Regisztráció Blogot indítok
Adatok
augustiener

0 bejegyzést írt és 279 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Vettem egy megyei matricát, hisz próbaüzem van, mert hozott egy próbatörvényt a próbaparlament. Azonos című írásunk kommentposztja...
augustiener 2015.01.14 18:26:50
@Ződ2000: mivel kapcsolatban írtad ezt: "igen egyoldalúan fogod fel, a legfontosabb előnyöket kihagyod, nagyjából ki akarod magyarázni hogy a legfontosabb dolog ami Magyarországgal történt az elmúlt 100 évben az valami semmiség vagy akár negatív.

Hát marhára nem..."

Ez a legfontosabb dolog, hogy fizetőssé tettek egy pár útszakaszt? Meg, hogy bevezették a megyei matricát? Valakinek jó, másnak nem. De mi ebben olyan fontos, hogy száz éve nem volt más?
Az az autópálya építések az elmúlt száz év csodái? Vagy, hogy mindez fizetős? Azért történt egy-két fontosabb dolog ezeknél az elmúlt száz évben
augustiener 2015.01.14 19:14:01
@csakazértistotalcar: igen, ezzel tisztaban vagyok. Ez a demokracia, europai érték, a valasztasakra jogosultak közül 27 % szavazott a Fideszre mégis ök kormanyoznak ketharmaddal. A legtobb szavazatot, 39 szazalekot az kapta, hogy az összes politikus akassza fel magat, ugye ennyire nem szavaztak senkire. Ha a Fidesz 27 szazaleka ketharmadot er, akkor 39 % mennyit?

A 39 % nem er semmit, pedig nincs olyan a szavazolapon, mint szavazasi lehetoseg, hogy aki az elmult negy evben politizalt, az a tovabbiakban el legyen tiltva, vagy olyan, hogy bortonbe vele.

Jellemzo, hogy amikor a demokraciank kialakult, mar az sem volt demokratikus. Vagy szavazhattunk rola, hogy mi legyen az uj allamforma miutan fuggetlen allam lettunk?

Na, ezert nem kell höbörögni. Majd megunjatok, oszt hazamentek, masnap meg dolgozni.
augustiener 2015.01.15 11:30:47
@Ződ2000: Ha jólét van, akkor miért kell minden hónapban egy új adót bevezetni?

Még egyszer, miközben az ember fizet egy fix adót az autóra minden évben, valamint az üzemanyagon keresztül igazságosan mindenki fizet az úthasználatért, valamint az úthasználati adóra még áfát is kell fizetni, miért kell extra az autópályáért még egyszer fizetni?

Tehát az autópálya díjjal már a negyedik adót fizettetik az emberrel. De ti ezt már észre sem veszitek, csak azon veszekedtek, hogy ez nem igazságos, meg máshogy kéne, példákat hoztok más országokból, röhej.
Aztán majd elmentek szavazni három év múlva és szépen megszavazzatok újra őket.
Amióta vezetek, mindig is motoszkált a fejemben a gondolat, hogy taxizni kéne. Szeretek vezetni, ismerem a várost, bírom a budapesti éjszaka hangulatát. Ha belegondolok, taxiztam is eleget, hoztam-vittem a rokonokat a reptérről, sofőrködtem a buliból hazafelé nem egyszer, százszor.…..
augustiener 2014.11.20 08:20:19
Ez jellemző egyébként manapság. A nép fel van háborodva, mert vasárnap nem kellene nyitva lenni a boltoknak. Le van szarva, hogy a külföldi multi az utolsó zsírig kicsavarja a polgártársainkat, hogy emiatt tönkrement egy halom magyar cég, hogy a multiknak köszönhetően a pénz ahelyett, hogy Magyarországon maradna, megy ki az országból, nagyban hozzájárulva az ország trágya helyzetéhez. A lényeg, hogy én miért nem mehetek vasárnap vásárolni, ha akkor akarok. Érdekes, tizenöt éve ez nem volt gond, meg előtte sem soha. Sőt mai napig nem gond, hogy hétvégén nincs bank, hivatal, orvos stb. Ez valamiért nem gond.

A kurva anyját az orvosoknak, mert normális fizetést akarnak, mivel nem kapják meg, ezért egy része megy külföldre, a másik meg elveszi a paraszttól zsebbe. Nem a mindenkori politikának a kurva anyját, hogy láthatóan milliárdokat lopnak el, nem láthatóan ki tudja mennyit, hanem az orvosnak a kurva anyját, ha mi itt szegények vagyunk, legyetek ti is azok.

