Adatok
AIR
0 bejegyzést írt és 167 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Nem sok oka lehet az embernek arra, hogy Lexus LS400-at vegyen. Nekem volt, méghozzá három is:
- Szeretem a régi Toyotákat, ez a Lexus pedig egy legendás Toyota- Elmaradt a Norvég kirándulás, a pénz pedig lángra kapott a zsebemben- V8
Örültem, hogy sikerült találnom egyáltalán eladó, ráadásul első…..
AIR
2020.07.10 08:01:45
a világ segglukáig olvastam, utána elment az egésztől a kedvem. olvasok mást
Több forrásból is úgy tudja a Comment:com, hogy a Class FM két emblematikus arcától is megvált mostanában, Csiszár Jenőtől és Jáksó Lászlótól. Csiszár nem kifejezetten kenyérre kenhető típus, mondta egyik forrásunk, és ez számos munkahelyi súrlódáshoz vezetett, amit egy…..
AIR
2014.08.11 22:40:52
@Madag Oszkár: Pedig Abaházi és Garami jó műsorvezetők, nem lépik túl a hatáskörüket, nem irritálóak, tudnak beszélni. A többivel nagyrészt egyetértek, bár ha Kovács Áron poénjait jónak találod, az úgy nagyjából az egész véleményedet semmissé teszi. A legirritálóbb, legsekélyesebb figura a felsoroltak közül.
@pánpéter: Igen, pl. azok, akik naponta a volán mögött vannak és nem akkora zenebuzik, hogy saját zenét hallgassanak. Meg mondjuk akiket ébren tart a beszélgetős műsor hazafelé.
@pánpéter: Igen, pl. azok, akik naponta a volán mögött vannak és nem akkora zenebuzik, hogy saját zenét hallgassanak. Meg mondjuk akiket ébren tart a beszélgetős műsor hazafelé.
Azt hiszem rossz dolog, ha az ember tárgyakhoz kezd kötődni, de sajnos hajlamos vagyok rá. Van, amikor egy különleges dologról van szó, például egy sportkocsiról, ott érthető az izgalom, de én a világ talán legunalmasabb autója iránt érzek így.
Adott az öreg hármas Golf, amit…..
Index címlapon láttam valami trollozós irományt, belenéztem. Kár volt. A szerző, ahogy elnézem, a saját komplexusait próbálja másokra kivetíteni.
Ennek legfőbb jele a címlapon látható fotó (kíváncsi lennék, a rajta látható srác mit szólt, hogy trollosítva lett, vajon tud-e…..
Atyánk nekünk akar kedvezni. Elvileg örülnöm kéne, de nem tudok.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja.
..
AIR
2013.11.21 12:34:57
@Lipii: Külső kerületben lakom, Budapest bármely átellenes pontján ott vagyok 90 perc alatt BKV-val. (Amennyiben átlagon felüli dugó van, akkor nem, de akkor az autó is meghal, sőt.) Honnan vetted ezt a 120-150 percet? Én nem tudom, mennyit használtad a BKV-t, de mint hálózat, fantasztikus sűrűn és használhatóan lefedi Budapestet. Hogy Londonban mi van, azt nem tudom, szerencsére nem dolgozom ott.
Azzal egyetértek Papp Tibivel, hogy a jegyeket időre és nem járműhasználatra kellene kiadni.
Azzal egyetértek Papp Tibivel, hogy a jegyeket időre és nem járműhasználatra kellene kiadni.
Két évvel ezelőtt volt egy autóm, melyet legalább annyira szerettem, mint anno a Renault 15GTL-emet: egy 166-os Alfám. Hathengeres, benzines, csodás (és használhatatlan) bőrbelsővel, takony GM-automatával és 17 literes fogyasztással.
Sosem akartam eladni, ahogy az ember sosem akar…..
Ha nem ismerjük a szabályokat, jelek helyett használjunk szöveget? Legyen Magyarország Amerika?
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Hány nepper sikkasztotta el az átírási illetéket? Papp Tibi esete nem az egyetlen, még itt az Indexben is jelentkeztek kollégák hasonló problémával. Továbbá: miért kell újrafényezni a Cougart, mire gerjed a Transporter-troll, és mi lesz a Totalcar következő pályanapján.Az…..
