Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Nick-son

0 bejegyzést írt és 871 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Kedves olvasók! A kommentekben többen is kérdeztétek, az elmúlt két hétben miért nem került ki új poszt. Ennek az az oka, hogy a vírushelyzet kirántotta az eddig biztos talajt a lábunk alól, és egyik pillanatról a másikra kétségessé vált a blog jövője. 15 év nagyon sok idő, és sok munkánk van a…..
Nick-son 2020.05.21 09:17:58
@Quuuziii: ne hidd. A sztorikat email-ben küldik, sok értelmes dolgot nem fűznek hozzá. Sok éve foglalkozok már internetes tartalmakkal. Ha tippelnem kellene akkor be van időzítve 1-2 óra munkával egy fél havi adag aztán kalap kabát.

Gondolom igazából az lehet, hogy az indexnek kellett egy ilyen láb is, mert ki tudja mikor jöhet jól ha valamit így félig meddig közvetve jobb megszellőztetni, meg hozzá lehet számolni az össz statisztikához, de most hogy kevesebb a bevétel látszik, hogy ennek mérhető anyagi haszna nincs, ingyen meg az index se csináltatja, a szerkesztők meg szintén nem a fogyasztók meg úgy jártak ahogy jártak senkit sem érdekel.

Igazából azt gondolom, hogy sokkal jobb és stabilabb lenne, ha az indextől függetlenül valaki megcsinálná nagy unalmában. Akit ez érdekel azok közül sokan átmennének és akkor nem azon múlna, hogy van-e fogyasztóvédelmi blog, hogy az index vezetőségének milyen a "kedve".
Juliék áprilisi utazását is elvitte a járvány. A Barvofly utazási irodánál vásárolt Qatar jegyeik árát próbálják most visszaszerezni, ami nem megy egyszerűen. Az utazási iroda ugyan megküldte a légitársaságnak a törlés és a visszatérítés kérelmét, de aztán jött a csönd. Amikor Juliék pedig nagyon…..
Nick-son 2020.05.13 11:43:01
@jegeskaveee.: Elfogytak az előre beidőzített posztok. Akinek meg eddig a dolga volt a ctrl+c, ctrl+v gombokat kezelni annak most más dolga van.

Amúgy nem lenne rossz ezt folytatni valamilyen más platformon, csak igényesebben.
Ha egy jól működő, stabil, megbízható laptopra vágysz, akkor elég csalódott leszel, amikor a laptopod nem működik jól, nem stabil és a legkevésbé sem megbízható. Olvasónk lassan két hónapja szenved az újra és újra megjelenő, váratlan kékhaláltól, a szerviz pedig elég döcögősen kezeli a…..
Nick-son 2020.04.27 13:40:57
@Opportunista mikroba: hát oké, én nem játszok gépekkel, de a laptop rá van kötve egy micro hifire, gondom ezzel sincs :) Munka laptop munkára és arra tökéletes is.

@2-More: és ha elromlik a kocsid akkor össze vissza küldözgetnek a két hónapos garanciális autóddal amiért milliókat kicsengettél, hogy lehet a program, lehet a hardver nyomozd ki? Te meg ott állsz vele egy felüljárón az út közepén az meg kiír egy 126 jegyű hibakódot amiről senki nem tudja micsoda? Nekem ilyen kocsi nem kellene az biztos. Lekopogom autóból is japán van, nem a legújabb az biztos, de szerelővel nagyjából a kopók cseréjekor találkozok.
Amióta itthon ülünk, a futáros-csomagos sztorik kaptak egy egészen szokatlan mellékízt. A nem tartózkodott otthon és az átvevő hiánya kifejezésektől hisztérikus kacagva zokogásba kezdünk, főleg ha idősebb olvasónktól jött levélben olvassuk. Persze előfordulhat, hogy nem halljuk a kertben a csengőt,…..
Nick-son 2020.04.23 13:46:44
@Zabalint: egy postás nem hiszem, hogy tudja az összes körzetben mi a helyzet. Nem mindegy, hogy egy faluban postás aztán ő rendet tart kivisz mindent ami eljut hozzá, vagy egy nagyobb csomagelosztóban dolgozik. Én egy évtizede csomagküldéssel foglalkozom, a posta az egyetlen ahol a probléma nem kivétel, hanem egy rendszer szintű velejárója a mindennapoknak. A dolgozók ebben vannak, hogy egy tökéletlen rendszer részei.