Sorolhatnám még tovább, most éppen a kurva anyját a taxisoknak, milyen rohadt drágák. Itt látszik meg újra, hogy mennyire buta egy nép ez, mondjuk a többi is, elég csak a hozzászólásokat megnézni. A taxisoknál ki kellene számolni, hogy abból, amit a taxis elkér, mi marad meg neki.

A lényeg az, hogy az az átlagos gondolkodás, hogy a kurva anyját mindenkinek, aki nekem nem nyújt ingyen szolgáltatást. Persze a sok csóró fasz azon nem gondolkodik el, hogy ha neki minden drága, akkor lehet, hogy ő maga keres keveset. Ennek a miértjén kellene elgondolkodni inkább. Az Uber megint egy külföldi cég, aki a sok majom agyatlanságát kihasználva lapátolja ki a pénzt az országból és tesz tönkre további magyar embereket.

Menjetek inkább tüntetni ma is az internetadó ellen. Mert az internet előtt ülve csak ez jutott el az agyatokig, az elmúlt években bevezetett tömérdek adót úgy látszik észre sem vettétek.
augustiener 2014.11.20 14:01:56
@jet set: jelen esetben épp a szabályozás a gond. Én is azt mondom, ne legyen ennyi szabályozás. De az nem működik, hogy a taxis cégre és a sofőrre egy halom szabályozás, különböző díjak, adók, járulékok vonatkoznak, az uberre pedig semmi. Vagy van szabályozás, és ahhoz mindenkinek tartani kell magát vagy nincs semmilyen szabályozás.

@Balogh Torrente Tibi de la Omlás: valószínűleg nem háborította fel az internetadó ellen tüntetőket a többi adó. Bármilyen más adó ellen tüntetett valaki? Nem, pedig nem egy-kettő lett bevezetve, sőt elégedettek voltak vele, egyébként nem született volna ugyanaz az eredmény a választásokon, mint négy éve.

A külföldi multihoz, tény, hogy a külföldi cégek mindenféle trükkökkel adózatlanul visznek ki évek óta rengeteg pénzt az országból. Az uber pedig egy kifejezetten jellemző példa erre. Megkerülve a törvényt kínál külföldről szolgáltatást, egy forintot nem adózik Magyarországon a jutalékokból amit a sofőröktől kap. Már ezért sem kellene engedélyezni.

Az uber és a taxisok között pedig valóban két különbség van. Az uber a törvényt megkerülve akar szolgáltatást nyújtani, a taxisok pedig a törvény betartásával.

Ha pedig te havi húszezerért taxizol, most ezt nevezhetjük uberezésnek vagy egyszerűen ma is felrakhatsz az autód tetejére egy taxislámpát és megállatsz szombat este a szórakozóhelyek közelében, akkor vagy vállalkozol, vagy alkalmazottja vagy egy taxis cégnek vagy dolgozol feketén. De a feketén dolgozáshoz ma sem kell uber.

Egyébként ma is van lehetőség rá, hogy ilyen telekocsin keresztül beülsz valaki mellé és elmész egyik pontból egy másikra és ez olcsóbb, mint a taxi vagy busz. Sőt te is kereshetsz ezzel pénzt, ha meghirdeted, hogy mondjuk ekkor utazni fogsz innen oda, és lehet akár több utasod, összejöhet havi húszezer. Viszont ebben az esetben nem úgy működsz, mint egy taxis vállalkozás, aki ilyen uber szolgáltatás mögé bújva akarja kikerülni a törvényeket.
TComment Egy parkolás: százezer 2014.09.30 06:15:00
Nettó pénzbeszedés, maffiás módszerekkel. Annyira megéri, hogy éjszaka is érdemes strázsálni, hátha beáll egy balek. Mai közélet-cikkünk kommentposztja...
Sírunk a krómozott lökhárító és a kézifékkar után, majd beülünk a klímába és bekapcsoljuk a navit. Ki van nyalva a fenekünk, csak nem ismerjük be. Mai közélet-cikkünk kommentposztja...
augustiener 2014.09.10 18:51:15
novothauto leírta a második hozzászólásban.

Lehet hőbörögni, mint ahogy az egész cikkben. Úgy látszik sikeres az autógyártók agymosása a tesztnapokon.

Egy autó nem attól egyszerű, hogy nincs benne klíma vagy autórádió, egy autó attól egyszerű, hogy elviszed az autószerelőhöz, mert valami nem működik és az megjavítja.
Nem az történik, hogy már számítógép és az autókhoz tartozó program nélkül már hozzá se lehet kezdeni a hibafeltáráshoz. Bár ez lenne a kisebb probléma, a nagyobb az az, hogy ez sem ér semmit. Kidob valami hibát a gép, sokszor csak egy nagyot keveset mondó információ. Kitörli az autószerelő, hátha működik utána. Van amikor működik van amikor nem. Na akkor jön a szopás. Amikor azt hiszi a szerelő, hogy megcsinálta, de aztán rövid időn belül kiderül, hogy mégsem, lehet próbautat menni, járatni, hátha történik valami, amiből esetleg ki lehet találni, hogy mi ment tönkre. Aztán szerencsés esetben, nem valami százezres tétel, de az autószerelő hibakeresését is meg kell fizetni, meg az embernek nincs használható autója.

