Adatok
augustiener
0 bejegyzést írt és 279 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Veszettül erős ragasztóval dolgozhatnak annál az illetékes szervnél, ahonnét ehhez a táblához intézték a szalagot. Annak a két piros foltnak a folytatása nemrég még egy fektetett x-et formált, az útlezárások egyetemes szimbólumaként takarta ki Solymárt, mint uticélt. Az út…..
Vettem egy megyei matricát, hisz próbaüzem van, mert hozott egy próbatörvényt a próbaparlament.
Azonos című írásunk kommentposztja...
augustiener
2015.01.14 18:26:50
@Ződ2000: mivel kapcsolatban írtad ezt: "igen egyoldalúan fogod fel, a legfontosabb előnyöket kihagyod, nagyjából ki akarod magyarázni hogy a legfontosabb dolog ami Magyarországgal történt az elmúlt 100 évben az valami semmiség vagy akár negatív.
Hát marhára nem..."
Ez a legfontosabb dolog, hogy fizetőssé tettek egy pár útszakaszt? Meg, hogy bevezették a megyei matricát? Valakinek jó, másnak nem. De mi ebben olyan fontos, hogy száz éve nem volt más?
Az az autópálya építések az elmúlt száz év csodái? Vagy, hogy mindez fizetős? Azért történt egy-két fontosabb dolog ezeknél az elmúlt száz évben
Hát marhára nem..."
Ez a legfontosabb dolog, hogy fizetőssé tettek egy pár útszakaszt? Meg, hogy bevezették a megyei matricát? Valakinek jó, másnak nem. De mi ebben olyan fontos, hogy száz éve nem volt más?
Az az autópálya építések az elmúlt száz év csodái? Vagy, hogy mindez fizetős? Azért történt egy-két fontosabb dolog ezeknél az elmúlt száz évben
augustiener
2015.01.14 19:14:01
@csakazértistotalcar: igen, ezzel tisztaban vagyok. Ez a demokracia, europai érték, a valasztasakra jogosultak közül 27 % szavazott a Fideszre mégis ök kormanyoznak ketharmaddal. A legtobb szavazatot, 39 szazalekot az kapta, hogy az összes politikus akassza fel magat, ugye ennyire nem szavaztak senkire. Ha a Fidesz 27 szazaleka ketharmadot er, akkor 39 % mennyit?
A 39 % nem er semmit, pedig nincs olyan a szavazolapon, mint szavazasi lehetoseg, hogy aki az elmult negy evben politizalt, az a tovabbiakban el legyen tiltva, vagy olyan, hogy bortonbe vele.
Jellemzo, hogy amikor a demokraciank kialakult, mar az sem volt demokratikus. Vagy szavazhattunk rola, hogy mi legyen az uj allamforma miutan fuggetlen allam lettunk?
Na, ezert nem kell höbörögni. Majd megunjatok, oszt hazamentek, masnap meg dolgozni.
A 39 % nem er semmit, pedig nincs olyan a szavazolapon, mint szavazasi lehetoseg, hogy aki az elmult negy evben politizalt, az a tovabbiakban el legyen tiltva, vagy olyan, hogy bortonbe vele.
Jellemzo, hogy amikor a demokraciank kialakult, mar az sem volt demokratikus. Vagy szavazhattunk rola, hogy mi legyen az uj allamforma miutan fuggetlen allam lettunk?
Na, ezert nem kell höbörögni. Majd megunjatok, oszt hazamentek, masnap meg dolgozni.
augustiener
2015.01.15 11:30:47
@Ződ2000: Ha jólét van, akkor miért kell minden hónapban egy új adót bevezetni?
Még egyszer, miközben az ember fizet egy fix adót az autóra minden évben, valamint az üzemanyagon keresztül igazságosan mindenki fizet az úthasználatért, valamint az úthasználati adóra még áfát is kell fizetni, miért kell extra az autópályáért még egyszer fizetni?
Tehát az autópálya díjjal már a negyedik adót fizettetik az emberrel. De ti ezt már észre sem veszitek, csak azon veszekedtek, hogy ez nem igazságos, meg máshogy kéne, példákat hoztok más országokból, röhej.
Aztán majd elmentek szavazni három év múlva és szépen megszavazzatok újra őket.
