Regisztráció Blogot indítok
Adatok
chubby checker

0 bejegyzést írt és 28 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Belsőség Visszanyal a bringasáv 2014.11.11 15:44:54
Nagyon nem kell ehhez írni kommentárt. François Gissy nem szívbajos. 333, jól jegyezzék meg.  ..
TComment Egy parkolás: százezer 2014.09.30 06:15:00
Nettó pénzbeszedés, maffiás módszerekkel. Annyira megéri, hogy éjszaka is érdemes strázsálni, hátha beáll egy balek. Mai közélet-cikkünk kommentposztja...
chubby checker 2014.09.30 10:32:41
engem pár éve egy benzinkúton büntettek meg tilosban parkolásért.. egy BENZINKÚTON bakker, a semmi közepén este 11-kor amikor, egyértelműen nem veszélyeztettem sem akadályoztam senkit mert egy lélek nem járt arra.. mondjuk parkolni tilos tábla valóban volt, nem figyeltem, próbáltam is megmagyarázni a rendőrnek hogy azért hajtottam le az autópályáról hogy ne vezetés közben telefonáljak mert volt egy fontos hívásom és akkor még nem volt kihangosítóm. a rendőr méltányolva a magyarázatomat ezért csak 10ezerre büntetett, a legviccesebb az volt mikor szó szerint megkérdezte hogy akkor írja-e ki a büntetést vagy helyszínen fizetem és egyértelműen várta a "felezzük meg okosba biztos úr" kezdetű népszerű népi mondást de úgy voltam vele hogy ha ekkora köcsög akkor inkább fizetek a Magyar államnak 10ezret mint neki a felét, negyedét, akármit.

másik "emlékezetes" magyarországi esetem amikor Szegeden egy szombati napon büntettek meg. rögtön bementem a közterületisekhez megkérdezni hogy most ez mi, tudtommal hétvégén nem kell parkolót fizetni.. azt mondja a néni hogy igen de ma munkanap van (valami hosszú hétvégét dolgozunk le), mondom OK, de ezt nekem aki nem Magyarországon él mégis honnan a tökömből kellene tudni!? ekkor elkezdte a "szabály az szabály" kezdetű mantrát és kb kizavart a hivatalból mert "mit képzelek én, azért mert külföldről jöttem..." ekkorra már barátaim felvilágosítottak hogy külföldi autóval a nem rendőrségi büntetéseket soha nem kell befizetni úgyhogy a néni szeme láttára dobtam egy szép középtávolit a sarki szemetesbe.
Jajj,de csúnya! Mint a búcsúban 2014.05.02 14:41:09
Idén sem maradhatott el a Szarvasi Tuningmajális, összecsődítve a legszebb és legelismertebb tuningverdákat környék tuningosait. Ugyan volt jónéhány szép gép is, igényesen megépítve, ez a poszt most NEM azokról fog szólni.Hopp, majdnem kifelejtettem egy momentumot: Ilyen…..
TComment Akik mögött soha! 2013.06.26 12:13:03
Van egy toplistám, akiknek még a közeléből is menekülök. Lehet, hogy ez a hosszú élet titka? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
chubby checker 2013.06.27 10:41:49
egy kicsit olyan érzésem van mint ha az egész cikk az utolsó pontra lenne kihegyezve, vagyis a mindenhol 70-nel szüttyögőkre. a kommentek meg pláne... én meg éppen azzal az egy ponttal nem értek egyet és nem tudom felfogni miért zavar az valakit ha én lassabban megyek!? az OK hogy zavaró ha pl valaki autópályán a belső sávban halad a megengedettnél sokkal lassabban, de a külsőben szerintem azt csinálok amit akarok, te meg ha gyorsabb vagy kerülj ki! közúton szintúgy! Magyarországon szerintem pont az a probléma hogy mindenki siet és mindenki pattanásig feszült idegekkel ül volán mögé és ha közúton nem tudja tartani a 98km/h illetve pályán a 142km/h sebességet (mert ugye az még "belefér"), akkor villog, káromkodik, rázza az öklét vagy jobbik esetben mint a szerző leáll cigizni.. bejártam már fél Európát, balkáni országokban kifejezetten sokat vezetek (Szerbia, Bosznia, Montenegró) de sehol nem villogtak még rám annyit mint az M5-ön! hozzáteszem egyáltalán nem vagyok figyelmetlen és mindig pontosan tudom mit akarok és mit csinálok vezetés közben, ha látom hogy gyorsabb jön lehúzódok, elengedem, de amikor nincs hova lehúzódnom és villognak vagy dudálnak rám legszívesebben nyomnék egy satuféket!

