Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Xezs6

0 bejegyzést írt és 452 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A postai meghatalmazás nem egyszerű eset, ezzel valószínűleg már mindenki szembesült, aki egyszer az életben utazás vagy mondjuk egy idősebb rokon megsegítése kapcsán próbált más nevében eljárni náluk. A legfontosabb ezzel kapcsolatban, hogy egy akármilyen meghatalmazás bizony pont a sajtpapír…..
Xezs6 2018.02.11 20:33:00
@stakeholder Manyecs: Akkor szar a banki csomagod. Van olyan bank ahol ingyen utalsz.
Xezs6 2018.02.12 20:13:28
@Bombaló: Az akkor sem indok, hogy nincs QR kód a csekken és emiatt nem tudod interneten befizetni. Erre írtam hogy okosteló nélkül megáll nálad az élet, mert az ember jellemzően azzal olvas be QR kódot.
Az alábbi levél írójával hosszan leveleztem, mert a sztori annyi extrém elemet tartalmazott. Eleve mi az, hogy egy 2 nappal korábbi vásárlás miatt csapnak le valakire? Nem beszélve arról, hogy rekonstruálják a vásárlását, egrecíroztatják az irodában, majd zárésnak aláíratnak vele egy…..
Xezs6 2018.02.27 18:35:28
@.Manyecska: Mert az európai (főleg a magyar) piac ezt igényli. Mert az emberek szeretik szopatni magukat szaros pár százezer árengedményért cserébe.
Xezs6 2018.02.27 18:36:43
@Köpe Bálint: Minden autót könnyebb kuplung nélkül kezelni :) Kb lassan az összes ismerősöm azon a véleményen van, hogy a következő autója automata lesz, mert már unja a kuplungolást.
Xezs6 2018.02.27 18:37:53
  Nekem állandó parám, hogy egyszer rossz számlaszámra utalok valamit, ezért aztán kényszeresen ellenőrzök mindent, sokszor, miközben azt mantrázom, hogy ha nem stimmel a szám a névvel, úgyis visszadobják. De vajon tényleg így van? Olvasónk téves utalálos sztorija apropóján megkérdeztük, és olyan…..
Amikor tavaly májusban a fonódó villamos átadásának melléktermékeként megtiltották a Bécsi útról a Szépvölgyire való jobbrakanyarodást Óbudán, elég sokak pénztárcája bánta a rutinból autózást. Most a környék egy sokkal kisebb forgalmú utcája elé került ki a kötelező haladási irányt jelző tábla.…..
Xezs6 2018.02.16 13:08:03
@Sztavrosz7: hogy szoktad jelezni? Én rá szoktam dudálni az ilyen veszvillogós kreténekre, de nem mind veszi a lapot. Ráadásul egyszer pont én voltam a paraszt, mert egy veszvillogózóra reflexből rádudáltam, közben meg épp a vontatókötelet készítette ki. Na de ez 100ból 1, a többi leszaromságból villog. Kiszállni nem szoktam mert nem érek rá, meg ha megállok mögötte akkor ugyanolyan barom vagyok mint ő. Sokszor a rendőrök is tojnak rá, pedig ott mennek el mellettük.
Xezs6 2018.02.18 10:38:31
@Bombaló: köszönjük Emese
Mobilfronton a roamingdíjak eltörlése mellett a nyár másik jó híre az volt, hogy ezentúl a szolgáltatók kötelesek lesznek a hűségidő lejárta után ingyen feloldani a csomagban adott mobilkészülékek zárolását. Olvasónk kicsit elsiette a dolgot, de amint ezt elolvasta, már…..
Xezs6 2018.02.16 21:00:38
@Substance: hagyd ott őket. Tökmindegy hogy papírforma szerint hány hét vagy nap, ez a sztori már ennyi info alapján is egy rakás szar, pedig még semmit se tudok róla.
Xezs6 2018.02.17 13:27:48
@Substance: Én nagyon régóta nem veszek már függő telefont. Nem hiszem hogy annyival olcsóbb, hogy megérje utólag kínlódni, ha mégis más szolgáltatót akarok használni.
"A legértékesebb elveszett csomag"  kihívásunkat egy egyszeri (és nem is túl jó) kínunkban röhögős viccnek szántuk, egyáltalán nem számítottunk rá, hogy a valóság és olvasóink egyre ijesztőbb számokkal fognak beszállni a versenybe. Az eddigi listavezetőnk a 160 ezer forintos tévéjét kereste a Postán…..
