Adatok
hurok_kötő
0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Vágányember legyen, aki ezt érti! Az még oké, hogy online vásárolt vonatjegy is csak személyesen váltható vissza, de innentől kész lidércnyomás az egész. Miért nem tudják az információban, hogy hova kell menni? Kelenföld? Déli? Keleti? Tök nem mindegy. És mi az, hogy csak az utazás előtt egy órával…..
hurok_kötő
2017.08.23 16:30:00
@Csokis: Szerintem meg le van írva minden a MÁV szabályzatába, amit mindenki elfogad ha jegyet vásárol. A visszatérítés is, tehát nem szegett szerződést jelen esetben szerintem a MÁV. Mondjuk nem az én dolgom ezt eldönteni, de ez semmi más mint az "így jártam" kategória újabb esete.
Milyen esetben kérhetek átalány-kártérítést vonatkésés esetén?
www.mavcsoport.hu/mav-start/belfoldi-utazas/gyakran-ismetelt-kerdesek/milyen-esetben-kerhetek-atalany
Milyen esetben kérhetek átalány-kártérítést vonatkésés esetén?
www.mavcsoport.hu/mav-start/belfoldi-utazas/gyakran-ismetelt-kerdesek/milyen-esetben-kerhetek-atalany
hurok_kötő
2017.08.23 18:11:54
@Csokis: Ne hidd azt, hogy én nem értek veled egyet. Gerinctelen banda mind, de sajnos ez van és ami a szerődésbe van azt ők a végletekig betartatják, természetesen a kötelezettségeiket elbagatelizálva.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
jegyvasarlas.mav-start.hu/eTicketV2/HU/visszaterites.html
"Nem téríthető vissza:
az a jegy, amelynek érvénytartama lejárt;
e-vonatjegy az érvényesség kezdete előtt 1 órán belül, illetve az érvényesség megkezdése után;
pót- és/vagy helyjegy a jegyen feltüntetett indulási idő előtt 1 órán belül, a jegyen feltüntetett indulási idő után;
a regionális vonalra szóló menetjegy az érvénytartam megkezdése után."