szerény véleményem szerint a "csakazértis leelőzlek a 20m hosszú egyenesben" típus ezektől mindtől sokkal rosszabb és veszélyesebb. és itt nem kizárólag a racerboyokra gondolok, az én autóm (320d) leelőzése sok családapukának is megadja a napi farokhosszabítás adagot én meg mosolygok egy jót, tekerek egyet a hifin és eszem ágában nincs visszaelőzni bárkit is!
chubby checker 2013.06.27 13:20:36
@Birkesz: 75-85km/h az szerintem nem tötymörgés csak egy normális haladási sebesség. figyelembe véve a magyarországi utak nagyrészének az állapotát..... a kommentem azon részét pedig úgy látszik "elfelejtetted" ahol leírom ügyelek arra hogy senkit ne tartsak fel. csak az ba** fel amikor én pl 85-tel haladok és villog rám a barom meg beelőz kanyar előtt mert ő 95-tel menne és így 23 másodperccel később fog odaérni
Belsőség Anand tartja a szavát 2012.10.10 18:11:06
Lehet egy vállalati PR-es jó fej, úgyse vált ki akkora érdeklődést, mint maga a tulajdonos, aki bár csak a 68. az India leggazdagabb emberei-listán, de azért mégiscsak áll a neve mellett 825 millió dollár. Anand Mahindrával jó volt interjúzni, ráadásul a fél szerkesztőség…..
Tessék: a jó fej gazdag ember, van ilyen. Farmeringek helyett Lamborghini Miurákat gyűjt, minden szava tízezer dollárt ér és mégsem hordja fenn az orrát. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
chubby checker 2012.08.16 10:33:03
@TommyGun77:

azt hiszem pont az égéstérben volt szó róla hogy igazából egyáltalán nem élvezi (vagy legalábbis nem szereti) a Tonight show-t, az neki csak egy munka amit csinálnia kell hogy legyen miből fenntartania a garázsát. Olyannira hogy ha a garázsában beszélgetsz vele akkor kifejezetten tilos a Tonight Showról kérdezni!
Egyáltalán nem érdekelt kétütemű, 50 köbcentis, tizenéves Yamaha Vino robogóm fogyasztása. Vagy legalábbis annál jobban nem, hogy nincsen rajta benzinszintjelző, ezért jó tudni, nagyjából hol járok. A tankba nézegetős módszer a Vinónál nem működik, mert még az utolsó két…..
Nagyszerű szalonrasszizmusos hírt olvastunk minap: a Super Bowl, azaz az amerikaifutball nagydöntője alatt sugárzott egyik autóreklám megrendelője elég kínos botrányba keveredett, mert a filmet gyártó cégnek utasításba adták, hogy mennyire sötét bőrű szereplőt fogadnak el a…..
Kétmilliót törlesztett a háromból, visszaadta az autót, a bank eladta egy millióért, és még ő tartozik két millióval. Az autóhitel-károsult portréja. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
chubby checker 2012.03.27 12:06:11
nemrég majdnem belementem egy 20-éves lakáshitelbe. de mikor utánaszámoltam hogy a 20 éves futamidő végére pontosan a vételár DUPLÁJÁT fizetem vissza és aztán az apróbetűs részt is elolvasva rájöttem hogy ez a legjobb esetben lesz a duplája és attól csak több lehet, kevesebb nem, akkor azt mondtam, köszönöm, marad az albérlet. teljesen felfoghatatlan de még 10-15 évnyi albérlettel kalkulálva is jöbban jövök ki ha szépen lassan összespórolom a pénzt mint ha beleugranék egy lakáshitelbe. ok, az átlagembernek sokszor a nagybetűs rész sem egyértelmű, nemhogy a kisbetűs, de minden családban/baráti társaságban akad egy jóhiszemű közgazdász aki segít ezeket értelmezni és utána számolni már nem nehéz..

ugyanez a helyzet a 10 éves Accentommal is, persze sokkal menőbb lenne a Kia proCeed vagy az Astra GTC amit 2 éve kinéztem, de várok még pár évet és megveszem pont egy ilyen okos autóját aki megvette frankhitelre és majd jól bebukja. kp-ra, kb az új árának a 30%-ért.

mégsem hibáztatom az átlagembert mert engem is sokszor megszédítenek az autóreklámok, a 0 kilóméteres új autó illata meg a saját lakás gondolata. az meg hogy a bankok nem tudták mi lesz egy cifra hazugság, nagyon jól tudták, ajánlom mindenkinek a figyelmébe a Bennfentesek című filmet, az nagyon szépen elmeséli mi történik a háttérben és miért adják a bankok a rablóhiteleket olyanoknak is akikkel tisztában vannak hogy esély nincs rá hogy visszafizessék.