Tehát egyszerű autó: elromlik valami, mert elromolhat, nem gond, elviszem egy normál autószerelőhöz és az megcsinálja.

Nem egyszerű autó: elromlik valami, elviszed öt szerelőhöz, már szakszervizbe is, ha nincs szerencséd egyik sem tud mit kezdeni vele, ha szerencséd van, egyszer megtalálják, hogy mi a hiba. De addig szopsz megállás nélkül valamint rengeteg feleslegesen kidobott pénz.

A teljesen felesleges környezeti normák bevezetésével pedig egyre komplikáltabbak az autók és ez még tovább fokozódik. Tehát egyszerű autók, manapság már nincsenek. Nem lehetne újként forgalomba helyezni.

A volt benne anyaghoz annyit tennék hozzá, hogy nem tudom korábban hogy volt, de elég bosszantó, hogy rengeteg alkatrész műanyagból van, vagy részben műanyagból, ami eltörik és cserélheted az egész szerkezetet emiatt egybe, javítani nem tudod.
Szerintem a krómkilincset pont leszarja mindenki. Annyiban talán nem, hogy manapság egy-két kivételtől eltekintve minden autó teljesen egyforma. Elolvas az ember egy autótesztet, kb ugyanaz a teszt ráillik az összes autóra a kategóriájában.

A többi felsorolt pontokat egyszerűen hülyeségnek tartom.
1. Ha egy autót állandóan javítani kell, az egyszerűen szar.
2. A csapatás szerintem nem sokakat foglalkoztat. A mindennapi használatú autómmal nem is tenném. Szórakozni meg lehet ma is bárhol
4. Pont leszarom hány kiló egy autó. Nem érdekel egyszerűen.
5. Ez is nagyon szubjektív dolog.
6. Még egy hülyeség
7. Ez a navigációs téma ki lett itt tárgyalva. Aki hülye, az a navigációval bemegy a folyóba. Aki meg nem hülye, az korábban is odatalált ahová akart. Szerintem nincs köze a fiatal-régi témához. Én személy szerint pénzt nem adnék navigációért.
8. Gombnyomásra indítás: felesleges drága hibaforrás. Például ettől sem lesz egyszerű egy autó. Egyébként nekem mindegy hogy indul az autó, ugyanaz a kézmozdulat mindkettő. Az pedig, hogy az autó magától nyitja-csukja magát, az még egy plusz extra a nyomógombon felül. Praktikus dolog szerintem, de egyrészt nem adnék érte pénzt, másrészt még ingyen sem kéne, még egy dolog ami csak egy újabb drága hibaforrás, és annyira nem nehéz kinyitnom az ajtót, hogy erre szükségem legyen.
8. Nem érdekel a motorhang. Minél halkabb, annál jobb. Drága sportautónál pedig ahol érdekelne, hogy milyen hangja van, szánalmasnak tartom a műhangot. Bár az esetek többségében drága sportautót gazdag sznobok vesznek, akik pont leszarják ezt. Aki meg rendes sportautót akar, az meg épít magának, mint az élő példa akitől sajnos nagyon kevés cikket olvashatunk itt, nagyon kár, teljesen más színvonal, mint ennek a cikknek az írója például.
TComment Rossz neked, ha letolsz 2013.12.18 06:34:04
Magyarországon a törvény azokat védi, akik a belső sávban félemlítik meg a többi közlekedőt. Elég, ezen változtatni kell. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
augustiener 2013.12.18 09:11:48
@Circus: kérdezd meg Rezesovát! Meg a Punto sofőrjét!

Ha van lehetőséged lemenni a szélső sávba, akkor le kell menni. Az nem sebességfüggő dolog.
De ha te úgy gondolod, hogy te 130-cal mész, a többi meg bassza meg, ezeket ilyen önjelölt rendőrnek szokták hívni, akkor nyomtass ki egy képet Rezesováról, ragaszd fel a műszerfalra, hogy ilyenkor rá tudj nézni és el tudj gondolkodni. Esetleg a Puntoról is kitehetsz egy képet. Döntsd el, hogy megéri-e genyózni!
TComment Kell a cirkusz 2013.09.25 06:54:11
.Bizony kell, kirakat nélkül nincs bolt. Az erősebb kutya szerepből pedig nem lehet engedni. Még akkor sem, ha már lassan nincs kit fedezni. Európa elfogy. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
augustiener 2013.09.25 13:45:46
Köszönhető ez az egész dolog leginkább az EU-nak. Ez az eredménye ennek a környezetvédelmi terrorizmusnak, amit művelnek. Mit csinál az EU?