@ebella2: neked szerencséd van. Az a terület olyan, hogy nincs túlterhelve és még normális is az ember. Persze nem mind postás ami annak látszik az MPL alvállalkozókat foglalkoztat, akik aztán maguk alá vesznek fel embert az autóra. Nem is biztos, hogy kifejezetten postás aki a csomagot viszi. Mondjuk nem tudom mi a megfelelő jatt, amiért neked az ajtó elé teszik a motyót, ide hozzánk 2-3 futár is jön naponta, mind behozza a csomagot, az MPL -es is. Semmi meglepőt nem találok ebben, az utcán az árokpartra csak nem teheti le. Jattot legfeljebb havi egyszer kapnak ha utánvételeset hoznak, de a tapasztalatom az, hogy 3-400 forintot meg se jegyeznek, mert az már olyan mint a semmi nekik. Három címmel később már nem is emlékeznek rá ki mit adott, vagy adott-e. 2-3000 forintot itt az állatorvosok, meg ügyvédek szoktak nekik adni ők akár minden alkalommal. Ezekre kifejezetten odafigyelnek, persze ha a csomagelosztóba se érkezett meg valami sok mindent nem tudnak csinálni.
Nick-son 2020.04.24 08:18:13
@Zsoltbacsi: nem úgy értem, hogy nem jegyzed meg hol kapsz 3-400 Ft -ot, hanem hogy nem fogsz érte oda lenni meg vissza, nem fogsz visszafordulni a körzet másik feléről ha felhív a 300 Ft -os ember (és felhív több is egy nap), te is tudod, hogy ez ma már valójában aprópénz, részben azért is adják, mert nem akarnak vacakolni, meg időt tölteni az elrakásával sem. Nyilván ettől függetlenül a nap végén ha összeadod nem is rossz így sem.
via GIPHY Azért a kijárási korlátozások és önkéntes karanténba vonulások idején azt mondani, hogy a csomag címzettje többször sem volt otthon, hát ehhez kell pofa. Az Express One futárja elvileg járt Dávidnál, de erről sem Dávid, sem a bejáratot figyelő kamera nem értesült. A csomag története elég…..
Nick-son 2020.04.16 19:21:00
@atal: Általában ugyanazt a kört csinálják éveken át. Mindenkinek megvan a körzete, értelmesebbek a gyakori címzetteket mind ismerik. A gyakorlatban ez bizonyult a leghatékonyabbnak.
Az egyértelmű, hogy Vikiék hibáztak akkor, amikor 2 db külön csomagot raktak a Foxpost csomagautomatába. A szabályzat szerint ugyanis rekeszenként 1 db-ot lehet csak betenni, amire érdemes ráírni a címzett és a feladó telefonszámát, de mást nem, mivel a többi adatot tartalmazó címkét a futár…..
Nick-son 2020.04.06 14:20:22
@Opportunista mikroba: Értem én amit mondassz, hogy bűn és bűnhődés. Hibázott a posztoló, nem olvasta el amit kellett, vagy nem foglalkozott vele, hát bűnhődjön. No de miért úgy, hogy rögtön el is tüntetik amit feladott?

Lehetnének ennek a büntetésnek fokozatai. Pl. látja a futár, két csomag, egy címke, visszacsukja a rekesz ajtaját aztán Vikinek küldenek egy nyitókódot amivel vissza kell mennie büntetésből összeragasztani a két dobozt addig ott marad.

Vagy. Látja a futár, hogy két doboz van és egy címke, visszacsukja a doboz ajtaját, beszól a központjukba, másnapra amikor megy kér még egy címkét a csomaghoz. Büntetésből egy nappal tovább tart a szállítás. (Úgysincs rá konkrét határidő)

Vagy. Két doboz egy címke, no mi a fene, hát nyomtatunk hozzá még egy címkét, Vikit meg megdorgáljuk valamilyen úton módon.

Vagy. Nincs nyomtatója a futárnak, csak az a címke van amivel elindult, amikor a raktárba beviszi szól, hogy mi van, akkor nyomtatnak ott egy címkét, feladót ugyanúgy megdorgálják utólag.

Na, de mért kell eltüntetni?
Nick-son 2020.04.06 15:11:09
@Quuuziii: ja hát ha így nézzük akkor teljesen rendben van. Majd előáll a csomag, ha elérkezettnek látja az időt :)
Nick-son 2020.04.07 12:41:53
@Realm Grinder: azért ne gondold már, hogy annyira rottyon vannak ezek a rekeszek, hogy most ez az egy bedönti a működést, ha egy nappal tovább ott van.

