Adatok
G. Nagy László
598 bejegyzést írt és 11524 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Nagy Ádám, a Fókuszcsoport nevű YouTube csatorna házigazdája helyes gyerek, de követői eddig sem az eszéért szerették. Jómagam akárhányszor látom, mindig azon tűnődöm, hogy miért foglalkozik politikával egy olyan fickó, aki szemmel láthatóan nem sokat ért a világból, s nem is igazán érdeklődik a…..
G. Nagy László
2025.10.16 21:08:59
@elona: Azért Putyint ne soroljuk a békepártiakhoz!!
G. Nagy László
2025.10.16 21:10:11
@Boldeone2:
"Beérett a hintapolitika"
Nem volt semmi hintapolitika. Következetes békepártiság az elejétől fogva.
"Beérett a hintapolitika"
Nem volt semmi hintapolitika. Következetes békepártiság az elejétől fogva.

"Szarrágó fizetett férgek vagytok mind, bazdmeg, akiket el kell taposni!" - így búcsúzik a köztévé riporterétől a pirosra festett körmű, antifás kissrác, miután felkelésekről és forradalmakról ábrándozik. Mindez a gyűlöletbeszéd elleni tüntetésen... Hasonlóan érzek, mint Bayer Zsolt: az ilyen…..
G. Nagy László
2025.10.12 10:02:07
@Wildhunt: Mire gondolsz?
G. Nagy László
2025.10.12 11:38:21
@Wildhunt: Szingapúr működik, de pont nem a spártai elemek miatt.
G. Nagy László
2025.10.12 21:54:55
@Wildhunt: Oké, elfogadom, hogy ez Spárta. De ha megnézed a Heritage Foundation jelentéseit, azt fogod látni, hogy Szingapúr évről évre ott van a világ 3 legszabadabb gazdasága közt. Alacsony adók, alacsony központi bürokrácia, szigorú és szelektív bevándorláspolitika - ettől sikeres Szingapúr. Ha a különböző bűnesetek büntetési tételeit a negyedére csökkentenék, akkor sem változna semmi. A törvényi szigor csupán az ázsiaiak furcsa perverziója, nem ez a lényeg.

Ez most a következő. Az álhírgyártó O1G tábor felsült, a pedofil-lufi kipukkadt, de azért maradt még pár vaktöltény a tárban. Oké, hogy Semjén Zsolt felállt a parlamentben és visszautasította a légből koholt vádakat, no de egyetlen szót sem ejtett a gyerekekről... Oké, hogy Fülöp Attila, a…..
G. Nagy László
2025.10.11 09:56:32
@Wildhunt: Annyira beteg ez az egész!
És az az érdekes, hogy a főkolomposokat, a főgonoszokat tökéletesen értem. Üzemeltetsz egy nemátalakító klinikát - elképesztő bevétel minden műtét, minden hormonkezelés; valójában csak a keresletet kell megteremtened, élénkítened, felturbóznod.
Értem a Soros-féle káoszteremtőket is. Valamiért haragszanak a világra, ezért szeretnék szétbaszni azt, és élvezik, hogy van hozzá elég hatalmuk.
(A hárorúk is pont ugyanerről a tőről fakadnak: gazdasági érdek + hatalomfitogtatás.)
Akiket nem értek, azok a valódi érintettek. Az LMBTQ-aktivistákat. A pride-on vonulókat. Egy átlagos meleg fickó pontosan tudja, hogy buzinak lenni szopás, mert sosem fog úgy kiteljesedni egy családon belül, mint egy hetero. (Más gondja nincs, senki nem bántja, nem piszkálja.) De azt is tudja, hogy ezzel az átokkal is tud egészen jó életet élni, és meg is tesz mindent azért, hogy társra találjon, hogy elemi szükségletei kielégülést nyerjenek. Közben azzal is tisztában van, hogy nem lesz jobb neki, ha hirdeti az LMBTQ-vallást, ha ezt valami csodálatosan szép dolognak állítja be, amire büszke lehetne. Önmagában tisztázza, hogy meleg, nem érez szégyent miatta, de ennyi. A transzok kapcsán ugyanez a helyzet.
Jómagam asztmás vagyok. Tudom, hogy szopás, mert nehéz lépést tartanom a focipályán a 18 éves fiammal és a barátaival. Ez van. Szégyent nem érzek, próbálok boldogulni így is. Nem szervezek felvonulást. Nem leszek boldogabb attól, ha rajtam kívül még sokakat megver a sors az asztmával. A helyén kezelem a dolgot. Így kéne tenni a homoszexualitással, a transzsággal és minden egyéb abnormalitással is. Főként, ami a gyerkőcöket illeti.
És az az érdekes, hogy a főkolomposokat, a főgonoszokat tökéletesen értem. Üzemeltetsz egy nemátalakító klinikát - elképesztő bevétel minden műtét, minden hormonkezelés; valójában csak a keresletet kell megteremtened, élénkítened, felturbóznod.
Értem a Soros-féle káoszteremtőket is. Valamiért haragszanak a világra, ezért szeretnék szétbaszni azt, és élvezik, hogy van hozzá elég hatalmuk.
(A hárorúk is pont ugyanerről a tőről fakadnak: gazdasági érdek + hatalomfitogtatás.)
Akiket nem értek, azok a valódi érintettek. Az LMBTQ-aktivistákat. A pride-on vonulókat. Egy átlagos meleg fickó pontosan tudja, hogy buzinak lenni szopás, mert sosem fog úgy kiteljesedni egy családon belül, mint egy hetero. (Más gondja nincs, senki nem bántja, nem piszkálja.) De azt is tudja, hogy ezzel az átokkal is tud egészen jó életet élni, és meg is tesz mindent azért, hogy társra találjon, hogy elemi szükségletei kielégülést nyerjenek. Közben azzal is tisztában van, hogy nem lesz jobb neki, ha hirdeti az LMBTQ-vallást, ha ezt valami csodálatosan szép dolognak állítja be, amire büszke lehetne. Önmagában tisztázza, hogy meleg, nem érez szégyent miatta, de ennyi. A transzok kapcsán ugyanez a helyzet.
Jómagam asztmás vagyok. Tudom, hogy szopás, mert nehéz lépést tartanom a focipályán a 18 éves fiammal és a barátaival. Ez van. Szégyent nem érzek, próbálok boldogulni így is. Nem szervezek felvonulást. Nem leszek boldogabb attól, ha rajtam kívül még sokakat megver a sors az asztmával. A helyén kezelem a dolgot. Így kéne tenni a homoszexualitással, a transzsággal és minden egyéb abnormalitással is. Főként, ami a gyerkőcöket illeti.
G. Nagy László
2025.10.11 11:53:18
@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:
"És nem az elkövetőket, hanem az áldozatokat keresik."
Te nagyon okos, magát a BŰNTÉNYT keresi az egész ország. Ehhez minimum kell egy áldozat és egy elkövető is. Csak erre az apróságra nem gondoltatok, amikor a köztudatba betoltátok a fanyulat...
"És nem az elkövetőket, hanem az áldozatokat keresik."
Te nagyon okos, magát a BŰNTÉNYT keresi az egész ország. Ehhez minimum kell egy áldozat és egy elkövető is. Csak erre az apróságra nem gondoltatok, amikor a köztudatba betoltátok a fanyulat...
G. Nagy László
2025.10.11 17:01:30

Charlie Kirk kivégzése, illetve a Semjén Zsolt elleni karaktergyilkossági kísérlet sokunkban kérdéseket ébreszt a szavak gyilkos erejét illetően. A téma korántsem egyszerű és egy sor dilemmával szembesít. Hol van a szólásszabadság határa? Létezik-e verbális abúzus, és ha igen, mi tartozik ebbe a…..
G. Nagy László
2025.09.30 16:02:46
@Wildhunt:
"Ha ezeket úgy értelmeznéd ahogy a párezer éves konszenzus, megértenéd, hogy lehetséges a Kizsákmányolás olyan értékeknek köszönhetően, amik egy működő társadalomhoz elengedhetetlenek."
Üres duma. Ha létezne olyan erkölcsi kategória, amely nem önkéntes és nem is erőszakos, akkor mondanál rá EGYETLEN példát és már meg is nyernéd az érvek csatáját. A világ legkönnyebb győzelme volna: üres kapura begurítani a labdát fél méterről. De nem teszed. Mert nincs ilyen. És ilyenkor nem az van, hogy elgondolkodnál ezen az egészen, hanem inkább engem szapulsz. Mint a Tisza-szektások. Akárhányszor kiderül, hogy a szektavezér faszságot mondott, ők még jobban ragaszkodnak hozzá és még jobban utálják Orbánt.
"Ha ezeket úgy értelmeznéd ahogy a párezer éves konszenzus, megértenéd, hogy lehetséges a Kizsákmányolás olyan értékeknek köszönhetően, amik egy működő társadalomhoz elengedhetetlenek."
Üres duma. Ha létezne olyan erkölcsi kategória, amely nem önkéntes és nem is erőszakos, akkor mondanál rá EGYETLEN példát és már meg is nyernéd az érvek csatáját. A világ legkönnyebb győzelme volna: üres kapura begurítani a labdát fél méterről. De nem teszed. Mert nincs ilyen. És ilyenkor nem az van, hogy elgondolkodnál ezen az egészen, hanem inkább engem szapulsz. Mint a Tisza-szektások. Akárhányszor kiderül, hogy a szektavezér faszságot mondott, ők még jobban ragaszkodnak hozzá és még jobban utálják Orbánt.
G. Nagy László
2025.09.30 16:30:45
@Boldeone2: Te időnként visszaolvasod, amit írsz?
"Elő példája vagy annak, mit művel a gyűlöletpropaganda"
Mi a gyűlölet abban, amit írok? Én nem gyűlölök senkit a világon. MZP szerinted nem bolond? MP nem narcisztikus? Kulja nem alkalmatlan? Baszki, egyiket sem gyűlölöm. Nézem, hallgatom őket, majd leírom azt, amit látok. Ez minden. Mitől lenne ez gyűlöletes?
Ezzel szemben:
"Mi sem szoktuk Orbánt elmebetegnek nevezni. A nárcisztikus pszichopata, az igen, illik rá, de ő tudatosan getzi"
Ez mennyivel barátságosabb?
Vagy épp ez:
"Az emberek le akarják vezetni a kormányellenes gyűlöletüket."
Legitimálod a vak gyűlöletet. Tényleg nem is értelek. Fél év múlva választás lesz. Ha a többség váltani akar, jön majd a Tisza. Ha nem, marad a Fidesz. Én értem azt, hogy be vagytok szarva attól, hogy egy újabb, minden eddiginél ígéretesebb messiásotok fog elbukni, de ez a demokrácia. Fogadjátok el, hogy így van, hogy kisebbségben vagytok. Nem kell forradalmat játszani, ha vannak szabad választások.
"Elő példája vagy annak, mit művel a gyűlöletpropaganda"
Mi a gyűlölet abban, amit írok? Én nem gyűlölök senkit a világon. MZP szerinted nem bolond? MP nem narcisztikus? Kulja nem alkalmatlan? Baszki, egyiket sem gyűlölöm. Nézem, hallgatom őket, majd leírom azt, amit látok. Ez minden. Mitől lenne ez gyűlöletes?
Ezzel szemben:
"Mi sem szoktuk Orbánt elmebetegnek nevezni. A nárcisztikus pszichopata, az igen, illik rá, de ő tudatosan getzi"
Ez mennyivel barátságosabb?
Vagy épp ez:
"Az emberek le akarják vezetni a kormányellenes gyűlöletüket."
Legitimálod a vak gyűlöletet. Tényleg nem is értelek. Fél év múlva választás lesz. Ha a többség váltani akar, jön majd a Tisza. Ha nem, marad a Fidesz. Én értem azt, hogy be vagytok szarva attól, hogy egy újabb, minden eddiginél ígéretesebb messiásotok fog elbukni, de ez a demokrácia. Fogadjátok el, hogy így van, hogy kisebbségben vagytok. Nem kell forradalmat játszani, ha vannak szabad választások.
G. Nagy László
2025.09.30 19:37:59
@Boldeone2:
"Több farkas és medve az jó...Aki tud viselkedni , arra nem veszélyes"
Hát persze. És a migránsok sem jelentenek veszélyt :)
"Több farkas és medve az jó...Aki tud viselkedni , arra nem veszélyes"
Hát persze. És a migránsok sem jelentenek veszélyt :)

