Adatok
Lusta_Dick
4 bejegyzést írt és 23 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Ma már teljesen máshogy csinálnám, legalábbis így gondolom. Szóval Futrinka az érkezésekor, mivel egy aktív tréningben lévő lóról volt szó, adás-vételi vizsgálat nem történt. Miután megérkezett Alagra a ló az első munkák után már jelezték a munkalovasok, hogy folyamatosan ugrásvált, vagy keresztez a…..
Ott lett vége történetünknek, hogy Futurist Fashion visszaköltözött Dióspusztára, ami amúgy gyönyörű!
fotó forrása: www.babolnamenes.hufotót készítette: Katona Zita
A ménes vezetői akkor még nem tudták, hogy ők tenyésztésbe állítják-e a lovat, vagy értékesítésre kerül. Én meg éjszakákat…..
Futurist Fashion 2019-ben került a látókörömbe. Már előtte egy másfél évvel elkezdték ismerősök rágni a fülemet, hogy futassunk galopp lovat próbáljuk ki magunkat, majd a 2019-es esős tavaszi food truck showt külföldi barátaimmal átmulatva megszületett a döntés próbáljuk meg.
Miután az elvi…..
Blog, mert inkább vagyok grafomán, mint videókkal bajlodó ember, meg igazából öregnek is érzem magamat bohócnak.
Viszont elég sok technikai dolog meg lesz osztva az olvasókkal. Azaz, hogy készülünk rá a fedeztetési szezonra, milyen állapotból hova jutottunk, hogy eljussunk a tenyésztésig. Equery…..
Ismerjék meg Chen urat, ő az. Chent az Apple News Hong Kong fedezte fel és a zerotohundred tette hírhedté, akik rátaláltak az Apple News HK hírére és lefordították. Chen úr vállalkozó, kisiparos. Nem csak műhellyel, hanem bemutatóteremmel és raktárral is rendelkezik és…..
Lusta_Dick
2014.08.15 18:12:31
@Make Valamit: Nem a telepi tuningos swiftek tulajdonosainak nincs pénze erre...
4brembo nyereg 4 fékszalag 4 féktárcsa agy + betét kb 1.5-2M
Kínai azonos méret 5-800e (dugattyú szám és tárcsa/szalag befogadó méret egyezik)
4brembo nyereg 4 fékszalag 4 féktárcsa agy + betét kb 1.5-2M
Kínai azonos méret 5-800e (dugattyú szám és tárcsa/szalag befogadó méret egyezik)
A multis borpolcokon való érvényesülésről szóló korábbi posztom végén beharangoztam egy olyan boroscímkét, ami egyrészt jól szemlélteti a megjelenésükkel érvényesülő borokat, másrészt egyértelműen elnyerhetné a 2011-es év legbevállalósabb címkéje díjat. Ez…..
Repedtfazék-hangon üvöltöttek el mellettünk az első ívbelső kereküket elemelő, negyven éves pléhdobozok, mosolygott ránk a Fudzsi, Karotta pedig a vezérműtengelyeire gondolt. A világ csúcsán ültünk. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Lusta_Dick
2011.12.23 15:05:12
Lusta_Dick
2011.12.23 18:21:47
Lusta_Dick
2011.12.23 20:13:47
@2-More:
Passat 32b, elől hossz motor quattro hajtással...
amúgy hol a második kardán? :)
Gyári motor gyári forgó tömeg, ami fizikálisan a gyárihoz képest változtatás az a szívó oldal a kipuff oldal, és egy fém hf tömítés...
Passat 32b, elől hossz motor quattro hajtással...
amúgy hol a második kardán? :)
Gyári motor gyári forgó tömeg, ami fizikálisan a gyárihoz képest változtatás az a szívó oldal a kipuff oldal, és egy fém hf tömítés...
A jövő évtől négy éven át, 2016-ig a Magyar Televízió közvetíti a Formula-1 versenyeit. A közvetésben részt vevő stábot az ígéretek szerint január közepén mutatják be.Böröcz István, az MTVA vezérigazgatója és Gyulay Zsolt, a Hungaroring Sport Zrt. …..
Lusta_Dick
2011.12.21 12:20:47
@kamionmentés:
Pontosan, az RTL Klubnál is egy megrendelt külsős cég készítette a műsort ergo ha nem akarnak gondolkodni az MTV-nél akkor egyszerűen aláírják a szerződést újra csak most a szerződő feleknél a megrendelő részben nem RTL hanem MTVA lesz...
Pontosan, az RTL Klubnál is egy megrendelt külsős cég készítette a műsort ergo ha nem akarnak gondolkodni az MTV-nél akkor egyszerűen aláírják a szerződést újra csak most a szerződő feleknél a megrendelő részben nem RTL hanem MTVA lesz...
