Regisztráció Blogot indítok
Adatok
szpsz

2 bejegyzést írt és 221 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Korunk Adonisza bizonyos hadisír-nyilvántartást vitt a székelyföldi Lövéte polgármesterének, és - ha már ott volt - megkoszorúzta az I. és II. világháborús magyar hősök emlékművét. Az ezt illusztráló képet maga töltötte fel a Facebook-oldalára. Mondjuk mindenki úgy koszorúz, ahogy akar, de azért…..
szpsz 2019.02.24 21:40:59
Itt a jó idő, mi pedig fogtuk magunkat, és felkerestünk pár antikváriumot. Csodákat leltünk! Az első, amit kiszúrunk a könyveken, az a borítója. Hát, ezeket kiszúrtuk, az egyszer biztos! Avagy a negatív reklám is reklám c. posztunk következik. ..
Keverjük bele egy kicsit a papucsot is a dologba és máris sokkal nehezebb kérdés előtt állunk, mint azt gondolnánk. Oké, épeszű ember zoknival nem veszi fel a szandált, de mivel igen? És hova? Mikor? ..
Sika, kasza, léc jelentése: a sika a koncert mielőbbi lebonyolítása, a kasza a buliért járó gázsi felvétele, a léc pedig a koncerthelyszín elhagyását szimbolizálja. Átlag másfél havonta kapok egy LinkedIn vagy egy telefonos megkeresést lelkes toborzóktól, amiben olyan…..
Az informatika világát tornádóként forgatják fel időnként új trendek, módszertanok, technológiák. Felhő, diszruptív technológiák, SOA, agilitás, meg annyi minden más: tömegek lelkesednek az újdonságokért, de a sokat látott veteránok sokszor csak megrántják a vállukat, és nem különösebben emelkedik…..
Önnek is van egy története? Írjon nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre!     Üdv minden MT poszternek, hozzászólónak, nemrég tévedtem erre a lapra, és a történetetek elolvasása után én is úgy gondoltam, hogy leírom, hogy mi történt velem, és ennek következtében mentem vissza oda ahonnan anno…..
Kérdés, amelyre nem tudsz válaszolni Pár napja kaptam egy kérdést, amelyre fogalmam sem volt, milyen választ adjak. Főleg azért, mert olyan embertől érkezett, akitől sosem vártam volna. Olyan típusú ember ő, aki nem kérdez, hanem akitől kérdeznek. Éppen ezért, nem éreztem jogosultnak magam arra,…..
Annyira negatívnak tartjuk ezt a szót: középszerű. Senki nem akar középszerű lenni. Milyen vicces, hogy mégis ilyen emberből van a legtöbb. Még viccesebb, hogy ennek ellenére, senki nem tartja magát középszerűnek. Mindenki különleges. Persze, ez részben igaz. De attól még a hétköznapi ember ott…..
szpsz 2017.11.14 02:00:42
No az én álláspontom az itt taglalt középszerűség és a törtető sikerhajhászat között helyezkedik el. Igen, be merem vallani, hogy becsvágyó vagyok. De azt is, hogy ez a hajnali öttől éjjel kettőig való stresszelős önhajkurászás nem az én világom. A békés, nyugodt, semennyire sem kapkodó élet híve vagyok. Ugyanakkor nem egy hétfőtől péntekig 8-16h-ig dolgozó, minden áldott nap lehajtott fejjel munkába menő élet híve. A szabadúszó alkotó, ugyanakkor nem perfekcionista sikermániás életet tartok ideálisnak. Némi rendszertelenséggel. Nem baj, ha van pár hét, hogy hajnaltól éjjelig dolgozni, cselekedni kell, ha általa elérem, hogy utána pár hétig fél kilenckor kelek és egész nap ha nem akarok, nem csinálok kényszeresen valami 'hasznosat'. Nem kell magánrepülő, 800 milliós rózsadombi villa és 3 Jaguar és vízparti ingatlan a Balatonon vagy jacht az Adrián. De egy stílusos és átlag feletti autó (fénykoromban egy használtan vett Porsche 911-esem volt) egy Bp agglomerációjában lévő kényelmes kertesház, jó minőségű (és kis mennyiségű) öltözködés, szabad időbeosztás és békés, anyagilag stabil, ám nem túlhajszolt élet viszont igen. Tehát a cikkben ecsetelt életforma felett, az ellenpéldaként felhozott életformának jóval alatta érzem jól magam. Legyenek különleges dolgok, de ne annyi, hogy rabjává válsz. Legyen időd és nyugalmad, de ne azon az áron, hogy aszkétaként élsz. Valahogy ezt a harmóniát igyekszem megteremteni.