A rendszernek azért alkalmazkodni kell ahhoz amire használják. Én még nem adtam fel sok csomagot, mostanában fogom elérni a 100.000 -et, szóval csak ennyi adat alapján tudok nyilatkozni.

A futárszolgálatok amióta az első csomagom feladtam óriási fejlődésen estek át. Amelyik normális az gyakorlatilag fél évente fejleszti a szolgáltatásait. Folyamatosan látják mivel van gond, mit lehetne jobban és fejlesztenek azon a részen. Nem akarnak megragadni a kőkorszakban, nem akarnak újra meg újra visszatérő problémákkal küzdeni amit egy módosítással megoldhatnának, kiküszöbölhetnének. Még a posta is fejleszt, ami nagy szó. Nem lehet minden problémát azzal intézni, hogy hülye a felhasználó. Még ha az is, akkor arra kell fejleszteni.

Most pl., hogy van ez a koronavírusos dolog több futárszolgálat napok!!! alatt lefejlesztette az érintésmentes átvétel rendszerét. Megtehették volna, hogy semmit se csinálnak, hogy ez a rendszer ilyen kell, vagy nem kell a csomag, de hát nem ezt tették.

A nagyokhoz képest a Foxpost fapados nagyon és elég kezdetleges. Viszont ígéretes, ha nem rontják el!
via GIPHY Judit az alza.hu-n vásárolt menő Krups kávovarja sajnos egy hét után vadný. Az ember joggal várja el egy ilyen géptől, hogy az atomvillanás után is rendes habot készítsen, és ha ez mégsem megy, irány a szerviz. Juditék így is tettek, újra és újra, pontosan háromszor. A visszaérkező rossz…..
Nick-son 2020.04.02 14:25:15
@Opportunista mikroba: segíthet, valamit, de a problémát nem oldja meg. Automata gépekről beszélek én legalábbis, a kávé kifolyóban pl. nem vízkő gyűlik össze, hanem kávézsír amit az ecet nem old. A másik probléma, hogy vannak alkatrészek aminek nem a teljes keresztmetszetén folyik végig a víz, vagy már a kávé de a párája, vele együtt a dzsuva lerakódik, ott elkezd penészedni, vagy rohadni, néha meg csak úgy van, na az ellen hiába öblögetsz ecettel, mert az is csak ott folydogál ahol a víz, így el se jut oda ahol tisztítani kellene, meg ha el is jutna se tud mit kezdeni a szennyeződéssel. Nem minden gép ilyen, vannak kevésbé problémásak, meg rosszabb konstrukciók. Összességében az emberek vagy nem is tudnak róla a sajátjukon mit és hogyan kellene karbantartani, vagy tesznek rá.
via GIPHY Olvasónk sok sok csata után nyert háborút az iStyle szervizeseivel. Hiába kötött monitort a Mac Mini-re, kép semmi, a megoldás újra és újra semmi, végül 3 szervizelés után kapott egy tanácsot, ami működni látszik. Mellé pedig ajándékként egy átbökött borítást. 2019 márciusában…..
Nick-son 2020.03.30 15:09:44
@Szubrina: A legtöbb autóban a kézifék nem csak rögzítőfék, hanem vészfék is az üzemi fék hibájának esetére. Ezért (is) van kézifék az autókban.