Úgy hírlik, jövőre alapjaiban változik meg az autópálya-használat fizetésének rendszere. És az a kép, ami kibontakozik előttünk, több mint rémisztő... Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Lusta_Dick
2011.11.26 09:13:29
@prosec:
Jelentem 5 éve dolgozom 5 éve hivatalos bejelentett munkám van. Még élek, úgy hogy nincs rossz fizetésem. Ettől függetlenül én itt akartam megvalósítani az álmaimat, de erre, és az adóforintjaimra nem tart igényt az ország. Szal felpakolom az autómat és megyek
Jelentem 5 éve dolgozom 5 éve hivatalos bejelentett munkám van. Még élek, úgy hogy nincs rossz fizetésem. Ettől függetlenül én itt akartam megvalósítani az álmaimat, de erre, és az adóforintjaimra nem tart igényt az ország. Szal felpakolom az autómat és megyek
Lusta_Dick
2011.11.26 17:28:29
Miért kellett ez az egész? Miért fenyegettek bírsággal több ezer autóst, miközben még azok sem ismerik a jogszabályokat, akik erre hivatkozva forgalomkorlátozást rendelhetnek el? ..
A sárvédők nem maradnak, a gyáriak kerülnek visszaEzt a autót a nagyon szép lakatosmunka és fényezés, valamint a Porsche fékrendszer és futómű miatt vettem meg. Úgy éreztem, hogy ebből lehet gyors bogarat csinálni, mert az alap, a futómű a fékekkel már megvan, innen könnyű…..
Tartsanak velünk az egyik legextrémebb sportfajtába – az újautó-fenntartás izgalmas, bugyogó, zűrös poklába! Kommentelje az azonos című írásunkat!..
Vannak már erősebb, gyorsabb, hangosabb, meg mindenféle egyéb Ladák. De ezek a homológ versenygépek a legromantikusabb lapjai a nagy Zsiguli-könyvnek. Pláne, ha olyanok ülnek a volánjaik mögött, mint Balatonyi Árpád és Németh Gyula. Vélemények az azonos című írásunkról...
Lusta_Dick
2010.12.12 10:12:24
@xta00c: Én nem késtem sehonnan mert ez RTE-s versenyautó... Amúgy valóban különbözik a VFTS-től mert 1200-es karosszériába van egy láncos 1.6 motor és injektoros...
Belsőség
Tényleg olcsó lesz elektromos autóval járni? Ampera, és ami mögötte van
2010.10.29 06:30:00
A dudenhofeni Opel Ampera-villantáson nem tudtunk meg sokat, coming-out biztosan nem volt, de nálam jobbkor jobb helyeket megjárt újságíró kollégák azért hallottak egy-két pletykát, s ezeket a pletykákat azóta aláhúzta az Autocar magazin cikke is, amiben részletesen boncolják a…..
Véget érhet a turbómotor 24 éves száműzetése, ha a Nemzetközi Autós Szövetség (FIA) decemberben elfogadja a Forma–1 legújabb technikai szabályzatát. Vélemények az azonos című írásunkról...
Kedves gyerekek! Szerencsére a miniszterelnök nem halt meg múlt héten, csak a T-Com. Mi azonban nem estünk kétségbe: némi késéssel, de a jól megszokott időben, vasárnap délután tűzzük műsorra három új sorozatunkat. Jó szórakozást kíván a Walt Disney! GUMIMACIK…..
1874 kilométeren tervezi megszüntetni a vasúti közlekedést a decemberben esedékes menetrendváltáskor az Antali Károly közlekedési kormánybiztos vezette csapat. A mellékvonalak nagyobbik felén állnának le a vonatok. Olyan városok maradnának teljesen vasút nélkül, mint Baja,…..
Van a konyhaszekrényben egy kekszesdoboz, amit nagyobb bevásárlások után mindig feltöltünk. És elég sokféle keksz lakott már benne. Mivel az én reszortom, néha hónapokig gyűlik az alján a törmelék. És mivel a doboz jól zár, ezek a törmelékek nem szikkadnak meg, egészen…..
Lusta_Dick
2009.04.14 01:40:20
@Csikós Zsolt:
Kedves Csikós úr. Köszönöm a dícsérő szavakat. Az adatokat az autóról innen néztem (annak a gyorsulási szövetségnek a honlapjáról ahol ez az autó megy): www.mgysz.hu/2009/versenyzok/szemelyesoldalak/siklosi/dragkartya.jpg
Én ezt írtam: Ha már szöcske miért kell lengőkaros futómű oder miért kell ez a futómű geometria?
Erre ezt kaptam: Ez egy ferde háromszög-lengőkaros elrendezés, ilyen volt a kispóktól kezdve a 126-os Merciig mindenben.