Minden ország szarban van, mit kellett csinálni, az adót az üzemanyagon növelni. Autópályadíjakat bevezetni, ahol már volt, megemelni. Parkolódíjakat mindenhová, amik mindig magasabbak. Az országok a gépjárműadó és az üzemanyagadó által befolyt pénznek a harmadánál nem költenek többet utakra.
Pénzt adni villamosépítésre, hogy az európai szűk utcák még szűkebbek legyenek, ugyanez vonatkozik a kerékpársávra. Mindezt azzal az okkal, hogy az autó környezetszennyező.

Következmény: drága üzemanyag, kevesebb utazás, kirándulás az autóval. Autópályadíjak, meggondolja az ember, hogy hova utazzon, mert drága az utazás. A városba aki teheti, nem megy autóval, köszönhetően a horror parkolódíjnak, a villamosok és kerékpárutak által még jobban leszűkített utak és ezzel együtt keletkező dugók miatt. Az utakra nem költenek eleget, nem szélesítik az autópályákat, országutakat, ahol hely lenne, hogy a közlekedés gyorsabban mehessen, nem építenek alagutakat, felüljárókat a városokba, nagyobb országúti kereszteződésekre, vasúti átjárókra.

Tehát az EU megtesz mindent azért, hogy az embernek lehetőleg menjen el a kedve az autózástól. Ez egyre sikeresebb, ennek következménye, hogy az autók nincsenek olyan hamar elhasználódva, mert nem futnak annyit. Nincs szükség annyi szervizre, alkatrészre, gumira, meg az autót sem kell lecserélni, mert minek, ha úgyse használja annyit az ember. Ezért csökken egyrészt az autóeladás, másrészt pedig azért, mert tudatában ezeknek a költségeknek nem vesznek egyáltalán autót, vagy eladják azt is ami van. Utána meg megy az mentőcsomag az autógyártóknak abból a pénzből, amit lehetne utakra költeni, vagy amiből lehetne csökkenteni a gépjárműadót vagy az üzemanyagadót.

Ezeken felül van még egy nagyon fontos tényező, ami az autók árait növeli. Az EU környezetvédelmi normái, amik csak arra szolgálnak, hogy az autógyártóknak folyamatosan szükségtelen és haszontalan fejlesztésekre kell egy rahedli pénzt költeni, hogy az éppen újabb és szigorúbb környezetvédelmi normáknak megfeleljen a motor. Mennyivel olcsóbb lenne egy adott motort húsz évig gyártani, mint állandóan újat fejleszteni.
A nagykörúti bicikliút kérdése kapcsán kialakult televíziós vitára válaszol a Magyar Kerékpárosklub. A kérdéses beszélgetés itt látható: A Magyar Kerékpárosklub Elnöksége az MTV 2013. szeptember 5-i reggeli műsorában el nem hangzott kérdésekre ezúton válaszol 2013.…..
augustiener 2013.09.07 00:24:03
@Legelő Őse: én nem így tapasztalom. Melyik városra gondolsz?

1. Parkolóhelyeket szüntetnek meg. Az üzletek tulajdonosai és bérlői pedig szidják a várost, mert nincs vevő. Az embereknek mindegy, mehetnek a multikhoz a város szélére.

2. Teljes sávokat különítenek el kerékpárútnak. Két sáv helyett egy van, arra sincs hely, hogy egy buszmegállóban álló buszt kikerüljön az ember. Meg kell várni, míg a busz elindul. Remek.

3. Az egyirányú utcában mehet a kerékpáros forgalommal szemben. Milyen fasza is, mikor ott a tábla, bekanyarodsz és pár centin múlik, hogy a szembejövő kerékpárost nem ütöd el. Én csak azért vigyázok, mert nekik nincs kötelezőjük, (miért egyébként?) és nem tudják kifizetni a törött szélvédőt meg a motorháztetőt, ha elütöm és meghalnak.

4. A kerékpárosoknak elsőbbségük van a jobbra kanyarodó autókkal szemben. Ha peched van, jön négy kerékpáros lassan, szépen egymás után, és a zöld lámpánál emiatt csak egy autó tud bekanyarodni. Ebből vannak a dugók.