Szerintem egyáltalán nem hiba, ha a szerelő egyesbe hagyja a kocsit. Hiába látja, hogy te hogyan hagytad, meg gondolhatná, stb., csak neked egy autót kell pátyolgatnod, simogatnod, ő meg lehet naponta 10 -et kell leállítson, 20 munkanappal számolva 200 havonta, évente 2400 kocsi leparkolása (azaz ennél sokkal több, mert vizsgáztatás, próbakör, stb. lehet a többszöröse is) és ha ebből csak egyetlen egy elgurul és azzal ki tudja milyen kárt okoz - főleg ha a tied az az egy akkor olyan módon vered ki a hisztit ami nem hétköznapi, hogy mért nem rögzítették le normálisan és természetesen csakis az ő hibájuk és nem a tiéd.
Olvasónk egy játék vásárlásánál találkozott azzal a jelenséggel, amikor a webshopban elírt ár (jelen esetben pénznem) súlyosan más, mint amennyinek szánták. A 35 EUR helyett 35 Ft-ért árult játék nem hangzik rosszul, láttunk már ilyet, ott volt tömeges H&M fiaskó is, ahol a pár száz forintos…..
Speciális körülmények, speciális Homárok. Egy rendvédelmi szervnél dolgozó olvasónk és egy orvos is írt nekünk, mindketten utaztak volna, de a kormányrendelet még napokkal ezelőtt megtiltotta ezt. Mivel a munkáltatójuk tiltotta el őket az utazástól, keresték a lehetőségeket arra, hogy valahogy…..
A Homár elég sokszor felhúzta már magát az elmúlt 15 évben, hiszen volt mint. Inkorrekt kereskedők, csalók, ügyfelet hülyének néző szolgáltatók, büdös hús, kis faszenes, volt itt már minden. Olyan helyzet, mint a jelenlegi viszont még sosem. A járvány pedig úgy látszik, hogy a pénzéhes, nyerészkedő…..
via GIPHY Hogy lehet egy szerződés élő, amit lemondtak és ezt még vissza is igazolták? Krisztián több szolgáltatónál is sikerrel lemondta kórházban ápolt nagyapja előfizetéseit, aztán rendezte a végszámlákat és kész is volt. Kivéve a Telekomnál, ahol a novemberi befizetés után azt hitte, szintén…..
András előrelátó, márkahű és van hite, így a Huawei telefonjához gyári Huawei búvártokot vásárolt, mielőtt búvárkodni indult. Első körben működött is minden, mint a karikacsapás, a telefon nem lett vizes, a halak le lettek fényképezve, mindenki boldog volt. Ám a következő nyaraláson beütött az,…..
Ugye megvan még az RBX.hu? A januárban megírt maratoni szervizelés közben felszívódott fejhallgató esete nagyon szépen zárult, de most megint előkerült a cég, egy szomorúbb helyzet kapcsán. Olvasónk cége az RBX.hu-tól decemberben vásárolt, előre fizetett, majd várt. Mivel a rendelésének csak egy…..
Nick-son 2020.03.06 11:16:08
Én vállalkozó is vagyok, 99% -ban vállalkozásnak szerzek be, így magam ellen is beszélek, de azért megértem mért nincsenek fogyasztói jogai a vállalkozásoknak.

A vállalkozásnak a magánszemélytől eltérően nyeresége van és ennek érdekében kockázatot vállal.

Elég csak visszalapozni a posztok között nem rég valaki beküldte, hogy vett egy asus laptopot, elromlott (nem derült ki cég volt-e) de felmerült, hogy munkaeszköz volt és az kiesett a javítás idejére és akkor most ő kártérítést kér... sokak szerint jogosan. Na de mekkora a kár? Hát az attól függ mire használta a gépet... ha csak három levelet küldött volna el, hogy kész a kulcsmásolás (mert mondjuk azzal foglalkozik) akkor 10ezer, ha egy ingatlan átírós ügyvéd akkor kiszorozza a kieső napokra napi 3 ingatlan átírásából meg nem szerzett bevételt 30 napra? Hát nem tudott dolgozni... erre mondom azt, hogy neki kockázata van abban is, hogy olyan gépet vegyen, annyit tartalékba, hogy működjön amikor kell. Ez nem az eladó kisker kockázata a 15ezer forintos árrésért cserébe.

Ez alapján egy számtech boltban vesz egy cég egy laptopot 100ezer forintért, aztán arról vezérel egy kohót meg egy gárturbinás erőművet és megáll akkor az is be fog kopogni a boltba, hogy kérem kártérítést kérek, kiesett 300millió bevételem? Hamar bezárnak a számtech boltok. Nem. Ez az vállalkozás felelőssége, hogy olyan gépet üzemeltessen ami alkalmas a feladatra. A vállalkozás kockázata, hogy bevállalja a 100ezres laptopot, vagy normális gépeket használ 50 millióból megfelelő háttérrel bebiztosítva.

De bele lehet abba is gondolni, hogy amikor egy cég megvesz egy terméket nem köteles azt bemondani, hogy ő azt tovább értékesíti, vagy használja, egyáltalán mire használja, milyen leterheltséggel, vagy mit csinál vele, berendelhet három CNC esztergát is, kiviszik kifizeti (gondolja a szomszéd Józsinak biztos megtetszik és fog rajt 200ezret), hát a Józsinak nem tetszik a színe és akkor küldi vissza a gyártónak, hogy hát elállási jog?