Xezs6 2018.02.03 08:33:14
@Erőlködj csak: Tudom, hogy ez más szitu, csak azért írtam, hogy lásd, egy prémium készülék is lehet hasonlóan szar. Nem árfüggő.
Xezs6 2018.02.16 21:03:15
@lutria: Ha ráfizetéses lenne akkor miért ennyiért vállalják be? Ez így eléggé kamuszagú. Bár állami cég, lehet leszarják.
Nem győzzük elégszer elmondani, hogy a szerződések apróbetűs részét muszáj elolvasni bármilyen idegörlő és időrabló tevékenységnek is tűnik. Kivéve, ha úgy döntünk, hogy a félórás jogi szöveg bogarászás helyett megéri bevállani valami ismeretlen következményt, mert persze ez is lehet egy deal…..
Xezs6 2018.02.09 22:35:26
@uns97: Én hallottam már olyan magyarázatot, hogy azért nem fizet időben, mert a köcsög szolgáltató hó végén küldi a számlát, neki meg akkor már nincs pénze. A szolgáltatótól halál komolyan elvárta, hogy hó elején küldje a számlát, amikor fizetést kap. Én meg nézek bambán, és nem értem, hogy miért hiszi azt valaki, hogy hó végéig el kell költeni az összes pénzt. Megromlik? Lejár? Büdös lesz?
Xezs6 2018.02.12 15:38:15
@Juronicsné Gyula Gizella: Van egy másik ügyféltípus, amelyik ha 2 évig nem kap számlát, akkor 2 évig nem csinál semmit. Mikor kijön neki a számla, hogy leolvasás alapján 250 ezret kell fizetni akkor el van hűlve és veri az asztalt és közli hogy eddig nem kapott számlát, pedig ha kapott volna akkor befizette volna. Arra a kérdésre persze csak hümmög, hogy miért nem telefonált be, hogy ő fogyaszt de nem kap számlát.

Jellemzően az olyan fogyasztási helyeken van ilyen, amit jó sokáig nem laktak, le volt jelentve a szolgáltató felé, hogy nincs fogyasztás az ingatlanon, de egy idő után elkezdték használni az ingatlant, és volt közműfogyasztás. 1, de van hogy 2 év után derül ki, és az ügyfél van felháborodva.

Mintha a szolgáltató feladata lenne fogni a kis kezecskéjét és havonta becsengetni az ingatlanra, hogy "na, itt tetszik már lakni? akkor fizetni is kell ám!".
Tékozló Homár DIGI vs. UPC 2018.02.06 11:03:33
Kedves olvasó! A poszt elolvasása előtt kérlek szavazz! Nálad, egy szolgáltatóvetélkedőben a DIGI vagy a UPC állna nyerőre?  És most lássuk, az éles tesztet, amit Orsinak köszönhetünk.  Kedves Homár! Alább csatolom a Digi Távközlési Kft.-nél tett, több hónapos vesszőfutásom rövid…..
Xezs6 2018.02.09 16:29:00
@ételizésítő: nyálzene lesz az
Xezs6 2018.02.11 20:21:36
@városjáró: Most. Tavaly még volt 12 ezres csomagjuk. Akkor azt nekem ideadták kb. 8 ezerért és még puncsoltak nekem hogy mekkora jó arcok hogy 4 ezerrel olcsóbban adják. Annyira nem voltam elragadtatva, mert a 8 ezret is sokallom, aztán meg kiderült, hogy idén már kb. ugyanannyi ennek a csomagnak a listaára, mint amennyiért én tavaly "kedvezményesen" kaptam. Ezért szoktam mondani mindenkinek, hogy a UPC-nél nyafogni kell, mert egyébként sunyin rádsózzák a csomagot másfélszer annyiért.
Zoltán szerint az egész konstrukciója hibás annak a lámpának, amiről kiderült, hogy ráz a kapcsolója. Ezt persze nem tudjuk, hogy így van-e, azt viszont nem árt tudni, hová fordulhatunk, ha ilyen veszélyesenk tűnő termékbe botlunk. Nem kell ugyanis megelégednünk azzal, hogy nem történt nagyobb…..
Xezs6 2018.02.07 19:46:07
@CCnick: Azért, mert nem egy feszültség alatt levő szakadásmentes kábelvéget fogott meg a pórul járt gyerek, hanem egy éppen hogy a 230V-hoz (ja, nem 220 már elég régóta) leheletfinoman hozzáérő fém kapcsolóhoz. A rossz érintkezés miatt így kevesebb áram csapta meg a gyereket. Ha rendesen megcsapja, valószínűleg el se tudja engedni.
Xezs6 2018.02.08 16:44:38
@-xy-: Ha minden úgy lenne, ahogy mondod, akkor nem lenne szükség a FI relére. Pont azért lett kitalálva, mert a kismegszakító nem ad elegendő életvédelmet.

@CCnick: Hogy te mit hiszel el, meg mit nem, az a te dolgod.
Xezs6 2018.02.08 18:44:53
@-xy-: Nem. De ha minden úgy működne, ahogy te leírod, akkor nem lenne szükség a FI relére. Aztán mégis van.
Az elmúlt években sokat fejlődtek a kínai mobilcégek, a Huawei például az egyik legnagyobb gyártó lett, igaz ehhez 15 országban létesített kutatóközpontokkal is turbózta magát. A Doogee úgy tűnik, ettől még messze van.  Tisztelt Tékozló Homár Szerkesztőség! Nagyjából egy hete történt az eset,…..
A Tesco házhozszállítás a szerencsés nagyvárosokban forradalmasította a bevásárlást. Nem kellett többé se autóba ülni, se sorok közt bolyongani, se hülyeségeket impulzus megvenni, csak néhány klikk, és a havi nagybevásárlás feljön a harmadikra, és egyszerűen landol a konyhaasztalon. Persze mint…..
Xezs6 2018.02.01 17:48:10
@Péter 2: Én csak a Groby-t tudom, ami korábban volt. De azt nem sokan ismerték.
Xezs6 2018.02.02 13:27:39
@Péter 2: na ez engem is érdekelne :)
Az Elittárs.hu-t üzemeltető Affinitas GmbH "2008-as alapítása óta segíti a komoly kapcsolatra vágyó egyedülállók társkeresését." A tavalyelőtt arculatváltáson átesett cég az elmút 10 évben többször szerepelt a Homáron. Volt, aki lakonikus, volt aki vulgáris levélben számolt be a vele történtekről,…..
Xezs6 2018.01.30 17:46:18
@kubi: CVV-t eltárolni tilos, ez a PCI-DSS óta így van. Amelyik cég legális, és havidíjat von le a kártyaszám alapján, nagy valószínűséggel nem a CVV kód eltárolásával teszi. Olvass vissza, ezt már kitárgyaltuk.
Xezs6 2018.01.30 19:05:27
@Répázó: Egyetértünk.
Xezs6 2018.01.30 20:19:30
@stakeholder Manyecs: Vagy amikor látod, mert mondjuk totál részeg, azt gondolod, hogy kőműves :)
Este 9-es műszakzárás? Hiperszigorú ügyfélszolgálati protokoll? Vagy esetleg tényleg az Idők Atyja beszélgetett Adrival Narniából, amíg belefért neki? Akinek van tapasztalata az OTP netbank csetjável, esetleg segíthetne megfejteni a rejtélyt!  Sziasztok, Szeretném veletek megosztani az esetet,…..
Xezs6 2018.01.17 08:56:20
@Bobby Newmark: Szerintem be se kapcsold a gépet, úgy biztosan nem verhetnek át.
Xezs6 2018.01.25 17:14:36
@Bobby Newmark: Igen, hülye vagyok, de szerencsére te okos vagy, így az ország megmenekült. Hallelujja.
Nehéz megmondani, hogy bénázás vagy csapda, mindenestre érdemes tudni, hogy az Euronics honlapon látható árak netes árak, az üzletekbe rongyolva más, akár jóval magasabb összeggel is találkozhat "a szomszédban készleten" jelzésen fellelkesült vásárló. Ja, és persze mindez benne van az ÁSZF-ben, de…..
Xezs6 2018.01.23 17:59:02
@KaTe: Még szép, hogy a tulaj azt ír az ÁSZF-be amit akar, hiszen az ő vállalkozása. Ha valakinek nem tetszik, megy máshova. Mint ahogy te is tetted az utazásszervezőnél. Nem értem hogy hol itt a probléma?
A Bárdi Autó Zrt. idehaza az egyik legjelentősebb autóalkatrész hálózat. Nagymúltú, jónevű cég. Alapítója, a Monarchia első alkatrész-katalógusát 1905-ben kiadó Bárdi József vélhetően nem lenne büszke az alábbi panaszkezelésre. Sziasztok! Egy érdekes garanciális hozzáállásba futottam bele…..