Akit mindenhol szeretnek
Télen pöccre indul, de hideg van benne. Kicsit füstöl kicsit büdös (de kit érdekel???). Az ültetés miatt úgy áll az úton mint Katiban a gyerek. De emiatt nagyon finoman kell közlekedni vele (gödör nagyot üt, gumi eléri a sárhányót, lezúzom a…..
A meccs előtt fostak, utólag mindenki egyetért: a magyar válogatott tudását túlértékelték. Jó: mondjuk öt gólt sem rúgtak. Eközben Csehország szerte azt beszélik, hogy Jiraceket Magyarországon letartóztatták a fizika törvényeinek duva megszegése miatt! Dzsudzsák viszont…..
A Mazda legújabb bátor vállalkozása, hogy a frankfurti autószalonra lábon viszik az új 3-asokat. A 2013-as Mazda3-nak volt már statikus bemutatója és előzetes tesztje is, tehát ezek a tesztautók már nem tekinthetők előszériásoknak, ennek ellenére Hiroshimától Frankfurtig lábon…..
AIR
2013.08.15 10:57:58
@Zuckerbrot: Mondjuk Kínába be se lépnek. Amúgy igazad van, szerintem sem a megbízhatóságot kell nekik bizonyítani, hanem egyszerű figyelemfelkeltés. Az autóvásárló már csak olyan, hogy szeret végtelen szibériai utakat nézegetni, meg lázba jön egy több mint tízezer kilométeres utazástól.
Repedt fék, törött alváz, leboruló rakomány, kameruni menekültek és kőkemény rendőrök.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
AIR
2013.08.01 01:36:49
@tailor13: Azért ez nem ilyen egyszerű, hogy aki itt költi a pénzét, az költse zavartalanul. A te esetedben valószínűleg nem ez a helyzet, de mondjuk az átlag szlovén helyében nem lennék annyira nyugodt, amikor megjelenik a magyar rendszámú rozsdaboglya Ljubljanában, még akkor se, ha a két éjszaka alatt kemény 150 euróval meg is támogatják a szlovén gazdaságot a benne ülők. Mert mondjuk nem tudnak viselkedni, szétbarmolják a vécét, elfelejtenek fizetni a benzinkútnál, stb.
A román kamionos meg a kameruni menekült esetében is vastagon benne van a pakliban az, hogy "többet árt, mint használ" az ittléte, akár forintosítva is.
Amúgy érdekes a cikk.
A román kamionos meg a kameruni menekült esetében is vastagon benne van a pakliban az, hogy "többet árt, mint használ" az ittléte, akár forintosítva is.
Amúgy érdekes a cikk.
Mai Égéstér-adásunk kommentposztja.
Direktlinket a letöltéshez itt talál...
AIR
2013.07.31 02:19:50
@Adamfark: Hja, a Reálszisztéma a pozitív kivételek egyike.
Én meg szemét vagyok, de Csonti telepére már a srác fejére ránézve sem szívesen mennék autót nézni... Menjen oda az, aki Sciroccót keres.
Én meg szemét vagyok, de Csonti telepére már a srác fejére ránézve sem szívesen mennék autót nézni... Menjen oda az, aki Sciroccót keres.
Nem a következő kampány egyik kispártjának demagóg lózungja ez, hanem egy valós lehetőség. Máshol már meglépték.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
AIR
2013.07.29 13:49:36
@McZozo: @Scaleo: @&az érintettek:
Nem kell azért úgy csinálni, mintha lennének a politikusok, aztán egy éles határvonal, meg a nép. Olyanok a vezetőink, amilyeneket kitermelünk és megérdemlünk (sőt, pillanatnyilag meggyőződésem, hogy jobbak). Itt sem olvasni egy sort sem a stratégiai döntésekről, nemzetpolitikáról, csak a kibaszott zsebetekről. (Miközben mindenki azon sír, jogosan, hogy a közteherviselés így-úgy nem működik...) Kicsit lapozzátok el a közhelyszótárat a b (as birka) betűtől, mert még a végén kiderül, hogy ti fújjátok az előre megírt véleményeket.
