Adatok
                            
                                
                                Vértes Zsuzsanna
                                
                            7 bejegyzést írt és 0 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

                                                                                                    Amikor a vállalatok rájöttek a Facebook üzleti célú használatára, megörültek annak, hogy itt aztán bárkit el tudnak érni. Legyen akár másik földrészen, nő vagy férfi, fiatal vagy idős, célzott kampányok hadát indíthatjuk útjára a megfelelő célcsoportnak. Ám sok vállalat…..
                                                                                            
                                            
                                            
                                            
                                                Közösségi média mindenkinek
                                                13 javítási mód a közösségi profilodon egy óra alatt
                                                2017.09.18 08:38:00
                                            
                                            
                                            
                                            
                                                                                                    A vállalati profilunk frissítése, naprakészen tartása nem hanyagolható el különösen manapság. Az emberek rengeteg időt töltenek a közösségi appokon és a nem megfelelő információ rombolja az imázsunkat. A következőkben 13 egyszerű módot mutatunk a fejlesztésre, melyek…..
                                                                                            
                                            
                                            
                                            
                                                                                                    A tinédzserek különös érzékkel rendelkeznek arról, hogyan használják tökéletesen a közösségi oldalakat. Lehet, hogy készült számukra valami titkos kézikönyv, amit mi nem láttunk? Nézzük meg, mit csinálnak a fiatalok, és mit leshetünk el vállalkozásunk számára az…..
                                                                                            
                                            
                                            
                                            
                                                                                                    Megváltoztak a megosztási szokások. Manapság már nem várhatjuk el, hogy az emberek linkeket másolgassanak, illesszenek be az oldalukra, hogy utána megosszák az egész világgal az érdekes tartalmakat. Ha nem tud mindössze egy-két kattintásból megosztani valamit, akkor nem is fog…..
                                                                                            
                                            
                                            
                                            
                                                                                                    Tudtad, hogy már videót is beállíthatsz a Facebook Cover fotó helyére? Ugye milyen szuper lehetőség ez vállalati szempontból? Hol tudnád jobban és gyorsabban bemutatni, folyamatosan láthatóvá tenni vállalatod profilját, tevékenységét, ha nem a kezdőkép tetején? Nézzük meg a következőkben, hogyan…..
                                                                                            
                                            
                                            
                                            
                                                                                                    A LinkedIn számos újítással rukkolt elő, hogy még izgalmasabbá tegye az oldal használatát, javítsa a közösségi élményt.
Az egyik ilyen újítás, hogy már nem csak egy képet tehetünk közzé egy bejegyzésben, hanem többet is. Miért hasznos ez vállalatok szempontjából? Aki használja a Facebook…..
                                                                                            
                                            
                                            
                                            
                                                                                                    Hallottál már a Z generációról? Nem? Pedig ők az éppen a fogyasztói társadalomba illeszkedő csoport, akik a te potenciális célcsoportod is valószínűleg. A Z generációba tartozik mindenki, aki 1995 és 2005 között született, vagyis jelenleg 12 és 22 éves kora között van. Ők már a digitális világ…..
                                                                                            
                                            
                                            
                                            Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
                                                                    