Hosszú évek óta ugyanaz a lemez megy. Szóba kerül a gender témája, mire a hazai globalisták csak legyintenek: ez egy álprobléma; egy megmosolyogtató apróság; egy gyorsan elröppenő, ártatlan, nyugati hóbort csupán. Nem is kell foglalkozni vele, nincs jelentősége, lassan mindenütt búcsút intenek e…..
G. Nagy László
2025.09.28 21:44:46
@wigotah224:
"ezért is nem értem, G Nagy miért szereti őket."
Alapvetően öt oka van.
1. Kompetencia - a szociek eddig mindig elbaszták, a Fidesz 1998 és 2002 között is jól kormányzott, valamint 2013 és 2019 között is minden tekintetben sikersztori volt, amit műveltek.
2. Társadalomfilozófia - ők állnak a legközelebb a piaci működést éltető, az alacsony adókkal működő, a pénzt a polgároknál hagyó attitűdhöz.
3. Történelmi - szívből gyűlölöm az elnyomást, a kommunizmus minden örökségét. A Fidesz az egyetlen életben maradt rendszerváltó párt, ezernyi érzelmi szállal kötődöm hozzájuk.
4. A személyek, akik vezetik. Orbán, Kocsis, Szijjártó, Lázár... - kibaszott jó figurák, igazi sztárok egytől egyig.
5. Az ijesztő alternatíva. Englandisztán, Germanisztán, meg a többi kalifátus. Orbánnal megmaradunk magyarnak, fehérnek, európainak, civilizáltnak. Az alternatíva a barbarizmus beköszöntét jelenti.
"ezért is nem értem, G Nagy miért szereti őket."
Alapvetően öt oka van.
1. Kompetencia - a szociek eddig mindig elbaszták, a Fidesz 1998 és 2002 között is jól kormányzott, valamint 2013 és 2019 között is minden tekintetben sikersztori volt, amit műveltek.
2. Társadalomfilozófia - ők állnak a legközelebb a piaci működést éltető, az alacsony adókkal működő, a pénzt a polgároknál hagyó attitűdhöz.
3. Történelmi - szívből gyűlölöm az elnyomást, a kommunizmus minden örökségét. A Fidesz az egyetlen életben maradt rendszerváltó párt, ezernyi érzelmi szállal kötődöm hozzájuk.
4. A személyek, akik vezetik. Orbán, Kocsis, Szijjártó, Lázár... - kibaszott jó figurák, igazi sztárok egytől egyig.
5. Az ijesztő alternatíva. Englandisztán, Germanisztán, meg a többi kalifátus. Orbánnal megmaradunk magyarnak, fehérnek, európainak, civilizáltnak. Az alternatíva a barbarizmus beköszöntét jelenti.
G. Nagy László
2025.09.28 22:44:48
@wigotah224:
"pedig már azt hittem, értelmesen tudunk beszélni, de látom a végére csak elöjött ez a primitív propaganda szint."
Lehet, hogy primitív, ám attól még valós a probléma. Örülök, ha te Németország azon részén élsz, ahol a bevándorlók még nem tették élhetetlenné a helyet. Te is tudod, hogy Európa számos nagyvárosábán már nagy a baj. És azt is tudod, hogy egyedül a patrióta kormányzás jelenthet megoldást a migráció problémájára, függetlenül attól, hogy a katasztrófa mely fázisában jár az adott ország.
"Olvasd az elözö, neked címzett hozzászólásomat, mielött isztánozol."
Elolvastam, természetesen.
"pedig már azt hittem, értelmesen tudunk beszélni, de látom a végére csak elöjött ez a primitív propaganda szint."
Lehet, hogy primitív, ám attól még valós a probléma. Örülök, ha te Németország azon részén élsz, ahol a bevándorlók még nem tették élhetetlenné a helyet. Te is tudod, hogy Európa számos nagyvárosábán már nagy a baj. És azt is tudod, hogy egyedül a patrióta kormányzás jelenthet megoldást a migráció problémájára, függetlenül attól, hogy a katasztrófa mely fázisában jár az adott ország.
"Olvasd az elözö, neked címzett hozzászólásomat, mielött isztánozol."
Elolvastam, természetesen.
G. Nagy László
2025.09.29 22:49:32
@Glokta:
"Akkor Csehországban, Szlovákiában, LEngyelországban, Romániában, vagy a balti államokban, ahol az utóbbi 15 évben többször is "nem patrióta" kormányok voltak hatalmon, milliószámra áramlottak be a muszlim és/vagy fekete migránsok? Már megbocsáss, de nekem ez nem tűnt fel.
A "ha a Tisza nyer, bevándorlóországgá válunk" szöveg fideszes propaganda, semmi más."
Három tényt szeretnék a figyelmedbe ajánlani:
1. MIGRÁCIÓS PAKTUM - Ez még nem él. A Tisza Párt EP-képviselői ugyanakkor igenlő szavazatot adtak olyan módosító indítványokra / állásfoglalásokra, amelyek a migrációs paktum végrehajtását erősítették (például többletfinanszírozást biztosítanak a „Menekültügyi, migrációs és integrációs alapnak”) A migrációs paktum előbb-utóbb életbe lép, ha Magyarország is rábólint, márpedig a Tisza álláspontját látjuk.
2. Magyarország jelenleg nem vonzó hely az ingyenélőknek, hiszen nem kapnának semmiféle segélyt. Egy balos fordulat ezen is változtathat.
3. Afrika szinte még el sem indult, de rövidesen el fog, s pusztító lesz a tömeg. Ha már nem férnek el Nyugaton, jönnek majd Közép-Európába is, ha hagyjuk.
Elképesztően felelőtlen a hozzáállásod; úgy beszélsz, mintha a világ egy statikus hely lenne. Ha ma nincs gond, úgy holnap sem lesz. Megdöbbentő, már csak azért is, mert téged eddig az értelmesebb kommentelők közt tartottalak számon.
"Akkor Csehországban, Szlovákiában, LEngyelországban, Romániában, vagy a balti államokban, ahol az utóbbi 15 évben többször is "nem patrióta" kormányok voltak hatalmon, milliószámra áramlottak be a muszlim és/vagy fekete migránsok? Már megbocsáss, de nekem ez nem tűnt fel.
A "ha a Tisza nyer, bevándorlóországgá válunk" szöveg fideszes propaganda, semmi más."
Három tényt szeretnék a figyelmedbe ajánlani:
1. MIGRÁCIÓS PAKTUM - Ez még nem él. A Tisza Párt EP-képviselői ugyanakkor igenlő szavazatot adtak olyan módosító indítványokra / állásfoglalásokra, amelyek a migrációs paktum végrehajtását erősítették (például többletfinanszírozást biztosítanak a „Menekültügyi, migrációs és integrációs alapnak”) A migrációs paktum előbb-utóbb életbe lép, ha Magyarország is rábólint, márpedig a Tisza álláspontját látjuk.
2. Magyarország jelenleg nem vonzó hely az ingyenélőknek, hiszen nem kapnának semmiféle segélyt. Egy balos fordulat ezen is változtathat.
3. Afrika szinte még el sem indult, de rövidesen el fog, s pusztító lesz a tömeg. Ha már nem férnek el Nyugaton, jönnek majd Közép-Európába is, ha hagyjuk.
Elképesztően felelőtlen a hozzáállásod; úgy beszélsz, mintha a világ egy statikus hely lenne. Ha ma nincs gond, úgy holnap sem lesz. Megdöbbentő, már csak azért is, mert téged eddig az értelmesebb kommentelők közt tartottalak számon.

Gyakran esik szó arról, hogy milyen sokféle eszmeiség, társadalomfilozófia, politikai iskola létezik. Lehetünk zöldek, szociáldemokraták, liberálisok, konzervatívok, nacionalisták, vagy akár kommunisták és fasiszták is. Ez igaz, de önmagában majdhogynem lényegtelen. Ha valaki mindmáig nem értette…..
G. Nagy László
2025.09.20 21:28:26
G. Nagy László
2025.09.20 21:30:51
@valis47:
"Budapest az egyetlen főváros az EU-ban, ahol felmérés szerint a lakosság többsége az európai identitást a nemzete elé helyezi"
Ez frankón így van? Nagyon kínos... kikkel élünk együtt??
"Budapest az egyetlen főváros az EU-ban, ahol felmérés szerint a lakosság többsége az európai identitást a nemzete elé helyezi"
Ez frankón így van? Nagyon kínos... kikkel élünk együtt??
G. Nagy László
2025.09.21 09:19:38
@Wildhunt: Beteg idióták. Persze, amíg ez egy ártatlan bohóckodás, addig csak magukat szopatják. Én például majdnem minden farsangon nőnek öltöztem - lehet ebben szellemesség. A bajok ott kezdődnek, amikor ez már nem vicc, hanem valóban kezdi átformálni a tudatot. A nők meg sírnak, hogy nincsenek már normális férfiak...

A katolikus vallás a szándékos és tudatos öngyilkosságot - így az eutanáziát is - bűnnek tartja. Bűnnek Isten ellen, hiszen életünkkel nem rendelkezhetünk szabadon. Bűnnek az itt maradókkal szemben, hiszen övék a legnagyobb fájdalom. Bűn az önszeretet ellen is, ami aztán tényleg fából vaskarika.…..
G. Nagy László
2019.12.10 15:56:51
@Zabalint: Ha csak egy picit is jó vagy hozzám, úgy - a személyiségfejlődésemet szem előtt tartva - mutatsz legalább EGYETLEN példát.
G. Nagy László
2019.12.10 16:09:44
@Zabalint: Szerintem nem fogsz ilyet találni. Amikor mások ítéletéről azt mondom, hogy morális jellegű, azt mindig nagyon is kézzelfogható ismérvek alapján teszem.
A) A különböző vallások önkényesen BŰN-nek ítélnek valamit (homoszexualitást, házasságon kívüli szexet, bármit). Ők maguk használják a BŰN kifejezést, nem én találom ki.
B) Amikor az állam tilt, vagy büntet, azzal - leszámítva a formális szabálysértéseket - automatikusan átlép a morál területére. Amikor tiltja a könnyű drogok fogyasztást, azzal azt mondja: bűnt követsz el, ha teszed. Nem azt mondja, hogy KUTATÁSOK SZERINT ÁRTALMAS, mert ez volna a második kalap. Kifejezetten tilt és büntet.
C) Amikor valaki KÖTELESSÉG-ről beszél, azzal is automatikusan moralizál. Természetesen ez egy üres halmaz. Nem létezik olyan, hogy kötelesség, csakis önként vállalt felelősség. Ez a liberális gondolkodás egyik alapköve.
Náézzük a másik oldalt: Az erőszakos bűncselekményeken és a lopáson kívül nem mondom semmire azt, hogy bűn. Nem tiltok, nem büntetek. Tagadom a kötelességek létezését. Hol látsz olyat, ahol bárkit erkölcsileg ítélnék el?
A) A különböző vallások önkényesen BŰN-nek ítélnek valamit (homoszexualitást, házasságon kívüli szexet, bármit). Ők maguk használják a BŰN kifejezést, nem én találom ki.
B) Amikor az állam tilt, vagy büntet, azzal - leszámítva a formális szabálysértéseket - automatikusan átlép a morál területére. Amikor tiltja a könnyű drogok fogyasztást, azzal azt mondja: bűnt követsz el, ha teszed. Nem azt mondja, hogy KUTATÁSOK SZERINT ÁRTALMAS, mert ez volna a második kalap. Kifejezetten tilt és büntet.
C) Amikor valaki KÖTELESSÉG-ről beszél, azzal is automatikusan moralizál. Természetesen ez egy üres halmaz. Nem létezik olyan, hogy kötelesség, csakis önként vállalt felelősség. Ez a liberális gondolkodás egyik alapköve.
Náézzük a másik oldalt: Az erőszakos bűncselekményeken és a lopáson kívül nem mondom semmire azt, hogy bűn. Nem tiltok, nem büntetek. Tagadom a kötelességek létezését. Hol látsz olyat, ahol bárkit erkölcsileg ítélnék el?
G. Nagy László
2025.09.18 23:09:47
@Reactor: Én azt hiszem, hogy az ubasute nem feltétlenül önkéntes. És semmiképpen sem meghatározó.

Sosem bírtam Fleck Zoltánt. Már ránézésre is ijesztő. Alig idősebb nálam, de ha egymás mellé állnánk, sokkal inkább hinnék az apámnak, mint a bátyámnak. És ahogy öregszik, egyre keserűbb, egyre frusztráltabb, egyre visszataszítóbb. Mint egy örömtelen házmester, akit a gyerekek kinevetnek, a nők…..
G. Nagy László
2025.09.14 13:38:41
@Boldeone2:
"De a normál " baloldal" békésebb!"
Antifa, BLM, iszlámsimogatás, politikai merényletek - mind-mind a globalista baloldal terrortára. Leszarom, hogy van pár normálisabb balos is, de a vérengzők kivétel nélkül a ti oldalatokról jönnek.
"De a normál " baloldal" békésebb!"
Antifa, BLM, iszlámsimogatás, politikai merényletek - mind-mind a globalista baloldal terrortára. Leszarom, hogy van pár normálisabb balos is, de a vérengzők kivétel nélkül a ti oldalatokról jönnek.
G. Nagy László
2025.09.14 13:42:20
@grundigg:
"ő ott tök komolyan előadja a farokveréses fantáziáit meg a sátánt és a démonokat"
Ezzel én sem tudok azonosulni. Sátán, ördög, démonok - ezek jelképes megnevezései az emberi gonoszságnak. Butaság önálló entitásként tekinteni gonosz szellemekre.
"ő ott tök komolyan előadja a farokveréses fantáziáit meg a sátánt és a démonokat"
Ezzel én sem tudok azonosulni. Sátán, ördög, démonok - ezek jelképes megnevezései az emberi gonoszságnak. Butaság önálló entitásként tekinteni gonosz szellemekre.
G. Nagy László
2025.09.14 20:31:18
@ezcsakenvagyok: Tökéletes helyzetjelentés.

