkozol?
"SZóval, nem, én semmilyen körülmények között nem vagyok hajlandó többet adózni..."
Te nem Németországban dolgozol?
vergyula
2025.10.13 12:49:43
@GyMasa: Én senkit sem akarok meggyőzni.
Lassan kezd világos lenni: folyómederben még Bulgáriában se lehet építkezni.
Bulgária igazi problémája a kommunizmus bukása után nem a korrupció volt, valójában - minden ellenkező híresztelés ellenére - a bolgár korrupció semmivel se nagyobb, mint nyugaton. A fő probléma az lett, hogy…..
vergyula
2025.10.11 12:50:03
@ez a nevem senki: Asszem a Narita is ilyen, ott véletlenül jártam is.
Panaszkodik a Mérce:
Pedig a jelenség nem új.
A világkommunizmus összeomlása (1988-1992) óta egyértelmű a helyzet. A szélsőbal (ami alatt a rendszerkritikus baloldal értendő) narratíváját lassan átvette a nyugati elit, miután ez a értékrend nem kapcsolódott immár az ellenséges hatalom…..
vergyula
2025.10.07 13:35:27
@Deak Tamas: DK esetében mi volt? Már nem emlékszem.
vergyula
2025.10.08 09:05:43
@alöksz róz: Nagyon szépen összefoglaltad az átlagszavazó lelki világát. :)
A liberális világhatalom egyik kedvenc módszere ez: ismeretlen embereket híressé kikiáltani.
Ilyenkor sajnos az átlagember reakciója az, hogy szégyellni kezdi magát "de műveletlen vagyok, hogy sose hallottam róla", így lassan az ismeretlen "híresség" tényleg híres lesz, legalábbis ideiglenesen.…..
vergyula
2025.10.05 07:25:17
vergyula
2025.10.05 07:26:06
vergyula
2025.10.05 07:27:38
Furcsa ez a magatartás-változás.
Ugyanaz az elit, mely 1989-1990-ben elutasított minden igazságtételt, s megbékélésre szólított, most más dalt énekel, persze elég hamisan:
Mi változott? Nem az esetleg, hogy most ők nem érintettek.....
vergyula
2025.10.04 17:22:56
@alöksz róz: "az volt a hatalmas hiba, hogy nem volt igazságtétel"
Szerintem némely tekintetben még most is azt nyögjük.
Szerintem némely tekintetben még most is azt nyögjük.
vergyula
2025.10.04 17:30:49
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Elég baj.
Az is, hogy a rendszerváltáskor elmaradt, és azóta is kimerült igérgetésben az "elszámoltatás". Mondom ezt ballibnek elkönyvelve.
Az is, hogy a rendszerváltáskor elmaradt, és azóta is kimerült igérgetésben az "elszámoltatás". Mondom ezt ballibnek elkönyvelve.
Az antiszemitizmus azt jelenti, hogy ellenzed Sorost - írja meg egészen nyíltan a HVG.
Szó szerint: "A magyar miniszterelnök politikája tudatosan ellentmondásos. Kívülre úgy jelenik meg, mint a zsidó élet megingathatatlan támogatója, viszont főleg Soros Györgyöt kikiáltotta az ország…..
vergyula
2025.10.03 18:37:32
@Deak Tamas: Szerintem is.
És mekkora szerencse, hogy egyesek ennek felkent döntnökeiként viselkednek.
És mekkora szerencse, hogy egyesek ennek felkent döntnökeiként viselkednek.
vergyula
2025.10.04 08:50:43
@Deak Tamas: Nagy szerencse, hogy nem kell őket mosdatnom.
vergyula
2025.10.04 08:51:44
@Tapi2021: Ezzel kb. mindenki így van. Így lesz belőlünk ilyenes/olyanos, még ha csak ideiglenesen is.
Alapvetően téves beállítani úgy, mintha az antifa egy politikai mozgalom lenne.
Ez tipikusan egy olyan mozgalom, ahol a politika csak ürügy.
Az átlagos antifa-aktivista kicsoda? Alapvetően jómódú középosztálybeli család sarja, aki azonban lázadni akar. A szülei ellen nem mer lázadni, mert…..
vergyula
2025.10.01 13:08:22
vergyula
2025.10.01 18:30:40
@Deak Tamas: A víz nedves, a nők titkolóznak, a szélsőségesek szélsőségesen viselkednek.
2 exkolléga a közelben dolgozik, hátha tudnak majd valami extra információval szolgálni.
2 exkolléga a közelben dolgozik, hátha tudnak majd valami extra információval szolgálni.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