5. A busz és a villamos rádiójellel zöldre tudja váltani a következő lámpát magának. Következmény: időnként két percig minden irányból áll mindenki, autós, gyalogos, mert arra kell várni, hogy a villamos odaérjen a kereszteződésbe. Gyakorlatilag, mintha minden kereszteződés vasúti átkelőhely lenne, amerre a villamos jár. Reggeli és esti nagy forgalomban egy ilyen eset 200m plusz autósor minden irányból.

6. Amerre a villamos jár, arra minden kereszteződésben, minden megállónál lámpa van. Természetesen nem összehangolva, hanem épp ahogy a villamos érkezik. Ez a gyakorlatban úgy néz ki, hogy elindulsz a zöldnél és a következő lámpa piros, mire odaérsz.

Mi ebben a jó, ami egy várossal történhet? Miért nem lehet elfogadni, hogy egy város az nem a tóparti üdülő?

A várossal a legjobb dolog ami történhet, az az, hogy a nagy körutakat és főutakat leviszik a föld alá, valamint a fent közlekedő villamosok és főutakon közlekedő buszokat kiváltanák metróval. Lenne autó és metró. Ezután lenne hely fent parkolónak első sorban, elég lenne kevesebb sávokból álló úttest, és ekkor, de csak ekkor lenne hely kerékpárútra.
De nem úgy, mint manapság, hogy autóval sincs helyed, de azért még arra a szűk útra építenek kerékpárutat és villamosvonalat is. Ez nem jó dolog, ez a szopás.
augustiener 2013.09.09 07:32:37
@Perillustris: Magyarországon mindenre van pénz, csak arra nincs, amire valóban szükség van. Ott a sok cigány, meg a sok tolvaj, rabló, gyilkos a börtönökben, lehet csákányt adni a kezükbe, aztán bontsák az alagutat. Nem kerül pénzbe, és nem tart tovább, mint az óriási modern fúrótechnikával épített négyes metró.

@Legelő Őse: te vagy a videón szereplő critical mass fővezető? Te is csak dumálsz, nyomod a hülyeséged, példákat állítasz, de alátámasztani nem tudod. A cikkben egyébként nem csak kerékpárról van szó, hanem a komplett közlekedésről.

@ez egy név helye: érvekkel nem tudsz előjönni, csak pofázni tudsz. Szidsz engem, szidod a riportert, de az igazság az, hogy az állat módon közlekedő kerékpáros, amit a riporter mond, az olyan sok tapasztalaton alapuló kijelentés, mint a büdös cigány. A kis kedvenc critical barátod sem azt mondta neki, de a kerékpáros klub sem írta azt, hogy természetesen kampányt indítunk a kerékpárosok szabályt követő közlekedése érdekében, nem azt írta, hogy közúton közlekedő kerékpárra kötelezővé tennének egy biztosítást tartalmazó rendszámot, azt se, hogy kötelező lenne egy KRESZ vizsga letétele a kerékpárosok számára, hanem azt mondják, hogy nekünk nem elég, hogy hol úton, hol járdán, piroson át közlekedésünk ellenére még mindig nincs elég helyünk, zárjatok le egy sávot, az összes autós meg bassza meg! Ennyit tudtok. Kívánom, hogy legyen áttétes vastagbélrákod!

A külföldről pedig, a kerékpáros klub és Legelő Őse nevű hozzászóló is csak példálóznak New Yorktól Londonig, Hollandiával, Dániával, olyan helyekkel, ahol még sosem voltak, arra játszva, hogy más sem volt még ezeken a helyeken és elhiszi azt amit állítanak. Rajtam kívül még egy hozzászóló rákérdezett, hogy konkrétan melyik városra gondol. Az autók városból történő kitiltásának a következményéhez sem szólnak hozzá. A válasz félrebeszélés és a téma terelése.
TComment Ebből nem lesz veterán 2013.08.12 08:06:47
Bivalyerős, keveset fogyaszt és idehaza fullosnak mondják. Mindent megkapott, amit kell, futott 160 ezret, kiszolgált egy cégtulajdonost, élt 10 évet? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Egy-egy beszólást be lehetne árazni, ha nem is elrettentő, de népnevelő célzattal. Akár napszakhoz, naphoz és időjáráshoz igazított szorzóval, hiszen nem ugyanaz egy hóvégi, esős hétfő reggeli faszomat, mint egy fizetés utáni, szombat esti, vállon…..
Mindenki megvárhat egy autót, nem igaz? Várjon csak türelemmel, mert én éppen másra koncentrálok. A telefonomra. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
augustiener 2013.04.03 14:47:25
@zerge44: játszótér általában lakóövezetben van, nem erről volt szó.

@mikrovp: pszichológai alkalmasságin voltál már? Menj el, aztán mondd meg, hogy a hat képen látható alak közül melyik kettő nem szimpatikus neked!