Hosszú évek óta látszik, hogy valami nagyon beteg világot építünk. A politikailag korrekt beszédmód kapcsán mindig mindenki elmondja, hogy nem szereti, hogy nem alkalmazza, hogy megy ki a divatból, s hogy egyébként is kizárólag a nyugati progresszívek őrülete, nálunk jóformán nincs is jelen...…..
G. Nagy László
2025.09.11 20:19:55
@Boldeone2:
"A világ rosszabb hely lett az USAID nélkül"
A Fidesz korrupciója szerinted gyűlöletes. Akkor az Amerikai Demokrata kormányzat nyílt korrupciója mitől elfogadhatóbb? Az amerikai adófizetők pénzét osztogatták tisztán ideolgiai alapon. Ennél undorítobbat aligha látott a világ. Akkor már inkább egy újabb kastélyt Lázár Janinak!
"A világ rosszabb hely lett az USAID nélkül"
A Fidesz korrupciója szerinted gyűlöletes. Akkor az Amerikai Demokrata kormányzat nyílt korrupciója mitől elfogadhatóbb? Az amerikai adófizetők pénzét osztogatták tisztán ideolgiai alapon. Ennél undorítobbat aligha látott a világ. Akkor már inkább egy újabb kastélyt Lázár Janinak!
G. Nagy László
2025.09.11 21:48:16
@Boldeone2: Akár. Mondhatod, hogy magyarbűnözés. Csakhogy ez akkor lenne ütős kifejezés, ha valami spéci magyar bűntettről beszélnél, amely a nagyvilág bizonyos helyein felüti a fejét. De nincs ilyen. Ma már nem nyilazunk lóháton hátrafelé; s Burgenland üzleteit sem fosztogatjuk. Idehaza pedig többségben vagyunk, szemben a cigánysággal, vagy épp a zsidósággal. Ugyanígy: a migránsok is MÉG kisebbségben vannak Nyugat-Európában. És ha egy kisebbség erőszakosabb, mint a többség, az mindig feltűnő jelenség. Lehet, hogy ha húsz év múlva beszélgetünk, már nem lesz értelme migránsbűnözésről beszélni Belgium kapcsán, hiszen jócskán többségben lesznek már arrafelé. (A maradék fehér lakosság majd eljön Magyarországra és benépesítik a falvainkat...)
G. Nagy László
2025.09.12 12:05:14
@Boldeone2: Döbbenetes, hogy a globalista baloldal vérengzésén csak legyintesz, az azt kifogásolókat pedig a gyűlölködés nagymestereinek nevezed. Hol élsz te? Melyik adást nézed? Hogy ülsz a lovon???
Tényleg beszarok rajtad. Lelőttek valakit. Ez a gyűlölködés csúcsa. Ennél nincs tovább. Ez az, amit minden jóérzésű ember elutasít. Neked is ezt kéne tenned, ha van benned tisztesség.
Tényleg beszarok rajtad. Lelőttek valakit. Ez a gyűlölködés csúcsa. Ennél nincs tovább. Ez az, amit minden jóérzésű ember elutasít. Neked is ezt kéne tenned, ha van benned tisztesség.

Magam nem vagyok aszexuális. Úgy is fogalmazhatnék, nem tartozom a magukat aszexuálisnak nevező frigid nők és férfiak klubjába. Célzottan és szándékosan, meg céltalanul és véletlenül volt alkalmam kommunikálni aszex személyekkel, online és személyesen is. Nem többnyire; szinte minden esetben…..
G. Nagy László
2025.09.08 09:15:25
G. Nagy László
2025.09.10 13:09:53
@Frederick2: Nekem sincsenek álmatlan éjszakáim miatta :)
PS: Minden tiszteletem a Tiéd az őszinteségedért. Neked sem lehet könnyű. Megjegyzem: én is lábfejfetisiszta vagyok, de ez nálam tökéletesen belefér a leghagyományosabb szexuális attitűd kelléktárába. Nálam minden a normál szexbe fut ki. Halvány fogalmam sincs, mire jutsz, de drukkolok Neked. Bevallom: soha nem hallottam még hasonlóról: ötvenhárom évem alatt kiztárólag olyan férfiakkal találkoztam, akik imádják a klasszikus - vaginális, orális - szexet.
PS: Minden tiszteletem a Tiéd az őszinteségedért. Neked sem lehet könnyű. Megjegyzem: én is lábfejfetisiszta vagyok, de ez nálam tökéletesen belefér a leghagyományosabb szexuális attitűd kelléktárába. Nálam minden a normál szexbe fut ki. Halvány fogalmam sincs, mire jutsz, de drukkolok Neked. Bevallom: soha nem hallottam még hasonlóról: ötvenhárom évem alatt kiztárólag olyan férfiakkal találkoztam, akik imádják a klasszikus - vaginális, orális - szexet.
G. Nagy László
2025.09.10 13:24:26
@Frederick2: Drukkolok!

Hónapok óta kérdezek boldog-boldogtalant: milyen szabadságjogát korlátozza a kormány? Soha senki nem válaszol. Soha senki nem tud megnevezni semmi ilyesmit. Évek óta kérdezem: hol sérül a magyar demokrácia? Hol sérül a magyar jogállamiság? Néma csend a válasz. Az ezerszer elpufogtatott, üres,…..
G. Nagy László
2025.09.07 09:44:21
@elona: Lassan ötven éve nézek meccseket, de ennyire undorító játékvezetést még életemben nem láttam. A gólt simán megadták, pedig nyilvánvaló szabálytalanság előzte meg; Sallainak mintha szándékosan felbaszták volna az agyát, gyakorlatilag belehajszolták ebbe a hülyeségbe. Szinte soha semmit nem fújtak le azokból a durvaságokból, amit ezek a favágó, focizni a legkevésbé sem tudó írek műveltek; ha meg felvettük a harcot velük, minket azonnal büntettek. Mocskos, undorító antifoci volt az egész - ők tízenketten voltak, mi tízen.
G. Nagy László
2025.09.07 11:05:57
@Boldeone2:
"A bírók szerintem nem tudják a sportot és politikát teljesen elszeparálni. Emberek ők is, így a döntő pillanatban a szimpàtia számít!"
Ha ez így van, ahogy írod - simán lehet, hogy igazad van, egy német faszfej volt a bíró - az a világ szégyene volna.
"A bírók szerintem nem tudják a sportot és politikát teljesen elszeparálni. Emberek ők is, így a döntő pillanatban a szimpàtia számít!"
Ha ez így van, ahogy írod - simán lehet, hogy igazad van, egy német faszfej volt a bíró - az a világ szégyene volna.
G. Nagy László
2025.09.07 15:13:52
@Ambiorix: Teljesen korrekt, amit írsz.
"A magyar csapat felelőssége azonban megkerülhetetlen. Sallai indulatparaszt módjára felelőtlenül kiállíttatta magát"
Ebben nincs vita. Ilyet egy profi nem tesz, még 160 feletti pulzusnál sem.
"A magyar csapat felelőssége azonban megkerülhetetlen. Sallai indulatparaszt módjára felelőtlenül kiállíttatta magát"
Ebben nincs vita. Ilyet egy profi nem tesz, még 160 feletti pulzusnál sem.

Ötmilliárd forint nagyon sok pénz. Egyesek szerint ekkora összeget tisztességes úton nem szerezhet meg senki. Ők a bolsevikok, ők azok az embertársaink, akik fiatalként nem tanultak jól és szorgalmasan, s felnőttként nem volt soha egyetlen korszakalkotó ötletük sem, csupán bejártak és járnak a…..
G. Nagy László
2025.09.05 11:41:32

Ez most kifejezetten fájdalmas volt. Nyüszíteni volna kedvem és a falat kaparni. Szerintem pontosan ezért csinálják.
A Népszava az médiatermék, amely lassan 150 esztendeje mérgezi a magyar lelkeket. Pénteken tudtam meg, hogy podcastja is van, Jut eszembe! címmel. Nem csoda, hogy eleddig nem…..
G. Nagy László
2025.08.26 11:25:53
@Boldeone2:
"Az adórendszerre tényleg ráférné már egy átalakítás, elképesztő igazságtalan."
Dehogyis az! Megteheted, hogy vagyonadóval, vagy progresszív jövedelemadóval sújtod a gazdagokat, de sok értelmét nem látom.
1. Vagy az van, hogy túl magasra teszed a küszöböt - ekkor keveseket érint és nincs belőle számottevő bevétel.
2. Vagy az, hogy alacsonyra, az pedig túl sokakat nyomorít meg, s elveszi a kedvet a munkától, a termeléstől, a gyarapodástól.
Szerintem az Orbán-rendszer egyik legjobb politikai produktuma a magyar adórendszer. Szinte beleköthetetlenül tökéletes.
"Az adórendszerre tényleg ráférné már egy átalakítás, elképesztő igazságtalan."
Dehogyis az! Megteheted, hogy vagyonadóval, vagy progresszív jövedelemadóval sújtod a gazdagokat, de sok értelmét nem látom.
1. Vagy az van, hogy túl magasra teszed a küszöböt - ekkor keveseket érint és nincs belőle számottevő bevétel.
2. Vagy az, hogy alacsonyra, az pedig túl sokakat nyomorít meg, s elveszi a kedvet a munkától, a termeléstől, a gyarapodástól.
Szerintem az Orbán-rendszer egyik legjobb politikai produktuma a magyar adórendszer. Szinte beleköthetetlenül tökéletes.
G. Nagy László
2025.08.26 13:12:17
@Boldeone2:
"Te is tudod, hogy ez az adórendszer nemcsak hogy igazságtalan, de fenntarthatatlan is"
Nem gondolom, hogy így lenne. Szerintem igazságos és fenntartható is egyben.
"A gazdagok fizesenek többet, ne más kontójára gazdagodjanak!"
A rablók és a tolvajok gazdagodnak más kontójára. Valamint a segélyezettek. Mindenki más a piacról gazdagszik, ami tök oké.
"Te is tudod, hogy ez az adórendszer nemcsak hogy igazságtalan, de fenntarthatatlan is"
Nem gondolom, hogy így lenne. Szerintem igazságos és fenntartható is egyben.
"A gazdagok fizesenek többet, ne más kontójára gazdagodjanak!"
A rablók és a tolvajok gazdagodnak más kontójára. Valamint a segélyezettek. Mindenki más a piacról gazdagszik, ami tök oké.
G. Nagy László
2025.09.05 00:11:02
@Glokta:
Halvány fingom sincs róla, hogy az indexes cikk alapja mennyire stabil, mennyire hiteles. De azért az beszédes, ahogyan Magyar Péter és a holdudvara kommunikálnak. Gyakorlatilag két eset lehetséges:
1. Valóban visszahoznák a progresszív SZJA-t, ez feltett szándékuk, de titkolják, mert nem szexi a választók számára.
2. Kurvára fogalmuk sincs, hogy mit akarnak, tökéletesen felkészületlenek, széthúzók, bizonytalanok.
Mindkettő kurva nagy gáz. Csupán egyetlen olyan lehetőség van, amely választóbarát, így őszintén és egyenesen, a párt részéről egységesen kommunikálni lehetne, ez így festene:
3. Marad az egyjulcsos SZJA, bárki bármit is mondjon. Ehhez eltökélen ragaszkodunk. - No de nem ezt mondják...
Halvány fingom sincs róla, hogy az indexes cikk alapja mennyire stabil, mennyire hiteles. De azért az beszédes, ahogyan Magyar Péter és a holdudvara kommunikálnak. Gyakorlatilag két eset lehetséges:
1. Valóban visszahoznák a progresszív SZJA-t, ez feltett szándékuk, de titkolják, mert nem szexi a választók számára.
2. Kurvára fogalmuk sincs, hogy mit akarnak, tökéletesen felkészületlenek, széthúzók, bizonytalanok.
Mindkettő kurva nagy gáz. Csupán egyetlen olyan lehetőség van, amely választóbarát, így őszintén és egyenesen, a párt részéről egységesen kommunikálni lehetne, ez így festene:
3. Marad az egyjulcsos SZJA, bárki bármit is mondjon. Ehhez eltökélen ragaszkodunk. - No de nem ezt mondják...

