Adatok
T0fi
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Megint levelet kaptam egy séftől, szeretem, ha segíthetek a prábeszéd kialakításában ilyen módon is, hiszen ők interjúkban nem nagyon mondhatják el szabadon a gondolataikat, mindig arra is kell gondolniuk, hogy mit szól hozzá a főnök, a tulajdonos, a potenciális vendég. Akinek ugye mindig igaza van.…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Nem, a vendég nem fogja ismerni és nem is fogja megkérdezni, nem ez a feladata. Lehet, hogy fel sem merül benne a kérdés arra vonatkozóan, hogy pl. ehet-e eperzselét, ha vegán, -hisz nem fogyaszt zselatint.
A vendéglátó feladata edukálni az célközönségét.
Elmagyarázni neki, hogy "igen kedves vendég, nyugodtan rendelj, mert mi agaragarból készítjük ".
Ha vendéglátó veszi a fáradságot és elmondja a leendő vendégnek, hogy mit kell tudnia mielőtt foglal, akkor mérlegelni fogja, hogy erre van-e szüksége és megéri-e neki.
De amíg ez nem történik meg, addig csak beül valahova aztán szerencsés esetben elégedetten távozik, minden más esetben mindkét fél sérül.
Az Ui. rész baromi sértő a vendégekre nézve: "ne üzengessél"
Azért üzenget, mert neki nem volt megfelelő a szolgáltatás. Ha ez a felfogása egy vendéglátónak, akkor inkább ne üzemeltessen online felületet.
Mindig lesz elégedetlen vendég, de talán célravezetőbb, ha elmagyarázzák neki, hogy mi, miért volt olyan, amilyen. Ebből a potenciális vevők is tanulnak és hosszútávon mindenki jól járhat. -nyilván ez nem vonatkozik az alpári, suttyó kommentekre.