Az egymásra figyelésről annyit, hogy a közlekedésben résztvevők nagy része telefonálás nélkül sem néz soha tükörbe. Erre például egy rendőr sem figyel oda. Minek is, nem bizonyítható, tehát nem büntethető, nincs bevétel, szarni rá. Ennyit erről.

@Péter 2: te biztos valami remek szakember vagy, hogy ennyiből meg tudod állapítani rólam, hogy mire vagy alkalmas és mire nem.
augustiener 2013.04.03 14:53:15
@ColT: szerencse, csoda. Ezek ám az érvek.
augustiener 2013.04.03 15:36:40
@ZuluDelta: egyszer nem írtam, hogy a telefonálás nem vonja el a figyelmet. De van ezen kívül még több dolog, ami ugyanúgy elvonja, mégis csak és kizárólag a telefonálást büntetik. A telefonálás büntetése pénzbehajtás.

Ebből a szempontból nem új dolog ez a statisztika. Nincs egy olyan statisztikád, hogy hány százalékban vonja el a figyelmet a navigáció használata? Akkor legalább lenne összehasonlítási lehetőség.

Erre kértem egyébként a statisztikát, görgesd vissza, ott van:
"Van valami statisztika, hogy hány százaléka a baleseteknek történik kihangosító nélküli telefonálás miatt? És kihangosító használata melletti balesetek?"

Kíváncsian várom ezt is és a további érveket.

@ColT: az útra szaladó emberek témája nem a telefonálással összefüggésben került szóba. Olvass vissza. Itt látszik, hogy csak fröcsögsz ész nélkül. Kérd el Péter 2 nevű orvos úr telefonszámát, aztán beszélj meg vele egy időpontot.
András olvasónk küldte be a hírt és a videót, köszönjük neki. Lényegében bearanyozta a napunkat, annak ellenére, hogy ismét a halmozottan súlyos szabálysértés öndokumentációjának tipikus példányával szembesültünk. Amit nyilván elítélünk és szomorú, de mindezek…..
augustiener 2013.03.22 13:57:37
@furo80: 160-nal altalaban tespedek az autoban az unalomtol. Mivel a tempomat be van kapcsolva es a kuplung hianya miatti helynek koszonhetoen kis forgarmu autopalyan keresztbe tett labbal autozom. Mert ugy kenyelmes. 200-nal mar mas a helyzet, mert fekezni is kell neha a tokom viragai miatt. De egy egyenes szakaszon ha egy kezzel fogod a kamera kedveert egy ilyen bombiben nem lesz semmi bajod. Nem kell rinyalni egybol.
TComment Turbót a botmixerre is! 2013.02.13 05:45:37
Javában ássuk a szívómotorok sírját. Nekem hiányozni fognak. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Már én is rendszeresen olvasom Csikós reggeli hírlevelét. Mivel, ha jól értem, Kati alól lassan kirohad az autó, Zsolt megint vadászgat a hirdetési oldalakon és barátian megosztja velem a zsákmányt. Rutinos ember lévén, mindig kerül valami érdekes az asztalra, a reggeli kávém…..
augustiener 2013.01.30 09:54:05
TComment Átmeneti kellemetlenség 2012.12.19 06:04:49
Csak bő egy évig kerüljük el Budapest belvárosát, vagy akár le is takarhatjuk a térképen? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
augustiener 2012.12.19 10:10:49
Ha valaki szeretne tudni milyen csodak varnak meg ezen kivul Budapestre, jojjon Munchenbe es autozzon egy par napot mindenfele.

Az elozo evek programja itt: uj villamosvonalak epultek es vannak tervben meg. Kovetkezmeny: nincs ket zold lampa egymasutan, mert mindenhol ugy vannak allitva a lampak, hogy a villamosnak mindig zold legyen. Ha mar latom, hogy egy perce semelyik iranybol nem megy at auto a keresztezodesen, akkor tudom, hogy varunk egy villamosra. A dugo pedig no. A legutobb epult villamosvonalhoz minden megallo melle epult lampa es zebra. Ez tiz uj lampa, es egyik sincs osszehangolva. Hajon villamos, ha nem, elindulsz, a kovetkezo lampa piros. A helyi kepviselo a lakossagi forumon azt mondta, hogy ot nem erdekli az autosok gondja. Ezzel egyutt meg egy dolog tortent, a ketszer ket sav helyett lett ketszer egy sav, mert ket meter szeles villamosmegallora van szuksege annak a ket utasnak, aki leszall. Ez egyebkent az egesz varosban egy uj divat, ket savbol csinalnak egyet, amit levettek, abbol lesz villamosmegall. Vagy kerekparut. Egy teljes savnyi, harom meter szeles kerekparut a varos forgalmas utcain. Parkolok: evrol evre nagyobb fizetos ovezet este 11 oraig. Parkolokat szuntettek meg sok utcaban, azert, hogy husz meterenkent fat ultessenek. Tovabbi nagy forgalmu utcak vannak tervben, mert fasor nelkul nem letezhet utca. Az autos meg csak fizesse az adot, de ha valahova menni akar, hasznalja a tomegkozlekedest!

Es, hogy miert csinaljak ezt minden nagyobb varosban? Ott a valasz a cikk vegen, az EU fizeti mindenhol ezeket, es csak ilyen feltetelekkel ad penzt.
Amikor a hétfői értekezleten Papp Tibi felsorolta a héten várható tesztautókat, azonnal berikkantottam a zsivajba, hogy eszeveszettül vinném a Toyota Prius Plug-Int. A konnektorról is tölthető hibridautó tesztjét a jövő héten olvashatják a Totalcaron. Kiderült, hogy az új…..
TComment Lopnak ezek mindent 2012.11.07 05:55:00
Néha nem is értem: folyamatos a panaszkodás, az állampolgároknak sem jó, a törvényhozás is bajban van, pedig a megoldás több, mint egyszerű. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
augustiener 2012.11.07 14:03:22
@szita szita péntek: éppen ezért írtam, hogy önfenntartó börtönök kellenek. Azt egyék, amit megtermelnek. Ha fűteni akarnak télen, akkor a napi munka után menjenek a szénbányába. Annyit fűtenek télen, amennyit tavasztól dolgoztak érte. Legfeljebb megfagynak. Kaja ugyanez. Termeljék meg maguknak. Ha nem, akkor haljanak éhen. Lehet az udvaron is fürdeni hideg vízben a tartályból amibe beleesik az eső, meg a hó. Szarni is lehet pottyantóba is. Ott vannak, tudnak gödröt ásni hozzá. Gyönyörű börtönépület sem kell. Faviskó, amit maguk összeraknak, vagy alhatnak az ég alatt is. A szökés lehetőségét régen megoldották már. Vasat a lábára 20 kilós betondarabbal. Csak egy pár darab őr kellene, akik lelőnék őket azonnal, ha valamivel próbálkoznának. Jelentősen lehetne csökkenteni egy börtön fenntartási költségét. Valamint, ha csak egy olyan munkát végez el, amiért napi 50Ft nettó marad neki, akkor dolgozik négy évig, hogy egy ellopott lökhárítót kifizessen.

A tolvaj, amikor lop nem gondol rád, hogy te mennyit dolgoztál azért, amit ő ellop. Nincs emberség benne. Pontosan ennyi emberséget érdemel a börtönben is.
A kínai közlekedés rendszere igen összetett jelenség, első pillantásra talán a „jézusúristen itt tuti meghalok mindjárt, ezek mind őrült vadállatok” mondat foglalja össze legjobban a nyugati szemlélők véleményét vele kapcsolatban. Azonban mint oly sok minden egyéb jelenség,…..
augustiener 2012.08.28 09:56:44
A telefon ismét megszólalt, és ekkor a vonalban lévő illető kicsit határozottabban, de ugyanígy kezdte. Tényleg ő volt Orbán Viktor. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
augustiener 2012.08.08 15:37:13
@victor vacendak:

Te a klasszikus agymosott proli vagy, aki minden logikus érvelés, valamint tapasztalat nélkül hajtja a hülyeségét, mert ugye, ha azt mondják a hozzáértő politikusok, hogy 130 felett életveszély autózni, akkor az úgy is van. Ezért használnak maguk is radarberendezést, mert nem mennek sose többel a megengedettel.

A témához pedig, el kell törölni a sebességkorlátozást az autópályán. Ennyi, ezen kívül esetleg országúton engedni a 110-et, városban pedig visszavezetni a 60-at. Valamint a kereszteződéseket kellene átvizsgálni, hogy nem feleslegesek-e a lámpák. Sokszor csak akadályozzák a forgalmat.

Ez az országgyűlési képviselő meg nem ér annyit se, mint amit beleszartam reggel a budiba. Lógnia kellene a többivel együtt!
augustiener 2012.08.08 17:27:40
@közösperonos átszállás: te vagy a masik agymosott proli ugy latszik. Te magad irod, hogy fingod nincs milyen egy korlatozas nelkuli palya, de okoskodsz. Ha felvilagositasra van szukseged, akkor csak a sajat nevedben beszelj. Ha 130-cal mesz es kivag eled egy kamion elozni, mert nem vesz eszre teged, neked nincs idod 90-re lelassitani es belerongyolsz hatulrol, az asszony meghal melletted, neked meg levagjak a labad, akkor ki lesz a hibas? A kamionos, mert nem nezett tukorbe, vagy te, aki nem latott jovobe, hogy a kamionos tukorbe nezes nelkul be fog jonni a belso savba? Na ezen gondolkodj el, es meglesz a kerdesedre a valasz. Nemetorszagi kozlekedesrol meg akkor mondj velemenyt ha van mar egy par ezer km tapasztalatod rola. A kocsidat meg festesd at bkv-vilagoskekre!
Egy gyorshajtás, ami talán meg sem történt, sorozatos eljárási hibák, eltűnt harmincas tábla. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
augustiener 2012.07.19 11:01:30
Kíváncsi leszek az ügy végére.

