Adatok
Lucifer1973
0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Az első autóm egy életveszélyes szar volt. Nem a konstrukció, hanem a konkrét példány, egy huszonéves Renault 4-es.
Nagyon fontos, ha nem a legfontosabb, hogy autóvásárláskor tudatosan alakítsuk ki a preferencialistánkat. Írjuk össze, mi kell nekünk, és ragaszkodjunk hozzá. Már…..
Lucifer1973
2008.07.04 22:34:30
Hali! 1997-ben beszámoltam egy GTI-t egy használt autóm árába,azóta eszembe sem jut lenézni a suzikat.1998-ban egy kedves barátom a Cseszneki kanyarokban porrá törte(szerencsére egyben szállt ki).Ez után kicsit feldobtam a kicsikét(kapott turbót, cullert,kipuffot,vez tengelyeket,írható elektronikát,audi-s összkerék hajtást,6-os váltót,futóművet,tárcsa fékeket,stb).Német pályán tartós 240Km/h -na igen 19L/100km fogyasztás,19-es kerek voltak alatta-okos prémium- márka birtokos bekóstolt-persze magyar rendszámmal-én nyertem 274Km/h-s sebességgel 2 évre ki tiltottak és egy A3-as árát nyúlták le bünti címén.Ezek után kiváncsi voltam,hogy a gyári blokkból mi maradt épp,MINDEN.Elötte is utánna is építettem autókat(egy Svájci tuning cégnél dolgoztam 10-évig,tehát láttam olyan emberröl képet aki hallott olyan emberről aki látott már autót fényképen).Én a magam részéről elismerem a Suzikat,azt nyújtyják amit elvárhatsz ennyi pénzért.A biztonságosságát volt alkalmam próbára tenni Voralbergen mentem át január közepén 2 napos buli után csont részegen,fáradtan eszetlenül-160-nal tettem be egy olyan kanyarba ahol a verseny autóval max 97-el szoktam belépni...na ezek után már nem volt kedvem megjavítani,DE! kiszálltam az autóból egy kéz és két borda töréssel.Más gyártmányú ekkora méretű autóval sem uszhattam volna meg jobban.
Szivacs egy érdekes kérdést vetett fel a levelében; merjünk-e szólni annak, aki valami olyat tett, amit nem kellett volna és esetleg tudatában sincs ennek, vagy húzzuk be inkább fülünket-farkunkat és lapítva morogjunk magunkban. Történetet nem írok, nekem csak egy szimpla kérdésem…..
A Fiat eltökélte, hogy végre kiaknázza a Ferrari ismertségét, így itthon is lesz „Ferrari Racing Days”, ahol a képen égőhöz hasonló F430 Challenge autók versenyeznek majd, augusztus legvégén. Talán nem szándékosan gyújtották fel az autót az újságírók előtt; a…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz