Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Private

0 bejegyzést írt és 9 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
w Valaki más Amerikája 2008.11.11 06:15:00
A világ, mint tudjuk, Obamára szavazott volna. Obamáért rajongott Európa, és ő az, akivel akár iszlám köztársaságok is tudnának tárgyalni. Amerika vetélytársai és ellenségei Obama győzelmébe helyezték reményüket. Hiszen ő a Remény. Amerika barátai, vazallusai, az amerikai…..
Air Power Blog Katasztrófasorozat 2008.06.20 20:21:00
Bárki bármit is mond, egy katasztrófasorozat harmadik eseményére került ma sor a fehérgyarmati mezőn.Ezúttal is részvétemet fejezem ki magam és minden kommentelő nevében Ignácz Zoltán főhadnagy és Janicsek András alezredes hozzátartozóinak, barátainak és…..
Private 2008.06.24 13:46:34
Gripen: 12+2 gép mindenre kevés! Emlékezzetek rá, hogy amikor az Orbán kormány kért a szakértőktől egy tanulmányt arról, hogy hány darab vadászgépre volna szükség a légtér biztonságának szavatolásához, még 2 századnyi, 24 gépet írtak a szakértők. Szükség esetén persze lehetne növelni a kontingensen belül a kétüléses gépek számát, bár valószínűleg nem teljesen azonos harcértékűek a szóló példányokkal. Az UB MiG-ekben pl. nem volt radar, azt nem tudom, hogy a Gripeneknél mi a helyzet ezen a téren...
Helikopter: a modernizált Mi-17 helikre szükség van! Ha volna rá lehetőség, akkor legalább 6 db. Mi-24 is kellene, de csak a gépágyús "P" variánsból, és jó alaposan modernizálva, a sárkányt, hajtóműveket, radart, és elektronikát egyaránt. Nem hátrány, hogy a Mi-24 elsősorban nem harci-, hanem desszant helikopter, ezért bizonyos mértékű szállító- és teher emelő képessége is van...
A KUB-okat lassan el kell felejteni, de lenne egy viszonylag olcsó, és szenzációsan jó megoldás a csapatlégvédelemre: az orosz Tunguzka rendszer! Ha ebből vennénk kettőt, ( 6-6 indítójárművel + radarral ) akkor felőlem kismagasságra egyelőre maradhatna a Mistral is. Tényleg nem a csúcsok csúcsa, de a Honvédség jelenlegi általános műszaki átlagát azért magasan veri!
Földi radar: ezekre nem csak miattunk van szükség, nem véletlen, hogy a NATO pénzt adott rájuk. Viszont lehet, hogy most hülyeséget kérdezek, de nem tudja valaki, hogy mennyibe kerülne mondjuk 2 db E-2 repülőgép? A Flotta Szeme! Magyarország területének 80%-a sík vidék, tehát itt remekül használható lenne. A két gép váltásban repülhetne, Kecskeméten tudnák üzemeltetni, és "belátná" nagyjából az országot. Tudom, hogy első hallásra meredek tengerészeti légtérellenörző gépet venni, de a svájciak is F/A-18 Horneteket vettek, tenger nélkül, holott az egy hordozó fedélzeti légifölényvadász és vadászbombázó...
Nem a 2007-es vb elődöntői következnek, az csak a látszat. A két simának várt meccsen simán nyertek az erősebbek, az éles csatákat hosszabbításban húzták be az északiak, a svédek és a finnek is másodszor győzték le ellenfelüket néhány napon belül.A svédek csehek elleni…..
 Csak üdvözölni lehet, hogy Abszurdisztánban végre kezdik szankcionálni a potenciális országúti halálosztókat. Az új bírságokat egyáltalán nem nevezném magasnak: ugyan miért is lenne sok pár tízezer, vagy egy-két-háromszázezer forint annak, aki hobbiból…..
Private 2008.05.09 23:19:03
"...és ha tudnád hány ilyen okosba megoldó nagymenőnek láttam már a hervadó mosolyát :)"

Ide figyelj te szerencsétlen: behozol - lehetőleg jó sok közvetítőn keresztül - egy alkatrésznek levámolt, itthon forgalomba nem helyezhető autót. Vagy elég, ha körülnézel a hasznaltauto.hu-n, teli van ilyen hirdetessel, 3-400 ezer forintért már remek autókat kaphatsz, le nem adott osztrák, holland, német, svájci, stb. rendszámokkal. Megveszed, oszt' jársz vele! Egy kis matekóra következik: nem fizetsz kötelező biztosítást, súlyadót, parkolójegyet, ( bár a kerékbilincs ellen tényleg nem véd! ) valamint leszarhatod a sebességkorlátozást, és a trafipaxokat. Nekem két haverom jár ilyen autóval, már másfél-két éve. Arra az esetre, ha megállítanák őket, van náluk pár húszezres, amiért a nyomorult korrupt zsaruk még a f...kat is boldogan leszopnák. És még így is költséghatékonyabb, mint szabályosan közlekedni, hiszen a fentiek mellett nem fizetnek az autók átírásáért, nem vizsgáztatják le őket, és a zöld kártya mibenlétével sem kell foglalkozniuk. De az elmúlt 2 évben egyiküket sem állították le, így még a megvesztegetési pénzük is érintetlen... Kevésbé bevállalósoknak elég leszedni az első rendszámtáblát, így a trafipax bukott, és az új rendszernek pont az a fő alapja, hogy _nincs_ fizikai megállítás, hiszen _elvileg_ valakinek úgyis fizetnie kellene. Aztán a déli határ felé élőknek ott van a szerb rendszám regisztrálás, a neten is hirdetik, mivel nem uniós ország, a magyar rendőrség nem kap tőlük információt a tulajdonosról. Soroljam még a lehetőségeket? Úgyhogy azzal a mosoly lehervasztással várjál még, kicsi huszár... :-))