Andrea gondosan akart eljárni, mégis balul sült el a fővárosba utazása, és erről részben ő tehet, mert sikerült összekevernie és/vagy elhagynia az ügyesen előre megvásárolt BKSZ-es jegyét. Ami miatt írt, az az, hogy bár a különböző jegyek és nyugták eléggé valószínűsítették, hogy igaz a sztorija, és…..
A dániai Tannisbyben, az Év Autója zsűritagjai számára szervezett teszten jó pár autót kipróbáltunk Csikóssal. Ezek a ma kapható legjobb autók, már csak azért is, mert az új autó mindig jobb, mint a régi. Legalábbis ezt hisszük. Mert csendesebbek, kényelmesebbek, nagyobbak és…..
Lassan bizony ez vehető észre.Könnyen vezethetők,kompromisszum mentesebbek jóval mint elődeik és bizony egyre több van belőlük az utakon,mai persze nem feltétlenül baj.   Vegyük például az 911 Turbo-t.A kezdet kezdetén még egy idegbeteg autó volt,amivel életveszély volt…..
Ehhez nem sok kommentár szükséges. Nyilvánvaló, hogy a Ferrari tulajdonosa nem számított ekkora verésre, amikor odagurult mellé a nyolcvanas évek végéről ránk maradt, nem különösebben szép állapotú, E30-as szériából származó BMW 3-as. Ennek a sorozatnak a legerősebb tagja a…..
TComment Őrült vagy próféta? 2012.10.02 05:50:59
Egy Porschét vagy Ferrarit még a rendőr is felismer. Tudják, mibe tört bele a bicskájuk? Igen, egy Golfba. Mert ilyet még nem láttak. Pedig Magyarország ebben nagyhatalom. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Természetesen az USA-beli homo idioticus sapiens emberi mutációról szól eme bejegyzésünk. A csapat, akiknek az a szórakozásuk, hogy aprópénzért vesznek tragacsokat, majd a motorolaj helyett vizet töltenek a motortérbe. Ezután beindít, padlógáz, és ameddig bírja szegény motor,…..
Az "Autó Mesék" rovatunkba, olyan autókat szeretnék bemutatni, amelyeknek történetük van. Itt elsősorban arra gondolok, hogy az autó tulajdonosa hogyan gondol vissza megmentett autójára, illetve ,hogyan tűnt el az életéből.Az autó történetét és képeit Bog…..
TComment Mit nem tud a Porsche? 2012.09.12 05:52:57
Megnézhettük, hogyan betonoznak a németek, aztán egyszer sikerült száznegyvennel is menni az 500 lóerős autóval a versenypályán. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Miért van mindenki kibukva azon, ha egy állami vállalat pont úgy működik, mint maga az állam? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
szpsz 2012.08.29 15:49:14
@Commodus: A meglévő szarok felújítása szerintem is reménytelen. De ha gyártanának nálunk busz és jó lenne a szerviz, az működne.
szpsz 2012.08.29 15:52:44
@atpijkamo: "Ha ért hozzá, miért ne lehetne a vezérigazgató ifjú ember."
Gondolom nagyon érthet hozzá... a cikk is azért született meg...
Elkezdték kijelölni országszerte a polgári védelmi szolgálat tagjait. Az eddig önkéntesek által végzet folyamatokat mostantól a helyi önkormányzati vezetők által kijelölt emberek fogják végezni. 2010-ben az árvíz idején mi is szerveztünk önkénteseket homokzsákpakolásra, de…..
szpsz 2012.08.02 14:02:05
...a boldogság az, amit maga az ember csinál és tesz azért, hogy jól érezze magát, teljesen mindegy, hogy magát a folyamatot vagy a végeredményt vesszük alapul. A boldogság az alkotás és a harmónia, a nyugalom és a cél a tett mögött. Nakai-szan, aki a Rough World driftereivel…..
szpsz 2012.07.30 20:48:09
Hogy a Porsche mennyire kihasználható vagy sem, arra van egy aranyos történetem.
Amióta elkapott az autóbuzerancia (középiskolás koromban, előtte nem) azóta vagyok Porsche fan. Még 1990-91-ben az akkori munkahelyemen is mindig emlegettem a kollégáknak, hogy a Porsche, az mekkora nagy csoda lehet és életcélom, hogy legyen olyanom. Namost az idősebb, frusztráltabb melópapák ellenszenvét és rosszindulatát ezzel könnyen kivívtam, ők azonnal késztetést éreztek a menthetetlenül fantaszta kis taknyos megregulázására és kaptam hideget is meleget is. Ilyeneket pl: kicsi a csomagtartója, aztán tudom-e, hogy melyik fokozatot tudnám használni itthon? hát az egyest maximum, meg mit akarok én ezekre az utakra stb stb. Tehát bántotta őket az, hogy én merek nem az átlagember szemével nézni az autózásra, hanem egy teljesen más, kicsit idealista, kicsit romantikus, kicsit(nagyon) fantaszta nézőpont szerint elképzelni majdani autós "karrieremet". Az "önjelölt élettapasztalat és bölcsesség átadása" folyamatban volt. Na ez csak pláne megerősítette bennem a dolgot.
Szóval én 16 éve zuffenhauseni címer mögött autózom. És ez nem hencegés, mert ugyan negyedik Porschém van, mind használtan került hozzám, ha a négy autó vételárát összeadnám, akkor egy mai kicsit felszereltebb középkategóriájú autó ára lenne a végösszeg. Tehát a Porschét lehet használni. Buta sztereotípia jönni az 50/90/130al, mert ilyen erővel akkor a párom 1,3-as Swift II-je a 170 körüli végsebességével szintén túllövés lenne. Senki sem a végsebességgel hajtja az autóját. Az meg, ha egy kocsi 280-300 környékéhez méretezett fékkel, futóművel ellátott, az közúton elnyűhetetlen és akkora túlbiztosítás, "hogy az csak na". Az, hogy egy szerpentinen a megengedettel is biztonságosan mehetsz, az előny inkább, nem hátrány. A gyorsulás az a kreszben sem tiltott és a szabályos tartományban is élvezetes. Tehát egy nagyteljesítményű sportkocsival is lehet szabályosa, de egyben élvezettel autózni. A sportkocsi nem a féktelen száguldásról szól, hanem gyorsulásról, úttartásról, fékerőről és feelingről. Azon meg senki ne rágódjon, hogy drága a fenntartása, mert minden télen síelni menni, "hurgadába'" nyaralni, naponta több doboz cigit elszívni, nemakciós márkás ruhákban járni, CHF lakáshitelt törleszteni stb stb azok sem olcsók. Ha meg egy átlagember átcsoportosít, mert fejlövése van, az nem bűn.
De visszatérve a kocsikhoz: mi az, hogy kihasználni? Egy 1,6-os Astra is megfutja tudtommal a majdnem kétszázat, a legtöbb mai átlagautó is simán a háromszorosát minimum tudja a lakott területi maximumnak, a másfélszeresét a pályatempónak.... Akkor miről beszélünk???
Hogy a szokatlanul hosszú, egy mérföldes oroszországi futamon végül mindkét esetben a 240 lóerőre tuningolt 2101-es Lada fut be másodikként, az egyáltalán nem lényeges. Ennél sokkal fontosabb, hogy a talányos nevű Vintic and Spuntic Workshop-tól származó piros, kereklámpás…..