Ugyanezt tovább gondolva a cégek között vannak olyan méret különbségek, hogy ha fogyasztói jogok lennének a nagyobbakkal be lehetne dönteni a kicsiket akik nem tudják finanszírozni a leszállított 50 db üzleti laptop költségeit ha a vevő vállalkozásnak épp olyanja van, hogy ipi apacs elállok nem ér a nevem ide vissza 25 milliót, a nekünk meghozott laptopokkal meg csináljatok amit akartok.

Éppen ezért is alakultak ki a komolyabb üzleti megoldások a cégeknél felmerülő igényekre, mert különben minden cég venne lakossági vacak gépeket, eszközöket, anyagokat, rátolná az üzleti felhasználást 0-24 órában aztán két hét múlva lihegna a garanciáért meg kártérítésért.
Norbert nagyon bízott a gyártó szép szavában, ezért elég csalódott, hogy az új Asus laptopot másfél év alatt ötször kellett szervizbe küldenie. Végül az elállás mellett döntött, de tavaly november óta nem kapta vissza a laptop árát. Kérdés: mit tehetünk, ha a munkaeszközünk az, ami ilyen sokáig…..
Nick-son 2020.03.03 15:36:10
@atal: nem a hibás teljesítés, hanem a posztoló által emlegetett kártérítés szempontjából feszegettük ezt a károkozás kérdést. Hiszen a hibás teljesítést elfogadta az eladó, visszakapja az árát.

Pontosan miből adódhat anyagi kára egy magánembernek abból adódóan, hogy szervizben van a laptopja? Vállalkozás meg nem fogyasztó, meg illik üzleti kategóriás gépet venni, de arra már a garancia se ilyen.

Ilyen alapon kártérítést lehet kérni mindenért. Késett a busz? Hát lekéstem a meghallgatást és nem kapom meg az állást, pedig havi 500.000 -el többet kaptam volna, nos 10 évre terveztem, ez most elúszott, nem vettek fel mert elkéstem, kérek 60 milliót? Kiszakadt a kabátom, megfáztam, tüdőgyulladást kaptam, épp Svájcban voltam ott meg drága az ellátás, kérek két milliót? Ugyan már.

Végül is, ha a poszt beküldő el tudja dönteni, hogy ezt a gépet vállalkozás körében használta, vagy magánemberként és magánemberként mint fogyasztó valóban kára keletkezett - aminek a megakadályozására megtette ami tőle elvárható - én csak azt tudom mondani irány a bíróság, ha ez az igazság, hogy itt a rossz laptop miatt anyagi hátrány érte akkor meg fogják ítélni neki a kártérítést.
via GIPHY Nem lehet elégszer elismételni a kellékszavatossági jogokat, vagyis azt, hogy ha hibás a cucc, amit vettünk, milyen lehetőségeink vannak és mire nem kötelezhetnek. Ha a hibát a kereskedő is elismeri, első lépésben jön a javítás, vagy a csere. A csere itt teljesen ugyanolyan, de hibátlan…..
Attila garanciális laptopja úgy járta meg az Extrem Digital-on keresztül a HP márkaszervizét, hogy a hibát ugyan kijavították, de csináltak helyette egy másikat, nehogy hiányérzete legyen. Ezek után Attila úgy pattant le az EDigital ügyfélszolgálatáról, ahogy a nagykönyvben meg van írva. Az…..
Az úgynevezett higiéniai vagy egészségügyi okból vissza nem szolgáltatható termékek esetében, mint például a fehérnemű, a vásárlót kicsomagolás és használatba vétel után nem illeti meg az elállási jog. Vagyis használt bugyit nem vesznek vissza  boltban, ez rendben is van. De mi van akkor, ha a…..
via GIPHY Tamás kazáncserére adta a fejét, ami önmagában épp elég stresszt jelent, a költségről nem is beszélve. A szükséges összeghez az MFB hitelprogramján keresztül szeretett volna hozzájutni. Hosszú hónapok alatt meglett a hitelhez megfelelő kivitelező és a szükséges dokumentumok is, úgy tűnt,…..
Nick-son 2020.02.19 15:53:36
@Jake Peralta: persze, hogy jogszabály határozza meg, nehogy verseny legyen. Hiszen akkor egy fél oldalas szöveg felolvasásáért nem kérhetnének 40ezer forintot, hanem csak 4ezret. Hát még ha el lehetne olvasni ügyfélkapun is ugyanezt ingyen! Állítólag ma már igen sokan tudnak olvasni Magyarországon.