Van lengőkar vagy nincs lengőkar... Na mindegy... Plusz ugye most egy négykerekű járműről beszéltünk és a kép miatt számomra meg gondolom mások számára is egyértelmű lett volna a dolog Ha nem az akkor elnézést a fogalmazási pontatlanságért.
futómű geometriára kitérve ha egy drag autót megnézünk ami hátsó kerekes vagy első kerekes de akár összkerekes is lehet állandó jeleggel törekedni kell az egyenes féltengelyekre mert a hajtások egyik leggyengébb része a féltengely csúkló ja és ha már óvodás vagyok akkor csak fogjunk meg egy technik lego alkatrészt vegyünk egy egyenes tengelyt rakjunk a végére két csúklót a két csúklót egy-egy fix pontba rögzítsük. Hogy a legkönnyebb tekerni a tengelyt? Ha egyenesen áll vagy ha a csúklók szöget zárnak be? Ezzel a hajtási veszteség is csökkenthető.
Megpróbáltam egy picit tényszerübben beszélni, de nem lehetek teljesítmény adatokból naprakészen pontos stb. Ettől függetlenül még mindig ajánlom magamat...
Kedves Csikós úr. Köszönöm a dícsérő szavakat. Az adatokat az autóról innen néztem (annak a gyorsulási szövetségnek a honlapjáról ahol ez az autó megy): www.mgysz.hu/2009/versenyzok/szemelyesoldalak/siklosi/dragkartya.jpg
Én ezt írtam: Ha már szöcske miért kell lengőkaros futómű oder miért kell ez a futómű geometria?
Erre ezt kaptam: Ez egy ferde háromszög-lengőkaros elrendezés, ilyen volt a kispóktól kezdve a 126-os Merciig mindenben.
Van lengőkar vagy nincs lengőkar... Na mindegy... Plusz ugye most egy négykerekű járműről beszéltünk és a kép miatt számomra meg gondolom mások számára is egyértelmű lett volna a dolog Ha nem az akkor elnézést a fogalmazási pontatlanságért.
futómű geometriára kitérve ha egy drag autót megnézünk ami hátsó kerekes vagy első kerekes de akár összkerekes is lehet állandó jeleggel törekedni kell az egyenes féltengelyekre mert a hajtások egyik leggyengébb része a féltengely csúkló ja és ha már óvodás vagyok akkor csak fogjunk meg egy technik lego alkatrészt vegyünk egy egyenes tengelyt rakjunk a végére két csúklót a két csúklót egy-egy fix pontba rögzítsük. Hogy a legkönnyebb tekerni a tengelyt? Ha egyenesen áll vagy ha a csúklók szöget zárnak be? Ezzel a hajtási veszteség is csökkenthető.
Megpróbáltam egy picit tényszerübben beszélni, de nem lehetek teljesítmény adatokból naprakészen pontos stb. Ettől függetlenül még mindig ajánlom magamat...
... Stuttgartban, hogy minden – Tiptronic S-t ért szitok ellenére – egy üvöltő, gyomortépő kakofóniába olvadjon a napom.
És habár elborul az agyam, mikor a „mindennapi sportautó" szóösszetételt hallom, azért el kellett ismernem, hogy az idestova 45…..
Lusta_Dick
2008.07.23 18:50:38
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Kezdem az elején lehet utálni, de foglalkozom kínai autóalkatrészekkel nagyrészt motorikus fő alkatrészekkel!
lehet fújjolni lehet köpködni a kínaiakat, de! és egy óriási de!
ma egész Európa de szinte mindenhol árérzékenyek az emberek.
A kínaiak tudnak gyártani EU vagy USA ár 10%-ért 50%-ért meg 75%-ért is.
Tudni kell kiszűrni a minőséget és a szart is. Én is belefutottam már nagyon sok szar cuccba, de ha megismered a piacot akkor lehet válogatni.
Van olyan termék amit kizárólag csak kínaiból adok el. Miért? tök egyszerű a válasz senki nem fizeti ki ennek a papíron USA változatát és mire egy egyedi rendelést megoldasz az USA-ban addigra már a kezedben van a kínai egyedi alkatrész.
+ a fékekre visszatérve járt a kezemben nem ap brembo feliratos, hanem felirat nélküli nyereg a kezemben.
Nem méretpontos az eredetihez mert a dugók mérete formája nem azonos. Ergo a szorító erő kisebb még ha külsőleg ugyanúgy is néz ki. A betéteket lehet venni más gyártótól, mert a nyergekbe nem találtak ki saját betéteket hanem egyszerűen megnézték, hogy minek fér bele a fékbetéte a nyeregbe és ahhoz módosították, innentől az olcsók ebc-hawk ki tud szolgálni vagy a drágák is brembo ap... Fékszalagok nem jártak a kezemben, de fékszalaghoz előre gyártott autó specifikus középrész igen. A legnagyobb problémám az, hogy nem hőálló festékkel van lefestve, így csúnya lesz néhány nagyobb fékezés után mert ledobja a festéket.