Adatok
GZAMBO
0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A magyar gyorsforgalmi útfejlesztés az elmúlt években elérte azt a kiépítettségi szintet, ahol a további fejlesztések egy részét szakmai indokok alapján már meg lehet kérdőjelezni. Ennek remek táptalajt ad az ismert, és unalomig ismételt miniszterelnöki mondat az egri…..
GZAMBO
2017.07.27 17:41:02
@gigabursch: Hello,
a decentralizációt 10-20 év alatt tudod csökkenteni. A cikkben az volt a kérdés, az volt hogy "mi a baj a magyar úthálózat fejlesztésével..."
A válaszom, hogy szerintem nem ott fejlesztünk, ahol a legnagyobb a szükség ill. a forgalom. Ez a "baj".
Megoldása persze lehet a 2x3, meg a M8, stb. De a "baj", hogy nem jó helyre fókuszálunk....
a decentralizációt 10-20 év alatt tudod csökkenteni. A cikkben az volt a kérdés, az volt hogy "mi a baj a magyar úthálózat fejlesztésével..."
A válaszom, hogy szerintem nem ott fejlesztünk, ahol a legnagyobb a szükség ill. a forgalom. Ez a "baj".
Megoldása persze lehet a 2x3, meg a M8, stb. De a "baj", hogy nem jó helyre fókuszálunk....
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
a megállapihások helyesek, de a végkövetkeztetés és a konkluzió hiányzik - szerintem. A magyarországi autópálya és autóút terheltségi kép a legfontosabb információt adja - és ez a lényeg is.
A legfontosabb most az M1 autpálya szélesitése , aki jár rajta, az tudja milyen is. Amikor megindul a népvándorlás európában, akkor szinte járhatatlan. Különisen Budapest-Tatabánya között hiányzik a harmadik sáv, valamit Győr körül, Bp irányába. Itt a többi autópályához képest a terhelés többszörös.