Még egyszer, miközben az ember fizet egy fix adót az autóra minden évben, valamint az üzemanyagon keresztül igazságosan mindenki fizet az úthasználatért, valamint az úthasználati adóra még áfát is kell fizetni, miért kell extra az autópályáért még egyszer fizetni?
Tehát az autópálya díjjal már a negyedik adót fizettetik az emberrel. De ti ezt már észre sem veszitek, csak azon veszekedtek, hogy ez nem igazságos, meg máshogy kéne, példákat hoztok más országokból, röhej.
Aztán majd elmentek szavazni három év múlva és szépen megszavazzatok újra őket.
Amióta vezetek, mindig is motoszkált a fejemben a gondolat, hogy taxizni kéne. Szeretek vezetni, ismerem a várost, bírom a budapesti éjszaka hangulatát. Ha belegondolok, taxiztam is eleget, hoztam-vittem a rokonokat a reptérről, sofőrködtem a buliból hazafelé nem egyszer, százszor.…..
Nettó pénzbeszedés, maffiás módszerekkel. Annyira megéri, hogy éjszaka is érdemes strázsálni, hátha beáll egy balek.
Mai közélet-cikkünk kommentposztja...
Sírunk a krómozott lökhárító és a kézifékkar után, majd beülünk a klímába és bekapcsoljuk a navit. Ki van nyalva a fenekünk, csak nem ismerjük be.
Mai közélet-cikkünk kommentposztja...
Magyarországon a törvény azokat védi, akik a belső sávban félemlítik meg a többi közlekedőt. Elég, ezen változtatni kell.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
augustiener
2013.12.18 09:11:48
@Circus: kérdezd meg Rezesovát! Meg a Punto sofőrjét!
Ha van lehetőséged lemenni a szélső sávba, akkor le kell menni. Az nem sebességfüggő dolog.
De ha te úgy gondolod, hogy te 130-cal mész, a többi meg bassza meg, ezeket ilyen önjelölt rendőrnek szokták hívni, akkor nyomtass ki egy képet Rezesováról, ragaszd fel a műszerfalra, hogy ilyenkor rá tudj nézni és el tudj gondolkodni. Esetleg a Puntoról is kitehetsz egy képet. Döntsd el, hogy megéri-e genyózni!
Ha van lehetőséged lemenni a szélső sávba, akkor le kell menni. Az nem sebességfüggő dolog.
De ha te úgy gondolod, hogy te 130-cal mész, a többi meg bassza meg, ezeket ilyen önjelölt rendőrnek szokták hívni, akkor nyomtass ki egy képet Rezesováról, ragaszd fel a műszerfalra, hogy ilyenkor rá tudj nézni és el tudj gondolkodni. Esetleg a Puntoról is kitehetsz egy képet. Döntsd el, hogy megéri-e genyózni!
Ön is fog fizetni gyorshajtásért, hiába szabálykövető. Elmondjuk miért.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
.Bizony kell, kirakat nélkül nincs bolt. Az erősebb kutya szerepből pedig nem lehet engedni. Még akkor sem, ha már lassan nincs kit fedezni. Európa elfogy.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
A nagykörúti bicikliút kérdése kapcsán kialakult televíziós vitára válaszol a Magyar Kerékpárosklub.
A kérdéses beszélgetés itt látható:
A Magyar Kerékpárosklub Elnöksége az MTV 2013. szeptember 5-i reggeli műsorában el nem hangzott kérdésekre ezúton válaszol
2013.…..
augustiener
2013.09.07 00:24:03
@Legelő Őse: én nem így tapasztalom. Melyik városra gondolsz?
1. Parkolóhelyeket szüntetnek meg. Az üzletek tulajdonosai és bérlői pedig szidják a várost, mert nincs vevő. Az embereknek mindegy, mehetnek a multikhoz a város szélére.
2. Teljes sávokat különítenek el kerékpárútnak. Két sáv helyett egy van, arra sincs hely, hogy egy buszmegállóban álló buszt kikerüljön az ember. Meg kell várni, míg a busz elindul. Remek.
3. Az egyirányú utcában mehet a kerékpáros forgalommal szemben. Milyen fasza is, mikor ott a tábla, bekanyarodsz és pár centin múlik, hogy a szembejövő kerékpárost nem ütöd el. Én csak azért vigyázok, mert nekik nincs kötelezőjük, (miért egyébként?) és nem tudják kifizetni a törött szélvédőt meg a motorháztetőt, ha elütöm és meghalnak.