Több éve én is bíróságra mentem, zebrán történő előzés, előzés közben nem tartottam biztonságos oldaltávolságot és gyorsan előztem. Ez volt a vád.

Ahol a rendőr állt, onnan nem lehetett látni a zebrát, mert a kanyaron túl volt, egyébként is zebra után kezdtem előzni, egy hat méter széles úton nem gondolom, hogy túl közel előztem meg az egyébként nagyon lassan közlekedő másik autót, valami turista lehetett, mert már előtte is nagyon néztek jobbra-balra, gondolom kerestek valamit. De mindegy is.

A rendőrt megkértem, mutassa meg egy fényképen, hogy hol állt. Megmutatta, aztán elővettem egy másik fényképet, amit pont arról a helyről készítettem, hogy nem is látszik a zebra. Válasz: a másik oldalon állt. Most akkor hol? Mindegy, csináltam előtte a másik oldalról is egy képet, onnan sem látszik a zebra. Lehet, akkor rosszul emlékszik, ott van a jegyzőkönyvben minden.
A nem megfelelő oldaltávolságra való rákérdezésemkor a válasz az volt, hogy ő látta, hogy túl kicsi volt, de nem emlékszik, régen volt, ott van leírva a jegyzőkönyvben.
A gyorshajtásommal kapcsolatos kérdésem, hogy hol van valami felvétel, ő azt is látta, ott van minden leírva a jegyzőkönyvben, felvétel nincs.

Másik rendőr. Ő végig egy másik autóval foglalkozott, az autó már ott állt, mikor én megálltam. Megkértem meséljen a dologról. Nem emlékszik. Kérdeztem ezt-azt, nem emlékszik semmire, régen volt ott van a jegyzőkönyvben. Konkrétan hamis tanúzás volt, amit csinált.

Kértem a bírónőt ejtse az ügyet, mert a rendőrök össze-vissza beszélnek, valamint az állításukat semmilyen kézzel fogható bizonyítékkal nem tudják alátámasztani.

Nem kicsit néztem, amikor a bírónő, mintha nem is lett volna tárgyalás, se vallomások, se semmi, helyben hagyta a rendőrök feljelentését ugyanabban a formában ahogy volt. 25000 Ft bírság + utazási költsége a rendőröknek 3600 Ft.

A helyszíni bírság 8000 lett volna. Nem nagy tétel, ha legalább egy vád igaz lett volna, gondolkodás nélkül befizetem. De úgy gondoltam, hogy amit nem követtem el, azért elvből nem fizetek.

Az ügyvéd azt mondta, hogy most elkezdhetnénk pereskedni évekig velük, a végén úgyis fizetnem kell, meg a rengeteg ügyvédi költséget is. Abban az esetben éri meg pereskedni, ha valami hitelesített felvételem van arról, hogy nem követtem el azt amivel vádolnak. Hát az honnan lenne. Azt mondta, hogy Magyarországon ha azt mondja a rendőr, hogy ezt te elkövetted, akkor azt elkövetted. Ha a földön fekszik egy felborult kuka, és a rendőr azt mondja, hogy te rúgtad fel, akkor az van. Ha ráesik egy cserép az előtted sétáló emberre és meghal, de a rendőr azt mondja, hogy ő látta, hogy a csempét te vetted fel a földről és agyon ütötted, akkor mész a böribe.
Elmeséltem a történetet egy cimborámnak, aki azóta rendőr lett. Azt mondta, kiadták reggel, hogy mennyi pénzt kell beszedni, és beszedték. Ennyit Magyarországról.
TComment A hurkok mindenit! 2012.05.16 06:10:00
Az utakon nem kizárólag közlekedéstechnikai mérnökök közlekednek, hanem csipkeverők, pékek, sőt, méhészek is. Honnan a fenéből kéne tudniuk, hogy az téglalap alakban összevagdalt aszfaltnak bármi köze is van a lámpához? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
augustiener 2012.05.16 11:37:45
@SadBoobie: akkor altalaban felhuzzak az ablakot, bezarjak az ajtot belulrol es nem valaszolnak a kerdesemre...