Amennyiben normális világban élnénk, annak az volna a legnyilvánvalóbb jele, ha az alapvető kérdésekben egyet tudnánk érteni. Százezer évvel a homo sapiens megjelenését követően; 2500 évvel Buddha, illetve 2000 évvel Jézus után végre létezne valamiféle egyetemesen elfogadott erkölcsi kódexünk. De…..
G. Nagy László
2025.08.15 12:33:01
@Deansdale: Igen, ez a képmutató vonal. Ez az, amitől hányingerünk van, amikor látjuk a brüsszeli vezetőktől. A multik vezetőitől, akik ott masíroznak a pride-on. A háborús uszítóktól, akik jóemberkedve terelik a halálba az embereket.
Én szeretnék végre felnőtt társadalomban élni. Világos, hogy az emberi társadalom jelenleg egy 17 éves szintjén áll - kurva messze vagyunk még az általános érettségtől. De hogy mindenkit gyerekként kellene kezelni, ahol az éretteknek ugyan van kibűvó, de sunnyogniuk kell... Ez nem az én ízlésem.
Én szeretnék végre felnőtt társadalomban élni. Világos, hogy az emberi társadalom jelenleg egy 17 éves szintjén áll - kurva messze vagyunk még az általános érettségtől. De hogy mindenkit gyerekként kellene kezelni, ahol az éretteknek ugyan van kibűvó, de sunnyogniuk kell... Ez nem az én ízlésem.
G. Nagy László
2025.08.15 14:08:36
@Deansdale:
"Felnőtt társadalom akkor lesz amikor az emberiség spirituálisan és mentálisan szintet lép, ami így ránézésre még legalább ezer év kérdése, ha egyáltalán bekövetkezik valamikor is."
Félő, hogy ebben igazad van. Jézus 2000 évvel ezelőtt már elmondott minden fontosat, de a mai napig szarik rá a világ. Lehet, hogy kell még ezer év... de azért ne adjuk fel!
"Felnőtt társadalom akkor lesz amikor az emberiség spirituálisan és mentálisan szintet lép, ami így ránézésre még legalább ezer év kérdése, ha egyáltalán bekövetkezik valamikor is."
Félő, hogy ebben igazad van. Jézus 2000 évvel ezelőtt már elmondott minden fontosat, de a mai napig szarik rá a világ. Lehet, hogy kell még ezer év... de azért ne adjuk fel!
G. Nagy László
2025.08.24 02:03:03
@valis47:
"A világ nagy részén ma is előre elrendezik a házasságokat, és a romantikus szerelmet gyakran jellemgyengeségnek tekintik."
Jó nagy marhák.
"Úgy tűnik, hogy a poligámia, vagy talán a poliamória emlősökre jellemző normája felé fordulunk, ami bár hivatalosan nem engedélyezett, úgy tűnik, hogy a legtöbb ember ezt preferálja, és úgy tűnik, hogy ez a természetes végpontja annak, hogy a szexuális vágyat szabadon engedjük, mindenféle ellenőrzés és egyensúly nélkül, és a monogám kapcsolatok társadalmi nyomással való kikényszerítése nélkül."
Szerintem ez a jó irány, és ez tökéletesen összefér a romantikus szerelem eszményével.
"A világ nagy részén ma is előre elrendezik a házasságokat, és a romantikus szerelmet gyakran jellemgyengeségnek tekintik."
Jó nagy marhák.
"Úgy tűnik, hogy a poligámia, vagy talán a poliamória emlősökre jellemző normája felé fordulunk, ami bár hivatalosan nem engedélyezett, úgy tűnik, hogy a legtöbb ember ezt preferálja, és úgy tűnik, hogy ez a természetes végpontja annak, hogy a szexuális vágyat szabadon engedjük, mindenféle ellenőrzés és egyensúly nélkül, és a monogám kapcsolatok társadalmi nyomással való kikényszerítése nélkül."
Szerintem ez a jó irány, és ez tökéletesen összefér a romantikus szerelem eszményével.

Ami azt illeti, nagy koncentre járó vagyok. Tavasztól őszig számos rendezvényen, fesztiválon megfordulok. Most, hogy derékig trappolunk az augusztusban, különösen felpörögtek az események.
Ami igazán új a korábbi évekhez képest, az a közönség soraiból időről időre felhangzó "mocskos Fidesz"…..
G. Nagy László
2025.08.21 11:58:25
@Wildhunt:
"pláne mert azóta azért tudjuk, hogy nyugat ígért politikai függetlenséget (a korona a pápától jött), kelet meg nem (a koronát a császár adta volna). Így áll fenn az a helyzet, hogy Orbán pont hogy az istváni elveket követi."
És hol van ma az a Nyugat-Európa, amely tiszteli a politikai függetlenséget? (Költői kérdés.)
"pláne mert azóta azért tudjuk, hogy nyugat ígért politikai függetlenséget (a korona a pápától jött), kelet meg nem (a koronát a császár adta volna). Így áll fenn az a helyzet, hogy Orbán pont hogy az istváni elveket követi."
És hol van ma az a Nyugat-Európa, amely tiszteli a politikai függetlenséget? (Költői kérdés.)
G. Nagy László
2025.08.21 12:52:41
@Ambiorix:
"Ne terelj, lécci"
Semmi terelés. Ha valamit morális alapon ítélünk meg, úgy muszáj következetesnek megmaradni. Kölönben szart sem ér, amit írunk.
"a közpénzt nálunk nem Zelenszkij és nem von der Leyen tüntették el"
Nagy faszt nem. Számold ki, hogy mennyi közpénz folyik el a brüsszeli sóhivatal finanszírozására, mennyit nyúl le a velejéig korrupt Ursula asszony és mennyit Zelenszkij. Továbbá: mennyi az, amit politikai okból visszatartanak, s nyíltan lenyúlni próbálnak.
"az pedig, hogy Gyurcsány és az MSZP mit csináltak, az a mai csődtömeg szempontjából irreleváns. 15 éve a fidesz kormányoz."
Egyrészt nincs csődtömeg, másrészt ERKÖLCSI szempontból van jelentősége. A mai gazdaságra kevés a hatása. Mindenesetre légy őszinte legalább magad felé, s vedd észre: a szocialisták úgy lopták szét az országot, hogy egy csőd szélén álló államot hagytak maguk után. A Fideszt 15 éve vádoljátok korrupcióval, miközben soha a büdös életben nem élt ilyen jól az ország, mint ma.
"50-es éveket idéző tendenciák: demokrácia deficit (aránytalan, torzító választási rendszer), a fékek és ellensúlyok állami rendszerének felszámolása, indokolatlan rendeleti kormányzás, gyűlöletkampányok, civilek vegzálása, ellehetetlenítése, előadóművészek listázása, ellenzéki politikusok lejáratása, megfélemlítése, az ellenzéki sajtó külföldi ügynöknek minősítése, a gyülekezési jog korlátozása, embereknek szexuális irányultságuk alapján történő megkülönböztetése, ÁVH reloaded (Szuv. Hív.) nevetséges és bizarr “békeharc”, intenzív orosz seggnyalás, debil nyugatellenesség, phenjani stílusú propaganda, karaktergyilkosságok. Szólj, ha kihagytam valamit."
Bár lenne időm, hogy egyesével reagáljak az összes üres balos panelfaszságra! Ezek egy része egyszerűen tömény hülyeség, alaptalan óvodás csúfolódás (intenzív orosz seggnyalás, debil nyugatellenesség), más része pedig igaz, csak nincs vele baj, mert a demokratikus politika szerves része évszázadok óta (karaktergyilkosságok, gyűlöletkampányok.) Van persze olyan is ebben az összehányt koktélban, amely tömény hazugság (civilek vegzálása, ellehetetlenítése, előadóművészek listázása, ellenzéki politikusok lejáratása, megfélemlítése, a gyülekezési jog korlátozása, embereknek szexuális irányultságuk alapján történő megkülönböztetése) és olyan is, amivel semmi gond nincs, csak téged bánt, mert a másik oldalon állsz (az ellenzéki sajtó külföldi ügynöknek minősítése, Szuv. Hív., békeharc).
"Más: a beidézett Orbán-mondatról sajnos nem tudunk vitatkozni, mert erőteljes valóságtagadásban vagy és az érveid hiányát alpári személyeskedéssel próbálod pótolni. Jól tennéd, ha visszavennél ebből a bayerzsoltizmusból, bár nekem mindegy, magadról állítasz ki bizonyítványt."
Persze, hogy nem tudunk vitatkozni róla. Még a legelvetemültebb szélsőbalosok is tudják, hogy mit jelent. Mi több: ha Orbánnak csak megfordulna a fejében az, hogy egy választási vereség esetén nem áll félre, úgy még véletlenül sem mondana ilyet. A valóságtagadás csúcspontja, hogy még hülyének is nézed.
"Köszipuszi. "
Ölelés.
"Ne terelj, lécci"
Semmi terelés. Ha valamit morális alapon ítélünk meg, úgy muszáj következetesnek megmaradni. Kölönben szart sem ér, amit írunk.
"a közpénzt nálunk nem Zelenszkij és nem von der Leyen tüntették el"
Nagy faszt nem. Számold ki, hogy mennyi közpénz folyik el a brüsszeli sóhivatal finanszírozására, mennyit nyúl le a velejéig korrupt Ursula asszony és mennyit Zelenszkij. Továbbá: mennyi az, amit politikai okból visszatartanak, s nyíltan lenyúlni próbálnak.
"az pedig, hogy Gyurcsány és az MSZP mit csináltak, az a mai csődtömeg szempontjából irreleváns. 15 éve a fidesz kormányoz."
Egyrészt nincs csődtömeg, másrészt ERKÖLCSI szempontból van jelentősége. A mai gazdaságra kevés a hatása. Mindenesetre légy őszinte legalább magad felé, s vedd észre: a szocialisták úgy lopták szét az országot, hogy egy csőd szélén álló államot hagytak maguk után. A Fideszt 15 éve vádoljátok korrupcióval, miközben soha a büdös életben nem élt ilyen jól az ország, mint ma.
"50-es éveket idéző tendenciák: demokrácia deficit (aránytalan, torzító választási rendszer), a fékek és ellensúlyok állami rendszerének felszámolása, indokolatlan rendeleti kormányzás, gyűlöletkampányok, civilek vegzálása, ellehetetlenítése, előadóművészek listázása, ellenzéki politikusok lejáratása, megfélemlítése, az ellenzéki sajtó külföldi ügynöknek minősítése, a gyülekezési jog korlátozása, embereknek szexuális irányultságuk alapján történő megkülönböztetése, ÁVH reloaded (Szuv. Hív.) nevetséges és bizarr “békeharc”, intenzív orosz seggnyalás, debil nyugatellenesség, phenjani stílusú propaganda, karaktergyilkosságok. Szólj, ha kihagytam valamit."
Bár lenne időm, hogy egyesével reagáljak az összes üres balos panelfaszságra! Ezek egy része egyszerűen tömény hülyeség, alaptalan óvodás csúfolódás (intenzív orosz seggnyalás, debil nyugatellenesség), más része pedig igaz, csak nincs vele baj, mert a demokratikus politika szerves része évszázadok óta (karaktergyilkosságok, gyűlöletkampányok.) Van persze olyan is ebben az összehányt koktélban, amely tömény hazugság (civilek vegzálása, ellehetetlenítése, előadóművészek listázása, ellenzéki politikusok lejáratása, megfélemlítése, a gyülekezési jog korlátozása, embereknek szexuális irányultságuk alapján történő megkülönböztetése) és olyan is, amivel semmi gond nincs, csak téged bánt, mert a másik oldalon állsz (az ellenzéki sajtó külföldi ügynöknek minősítése, Szuv. Hív., békeharc).
"Más: a beidézett Orbán-mondatról sajnos nem tudunk vitatkozni, mert erőteljes valóságtagadásban vagy és az érveid hiányát alpári személyeskedéssel próbálod pótolni. Jól tennéd, ha visszavennél ebből a bayerzsoltizmusból, bár nekem mindegy, magadról állítasz ki bizonyítványt."
Persze, hogy nem tudunk vitatkozni róla. Még a legelvetemültebb szélsőbalosok is tudják, hogy mit jelent. Mi több: ha Orbánnak csak megfordulna a fejében az, hogy egy választási vereség esetén nem áll félre, úgy még véletlenül sem mondana ilyet. A valóságtagadás csúcspontja, hogy még hülyének is nézed.
"Köszipuszi. "
Ölelés.
G. Nagy László
2025.08.21 21:29:08
@atomic power 1986DucaDuca: És ahogy az okosok mondják: nem véletlen, hogy Putyin nem tiltakozik Ukrajna EU-ba való felvétele ellen. Ő is tudja, hogy abban a pillanatban hullna darabokra az Unió...
Tényleg az látszik, hogy több mint 10 éve máson sem dolgozik a brüsszeli vezetés, mint Európa szétverésén.
Tényleg az látszik, hogy több mint 10 éve máson sem dolgozik a brüsszeli vezetés, mint Európa szétverésén.