Xezs6 2018.01.20 21:11:11
@MrZed001: Te még mindig nem vágod, hogy mennyire hasztalan a vergődésed? Szerinted ha itt kivergődöd magad, jövő héttől kezdve a márkaképviselet minden szart bevesz majd? Vagy csak én nem értem, hogy mit akarsz itt elérni?
Xezs6 2018.01.21 14:34:29
@MrZed001: Te a nímand mi a fenét vergődsz valami ellen ami úgy volt, úgy van, úgy lesz? Én csupán jeleztem számodra, hogy amit itt leművelsz az szánalmas és fölösleges. Gondolod majd a képviselet elolvassa és holnaptól megváltozik minden? Szerinted számít bármit is, hogy neked nem tetszik valami? Ki nem szarja le kategória, nemde?
Xezs6 2018.01.21 21:51:07
@MrZed001: Olvasd csak el dbeata kommentjét a másik poszt alatt! Talán akkor megérted, hogy miért nem foglalkozik a márkaképviselet minden szarral, amit az orruk alá dugnak.

homar.blog.hu/2018/01/12/eleg_erdekes_modszerrel_probal_koltseget_csokkenteni_az_euronics
Mint két Olsen-lány, úgy hasonlít egymásra a fenti két kenyyérpirító. Leszámítva a kezelőfelület felett virító márkajelzést. No meg az árukat. Mayáéknak teljesen véletlenül családilag sikerükt a családegyesítést megoldani az ikreknél, és az árukról szóló diskurzus csapta ki a biztosítékot, tekintve,…..
Xezs6 2018.01.12 12:50:28
@Pic: ne foglalkozz ezzel a sok kötekedő kreténnel. Hosszú idő óta a te kommented volt az egyetlen segítőkész és valóban hasznos írás itt. Az meg egy épeszű embernek elsőre lejön, hogy felcserélted a Pennyt meg a tescot, nem gond. Abban nagyon igazad van, hogy a legtöbben azt hiszik, hogy ha már valami ugyanúgy néz ki, mint egy másik termék, akkor ugyanolyan. Csak nem néznek bele és nem látják milyen dzsunka az egyik. Minőségi vagy gagyi alkatrész, nem mindegy.
Xezs6 2018.01.12 16:10:29
@Zephyré: Ha a háztartási eszközeid csak 2 évet bírnak, ott te vagy a hibás. Érdekes nálam már a szendvicssütő vagy 8 éve hibátlan, de a mosogatógép is legalább 7 éves már.
Xezs6 2018.01.17 20:31:35
@holdlányka: Biztos vagyok benne, hogy nem általános jelenség 2-3 évente tévét cserélni. Telót még elhiszem, de ott is amiatt mert összetöri a szerencsétlen. Valamikor pár hónapja olvastam egy cikket arról hogy az USA-ban még mindig meglepően sokan vannak azok, akik csak mostanság cserélik a katódcsöves tévéjüket LED-esre. Ami azért alsó hangon egy 10-15 éves tévét jelent, de inkább 20-25.
"Sajnos átmeneti készlethiány előfordulhat a termékekből, de folyamatosan érkeznek az új termékek áruházainkba." - írta a Tesco ügyfélszolgálatosa a cég facebookján többször is az augusztus 31-én kezdődött Tefal akció kapcsán érdeklődőknek. Ez ráerősíti az ügyben hozzánk szokatlanul nagy…..
Xezs6 2018.01.17 09:02:52
@Kulics: Erre van valami forrásod? Ez így eléggé konteószagú.
Xezs6 2018.01.17 09:05:59
@fda: Vagyis bementek, megkérdezték, hogy van-e fedő, mondták hogy nincs, és hazamentek. Nem vettek minden reggel és délután 5-5 kiló karajt hogy gyűljön a pont. Olyan fogalmatlanok tudtok néha lenni ezen a blogon hogy a tököm kettéáll.
Xezs6 2018.01.17 09:12:29
@fda: Bár a hővédő pajzs valóban kerámia, a teflont attól még használják hővédelemre a NASA-nál. Itt egy kép a wikiről: en.wikipedia.org/wiki/Polytetrafluoroethylene#/media/File:EL-1994-00019.jpeg
Krisztián rendelt egy Gillette pengecsomagot, és levele szerint kapott egy wannabe Gillette-et.  Nem örült. Nem győzzük elégszer mondani, hogy a neten mindenfélét árulnak mindenféle helyeken. Ami a webshopok szerencséje, az a mienk is: könnyedén szerezhetünk információkat boltokról, termékekről,…..