4. A kerékpárosoknak elsőbbségük van a jobbra kanyarodó autókkal szemben. Ha peched van, jön négy kerékpáros lassan, szépen egymás után, és a zöld lámpánál emiatt csak egy autó tud bekanyarodni. Ebből vannak a dugók.
5. A busz és a villamos rádiójellel zöldre tudja váltani a következő lámpát magának. Következmény: időnként két percig minden irányból áll mindenki, autós, gyalogos, mert arra kell várni, hogy a villamos odaérjen a kereszteződésbe. Gyakorlatilag, mintha minden kereszteződés vasúti átkelőhely lenne, amerre a villamos jár. Reggeli és esti nagy forgalomban egy ilyen eset 200m plusz autósor minden irányból.
6. Amerre a villamos jár, arra minden kereszteződésben, minden megállónál lámpa van. Természetesen nem összehangolva, hanem épp ahogy a villamos érkezik. Ez a gyakorlatban úgy néz ki, hogy elindulsz a zöldnél és a következő lámpa piros, mire odaérsz.
Mi ebben a jó, ami egy várossal történhet? Miért nem lehet elfogadni, hogy egy város az nem a tóparti üdülő?
A várossal a legjobb dolog ami történhet, az az, hogy a nagy körutakat és főutakat leviszik a föld alá, valamint a fent közlekedő villamosok és főutakon közlekedő buszokat kiváltanák metróval. Lenne autó és metró. Ezután lenne hely fent parkolónak első sorban, elég lenne kevesebb sávokból álló úttest, és ekkor, de csak ekkor lenne hely kerékpárútra.
De nem úgy, mint manapság, hogy autóval sincs helyed, de azért még arra a szűk útra építenek kerékpárutat és villamosvonalat is. Ez nem jó dolog, ez a szopás.
1. Parkolóhelyeket szüntetnek meg. Az üzletek tulajdonosai és bérlői pedig szidják a várost, mert nincs vevő. Az embereknek mindegy, mehetnek a multikhoz a város szélére.
2. Teljes sávokat különítenek el kerékpárútnak. Két sáv helyett egy van, arra sincs hely, hogy egy buszmegállóban álló buszt kikerüljön az ember. Meg kell várni, míg a busz elindul. Remek.
3. Az egyirányú utcában mehet a kerékpáros forgalommal szemben. Milyen fasza is, mikor ott a tábla, bekanyarodsz és pár centin múlik, hogy a szembejövő kerékpárost nem ütöd el. Én csak azért vigyázok, mert nekik nincs kötelezőjük, (miért egyébként?) és nem tudják kifizetni a törött szélvédőt meg a motorháztetőt, ha elütöm és meghalnak.
4. A kerékpárosoknak elsőbbségük van a jobbra kanyarodó autókkal szemben. Ha peched van, jön négy kerékpáros lassan, szépen egymás után, és a zöld lámpánál emiatt csak egy autó tud bekanyarodni. Ebből vannak a dugók.
5. A busz és a villamos rádiójellel zöldre tudja váltani a következő lámpát magának. Következmény: időnként két percig minden irányból áll mindenki, autós, gyalogos, mert arra kell várni, hogy a villamos odaérjen a kereszteződésbe. Gyakorlatilag, mintha minden kereszteződés vasúti átkelőhely lenne, amerre a villamos jár. Reggeli és esti nagy forgalomban egy ilyen eset 200m plusz autósor minden irányból.
6. Amerre a villamos jár, arra minden kereszteződésben, minden megállónál lámpa van. Természetesen nem összehangolva, hanem épp ahogy a villamos érkezik. Ez a gyakorlatban úgy néz ki, hogy elindulsz a zöldnél és a következő lámpa piros, mire odaérsz.
Mi ebben a jó, ami egy várossal történhet? Miért nem lehet elfogadni, hogy egy város az nem a tóparti üdülő?
A várossal a legjobb dolog ami történhet, az az, hogy a nagy körutakat és főutakat leviszik a föld alá, valamint a fent közlekedő villamosok és főutakon közlekedő buszokat kiváltanák metróval. Lenne autó és metró. Ezután lenne hely fent parkolónak első sorban, elég lenne kevesebb sávokból álló úttest, és ekkor, de csak ekkor lenne hely kerékpárútra.