Nem kell azért úgy csinálni, mintha lennének a politikusok, aztán egy éles határvonal, meg a nép. Olyanok a vezetőink, amilyeneket kitermelünk és megérdemlünk (sőt, pillanatnyilag meggyőződésem, hogy jobbak). Itt sem olvasni egy sort sem a stratégiai döntésekről, nemzetpolitikáról, csak a kibaszott zsebetekről. (Miközben mindenki azon sír, jogosan, hogy a közteherviselés így-úgy nem működik...) Kicsit lapozzátok el a közhelyszótárat a b (as birka) betűtől, mert még a végén kiderül, hogy ti fújjátok az előre megírt véleményeket.
AIR
2013.07.29 17:29:20
@Scaleo: Nemzetpolitika kb. ugyanazon az alapon jön a BKV-hoz, mint a kétbites választópolgárok vagy a túlzottdeficit-eljárás.
Megmondom őszintén, kellemesen csalódtam és minden tiszteletem, hogy nem kétsoros választ kaptam és a 'bérkommentelő', 'narancs köd' és hasonló szavak nem szerepeltek benne.
Az élet igazságtalan, mi szívjuk meg, hogy a magyarok nagy többsége agy nélkül jött világra, hogy az udvariasság hírből sem ismert fogalom Pannóniában és mi fogjuk visszafizetni egy működésképtelen rendszer működését is. De az élet akkor is igazságtalan lett volna, ha Burundiban látunk napvilágot. :) El lehet menni, és ameddig nem válik valaki megmondóemberré a londoniak szarát sikálva, addig én nem is találok benne semmi kivetnivalót. Mondjuk meggyőződésem, hogy ha szorgalmasan, tisztességesen a tehetségedet kamatoztatva (ami valamihez tutira van, olyan nincs hogy nincs) itthon maradsz, akkor nagyon boldog életed lehet Magyarországon is.
Megmondom őszintén, kellemesen csalódtam és minden tiszteletem, hogy nem kétsoros választ kaptam és a 'bérkommentelő', 'narancs köd' és hasonló szavak nem szerepeltek benne.
Az élet igazságtalan, mi szívjuk meg, hogy a magyarok nagy többsége agy nélkül jött világra, hogy az udvariasság hírből sem ismert fogalom Pannóniában és mi fogjuk visszafizetni egy működésképtelen rendszer működését is. De az élet akkor is igazságtalan lett volna, ha Burundiban látunk napvilágot. :) El lehet menni, és ameddig nem válik valaki megmondóemberré a londoniak szarát sikálva, addig én nem is találok benne semmi kivetnivalót. Mondjuk meggyőződésem, hogy ha szorgalmasan, tisztességesen a tehetségedet kamatoztatva (ami valamihez tutira van, olyan nincs hogy nincs) itthon maradsz, akkor nagyon boldog életed lehet Magyarországon is.
Hűséges útitárs
Az autó külseje nem volt a legszebb de a motorja nagyon jó volt. Én láttam fantáziát a típusban, és elkezdtem építgetni (teljes fényezés stb stb).De egyszercsak elegem lett belőle és eladtam a ráköltött pénz töredékéért.
Egy darabka bizalom a…..
..
AIR
2013.06.20 18:52:50
@csúcsragi: Igen, csak nem mindegy hogy depressziós parasztok vesznek körül a mindennapjaidban, vagy optimista, ösztönző közeg. Kurvára beleszámít az életminőségedbe (is).
AIR
2013.06.20 22:27:30
@deepdiver: Valóban, megvan az árnyoldala is. A szomorú az, hogy irtózatosan sokat tanulhatnánk a cukron és antidepresszánsokon élő droidtól is, annyival jobban tudja, mit jelent szeretni a munkáját, mit jelent kiszolgálni az ügyfelet. Borzasztóan nem érdekel az eladó személyes nyomora, csak mosolyogjon, amikor odaadja a visszajárót, onnantól már én is jobban termelek.
AIR
2013.06.23 17:19:42
@Hauzer: Pedig tényleg ennyire egyszerű. Persze ha atomfizikus vagy, akkor nem csak egyszerű, de kényelmes is.
Pontosan emlékszem a sokkhatásra, ami az első TVR láttán ért. A Hungexpón rendeztek valami luxusautó-kiállítást, ahová hirtelen felindulásból kinéztünk Roland barátommal, és ott, Ferrarik, Lamborghinik és Bugattik tajtékzó tengerében apró, titkos szigetként dacolt a…..