Új év sincsen Kevin nélkül. Balázsék úgy érezték, nem akarják kiszolgáltatni magukat a csatornák kényének-kedvének, és akkor akarják megnézni a betörőket rommá amortizáló Macaulay Culkint, amikor csak eszükbe jut, így aztán egy dvd-gyűjtemény beszerzésével futottak…..
Xezs6 2018.01.13 01:53:38
@Reactor: Lehet hogy a tininek mentesek a fontosak de hogy jön ez most ide? Azok felhőben vannak, nem vesznek el.
Xezs6 2018.01.13 19:39:49
@Reactor: Miért emlegeted ennyiszer a jelszavakat? Jelenleg melyik nagy szolgáltatónál nem lehet jelszóvisszaállítást kérni? Adatvesztésről beszéltünk, ne feledd. A bizalmasságot most ne keverd ide, az az infobiztonságnak egy teljesen másik ága. Értekezhetünk róla, de eddig csak és kizárólag az adat hozzáférhetőségéről volt szó.
Xezs6 2018.01.14 22:16:44
@vprof: Mindenféle kötekedés nélkül kérdezem, hogy arra te hogy jössz rá otthon a tévé előtt, hogy hiányzik 1000 képkockánként 1? Nézed ahogy fújja a szél a csávó bajszát és észreveszed hogy hopp, ott egy kicsit megremeg a bajusz de nem fejezi be a lejtmenetet? Kizártnak tartom hogy te ezt észreveszed, és hogy ez zavar a film megnézésében.

A szinkron elcsúszása meg a képminőség az más tészta, azt bárki bármikor észreveszi.
Újabb  Euronics sztori? Ráadásul szerviztematikájú? Uncsi!- kiált fel a Homár összes törzsolvasója. Háhá! Nagyobbat nem is tévedhetnek! Az alábbi levél ugyanis bár valóban az Euronics ügyfélszolgálatát és szervizét érinti, és egy ideig cselesen egy teljesen átlagos, hagyományosan építkező…..
Xezs6 2018.01.13 22:02:46
@Könnyen elkaptuk, uram!: Te a poszter vagy, vagy a felesége?

@CoolKoon: Én attól is frászt kapok, mikor a neked, téged, titeket, stb. szavakat nagy kezdőbetűvel írják mondat közepén. Minek? Kisbetűvel írandó, én meg nem fogom magam jobban megtisztelve érezni a nagybetűtől. Rohadt modoros, és aki így ír, azt messziről igyekszem kerülni, mert olyan érzésem van, hogy a modorosság mögött van valami mögöttes szándék.
Xezs6 2018.01.14 16:41:23
@CoolKoon: Nem tudom ez hogy jön ide, de szarul. Az a fickó ránézésre rohadtul unszimpatikus, aztán a hangja meg olyan, mintha bekapott volna 2 szilvásgombócot csak elfelejtette volna lenyelni. Amit meg mond, ostoba közhely csupán.
"Hogy ne csak mindig szegény Magyar Postát üssük". Tragikomikus módon ezzel a felkiáltással került ki nemrég a Homárra az extrém nagyértékű, 81 000 forintos csomagot elhagyó Trans-O-Flex sztorija. Erre nem telt bele egy hét, és ránkcáfolt az élet meg a Magyar Posta. Szomorú, de igaz történet…..
Xezs6 2018.01.10 15:26:19
@Éder mester: A vicc az, hogy emlékeim szerint ezt a viccet ők is elmondták egy műsoros kazettán és ott is bátor volt a ló. De ahogy fentebb írtam, ez már tényleg a ki nem szarja le kategória. Ez a vicc így is meg úgy is kurva szar.
Xezs6 2018.01.10 17:39:14
@élhetetlen: Van egy rossz hírem: itt csak téged izgatnak a nyelvi adottságaink, mindenki más szarik rá magasról. De alapítsd meg a Defekt Duo utódját, biztosan lesz sok rajongód :)
Xezs6 2018.01.10 23:43:51
@élhetetlen: Igen, minden okom megvan rá. Egyéb kérdés?