De nem úgy, mint manapság, hogy autóval sincs helyed, de azért még arra a szűk útra építenek kerékpárutat és villamosvonalat is. Ez nem jó dolog, ez a szopás.
augustiener
2013.09.09 07:32:37
@Perillustris: Magyarországon mindenre van pénz, csak arra nincs, amire valóban szükség van. Ott a sok cigány, meg a sok tolvaj, rabló, gyilkos a börtönökben, lehet csákányt adni a kezükbe, aztán bontsák az alagutat. Nem kerül pénzbe, és nem tart tovább, mint az óriási modern fúrótechnikával épített négyes metró.
@Legelő Őse: te vagy a videón szereplő critical mass fővezető? Te is csak dumálsz, nyomod a hülyeséged, példákat állítasz, de alátámasztani nem tudod. A cikkben egyébként nem csak kerékpárról van szó, hanem a komplett közlekedésről.
@ez egy név helye: érvekkel nem tudsz előjönni, csak pofázni tudsz. Szidsz engem, szidod a riportert, de az igazság az, hogy az állat módon közlekedő kerékpáros, amit a riporter mond, az olyan sok tapasztalaton alapuló kijelentés, mint a büdös cigány. A kis kedvenc critical barátod sem azt mondta neki, de a kerékpáros klub sem írta azt, hogy természetesen kampányt indítunk a kerékpárosok szabályt követő közlekedése érdekében, nem azt írta, hogy közúton közlekedő kerékpárra kötelezővé tennének egy biztosítást tartalmazó rendszámot, azt se, hogy kötelező lenne egy KRESZ vizsga letétele a kerékpárosok számára, hanem azt mondják, hogy nekünk nem elég, hogy hol úton, hol járdán, piroson át közlekedésünk ellenére még mindig nincs elég helyünk, zárjatok le egy sávot, az összes autós meg bassza meg! Ennyit tudtok. Kívánom, hogy legyen áttétes vastagbélrákod!
A külföldről pedig, a kerékpáros klub és Legelő Őse nevű hozzászóló is csak példálóznak New Yorktól Londonig, Hollandiával, Dániával, olyan helyekkel, ahol még sosem voltak, arra játszva, hogy más sem volt még ezeken a helyeken és elhiszi azt amit állítanak. Rajtam kívül még egy hozzászóló rákérdezett, hogy konkrétan melyik városra gondol. Az autók városból történő kitiltásának a következményéhez sem szólnak hozzá. A válasz félrebeszélés és a téma terelése.
@Legelő Őse: te vagy a videón szereplő critical mass fővezető? Te is csak dumálsz, nyomod a hülyeséged, példákat állítasz, de alátámasztani nem tudod. A cikkben egyébként nem csak kerékpárról van szó, hanem a komplett közlekedésről.
@ez egy név helye: érvekkel nem tudsz előjönni, csak pofázni tudsz. Szidsz engem, szidod a riportert, de az igazság az, hogy az állat módon közlekedő kerékpáros, amit a riporter mond, az olyan sok tapasztalaton alapuló kijelentés, mint a büdös cigány. A kis kedvenc critical barátod sem azt mondta neki, de a kerékpáros klub sem írta azt, hogy természetesen kampányt indítunk a kerékpárosok szabályt követő közlekedése érdekében, nem azt írta, hogy közúton közlekedő kerékpárra kötelezővé tennének egy biztosítást tartalmazó rendszámot, azt se, hogy kötelező lenne egy KRESZ vizsga letétele a kerékpárosok számára, hanem azt mondják, hogy nekünk nem elég, hogy hol úton, hol járdán, piroson át közlekedésünk ellenére még mindig nincs elég helyünk, zárjatok le egy sávot, az összes autós meg bassza meg! Ennyit tudtok. Kívánom, hogy legyen áttétes vastagbélrákod!
A külföldről pedig, a kerékpáros klub és Legelő Őse nevű hozzászóló is csak példálóznak New Yorktól Londonig, Hollandiával, Dániával, olyan helyekkel, ahol még sosem voltak, arra játszva, hogy más sem volt még ezeken a helyeken és elhiszi azt amit állítanak. Rajtam kívül még egy hozzászóló rákérdezett, hogy konkrétan melyik városra gondol. Az autók városból történő kitiltásának a következményéhez sem szólnak hozzá. A válasz félrebeszélés és a téma terelése.