Állandóan ezt halljuk. A Fideszt nem érdekli az ifjak gondja-baja. A Fidesz nem találja a hangot a huszonévesekkel. A fiatalok zöme kormányellenes. Orbán olyan vén, hogy már nem is érti, mi történik körülötte... Azért álljunk már meg egy szóra!
A hétvégén került megrendezésre az esztergomi…..
G. Nagy László
2025.08.10 13:27:20
@wigotah224:
"Vannak érveid a „trollkodsz“ meg az „idióta vagy“-on túl"
Igen, le is írtam. Ide is bemásolom. Minden mondatod után ki is fejtem, mitől trollkodás, mitől ködösítés amit művelsz, mitől totál indiferens, amit felhozol, s mitől marad kozenkvens az állaspontom.
"Ha trump vet ki vámokat, az amerikai érdek."
Nem vagyunk az USA tagja. Elemezhetjük órákig, hogy Trump faszságot csinál-e vagy sem, csak minek? (Bár amíg a te általad sem kedvelt Ursulával tárgyal, addig nem kérdés, hogy jól fog járni, mi pedig szopunk.)
"Ha putyin nem szállít gázt, az orosz érdek."
Nem vagyunk Oroszország része. Elemezhetjük órákig, hogy Putyin faszságot csinál-e vagy sem, csak minek?
"Ha az eu vet KI vámokat, akkor köcsög NEMGAZDASÁGI globalisták.
Ha az eu nem vesz orosz terméket, akkor köcsög NEMGAZDASÁGI globalisták."
Pontosan. Az EU része vagyunk és szopunk.
"Az egyetlen GAZDASÁGI globalista pedig orbán, aki mindezeket a vámokat meg szankciókat rendre megszavazza"
Pontosan tudod, hogy miket vétózott meg, hogy mik kerültek ki a szankciós csomagokból, cserébe - puszta együttműködési gesztusból - miket szavazott meg, amelyek nem fájnak különösebben.
Mi kell még ezen túl? Az lenne a minimum, ha végre te érvelnél amellett, hogy az EU bezárkózása milyen fasza gazdasági felemelkedést hoz, vagy hogy kifejtenéd: Orbán nyitottsága milyen tragédiát jelent.
"Vannak érveid a „trollkodsz“ meg az „idióta vagy“-on túl"
Igen, le is írtam. Ide is bemásolom. Minden mondatod után ki is fejtem, mitől trollkodás, mitől ködösítés amit művelsz, mitől totál indiferens, amit felhozol, s mitől marad kozenkvens az állaspontom.
"Ha trump vet ki vámokat, az amerikai érdek."
Nem vagyunk az USA tagja. Elemezhetjük órákig, hogy Trump faszságot csinál-e vagy sem, csak minek? (Bár amíg a te általad sem kedvelt Ursulával tárgyal, addig nem kérdés, hogy jól fog járni, mi pedig szopunk.)
"Ha putyin nem szállít gázt, az orosz érdek."
Nem vagyunk Oroszország része. Elemezhetjük órákig, hogy Putyin faszságot csinál-e vagy sem, csak minek?
"Ha az eu vet KI vámokat, akkor köcsög NEMGAZDASÁGI globalisták.
Ha az eu nem vesz orosz terméket, akkor köcsög NEMGAZDASÁGI globalisták."
Pontosan. Az EU része vagyunk és szopunk.
"Az egyetlen GAZDASÁGI globalista pedig orbán, aki mindezeket a vámokat meg szankciókat rendre megszavazza"
Pontosan tudod, hogy miket vétózott meg, hogy mik kerültek ki a szankciós csomagokból, cserébe - puszta együttműködési gesztusból - miket szavazott meg, amelyek nem fájnak különösebben.
Mi kell még ezen túl? Az lenne a minimum, ha végre te érvelnél amellett, hogy az EU bezárkózása milyen fasza gazdasági felemelkedést hoz, vagy hogy kifejtenéd: Orbán nyitottsága milyen tragédiát jelent.
G. Nagy László
2025.08.10 19:17:24
@elona: Nem lennék kedvenc odahaza :)
G. Nagy László
2025.08.21 12:07:54
@Choba393:
"Tldr"
Négy perc, baszki. És nem írok rosszul. Dosztojevszkijt hogy olvasol? Érettségizni hogy fogsz??
"Nekem kurva jól megy, tehát kurva jó a kormány is."
Egyik sem igaz és a kettőnek semmi köze egymáshoz. Pár éve még azt írtam, hogy a nyugat-európai átlagot képviselem. Ma szinte szégyenkezem, hogy milyen csóró vagyok: mindenki két kézzel szórja a pénzt a környezetemben. És minél jobban költekezik az illető, annál hangosabban szidja a kormányt.
"Egyetek kalácsot, dugjatok és sportoljatok."
Ez szellemes, ezt megtartom. Fogom is használni. Ráadásul kurva jól leírja korunk Magyarországát. Fura, hogy jó tollad van, olvasni meg nem szeretsz.
"Tldr"
Négy perc, baszki. És nem írok rosszul. Dosztojevszkijt hogy olvasol? Érettségizni hogy fogsz??
"Nekem kurva jól megy, tehát kurva jó a kormány is."
Egyik sem igaz és a kettőnek semmi köze egymáshoz. Pár éve még azt írtam, hogy a nyugat-európai átlagot képviselem. Ma szinte szégyenkezem, hogy milyen csóró vagyok: mindenki két kézzel szórja a pénzt a környezetemben. És minél jobban költekezik az illető, annál hangosabban szidja a kormányt.
"Egyetek kalácsot, dugjatok és sportoljatok."
Ez szellemes, ezt megtartom. Fogom is használni. Ráadásul kurva jól leírja korunk Magyarországát. Fura, hogy jó tollad van, olvasni meg nem szeretsz.

Hosszú hetek után végre a végére értem. Jó-jó, nem kapkodtam el. Mentségemre legyen mondva, hogy ötszáz oldal, és a legkevésbé sem vidám olvasmány...
Tormay Cécile Bujdosó Könyv c. műve olyan alkotás, amelyet mindenkinek el kéne olvasnia. Azoknak is, akik tisztában vannak vele, milyen a…..
G. Nagy László
2025.08.15 12:11:50
@elona:
chat gpt:
A kérdésedre: a mai, valós NB I–NB II (összesen 30 csapattal együtt) esetében jóval több magyar légiós játszik külföldön más országok első és másodosztályú bajnokságaiban, mint ahány külföldi „légiós” szerepel itthon.
NB I és NB II légióshelyzete Magyarországon
A 2024–25-ös NB I-es idény során például a Ferencvárosnak 20 külföldi játékosa volt a keretben, a Puskás Akadémiának 13, az Újpestnek 10, stb. – míg egyes csapatoknál (mint a Paks) akár 0 légiós is szerepelt.
nb1.hu
NB II-re nem találtam átfogó, nemzetiségi adatokat, de a szabályozási háttér alapján elmondható, hogy bár elvileg lehetséges NB II-ben is külföldi játékost alkalmazni, sok klub ezt nem teszi meg, mert így kevesebb támogatást kapnának.
Reddit
+1
Külföldi klubokban játszó magyar játékosok száma
Pontos adatot, hogy összesen hány magyar focista szerepel más országok első vagy másodosztályú bajnokságaiban, nem találtam megbízható, naprakész forrást. Azonban:
Magyarország kisebb futballnagyhatalom, így a hazai légiósok számához képest feltételezhetően több tucat magyar légiós játszik jelenleg külföldön, különösen az európai élvonalban és második vonalas bajnokságokban (pl. Ausztria, Hollandia, Németország, Belgium, Svájc stb.).
Videoton (Fehérvár), Puskás Akadémia, Ferencváros és más klubok rendszeresen exportálnak játékosokat, de konkrét összehasonlítás hiányában is egyértelmű: a külföldön játszó magyar labdarúgók száma (első–másodosztály) nagyobb, mint a Magyarországon szereplő külföldieké (elsősorban NB I-re értve)
chat gpt:
A kérdésedre: a mai, valós NB I–NB II (összesen 30 csapattal együtt) esetében jóval több magyar légiós játszik külföldön más országok első és másodosztályú bajnokságaiban, mint ahány külföldi „légiós” szerepel itthon.
NB I és NB II légióshelyzete Magyarországon
A 2024–25-ös NB I-es idény során például a Ferencvárosnak 20 külföldi játékosa volt a keretben, a Puskás Akadémiának 13, az Újpestnek 10, stb. – míg egyes csapatoknál (mint a Paks) akár 0 légiós is szerepelt.
nb1.hu
NB II-re nem találtam átfogó, nemzetiségi adatokat, de a szabályozási háttér alapján elmondható, hogy bár elvileg lehetséges NB II-ben is külföldi játékost alkalmazni, sok klub ezt nem teszi meg, mert így kevesebb támogatást kapnának.
+1
Külföldi klubokban játszó magyar játékosok száma
Pontos adatot, hogy összesen hány magyar focista szerepel más országok első vagy másodosztályú bajnokságaiban, nem találtam megbízható, naprakész forrást. Azonban:
Magyarország kisebb futballnagyhatalom, így a hazai légiósok számához képest feltételezhetően több tucat magyar légiós játszik jelenleg külföldön, különösen az európai élvonalban és második vonalas bajnokságokban (pl. Ausztria, Hollandia, Németország, Belgium, Svájc stb.).
Videoton (Fehérvár), Puskás Akadémia, Ferencváros és más klubok rendszeresen exportálnak játékosokat, de konkrét összehasonlítás hiányában is egyértelmű: a külföldön játszó magyar labdarúgók száma (első–másodosztály) nagyobb, mint a Magyarországon szereplő külföldieké (elsősorban NB I-re értve)
G. Nagy László
2025.08.16 13:15:51
G. Nagy László
2025.08.16 13:22:45
@Boldeone2: Már megint tapsikoltok a semminek. Egyelőre fogalmad sem lehet róla, miről mit beszéltek, de már ünnepled a háború folytatását.
Alapvetően két kifutása lehet a dolognak.
1. Trump végül békét teremt - és ti soha büdös életben nem fogjátok azt mondani, hogy bocs, tévedtünk.
2. Trump végül kudarcot vall és nem lesz béke - ez mindannyiunk számára tragikus forgatókönyv volna, de a mi oldalunk legalább elmondhatná, hogy mi megpróbáltuk. Ti még erre sem voltatok képesek.
Alapvetően két kifutása lehet a dolognak.
1. Trump végül békét teremt - és ti soha büdös életben nem fogjátok azt mondani, hogy bocs, tévedtünk.
2. Trump végül kudarcot vall és nem lesz béke - ez mindannyiunk számára tragikus forgatókönyv volna, de a mi oldalunk legalább elmondhatná, hogy mi megpróbáltuk. Ti még erre sem voltatok képesek.

Elég volt megnézni Bedő Imre egyetlen videóját, a YouTube azonnal kínálni kezdte a többit is. Természetes-e a monogámia, és ha nem, akkor miért igen? című monológját muszáj volt azonnal végighallgatnom, már csak azért is, mert régi vesszőparipámról van szó.
Nyilván előre tudtam, hogy a…..
G. Nagy László
2023.07.14 16:26:32
@baalint1: Figyelj, mutatom, hogy hány helyen maszatolsz, beszélsz félre, csak egyetlen kibaszott kommentben:
1. "megpróbálod úgy beállítani, hogy mivel a melegeket és a szexualitásukat nem tekintem alacsonyabb rendűnek, ezért elvakult woke idióta vagyok"
Szándékosan használod az "alacsonyabb rendű" szót, hogy az áldozati pózt odaítélhesd a melegeknek. Nem, nem erről van szó. Nem alacsonyabb rendű, csak egy lényeges paraméter tekintetében - gyermeknemzés - alkalmatlan.
2. "Egyrészt nem a tápértékéről beszéltünk, mert nem a tápérdék kérdése miatt nem szeretem."
Ki a faszt érdekel, hogy te miért szereted? Ez egy lényegtelen, szubjektív szempont. A tápértéket PONT AZ OBJEKTIVITÁSA MIATT hoztam be a hasonlatba.
3. "A szexualitás pedig örömforrás elsősorban a mai világban, hacsak nem olyan vagy, aki kizárólag gyereknemzés céljából csinálod"
Az első tagmondat igaz, a második faszság. Igaz, hogy elsősorban örömforrás, gyakorlatilag mindenkinek. De igaz az is, hogy másodsorban a gyermeknemzést szolgálja, ami ugyancsak lényeges szempont. Kibaszott gáz ez a vergődés. Megpróbálod úgy beállítani a dolgot, mintha a gyermekáldás csak azoknak lenne fontos, akik nem élvezik a szexet. Megismétlem: Mindkettő funkció fontos és csaknem mindenkinek. Tudom, hogy gyerektelen vagy, de ne a saját fejedből indulj ki, hanem a többségéből, akik őszintén vágynak utódra.
Mennyivel egyszerűbb lenne. ha félretennéd a bigott énedet és leírnád: "Igen, a melegszex nem alkalmas a gyermeknemzésre, ezért ez a forma - ebben a paraméterében - kevesebbet nyújt, mint a hetero szex"
Te is megkönnyebbülnél, mert nem kéne tovább félrebeszélni. Ez egy egyszerű tény, mint hogy a Jupiternek van holdja. Miért félsz kimondani? Nem dől össze az egyház...
1. "megpróbálod úgy beállítani, hogy mivel a melegeket és a szexualitásukat nem tekintem alacsonyabb rendűnek, ezért elvakult woke idióta vagyok"
Szándékosan használod az "alacsonyabb rendű" szót, hogy az áldozati pózt odaítélhesd a melegeknek. Nem, nem erről van szó. Nem alacsonyabb rendű, csak egy lényeges paraméter tekintetében - gyermeknemzés - alkalmatlan.
2. "Egyrészt nem a tápértékéről beszéltünk, mert nem a tápérdék kérdése miatt nem szeretem."
Ki a faszt érdekel, hogy te miért szereted? Ez egy lényegtelen, szubjektív szempont. A tápértéket PONT AZ OBJEKTIVITÁSA MIATT hoztam be a hasonlatba.
3. "A szexualitás pedig örömforrás elsősorban a mai világban, hacsak nem olyan vagy, aki kizárólag gyereknemzés céljából csinálod"
Az első tagmondat igaz, a második faszság. Igaz, hogy elsősorban örömforrás, gyakorlatilag mindenkinek. De igaz az is, hogy másodsorban a gyermeknemzést szolgálja, ami ugyancsak lényeges szempont. Kibaszott gáz ez a vergődés. Megpróbálod úgy beállítani a dolgot, mintha a gyermekáldás csak azoknak lenne fontos, akik nem élvezik a szexet. Megismétlem: Mindkettő funkció fontos és csaknem mindenkinek. Tudom, hogy gyerektelen vagy, de ne a saját fejedből indulj ki, hanem a többségéből, akik őszintén vágynak utódra.
Mennyivel egyszerűbb lenne. ha félretennéd a bigott énedet és leírnád: "Igen, a melegszex nem alkalmas a gyermeknemzésre, ezért ez a forma - ebben a paraméterében - kevesebbet nyújt, mint a hetero szex"
Te is megkönnyebbülnél, mert nem kéne tovább félrebeszélni. Ez egy egyszerű tény, mint hogy a Jupiternek van holdja. Miért félsz kimondani? Nem dől össze az egyház...
G. Nagy László
2023.07.15 20:27:10
@tesz vesz II:
"ez már az a finom stílus, amit várnál tőlem? te hitvány hazudozó?"
Te szerencsétlen hülye, nem várok tőled semmilyen finom stílust. Nem is lennél rá képes.
Az azonban botrány, hogy akkora idióta vagy, hogy a személyes sértést képtelen vagy megkülönböztetni az általános trágárságtól. Ez tényleg szellemi mélyrepülés.
Segitek:
Amikor azt írom, hogy "Te szerencsétlen hülye", az a személyednek szóló sértés.
Ezzel szemben amikor úgy fogalmazok, hogy "apa1 miként bassza seggbe apa2-t", az általános trágárság, mellyel aligha bántok meg személyében bárkit.
Kibaszott nagy a különbség a kettő között, de mind a kettő szándékos és lényeges funkciója van.
"én ilyet soha nem írnék le"
Te maradsz szegényebb az írott kommunikáció egy lényeges eszköztárával, de te tudod. Ez fog a legkevésbé hiányozni belőle. Az értelem hiánya sokkal fájóbb.
"te undorító ócska proli, de nyilván neked kell figyelmeztetned engem a hangnemre"
Nemet mondasz az általános trágárságra, miközben lételemed a személyes sértegetés. Olyan mélyen vagy erkölcsileg, hogy arra nincsenek szavak. A képmutató farizeus a kanyarban sincsen.
"ez már az a finom stílus, amit várnál tőlem? te hitvány hazudozó?"
Te szerencsétlen hülye, nem várok tőled semmilyen finom stílust. Nem is lennél rá képes.
Az azonban botrány, hogy akkora idióta vagy, hogy a személyes sértést képtelen vagy megkülönböztetni az általános trágárságtól. Ez tényleg szellemi mélyrepülés.
Segitek:
Amikor azt írom, hogy "Te szerencsétlen hülye", az a személyednek szóló sértés.
Ezzel szemben amikor úgy fogalmazok, hogy "apa1 miként bassza seggbe apa2-t", az általános trágárság, mellyel aligha bántok meg személyében bárkit.
Kibaszott nagy a különbség a kettő között, de mind a kettő szándékos és lényeges funkciója van.
"én ilyet soha nem írnék le"
Te maradsz szegényebb az írott kommunikáció egy lényeges eszköztárával, de te tudod. Ez fog a legkevésbé hiányozni belőle. Az értelem hiánya sokkal fájóbb.
"te undorító ócska proli, de nyilván neked kell figyelmeztetned engem a hangnemre"
Nemet mondasz az általános trágárságra, miközben lételemed a személyes sértegetés. Olyan mélyen vagy erkölcsileg, hogy arra nincsenek szavak. A képmutató farizeus a kanyarban sincsen.
G. Nagy László
2025.08.15 14:04:50
@Deansdale:
de ez bizonyos szinten pont az éretlenség jele, ugyanis az ilyen rendszereket nem szétverni kell, hanem tudni kell diszkréten kezelni a kiskapukat"
Itt van az alapvető eltérés a gondolatvilágink között. Én hiszek abban a társadalomban, ahol nincs szükség kiskapukra. Te - ezek szerint - nem. Úgy tűnik: megbékéltél azzal, amit tapasztalsz, hogy elbaszott egy faj fagyunk, amely nem képes az őszinte, egyenes, felnőtt létezésre. Én másképp látom. Szerintem csupán arról van szó, hogy még nem vagyunk elég érettek a buddhista és a jézusi tanításra. Ha a te utadat járjuk, akkor nem is leszünk soha, mert beleragadunk ebbe a képmutató, egymást hülyítő, a társadalmat taknyos gyerekseregnek látó attitűdbe. Én idealista vagyok, és hiszem, hogy létezik fejlődés. Még akkor is, ha a mai woke-progresszív világ határozottan a visszafejlődés útját jelenti.
"Növekvő bűnözés, degeneráció, atomizálódás, az erkölcsök szétesése mind azért van körülöttünk, mert a modern társadalommérnökök nem jó társadalmat építenek, hanem maximalizálják az egyén szabadságát (bizonyos területeken)"
Nem értek egyet, különösen ami a növekvő bűnözést illeti. Szerinted Németországban az individuális őslakók, avagy a kollektív társadalmakból érkező migránsok követnek el több erőszakos bűtcselekményt népességarányosan?
de ez bizonyos szinten pont az éretlenség jele, ugyanis az ilyen rendszereket nem szétverni kell, hanem tudni kell diszkréten kezelni a kiskapukat"
Itt van az alapvető eltérés a gondolatvilágink között. Én hiszek abban a társadalomban, ahol nincs szükség kiskapukra. Te - ezek szerint - nem. Úgy tűnik: megbékéltél azzal, amit tapasztalsz, hogy elbaszott egy faj fagyunk, amely nem képes az őszinte, egyenes, felnőtt létezésre. Én másképp látom. Szerintem csupán arról van szó, hogy még nem vagyunk elég érettek a buddhista és a jézusi tanításra. Ha a te utadat járjuk, akkor nem is leszünk soha, mert beleragadunk ebbe a képmutató, egymást hülyítő, a társadalmat taknyos gyerekseregnek látó attitűdbe. Én idealista vagyok, és hiszem, hogy létezik fejlődés. Még akkor is, ha a mai woke-progresszív világ határozottan a visszafejlődés útját jelenti.
"Növekvő bűnözés, degeneráció, atomizálódás, az erkölcsök szétesése mind azért van körülöttünk, mert a modern társadalommérnökök nem jó társadalmat építenek, hanem maximalizálják az egyén szabadságát (bizonyos területeken)"
Nem értek egyet, különösen ami a növekvő bűnözést illeti. Szerinted Németországban az individuális őslakók, avagy a kollektív társadalmakból érkező migránsok követnek el több erőszakos bűtcselekményt népességarányosan?

A nők iszonyú rafináltak. Ezt tudja mindenki, aki élt valaha hosszabb-rövidebb párkapcsolatban. És a legszebb az, hogy játszmáik nagy részét nem is tudatosan, hanem kifejezetten ösztönösen űzik.
A kedvencem az, amikor egy párkapcsolati vita során a nő a szerepeit váltogatja. Az egyik…..
G. Nagy László
2025.08.07 08:52:52
@Reactor:
"aki folyamatosan kosarakat kap, sikerélmény híján egy idő után rájön, hogy többet fektetett az egészbe, mint amennyit valójában ér, és el is megy a kedve."
A személyes statisztikám: 10 megszólított nőből 1 pozitív visszajelzés.
10 pozitív visszajelzésből 1, akire érdemes több energiát, több randit fordítani.
10 érdemes nőből 1, aki hosszabb távon is működőképes.
Gyors fejszámolással azt kapod: ezer kezdeményezésből egyetlen valódi siker. Elég átlagos fickó vagyok, elég átlagos sikerrátával, így azt gondolom, a legtöbb férfinél vagy így néz ki a csajozás matekja, vagy úgy, hogy lecövekelnek valami érdemtelen trampli mellett. Egy biztos: a legtöbben rengeteg kosarat kaptunk már az életben. Ha valakit ez lehangol, az tök normális reakció. De akinek ettől elmegy a kedve, az biztosan nem épeszű. Ugyanis nincs igazán más út.
A kurvázás és a szexrobot lehet jó móka, de sosem több annál. A legtöbb férfi szerelmet keres, társat, méltó anyát a születendő gyermekei számára, s lehetőleg mindezt egy személyen belül. Igazad van: kurva nehéz küldetés. De aligha lehetetlen. És veled ellentétben azt gondolom: minden ráfordítást megér e vadászat.
"aki folyamatosan kosarakat kap, sikerélmény híján egy idő után rájön, hogy többet fektetett az egészbe, mint amennyit valójában ér, és el is megy a kedve."
A személyes statisztikám: 10 megszólított nőből 1 pozitív visszajelzés.
10 pozitív visszajelzésből 1, akire érdemes több energiát, több randit fordítani.
10 érdemes nőből 1, aki hosszabb távon is működőképes.
Gyors fejszámolással azt kapod: ezer kezdeményezésből egyetlen valódi siker. Elég átlagos fickó vagyok, elég átlagos sikerrátával, így azt gondolom, a legtöbb férfinél vagy így néz ki a csajozás matekja, vagy úgy, hogy lecövekelnek valami érdemtelen trampli mellett. Egy biztos: a legtöbben rengeteg kosarat kaptunk már az életben. Ha valakit ez lehangol, az tök normális reakció. De akinek ettől elmegy a kedve, az biztosan nem épeszű. Ugyanis nincs igazán más út.
A kurvázás és a szexrobot lehet jó móka, de sosem több annál. A legtöbb férfi szerelmet keres, társat, méltó anyát a születendő gyermekei számára, s lehetőleg mindezt egy személyen belül. Igazad van: kurva nehéz küldetés. De aligha lehetetlen. És veled ellentétben azt gondolom: minden ráfordítást megér e vadászat.
G. Nagy László
2025.08.12 23:18:51
@Sadist:
"Miért is? Ja, mert te nem akarod, ütközik az ideológiáddal :D"
Nincsen ideológiám. Erkölcsöm van, azzal ütközik. Továbbá százmilliók akaratával.
"Miért is? Ja, mert te nem akarod, ütközik az ideológiáddal :D"
Nincsen ideológiám. Erkölcsöm van, azzal ütközik. Továbbá százmilliók akaratával.
G. Nagy László
2025.08.12 23:24:17
@Sadist:
"a tesztoszteron szintet a sok szex is növeli, csak a nők meg az eleve magas tesztoszteron szintű férfiakkal akarnak szexelni"
Ez abszolút igaz.
"Eléggé átlag feletti dark triad személyiségjegyekkel, azt azért tedd hozzá."
Köszönöm, ezt dicséretnek veszem :) (A narcizmus stimmel, a machiavellizmus sem áll távol tőlem, a pszichopátia hiánya az igazán gyenge pontom...)
"a tesztoszteron szintet a sok szex is növeli, csak a nők meg az eleve magas tesztoszteron szintű férfiakkal akarnak szexelni"
Ez abszolút igaz.
"Eléggé átlag feletti dark triad személyiségjegyekkel, azt azért tedd hozzá."
Köszönöm, ezt dicséretnek veszem :) (A narcizmus stimmel, a machiavellizmus sem áll távol tőlem, a pszichopátia hiánya az igazán gyenge pontom...)

Hónapok óta hallgatom, ahogyan a kormánypárt és az ellenzék hívei cinkelik egymást; mindkét tábor szektásnak bélyegzi a másikat. Érdemes volna végre megnézni, mennyi valóságtartalmat találunk a csúfolódás mögött az egyik, illetve a másik oldalon.
Először is nem árt tisztázni, mik a…..
G. Nagy László
2025.08.02 12:07:04
@Boldeone2:
"Mit keresnének itt, ahol pénz nincs, az emberek elutasítóak, gyűlölködők rasszisták?"
1. Magyarország nagyságrendekkel gazdagabb a harmadik világ országainál. Nyugat-Európa már így is túltelített bevándorlókkal, hamarosan Közép-Európa lesz az új kánaán számukra.
2. A magyarnál vendégszeretőbb, befogadóbb, elfogadóbb népet keveset ismerek. talán a görögök.
3. Még ha rasszisták és gyűlölködők volnánk, azt is magasról leszarják. Az iszlám terjesztése a cél, mi hitetlenek a legjobb esetben is csupán alattvalók lehetünk az ő világukban. Vagy hullák. Ébresztő, tesó: Európa és Amerika számos városában már a müezzinek keltik hajnalban a lakosságot!
"Mit keresnének itt, ahol pénz nincs, az emberek elutasítóak, gyűlölködők rasszisták?"
1. Magyarország nagyságrendekkel gazdagabb a harmadik világ országainál. Nyugat-Európa már így is túltelített bevándorlókkal, hamarosan Közép-Európa lesz az új kánaán számukra.
2. A magyarnál vendégszeretőbb, befogadóbb, elfogadóbb népet keveset ismerek. talán a görögök.
3. Még ha rasszisták és gyűlölködők volnánk, azt is magasról leszarják. Az iszlám terjesztése a cél, mi hitetlenek a legjobb esetben is csupán alattvalók lehetünk az ő világukban. Vagy hullák. Ébresztő, tesó: Európa és Amerika számos városában már a müezzinek keltik hajnalban a lakosságot!
G. Nagy László
2025.08.02 12:11:53
@Boldeone2:
"Ha odafigyelnél, akkor látnád, hogy Magyarék is ebben gondolkodnak"
Ez pont ugyanaz a geci hazugság, mint amit Tusk, vagy épp a német CDU bábozott el. A felszínen nemzeti, a döntéseiben pedig globalista-balos. Ezt az undorító játszmát a civil életben szélhámosságnak nevezik és börtön jár érte. Azt értem, hogy a TE SZEMSZÖGEDBŐL ez jó move, hiszen magasról szarsz a nemzeti-jobboldali-konzervatív értékekre, neked internacionalista baloldal kell, ha másképp nem megy, effajta trójai falovakkal. Csak legalább egymás közt ne színészkedjünk, ne hazudjuk el a valóságot!
"Ha odafigyelnél, akkor látnád, hogy Magyarék is ebben gondolkodnak"
Ez pont ugyanaz a geci hazugság, mint amit Tusk, vagy épp a német CDU bábozott el. A felszínen nemzeti, a döntéseiben pedig globalista-balos. Ezt az undorító játszmát a civil életben szélhámosságnak nevezik és börtön jár érte. Azt értem, hogy a TE SZEMSZÖGEDBŐL ez jó move, hiszen magasról szarsz a nemzeti-jobboldali-konzervatív értékekre, neked internacionalista baloldal kell, ha másképp nem megy, effajta trójai falovakkal. Csak legalább egymás közt ne színészkedjünk, ne hazudjuk el a valóságot!
G. Nagy László
2025.08.02 12:17:20
@Boldeone2:
"Előjött a nem kormánypárti véleményvezérek szellemi fölénye"
Atyaég, kire gondolsz??? Egyedül Puzsérra? Neki mondjuk tényleg van pár jó gondolata, de majdnem annyi egetverő faszság is. Rajta kívül? Egy kurva nagy csend. Egy birka szekta kétségbeesett bégetése hallatszik csupán.
"Előjött a nem kormánypárti véleményvezérek szellemi fölénye"
Atyaég, kire gondolsz??? Egyedül Puzsérra? Neki mondjuk tényleg van pár jó gondolata, de majdnem annyi egetverő faszság is. Rajta kívül? Egy kurva nagy csend. Egy birka szekta kétségbeesett bégetése hallatszik csupán.

Valójában már Kádárral elkezdődött. Sokunk szemében gyilkos és hazaáruló. De akadtak olyanok is, akik az ország atyjaként tekintettek rá, s ha annak idején neve szóba került, csak annyit mondtak: addig jó, amíg ő van... Azután jött a rendszerváltás, és vele Antall József. Sokunk szemében bölcs és…..
G. Nagy László
2025.07.22 22:42:06
@nemecsekerno_007:
"Annyi kell, hogy ezt tudatosítsuk az emberek többségéven és szerintem ez egyszerűbb mint gondolnád."
Mi a módja? A kibaszott budai milliárdosok sírnak, hogy nincs magánrepülőjük. Majka közönsége "mocskos Fidesz"-t skandál, miközben az egyetlen gondjuk az, hogy nem drogozhatnak nyíltan. Az egész ország nagyságrendekkel jobban él, mint valaha, de elhiszik, hogy ez egy élhetetlen ország, hiszen ezt sújkolták beléjük.
"Annyi kell, hogy ezt tudatosítsuk az emberek többségéven és szerintem ez egyszerűbb mint gondolnád."
Mi a módja? A kibaszott budai milliárdosok sírnak, hogy nincs magánrepülőjük. Majka közönsége "mocskos Fidesz"-t skandál, miközben az egyetlen gondjuk az, hogy nem drogozhatnak nyíltan. Az egész ország nagyságrendekkel jobban él, mint valaha, de elhiszik, hogy ez egy élhetetlen ország, hiszen ezt sújkolták beléjük.
G. Nagy László
2025.07.23 15:42:32
@Alöksz Róz Unbanned:
"tisztában van ezzel ő is, de a pénzért hazudni kell "
Tényleg egy kibaszott troll vagy. A Facebokon valamelyik megmondóember közölt egy fotót: a debreceni fák alatt szellősen 200-250 ember. Lehet, hogy az esemény kezdete volt, amikor még várták a messiást.
Ami biztos: ugyanazokat a lelkes híveket látod mindenütt: ez a buszoztatott törzsgárda.
Továbbá: látod a Facebook lájkokat: csupa brazil, portugál, távolkeleti.
Az egész Tisza egy virtuális lufi. A tavalyi Kossuth tér volt az egyetlen jelentős durranás, de azóta semmi. Se program, se vállalható politikusok, se hívek...
"tisztában van ezzel ő is, de a pénzért hazudni kell "
Tényleg egy kibaszott troll vagy. A Facebokon valamelyik megmondóember közölt egy fotót: a debreceni fák alatt szellősen 200-250 ember. Lehet, hogy az esemény kezdete volt, amikor még várták a messiást.
Ami biztos: ugyanazokat a lelkes híveket látod mindenütt: ez a buszoztatott törzsgárda.
Továbbá: látod a Facebook lájkokat: csupa brazil, portugál, távolkeleti.
Az egész Tisza egy virtuális lufi. A tavalyi Kossuth tér volt az egyetlen jelentős durranás, de azóta semmi. Se program, se vállalható politikusok, se hívek...
G. Nagy László
2025.07.23 15:47:25
@valis47:
"De a Tisza és az 1918-19-es csőcselék közötti párhuzamok nyilvánvalóak."
Abszolút. Ugyanaz a buta, minden gondolattól mentes, gyűlölködő, irigykedő proli. És méghogy a történelem nen ismétli önmagát... Pont ugyanolyan hülyék vagyunk, mint akkor? Fájdalmas olvasni minden mondatot, amit Károlyiról írnak, s most újra itt van köztünk.
Remélem, hogy 100 év elteltével okosodtunk azért valamit.
"De a Tisza és az 1918-19-es csőcselék közötti párhuzamok nyilvánvalóak."
Abszolút. Ugyanaz a buta, minden gondolattól mentes, gyűlölködő, irigykedő proli. És méghogy a történelem nen ismétli önmagát... Pont ugyanolyan hülyék vagyunk, mint akkor? Fájdalmas olvasni minden mondatot, amit Károlyiról írnak, s most újra itt van köztünk.
Remélem, hogy 100 év elteltével okosodtunk azért valamit.

Ha valaki azt mondaná rám, hogy perverz vagyok, ezúttal nem volna sok ellenérvem. Ugyanis meghallgattam Magyar Péter kongresszusi beszédét. Az elejétől a végéig. Mind a hetven percet.
Az első szó azért mégiscsak az elismerésé. Magyar Péter egyre jobban beszél. Most a szokásosnál kevesebb,…..
G. Nagy László
2025.07.16 12:24:33
@Boldeone2:
"Tud a fracot összespórolni, erős szülői segítség nélkül!"
Ez esetbén - azt mondod - még a reményt is vegyük el tőlük, s fizessenek teljes SZJA-t! Logikus :)
"Tud a fracot összespórolni, erős szülői segítség nélkül!"
Ez esetbén - azt mondod - még a reményt is vegyük el tőlük, s fizessenek teljes SZJA-t! Logikus :)
G. Nagy László
2025.07.16 15:30:13
@GyMasa:
"Boldika teljesen el van ezügyben tévedve...
Lehet, hogy nem a 300-500 milliós Budai kacslábra kell 18 évesen célozni, hanem egy XVI kerületi, egyszobás panelre."
Engem leginkább a gondolkodás teljes hiánya zavar, s ez általában is jellemzi a balosokat. Persze nem is lehetne másképp: amikor egy eszmerendszer totálisan következetlen; amikor az egyetlen koncepció a rombolás, a társadalom szétverése és az építő szándék folyamatos kritizálása, ott lesznek önellentmondások. Ezek pedig csakis egy skizofrén elmével, avagy a gondolkodás teljes hiányával emészthetők meg. Láttad, olvastad: EGYAZON kommentben képes jajveszékelni a lakhatási problémák, a magas ingatlanárak miatt, közben fikázni a kormányt a 25 év alattiak SZJA-mentességéért. Érted te ezt??? Olyan nincs, hogy mindkettő egyszerre fájjon. Az képtelenség.
"Boldika teljesen el van ezügyben tévedve...
Lehet, hogy nem a 300-500 milliós Budai kacslábra kell 18 évesen célozni, hanem egy XVI kerületi, egyszobás panelre."
Engem leginkább a gondolkodás teljes hiánya zavar, s ez általában is jellemzi a balosokat. Persze nem is lehetne másképp: amikor egy eszmerendszer totálisan következetlen; amikor az egyetlen koncepció a rombolás, a társadalom szétverése és az építő szándék folyamatos kritizálása, ott lesznek önellentmondások. Ezek pedig csakis egy skizofrén elmével, avagy a gondolkodás teljes hiányával emészthetők meg. Láttad, olvastad: EGYAZON kommentben képes jajveszékelni a lakhatási problémák, a magas ingatlanárak miatt, közben fikázni a kormányt a 25 év alattiak SZJA-mentességéért. Érted te ezt??? Olyan nincs, hogy mindkettő egyszerre fájjon. Az képtelenség.
G. Nagy László
2025.07.16 22:37:59
@F 117: Köszönet a kimerítően részletes kommentért, ám ami azt illeti, jómagam messze nem vagyok ennyire a témában. Annyit érzékeltem belőle, hogy a probléma a szocik alatt keletkezett, Orbánék pedig igyekeztek segíteni a felsorolt intézkedésekkel. Simán lehet, hogy igazad van, és segíthettek volna jobban, többet, vagy hatékonyabban.

Pontosan tudjuk: csaknem minden parlamenti választás eredményét a politikai kommunikáció dönti el. 2026-ban ez különösen igaz lesz. Ennek lényegében két oka van. Az egyik technikai természetű: az internet, az okostelefon, majd a közösségi média megjelenését követően alapjaiban változott meg a világ.…..
G. Nagy László
2025.07.13 08:51:13
@Boldeone2:
"Átlag= a nagyon kis és nagyon nagy keresetek átlaga"
Ez megint egy színtiszta hazugság. A tények:
A jövedelmi egyenlőtlenség mérésére szolgáló Gini-együttható Magyarországon 2023-ban 29,0% volt, ami az EU-átlaghoz (29,6%) képest alacsonyabb érték. 2024-ben a magyar lakosság 14,7%-a élt a szegénységi küszöb alatt, ami alacsonyabb az EU-átlagnál (16,2%).
"Átlag= a nagyon kis és nagyon nagy keresetek átlaga"
Ez megint egy színtiszta hazugság. A tények:
A jövedelmi egyenlőtlenség mérésére szolgáló Gini-együttható Magyarországon 2023-ban 29,0% volt, ami az EU-átlaghoz (29,6%) képest alacsonyabb érték. 2024-ben a magyar lakosság 14,7%-a élt a szegénységi küszöb alatt, ami alacsonyabb az EU-átlagnál (16,2%).
G. Nagy László
2025.07.13 09:04:20
@Boldeone2:
"Nyugaton szigorú, de emberséges a migránspolitika"
Mondok még hasonlókat, várj csak: Dobrev Klára szép. Fekete-Győr András okos. Kollár Kinga hazaszerető. Magyar Péter alkalmas vezető. Kétszer kettő néha öt. Folytassam?
"Nyugaton szigorú, de emberséges a migránspolitika"
Mondok még hasonlókat, várj csak: Dobrev Klára szép. Fekete-Győr András okos. Kollár Kinga hazaszerető. Magyar Péter alkalmas vezető. Kétszer kettő néha öt. Folytassam?
G. Nagy László
2025.07.13 17:00:51
@Boldeone2:
"végleg ez sem állít meg egy elkerülhetelen globalizációs folyamatot. Európának alkalmazkodni kell"
Mindig így kened el a migrációhoz való végtelen vonzódásodat. Nem, baszki, nem kell alkalmazkodni. Vagy legalábbis nem
úgy, hogy feladjuk a kontinenst. MEG KELL ÁLLÍTANI A MIGRÁNSÁRADATOT. Ez az evidens cél. Ehhez kell eszközöket rendelni. Ha volna benned csak egy csipetnyi felelősségérzet, úgy ezzel a mondattal indítanád a beszélgetést.
"végleg ez sem állít meg egy elkerülhetelen globalizációs folyamatot. Európának alkalmazkodni kell"
Mindig így kened el a migrációhoz való végtelen vonzódásodat. Nem, baszki, nem kell alkalmazkodni. Vagy legalábbis nem
úgy, hogy feladjuk a kontinenst. MEG KELL ÁLLÍTANI A MIGRÁNSÁRADATOT. Ez az evidens cél. Ehhez kell eszközöket rendelni. Ha volna benned csak egy csipetnyi felelősségérzet, úgy ezzel a mondattal indítanád a beszélgetést.

"Ezt a háborút Európának valahol meg kell vívnia. (...) Ha nem Ukrajnában kell megvívnia ezt a háborút, mert Kijev elesik, akkor meg kell vívni Varsó alatt, vagy meg kell vívni Riga alatt, vagy meg kell vívni Tallinn alatt." - így őrjöngött Puzsér a minap. Már csak azért is végignéztem a műsort,…..
G. Nagy László
2025.07.02 15:37:20
@Boldeone2:
"Ebből a kedvezményes hitelből"
Máris nem lopásról van szó, hanem kedvezményes hitelről. Nem 500 miliárdról, csak százról. Ekkora üres kamu volt az egész hiszti, amit hónapok óta toltatok?
"Ebből a kedvezményes hitelből"
Máris nem lopásról van szó, hanem kedvezményes hitelről. Nem 500 miliárdról, csak százról. Ekkora üres kamu volt az egész hiszti, amit hónapok óta toltatok?
G. Nagy László
2025.07.02 22:41:20
@grundigg:
"Amúgy cuki, ahogy a pesti városi autópálya melletti kockaházban élve, életedet pókerezéssel töltve szidod a gyökértelen pestieket."
1. A nagyvárosokban sok a gyökértelen proli. Mindketten tudjuk. Nem mindenki ilyen, de sokan. És ismerjük a történelmet: Kun Bélát is Budapest emelte fel. Talán minden más magyar városból elkergették volna.
2. Mit szeretnél üzenni ezzel: "a pesti városi autópálya melletti kockaházban élve"?
"Amúgy cuki, ahogy a pesti városi autópálya melletti kockaházban élve, életedet pókerezéssel töltve szidod a gyökértelen pestieket."
1. A nagyvárosokban sok a gyökértelen proli. Mindketten tudjuk. Nem mindenki ilyen, de sokan. És ismerjük a történelmet: Kun Bélát is Budapest emelte fel. Talán minden más magyar városból elkergették volna.
2. Mit szeretnél üzenni ezzel: "a pesti városi autópálya melletti kockaházban élve"?

Hétfő este az ATV műsorában összecsapott Kulja András, a Tisza Párt egészsségügyi főokosa és Takács Péter államtitkár. Nem mondom, hogy felhőtlenül élveztem a vitát. Kulja beszédét hallgatni olyan, mintha kínoznák az embert. Demagóg, mesterkélt, semmitmondó, a pártvezéréhez idomulva csakis a…..
G. Nagy László
2025.06.30 09:14:01
@Boldeone2:
Frankón olyan vagy, mint egy elakadt gramofon. Ugyanazt a régi nótát játszod újra és újra, tök mindegy neked, ki mit mond.
"Megélhetési válság van."
Tudod jól, hogy nincsen, de azért nyomod ezerrel, mert imádnád, ha végre megélhetési válságba zuhannánk. Nem lesz ilyen. Akármelyik istenséghez is imádkozol, a következő egy évben egészen jól fogunk élni. (Ha kormányváltás lesz, akkor sanszos, hogy beérik a mantrád. Ha Magyr Peti nyerne, és teljesítené a brüsszeli követeléseket, úgy még a frissen megjelenő megélhetési válság volna a legkisebb problémánk.)
"Az ukránellenes népszavazás kudarc volt. Kevesen külték vissza"
Te miről beszélsz? Az csak hagyján, hogy nem ukránellenes, de lépjünk túl az óvodás csúfolódáson. Kibaszott sokan visszaküldték. Az lett az eredmény, amit vártunk. Mitől lenne kudarc???
2002-ben, amikor a rendszerváltás óta eltelt időszak legjobb kormányát - szimpla Orbán-fóbiából - elzavartátok, sokan éreztük, hogy baj lesz. Sokan éreztük, hogy egy dilettáns banda mindent tönkre tehet, amit Orbánék felépítettek. Ez így is lett. Ti nyilván nem tanultatok ebből, mert nálatok az érzelmek (gyűlölni mindent, ami nemzeti, és főként Orbánt) és az ideológia visz mindent, s nektek még egy csapnivaló kormányzás is kedvesebb, mintha a nemzeti oldal volna hatalmon. De azért tudtuk azt is, hogy a szocialisták sem tudják annyira lepusztítani az országot, hogy abból ne lehetne felállni. Jó pár év kellett hozzá, de 2013-ra már egész jó formában volt az ország. Most azonban nem csupán arról van szó, hogy gazdaságilag ismét tönkrebasztok mindent. Amit ma az európai vezetés tesz, az egy ezeréves kultúrát zúz darabokra, annak minden értékével. Tíz éve minden stratégiai kérdésben a pusztítás oldalára állnak. Ha Schiffer András, vagy Vona Gábor, esetleg Toroczkai László volna Orbán kihívója, úgy nem félteném különösebben az országot. Ha viszont a néppárt bábja érkezne, az akár történelmi tragédiát is eredményezhetne. Orbánnak egyébként is sokkal komolyabb a szerepe annál, hogy Magyarország korményfője. Ha elbukna, úgy nem csak az ország, de talán egész Európa is rohamtempóban közelítene a szakadékhoz. Őszintén hiszem, hogy az egész kontinens sokat köszönhet a személyének. Van néhány nyugati ország, amely már most menthetetlen, de ha Orbán nem lett volna, úgy egész Európa az lenne.
Frankón olyan vagy, mint egy elakadt gramofon. Ugyanazt a régi nótát játszod újra és újra, tök mindegy neked, ki mit mond.
"Megélhetési válság van."
Tudod jól, hogy nincsen, de azért nyomod ezerrel, mert imádnád, ha végre megélhetési válságba zuhannánk. Nem lesz ilyen. Akármelyik istenséghez is imádkozol, a következő egy évben egészen jól fogunk élni. (Ha kormányváltás lesz, akkor sanszos, hogy beérik a mantrád. Ha Magyr Peti nyerne, és teljesítené a brüsszeli követeléseket, úgy még a frissen megjelenő megélhetési válság volna a legkisebb problémánk.)
"Az ukránellenes népszavazás kudarc volt. Kevesen külték vissza"
Te miről beszélsz? Az csak hagyján, hogy nem ukránellenes, de lépjünk túl az óvodás csúfolódáson. Kibaszott sokan visszaküldték. Az lett az eredmény, amit vártunk. Mitől lenne kudarc???
2002-ben, amikor a rendszerváltás óta eltelt időszak legjobb kormányát - szimpla Orbán-fóbiából - elzavartátok, sokan éreztük, hogy baj lesz. Sokan éreztük, hogy egy dilettáns banda mindent tönkre tehet, amit Orbánék felépítettek. Ez így is lett. Ti nyilván nem tanultatok ebből, mert nálatok az érzelmek (gyűlölni mindent, ami nemzeti, és főként Orbánt) és az ideológia visz mindent, s nektek még egy csapnivaló kormányzás is kedvesebb, mintha a nemzeti oldal volna hatalmon. De azért tudtuk azt is, hogy a szocialisták sem tudják annyira lepusztítani az országot, hogy abból ne lehetne felállni. Jó pár év kellett hozzá, de 2013-ra már egész jó formában volt az ország. Most azonban nem csupán arról van szó, hogy gazdaságilag ismét tönkrebasztok mindent. Amit ma az európai vezetés tesz, az egy ezeréves kultúrát zúz darabokra, annak minden értékével. Tíz éve minden stratégiai kérdésben a pusztítás oldalára állnak. Ha Schiffer András, vagy Vona Gábor, esetleg Toroczkai László volna Orbán kihívója, úgy nem félteném különösebben az országot. Ha viszont a néppárt bábja érkezne, az akár történelmi tragédiát is eredményezhetne. Orbánnak egyébként is sokkal komolyabb a szerepe annál, hogy Magyarország korményfője. Ha elbukna, úgy nem csak az ország, de talán egész Európa is rohamtempóban közelítene a szakadékhoz. Őszintén hiszem, hogy az egész kontinens sokat köszönhet a személyének. Van néhány nyugati ország, amely már most menthetetlen, de ha Orbán nem lett volna, úgy egész Európa az lenne.
G. Nagy László
2025.06.30 09:45:57
@Boldeone2: Jó nyaralást! Olaszország számos szegletében jártam már, ez eddig fájóan kimaradt. De hosszú még az élet, bepótolom!!
G. Nagy László
2025.06.30 13:39:22
@Boldeone2: Nem, az alapvitánk nem ez.
Az, hogy az ember hogyan rendezi be a saját életét, az a magánügye. Jézustól Szent Ferencen át Teréz anyáig számtalan nagyszerű altruistát felemlegethetnénk, akik valóban hatással voltak a nagyvilágra.
Az alapvitánk az, hogy miként rendezzük be MÁSOK életét. A baloldali politika lényege, hogy mások pénzéből jótékonykodik, hogy a fehérek kárára előnyben részesíti a feketéket; a keresztények kárára a muszlimokat; a férfiakkal szemben a nőket; a nőkkel szemben a transzokat stb. A baloldal mindig a másik faszával veri a csalánt. Én ezt mélyen erkülcstelennek tartom. Szerintem az a jó, ha önként adakozol. Vagy sehogy.
Az, hogy az ember hogyan rendezi be a saját életét, az a magánügye. Jézustól Szent Ferencen át Teréz anyáig számtalan nagyszerű altruistát felemlegethetnénk, akik valóban hatással voltak a nagyvilágra.
Az alapvitánk az, hogy miként rendezzük be MÁSOK életét. A baloldali politika lényege, hogy mások pénzéből jótékonykodik, hogy a fehérek kárára előnyben részesíti a feketéket; a keresztények kárára a muszlimokat; a férfiakkal szemben a nőket; a nőkkel szemben a transzokat stb. A baloldal mindig a másik faszával veri a csalánt. Én ezt mélyen erkülcstelennek tartom. Szerintem az a jó, ha önként adakozol. Vagy sehogy.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
"Ja, én is ismerem az MNB statisztikáját, amely szerint 28,-millió Ft. megtakarítás jut minden magyar háztartásra, csak sajnos én az enyémet nem találom sehol, biztos valami imposztor eldugta előlem a bankszámlámat. "
Tényleg sajnálom, ha a te megtakarításaid ennél szerényebbek, ám ettől még a tény tény marad. Talán fiatal vagy még, vagy nem keresel jól, vagy a fenekére versz minden forintnak - nem tudom az okát. Én egész életemben spórolós voltam, ezért ma jóval az átlag feletti a megtakarításom. De én sem magamból indulok ki, neked is bölcsebb lenne, ha a statisztikai tényekre alapoznál.