Tanulságos történet a jóvágású iPhone-ból hipp-hopp féltéglává lefokozott mobilról. Reméljük, olvasónk azért végül nem lett youtube-sztár a felgyújtott készülékkel. Tisztelt Tékozló Homár! így jártam tegnap: Vettem egy telenor függő Iphone készüléket, természetesen nem az előfizetőtől, imei…..
Xezs6 2018.01.09 22:09:57
@LKerekes: erre kerestem a választ, köszönöm. Részemről nem érdekel a konkrét probléma megoldása, engem az elméleti rész jobban érdekel.
Xezs6 2018.01.09 22:11:39
@gkc: interneten mindenki kurva jó cégvezető, ezt már régóta tudjuk.
Xezs6 2018.01.09 22:14:02
@CID: "gyorsan kevés munkával akarnak sok pénzt keresni" baszki én is ezt érzem és mindig visszanyelem ezt az érzést mert úgy gondolom hogy nem lehet ennyire általánosítani de aztán mindig jön egy amelyik ugyanezt csinálja és valahogy mindig ugyanoda lyukadok ki. A pénzkeresés mellé még lehetőleg olyan munkakört akarnak maguknak, ahol csak parancsolgatni kell, de érdemben hozzátenni valamit a dolgokhoz már nem.
Az IKEA hoszú-hosszú évekig egyet jelentett a vásárlóbarát kereskedelmi hozzáállással, a kompetens ügyintézéssel és az gondos panaszkezeléssel. Erre jön itt ez a levél. Lehet, hogy már a fasírt és a szerencsebambusz sem a régi? Kedves Tékozló Homár! Kálváriám az IKEA áruházzal nem csak…..
Xezs6 2018.01.05 10:25:38
@Baluci: Nem fogom más bagóját szívni ha egyszer törvény van rá hogy nem szabad ott cigizni. Érdekes, akiket eddig lebasztam buszmegállóban a cigizésért, mind csak nézett sunyin mert tudták hogy tilosban járnak. Emberkedni egy se mert.
Xezs6 2018.01.05 17:37:32
@SUNexecutive: Alapvetően én is fenntartásokkal szoktam kezelni minden Homáros panaszt de itt én is azt érzem, amit te. A szitu egyértelmű, kitört a kerék a parkolóban. Minden más csak mellébeszélés és találgatás. De itt hirtelen mindenki fizikaprofesszor meg autószerelő mester lett, sebességekről hadovál meg egymillió forintokról. Most képzelj ide egy "ugyan már" legyintést részemről, mert kb. ennyit gondolok erről a sok önjelölt szakértőkről. A cipőjüket nem tudják egyedül felhúzni, de ugatnak.
Rosszul hangzik a címbeli mondat? Rosszul bizony! És lehetséges, hogy így járjon valaki? Megkérdeztük. Sziasztok! Aug. 22 én vásároltam a Telenornál egy Samsung Galaxy S8+ készüléket. A telefon IP68 szabvánnyal rendelkezik, szóval por és vízálló. 2 napot használtam, 2.napon…..
Xezs6 2017.09.23 20:38:07
@Thomas Dantes: új vagy még itt, látom
Xezs6 2017.12.23 18:29:34
@a lekvár neve puffin: Ne keverd ide az ipari környezetre szánt telefonokat, mert azoknak teljesen más kritériumoknak kell megfelelniük, mint egy átlagfelhasználói telónak. Valószínűleg a tiédnek nem olyan erős a hardvere, mint egy Samsungnak, de az nem is baj, mert azt a pénzt, amit ezen spóroltak, belerakták a víz és ütésállóságba.

Mindenki olyan telefont vegyen ami a szükségleteit lefedi.
Xezs6 2017.12.26 21:51:20
@a lekvár neve puffin: Nekem nincs ennyire lesújtó véleményem a Samsungról, szerintem megbízható márka. Ennek ellenére jelenleg egy Xiaomit használok amivel meg vagyok elégedve.
Ami vacak egyből szemét is? És ha igen, azt hol kell kidobni? A menthetetlennek ítélt darabot a bolt nyilvanos kukájába hajítani például ér? Kedves Homár! Szeretném megosztani veletek a MarketWorldnél történt kalandomat és kikérni a véleményeteket. Előre szeretném leszögezni, hogy egy alig több…..
Xezs6 2017.12.25 21:02:30
@Reactor: jaj de modoros tetszik lenni ezzel a perioddal