Bivalyerős, keveset fogyaszt és idehaza fullosnak mondják. Mindent megkapott, amit kell, futott 160 ezret, kiszolgált egy cégtulajdonost, élt 10 évet?
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Mi értelme az ötvenes táblának a három sávos úton? Miért kell hetvennel cammogni az autópálya-bevezetőn?
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Egy-egy beszólást be lehetne árazni, ha nem is elrettentő, de népnevelő célzattal. Akár napszakhoz, naphoz és időjáráshoz igazított szorzóval, hiszen nem ugyanaz egy hóvégi, esős hétfő reggeli faszomat, mint egy fizetés utáni, szombat esti, vállon…..
Mindenki megvárhat egy autót, nem igaz? Várjon csak türelemmel, mert én éppen másra koncentrálok. A telefonomra.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
augustiener
2013.04.03 14:47:25
@zerge44: játszótér általában lakóövezetben van, nem erről volt szó.
@mikrovp: pszichológai alkalmasságin voltál már? Menj el, aztán mondd meg, hogy a hat képen látható alak közül melyik kettő nem szimpatikus neked!
Az egymásra figyelésről annyit, hogy a közlekedésben résztvevők nagy része telefonálás nélkül sem néz soha tükörbe. Erre például egy rendőr sem figyel oda. Minek is, nem bizonyítható, tehát nem büntethető, nincs bevétel, szarni rá. Ennyit erről.
@Péter 2: te biztos valami remek szakember vagy, hogy ennyiből meg tudod állapítani rólam, hogy mire vagy alkalmas és mire nem.
@mikrovp: pszichológai alkalmasságin voltál már? Menj el, aztán mondd meg, hogy a hat képen látható alak közül melyik kettő nem szimpatikus neked!
Az egymásra figyelésről annyit, hogy a közlekedésben résztvevők nagy része telefonálás nélkül sem néz soha tükörbe. Erre például egy rendőr sem figyel oda. Minek is, nem bizonyítható, tehát nem büntethető, nincs bevétel, szarni rá. Ennyit erről.
@Péter 2: te biztos valami remek szakember vagy, hogy ennyiből meg tudod állapítani rólam, hogy mire vagy alkalmas és mire nem.
augustiener
2013.04.03 14:53:15
@ColT: szerencse, csoda. Ezek ám az érvek.
augustiener
2013.04.03 15:36:40
@ZuluDelta: egyszer nem írtam, hogy a telefonálás nem vonja el a figyelmet. De van ezen kívül még több dolog, ami ugyanúgy elvonja, mégis csak és kizárólag a telefonálást büntetik. A telefonálás büntetése pénzbehajtás.
Ebből a szempontból nem új dolog ez a statisztika. Nincs egy olyan statisztikád, hogy hány százalékban vonja el a figyelmet a navigáció használata? Akkor legalább lenne összehasonlítási lehetőség.
Erre kértem egyébként a statisztikát, görgesd vissza, ott van:
"Van valami statisztika, hogy hány százaléka a baleseteknek történik kihangosító nélküli telefonálás miatt? És kihangosító használata melletti balesetek?"
Kíváncsian várom ezt is és a további érveket.
@ColT: az útra szaladó emberek témája nem a telefonálással összefüggésben került szóba. Olvass vissza. Itt látszik, hogy csak fröcsögsz ész nélkül. Kérd el Péter 2 nevű orvos úr telefonszámát, aztán beszélj meg vele egy időpontot.
Ebből a szempontból nem új dolog ez a statisztika. Nincs egy olyan statisztikád, hogy hány százalékban vonja el a figyelmet a navigáció használata? Akkor legalább lenne összehasonlítási lehetőség.
Erre kértem egyébként a statisztikát, görgesd vissza, ott van:
"Van valami statisztika, hogy hány százaléka a baleseteknek történik kihangosító nélküli telefonálás miatt? És kihangosító használata melletti balesetek?"
Kíváncsian várom ezt is és a további érveket.