AIR
2013.06.19 23:57:04
@kultúrpesszimista: Olyan autóm van, amibe beleférek, megbízhatónak tartják, viszonylag emberi áron van hozzá alkatrész, Budapest belvárosában lehet vele parkolni és kinézetre tetszik is. Egy olyan gyártótól, amit én semmiképpen nem sorolnék a győztesek közé így a 2000-es évektől. Csak mondjuk sose mondtam, hogy "nyerő" terméket keresek - az csak az érdeklődésem része, különválasztom a kettőt.
Szóval, van egy N15-ös Almera hatchbackem. Ha egy nappal korábban nem lóg a tetőkárpit az Ibizán, akkor azt veszem meg, azt is tudtam volna szeretni más okokért. Lehet bíráskodni felettem. :)
Szóval, van egy N15-ös Almera hatchbackem. Ha egy nappal korábban nem lóg a tetőkárpit az Ibizán, akkor azt veszem meg, azt is tudtam volna szeretni más okokért. Lehet bíráskodni felettem. :)
AIR
2013.06.19 23:59:31
@kultúrpesszimista: Úgy tűnik, nem fogod megérteni soha, hogy attól még hogy elismerem és szórakoztatónak találom a jó marketingmegoldásokat, nem az alapján döntök. Na jó, nem mindig, néha engem is meg lehet venni kilóra. (Ez a közhelyáradat a konzumidiotizmussal meg a birkákkal külön viccessé teszi az állítólagos sorból való kilógásodat.)
AIR
2013.06.20 11:27:56
@ColT: Félreértesz, én aztán tutira egy szót nem szóltam arról, hogy lehet-e valaki egyedi tömegtermékekkel. (Egyébként miért ne lehetne? Nem attól leszel egyéniség, hogy Alfa Romeo van a segged alatt, attól még lehetsz egy intellektuális sírkő.) Ha van egy tucatautód, de mondjuk tudsz róla öniróniával, szórakoztatóan sztorizni, szerintem te vagy a legjobb arc. Na jó, hagyjuk ezt az egyéniség-témát, már én is unom.
Szerintem a Ferrarik, Lambók praktikus autók. Mire kell? Erőt demonstrálni. Kiderült, hogy arra sokkal alkalmasabbak, mint a kihalófélben levő társaik. Amikor a használatra szánt autók versenyét a VW-konszern nyeri meg és mondjuk a Saab veszíti el, akkor a státuszszimbólumnak szánt sportautók versenyét a Ferrari nyeri és a TVR veszíti el. Mert az egyik alkalmasabb rá.
Amúgy persze, van pár hobbim. Bár az a típusú ember vagyok, aki mondjuk nem nézi tátott szájjal a hobbi élvonalát, az érdekel, amit tudom, hogy el tudok érni én is. Evvan.
Szerintem a Ferrarik, Lambók praktikus autók. Mire kell? Erőt demonstrálni. Kiderült, hogy arra sokkal alkalmasabbak, mint a kihalófélben levő társaik. Amikor a használatra szánt autók versenyét a VW-konszern nyeri meg és mondjuk a Saab veszíti el, akkor a státuszszimbólumnak szánt sportautók versenyét a Ferrari nyeri és a TVR veszíti el. Mert az egyik alkalmasabb rá.
Amúgy persze, van pár hobbim. Bár az a típusú ember vagyok, aki mondjuk nem nézi tátott szájjal a hobbi élvonalát, az érdekel, amit tudom, hogy el tudok érni én is. Evvan.
Firenze, Toszkána fővárosa, tele a Medici-család titkaival és minden gazdagságával. Patina, stílus és szépség, jobb helyet nem is választhattak volna a bemutatóhoz.
És én ilyenkor dőlök ágynak. De nem csak olyan lazán, enyhe lázzal, nem. Hanem kőkeményen, fetrengve,…..
AIR
2013.06.18 10:55:27
@karlmann: Én még nem láttam olyan lázat, megfázást, aminek ne tett volna jót a friss levegő, ennek persze valami orvosi magyarázata is van. Fél óra séta a szabadban még télen is kell a betegnek.