Kifizetsz pár ilyen felolvasást, hagyaték egyebek ahol százalékos a díj, kifizetsz egy kisebb vagyont a semmire és majd rádöbbensz mennyire keveset kellett tenniük milyen nagy összegért. Akkor átértékeled.

Pár éve kaptam fizetési meghagyást egy közjegyzőtől. Felhívtam mégis mi ez, miért, stb. Közjegyző asszony közli, mint a világ leg természetesebb dolga, hogy ő erről semmit nem is tud. Mondom neki, hogy pedig a neve rá van írva a papírra, a díja is fel van számítva és hozzáadva számomra mint fizetendő, akkor ez most hogy van, hogy ő egy mukkot nem tud az egészről? Jaaa, hát kérem ez az egész már elektronikusan megy, ő ezt az egész papírt, az egész ügyet nem is látja, nem is tud róla, de mivel csak közjegyző adhatja be mint egy szenvedő alanya az egésznek rajta keresztül megy és hát mint ilyen rákerül a kifizetési listára. Egy közmű szolgáltató kiküld egy héten ötszázat ezen a módon. Ott cseszték el, hogy én ellent mondtam, megvártam szépen a bíróságot aztán nyertem, mert nem volt jogos a követelés.
Nick-son 2020.02.20 09:03:43
@adott idő alatt a legtöbb japán kuttya: Már hogy ne készülnének? Csak hogy a helyek száma limitálva van, hiába készülnek, nem tudnak bekerülni. Ha engednék, hogy legyen 3x ennyi közjegyző akkor annyi lenne, ha nem lennének szabott árak akkor lennének jobb ajánlatok. Azért ez nem agysebészet. A jognak egy nagyon kicsi szeletét kell alkalmazni.

Nézd csak meg a hagyatéki eljárást. Ugyan mennyiben jelent több munkát, ha egy 1 milliós zártkert van a leltárban, mintha egy 150 milliós ház? Milyen alapon szednek százalékot? Attól még, hogy valakinek meghaltak a szülei és ráhagyják a gyerekekre amiért megdolgoztak mi köze van ehhez a közjegyzőnek, hogy sápot szed? Miközben ugyanolyan papírokat kell kitölteni az olcsóbb meg a drágább ingatlanoknál is.

Bebulizzák magukat a bankokhoz, hogy a hiteleseket melyikhez küldjék. Na az aztán egy kockázat mentes gyors kereset. Egy oldal felolvasása 40 ezer. Helló szia, semmi felelősség, csak hogy megnézte a személyiket, de hát ha valamelyik hamis neki azt nem kell észrevenni, hisz nem szakértő :)

Ez az egyik legundorítóbb szakma. Többre tartom a takarítókat meg a WC -s nénit.
Edina egy félresikerült szervizelés után döntött úgy, hogy egy másik céggel ellenőrizteti a javítást, de ismét nem úgy alakultak a dolgok, ahogy szerette volna. A telefont bevizsgálták, aztán meg is javították, jó pénzért. A végeredmény egy működő telefon, a kényszerszervizelés viszont nem tűnik túl…..
Az otthon gyűlő fémpénzek a futárok borravalóját biztosítják, de ezen kívül nincs sok hasznuk. Épp így gondolta levélírónk is, aki egy kis tartozás miatt úgy döntött, itt az ideje egyenesen a bankba bevinni őket, ezzel elintézni a befizetést és megszabadulni a fölösleges aprótól is. Jó előre…..
Nick-son 2020.02.07 13:42:08
@cmx85s: de hányszor jártam így... egyedül a fiókban, három ügyintéző bámul és nem húzzák a számot. Negyed órákat ücsörögtem magamban. Na ennek is vége.
Nick-son 2020.02.07 19:53:44
@Opportunista mikroba: ha megnézed jót a K&H ról senki nem ír, semmi pozitív tapasztalat, vagy legalább egy komment, hogy elvagyok velük. Ez nem véletlen. Nekem is volt számlám ott, ugyanilyen rossz tapasztalataim vannak mint amit írnak a többiek.
Ha vállalkozó vagy és az egyetlen laptopod a munkaeszközöd, akkor nem csak bosszantó az az időhúzás, amit az iSTYLE csinál Fannival, de bevételkiesést is jelent. Az egy hetesre ígért szervizelés egy hónapja húzódik, pedig a fogyasztóvédelmi törvény elég egyértelműen leírja, hogy: "A jogszabály…..