@ColT: az útra szaladó emberek témája nem a telefonálással összefüggésben került szóba. Olvass vissza. Itt látszik, hogy csak fröcsögsz ész nélkül. Kérd el Péter 2 nevű orvos úr telefonszámát, aztán beszélj meg vele egy időpontot.
András olvasónk küldte be a hírt és a videót, köszönjük neki. Lényegében bearanyozta a napunkat, annak ellenére, hogy ismét a halmozottan súlyos szabálysértés öndokumentációjának tipikus példányával szembesültünk. Amit nyilván elítélünk és szomorú, de mindezek…..
augustiener
2013.03.22 13:57:37
@furo80: 160-nal altalaban tespedek az autoban az unalomtol. Mivel a tempomat be van kapcsolva es a kuplung hianya miatti helynek koszonhetoen kis forgarmu autopalyan keresztbe tett labbal autozom. Mert ugy kenyelmes. 200-nal mar mas a helyzet, mert fekezni is kell neha a tokom viragai miatt. De egy egyenes szakaszon ha egy kezzel fogod a kamera kedveert egy ilyen bombiben nem lesz semmi bajod. Nem kell rinyalni egybol.
Az Átéltem a katasztrófát című cikkünk kommentposztja. Kérjük, ezúttal is kerüljék az indulatos megnyilvánulásokat, és az alaptalan vádaskodást. ..
Háromszor átpördült a tetején a Renault, mielőtt megállt. A tulajdonost megbírságolták, az autón hitel volt.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
augustiener
2013.02.21 08:12:13
Javában ássuk a szívómotorok sírját. Nekem hiányozni fognak.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
augustiener
2013.02.13 09:43:54
Már én is rendszeresen olvasom Csikós reggeli hírlevelét. Mivel, ha jól értem, Kati alól lassan kirohad az autó, Zsolt megint vadászgat a hirdetési oldalakon és barátian megosztja velem a zsákmányt. Rutinos ember lévén, mindig kerül valami érdekes az asztalra, a reggeli kávém…..
augustiener
2013.01.30 09:54:05
Csak bő egy évig kerüljük el Budapest belvárosát, vagy akár le is takarhatjuk a térképen?
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Amikor a hétfői értekezleten Papp Tibi felsorolta a héten várható tesztautókat, azonnal berikkantottam a zsivajba, hogy eszeveszettül vinném a Toyota Prius Plug-Int. A konnektorról is tölthető hibridautó tesztjét a jövő héten olvashatják a Totalcaron. Kiderült, hogy az új…..
Néha nem is értem: folyamatos a panaszkodás, az állampolgároknak sem jó, a törvényhozás is bajban van, pedig a megoldás több, mint egyszerű.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
augustiener
2012.11.07 14:03:22
@szita szita péntek: éppen ezért írtam, hogy önfenntartó börtönök kellenek. Azt egyék, amit megtermelnek. Ha fűteni akarnak télen, akkor a napi munka után menjenek a szénbányába. Annyit fűtenek télen, amennyit tavasztól dolgoztak érte. Legfeljebb megfagynak. Kaja ugyanez. Termeljék meg maguknak. Ha nem, akkor haljanak éhen. Lehet az udvaron is fürdeni hideg vízben a tartályból amibe beleesik az eső, meg a hó. Szarni is lehet pottyantóba is. Ott vannak, tudnak gödröt ásni hozzá. Gyönyörű börtönépület sem kell. Faviskó, amit maguk összeraknak, vagy alhatnak az ég alatt is. A szökés lehetőségét régen megoldották már. Vasat a lábára 20 kilós betondarabbal. Csak egy pár darab őr kellene, akik lelőnék őket azonnal, ha valamivel próbálkoznának. Jelentősen lehetne csökkenteni egy börtön fenntartási költségét. Valamint, ha csak egy olyan munkát végez el, amiért napi 50Ft nettó marad neki, akkor dolgozik négy évig, hogy egy ellopott lökhárítót kifizessen.
A tolvaj, amikor lop nem gondol rád, hogy te mennyit dolgoztál azért, amit ő ellop. Nincs emberség benne. Pontosan ennyi emberséget érdemel a börtönben is.
A tolvaj, amikor lop nem gondol rád, hogy te mennyit dolgoztál azért, amit ő ellop. Nincs emberség benne. Pontosan ennyi emberséget érdemel a börtönben is.