E heti Égéstér adásunk kommentposztja...
A legFIATabb Zaszti
Az autót 2010-ben vettem első autónak, vezetni már tudtam csak elegem volt a fatertól vagy mutertól kölcsönkérni az autót mikor asszonypajtáshoz kellett menni (50 km egy irányba mit ne mondjak... de már nincs meg :D). Ezért egy jelentéktelen mennyiségű…..
AIR
2013.06.16 22:28:29
@mennyi?husz!: Ja, mert ha valamit nem olyan vezetni, mint egy 350Z-t vagy MX-5-öt, akkor az már szar. Hát, nem az a paraszt, aki nem ült még 350Z-ben, hanem az, aki ilyenekkel hasonlítja össze az átlagember által is megszerezhető autókat. Ez a Swift Sport valószínűleg egy jó ár-érték arányú autó, és szerintem ez az igazi truváj.
Lomha zerge
Sok km-el vettem,le volt pusztitva(terepeztek vele). Ez még a levehetö tetős (japán belföldi modell) volt gyári "bukócsővel". 31.0X15" gumikat tettem rá ami kicsit visszafogta az amúgy is gyengélkedö motort. Karosszériát megemeltem 7 cm-el, rugókat…..
AIR
2013.06.10 00:37:59
@Algopirin: Egyetértek, az ország szellemi színvonalát nagyszerűen reprezentálja, hogy a népítéletek mennyit foglalkoznak a technikai paraméterekkel és mennyit (értsd: mennyire keveset) a mindennapi praktikummal. (Vagy csak véletlenül válogatnak össze ilyeneket?) Ki a tökömet érdekel, hogy kit gyorsulsz le? Oké, nem mindegy persze a gyorsulás, de így arányaiban eléggé felülreprezentáltnak tűnik a vélemények között. Meg ez az egész ilyen önigazolás-szagú, vettem egy undorító Cliót, jobbra nem volt pénz, de bezzeg ezzel is lenyomom a drágább autókat...
Ja, és nekem van autóm. Ja, és huszonéves vagyok, és vásárlásnál csak annyiban érdekelt a teljesítménye, hogy életveszély nélkül tudjak előzni. Ja, és tudom, hogy tizenéves japán, nem próbálok mentegetőzni: olcsó autó, szarabb az újabbaknál, kis pénzért...
Őrületbe tudnak kergetni ezek a "kis rakéták".
Ja, és nekem van autóm. Ja, és huszonéves vagyok, és vásárlásnál csak annyiban érdekelt a teljesítménye, hogy életveszély nélkül tudjak előzni. Ja, és tudom, hogy tizenéves japán, nem próbálok mentegetőzni: olcsó autó, szarabb az újabbaknál, kis pénzért...
Őrületbe tudnak kergetni ezek a "kis rakéták".
Az Égéstér 71. adásának (?) kommentposztja. Ez a friss, na :)Direktlink a letöltéshez...
..
Tizennyolc év autózás után bringára ült. Milyen a másik oldal?
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Másfél hónapot töltött zárt osztályon Szikora Róbert, a következő X-Faktor egyik mentora, az R-Go frontembere. A Borsnak elmesélte, hogy nem elmeállapota, hanem a katonaságtól való rettegés jutatta a Hárshegyre.
"Amikor be akartak hívni, a Hungáriával turnéztunk, az…..
AIR
2013.06.02 20:26:42
@01234567: A testőrök léte miben cáfolat az illető pacifista lelkületére?
AIR
2013.06.02 23:58:58
@avocado_: Tökre egyetértek. (Bár pont azok a milliók, akik zabot hegyeztek a szocializmusban, azok természetszerűleg nem fognak tisztes korukra a commentblogra kommentelni.. mert nem fognak, pláne nem többé-kevésbé vállalható helyesírással. Szóval valószínűleg rossz embereknek célzod.) Viszont mondjuk azt is látni kell, hogy ez a "majd az állam megoldja" mentalitás azért eléggé jelen van a mostani tizen-, huszonévesek fejében is, elég csak arra gondolni, hogy mi volt a vonzóbb vizsgaidőszak idején, a tankönyv, vagy a buli a felsőoktatással kapcsolatban.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz