Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Tsutey

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Bár hétköznapi értelemben az a fogyasztó, aki megvásárol egy terméket, nem árt tudni, hogy a fogyasztóvédelmi törvény szemében a fogyasztó veretes fogalmazással: természetes személy, magyarul nem vállalkozás, így a céges vásárlásokra nem vonatkozik a szigorúbb, a fogyasztókat jobban védő…..
Tsutey 2017.09.06 22:44:10
Vissza kell hallgatni a telefont, volt-e szó szerződésről, és aszf-ről. Ha a számla, vagy nevezzük szerződésnek, és annak tartalmát illetve az aszf tartalmát nem mondták el a megrendelés előtt, akkor Verlag mehet a levesbe. Ha elmondták, akkor is, mert ha valami határozott idejű, akkor nem hozhatnának számukra előnyösen olyat, hogy automatikusan meghosszabbodik, ha X idővel a lejárata előtt nem mondják fel.

Na és az áremelés! Eleve tisztességtelen, és ráadásul csak egy új számlában közlik?
Ez olyan, hogy a boltba az ember levesz a polcról 1 liter tejet 250 Ft-ért, mire a kasszához és már 300 Ft-ot kérnek érte. És ha ennyiért nem kell? kikényszerítik a fizetést a vásárlóból? Nem. Ott dönthet, hogy kéri annyiért, vagy nem, és mindegy hogy magánszemély veszi meg, vagy vállalkozás.
Hát így kellene itt is.
Másik.. valaki írta: "Ágnesnek vállalkozása van, és nincs tisztában azzal, hogy el kellene olvasnia az Ászf-et? Akkor hogy életképes még mindig a cége?"
Én úgy olvastam, hogy telefonon rendelte meg, és nem hívták fel a figyelmét... tehát nem tudta előre elolvasni, rá nézve milyen hátrányok vannak. A másik.. életképesség.. Azért kevesebben vannak.. remélem.. a tisztességtelen aszf-el rendelkezők, és mivel ez sem tisztességes olvasatomban és szerintem, nem kell megfizetnie, csak bosszankodást okoz.
Inkább a Verlag az életképtelen, aki így akar tisztességtelen haszonhoz jutni. Vajon hány palimadártól szedte jogtalan hasznát?
Bakker.. mennyi szerződése lehet egy vállalkozásnak? És mindegyikre külön nyilvántartást kell vezetni arról, melyik mikor jár le, melyiknek mit mond az aszf-je, mikor kell felmondani, meghosszabbítani, stb..

Nem baj az, hogy vállalkozásról szól és nem magán fogyasztóról, akkor is helye van itt, mert bármelyikünk kerülhet fogyasztóként hasonló helyzetbe, és ha mások kárából
tudunk tanulni, saját kárunkra nem követjük el a hibákat.

Ágnes, veled vagyok, és sok sikert az igazadhoz.