A kínai közlekedés rendszere igen összetett jelenség, első pillantásra talán a „jézusúristen itt tuti meghalok mindjárt, ezek mind őrült vadállatok” mondat foglalja össze legjobban a nyugati szemlélők véleményét vele kapcsolatban. Azonban mint oly sok minden egyéb jelenség,…..
augustiener
2012.08.28 09:56:44
A telefon ismét megszólalt, és ekkor a vonalban lévő illető kicsit határozottabban, de ugyanígy kezdte. Tényleg ő volt Orbán Viktor.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
augustiener
2012.08.08 09:44:00
augustiener
2012.08.08 15:37:13
@victor vacendak:
Te a klasszikus agymosott proli vagy, aki minden logikus érvelés, valamint tapasztalat nélkül hajtja a hülyeségét, mert ugye, ha azt mondják a hozzáértő politikusok, hogy 130 felett életveszély autózni, akkor az úgy is van. Ezért használnak maguk is radarberendezést, mert nem mennek sose többel a megengedettel.
A témához pedig, el kell törölni a sebességkorlátozást az autópályán. Ennyi, ezen kívül esetleg országúton engedni a 110-et, városban pedig visszavezetni a 60-at. Valamint a kereszteződéseket kellene átvizsgálni, hogy nem feleslegesek-e a lámpák. Sokszor csak akadályozzák a forgalmat.
Ez az országgyűlési képviselő meg nem ér annyit se, mint amit beleszartam reggel a budiba. Lógnia kellene a többivel együtt!
Te a klasszikus agymosott proli vagy, aki minden logikus érvelés, valamint tapasztalat nélkül hajtja a hülyeségét, mert ugye, ha azt mondják a hozzáértő politikusok, hogy 130 felett életveszély autózni, akkor az úgy is van. Ezért használnak maguk is radarberendezést, mert nem mennek sose többel a megengedettel.
A témához pedig, el kell törölni a sebességkorlátozást az autópályán. Ennyi, ezen kívül esetleg országúton engedni a 110-et, városban pedig visszavezetni a 60-at. Valamint a kereszteződéseket kellene átvizsgálni, hogy nem feleslegesek-e a lámpák. Sokszor csak akadályozzák a forgalmat.
Ez az országgyűlési képviselő meg nem ér annyit se, mint amit beleszartam reggel a budiba. Lógnia kellene a többivel együtt!
augustiener
2012.08.08 17:27:40
@közösperonos átszállás: te vagy a masik agymosott proli ugy latszik. Te magad irod, hogy fingod nincs milyen egy korlatozas nelkuli palya, de okoskodsz. Ha felvilagositasra van szukseged, akkor csak a sajat nevedben beszelj. Ha 130-cal mesz es kivag eled egy kamion elozni, mert nem vesz eszre teged, neked nincs idod 90-re lelassitani es belerongyolsz hatulrol, az asszony meghal melletted, neked meg levagjak a labad, akkor ki lesz a hibas? A kamionos, mert nem nezett tukorbe, vagy te, aki nem latott jovobe, hogy a kamionos tukorbe nezes nelkul be fog jonni a belso savba? Na ezen gondolkodj el, es meglesz a kerdesedre a valasz. Nemetorszagi kozlekedesrol meg akkor mondj velemenyt ha van mar egy par ezer km tapasztalatod rola. A kocsidat meg festesd at bkv-vilagoskekre!
Egy gyorshajtás, ami talán meg sem történt, sorozatos eljárási hibák, eltűnt harmincas tábla.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Az utakon nem kizárólag közlekedéstechnikai mérnökök közlekednek, hanem csipkeverők, pékek, sőt, méhészek is. Honnan a fenéből kéne tudniuk, hogy az téglalap alakban összevagdalt aszfaltnak bármi köze is van a lámpához? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
augustiener
2012.05.16 11:37:45
@SadBoobie: akkor altalaban felhuzzak az ablakot, bezarjak az ajtot belulrol es nem valaszolnak a kerdesemre...
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Egyébként meg miért írhat egy autós oldalra valaki, akinek nincs autója, meg jogosítványa se? Úgy egyébként, most már autók, autós tesztek helyett, nem lesz már csak ilyen műfelháborodás cikk, meg autós kamerából felvételek?