egy központi adatbázis létrehozása amelyben minden bank egy kattintással leellenőrizheti a hitelt kérvényező banki előéletét és jelenlegi tartozásait kb gyerekjáték lett volna 10 évvel ezelőtt is, oka van hogy miért nem jött létre! ezek a hitelek tartották fenn a magyar gazdaságot éveken át, csakhogy ez egy nagy léggömb ami most kidurrant és persze a kisember issza meg a levét - a bankok köszönik szépen jól vannak, válság ide vagy oda egyről sem hallottam ami tönkrement volna..
Talán nincs is jobb példa arra, mennyire marginális, kicsi piac a miénk, mint a Hyundai i40cw. Eladni sokat úgysem fognak belőle, ezért legalább az árát úgy lőtték be, hogy biztosan ne veszítsenek rajta. Ezzel meg is ásták a sírját idehaza. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
130-cal megy, bebetonozták a belső sávba. Ki nem mozdulna onnan, hiszen gyorsabban úgysem mehet senki. És akkor megjelenik 200-zal a BMW-s, balra indexel és villog. Kezdődik a harc!..
chubby checker 2011.11.04 01:55:33
nem tudom én melyik csoportba tartozok, nem tartom magam sem beszarinak sem önkéntes rendőrnek, de 11 éves 1.3-as motorú autóm van ami ugyan még minidg tudja a 160-at de nem éppen szereti, ezért (meg mert nincs pénzem százezreket büntetésre költeni) előzéskor sem szoktam nagyon átlépni a 130-as esetleg 135-ös határt. Márpedig előzni muszáj, mert azért a 100-120-as átlagot szeretem tartani, a kamionok pedig attól jóval lassabban haladnak. előzés előtt mindig belenézek a visszapillantóba és ha látom hogy vki belátható távolságon belül közeledik olyan sebeséggel amiről én a mostani autómmal nem is álmodok akkor kivárok, elengedem, általában nem sietek, nyugisan vezetek, de még igy is nagyon gyakran megtörténik hogy egy 6 kamionból álló sor előzése közben beszalad a seggembe vmi audis/passatos idióta aki hajlamos végig villogni, sőt nem ritkán akár dudálni is még félre nem megyek.. na az ilyeneket magamban el szoktam küldeni a kurva édes anyukájukba és nem egyszer megfordult már a fejemben hogy mekkora poén lenne nyomni egy satuféket :) (holott persze igazából soha nem tenném meg)
és IGEN, kifejezetten jellemző az ódi/passzát duó, megfigyeléseim szerint a BMW-t és (főleg!) Mercedest birtoklók között sokkal de sokkal nagyobb azoknak a kulturált megjelenésű úriembereknek az aránya akik ugyan szintén le se szarják a korlátozásokat de ilyen tipikus "belső-sávban-utolérős" szituációkban teljesen korrektül, higgadtan, villogás nélkül megvárják az előzésem befejezését hogy aztán roboghassanak tovább 160-al (ami ellen semmi kifogásom, elvégre nem is azért fizettek annyit amennyit az autóikért hogy 100-zal tökölődjenek autópályán).

az jellemző hogy a magyar mindenhova utolsó pillanatban indul, minden autóban töltött másodperc óriási veszteség neki, ebből kifolyólag pattanásig feszült idegekkel közlekedik. és akkor ehhez jön még az emlitett audispasszátos kaszt felsőbbrendűségi érzetének már ecsetelt projekciója.
mégis úgy vélem, hogy a magyar autópályákon legtöbb balesetet okozó és legveszélyesebb kategóriát nem magyarok alkotják! hanem a cikkben nem emlitett Ausztriából/Németországból Szerbiába/Törökországba tartó gastarbeiterek, akik a München - Nis távot egy ledolgozott nap után hullafáradtan vállalják be és nem ritkán egyszusszra, 200 km/h-os átlagsebességgel teljesitik! na tőlük óvakodjatok!
Belsőség A méret igenis számít 2011.06.29 17:52:47
Egyszer nagyon régen született még egy poszt, melyben Orosz Peti kicsit megkarcolta a méret-problémát, hogy vajon miért nem növekszik az autók beltere egyenes arányban a sofőrök átlagmagasságával.Ahhoz a poszthoz készült egy zseniális kép, amelyik Csikós szerint életszerűtlen.…..