Regisztráció Blogot indítok
Adatok
FAF

0 bejegyzést írt és 241 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A Genoa elleni döntetlen újabb tőrdöfésként érte a Juventus szurkolóit, akik közül többen a nézőtéren is kifejezték nemtetszésüket füttyökkel a félidőben, amire a Curva Sud ultrái becsmérelték a negatív kritikát megfogalmazó szurkolókat, s arról énekeltek, hogy a Juventust ők és kizárólag ők…..
FAF 2024.03.19 18:44:24
@sleepy8: Allegrinek nehezebb és drágább is igazolni. Nem létező vagy ritka jelenség regista kell neki. (változott a foci így a játékosok is) Mindent is egyedül megoldó csatár és középpályást is nehéz és nem olcsó olyan korban találni akiben bízik is.
FAF 2024.03.20 11:36:32
@steven.h: Csak hát ezt az edzőnek is be kellene látnia, hogy ebben nem jó, ehhez a feladathoz kevés és magától felállnia és keresni egy számára megfelelő csapatot.

Mondják itt, hogy Allegri mennyire szereti a Juventust és ragaszkodik hozzá. Milyen szeretet az, hogy két éven keresztül nem vállal valaki munkát és nem mond le pénzről, amiért semmit nem tesz, hogy segítse a szeretett klubját? Majd visszajön és jól megkéri az árát. Ez ám a szeretet. Van egy olyan érzésem, hogy ez így lesz most is.

Lehet mondani, hogy az neki járt, csak a szeretetet meg hűséget hagyjuk ki az egészből.
FAF 2024.03.20 12:35:50
@venember83: Elhiszem neked, a lényegen nem változtat. Szeretetből felvette a fizut.
2020-ban meg táncikált tanulás helyett. A tánclépéseket meg nehéz átültetni a focipályára :D
A Juventus továbbra sem talál vissza a győzelmek útjára, s a csapat korábbi mestere, Fabio Capello elemezte a zebramezesek kiábrándító helyzetét, miközben egyre több kritika illeti Massimiliano Allegri munkásságát. "Először is hadd mondjam el, hogy Allegri csodákat tett egészen a Derby d’Italiáig,…..
FAF 2024.03.19 18:29:39
@Pedro32: Mivel nem tudhatjuk mennyi beleszólása volt Allegrinek az igazolásokba ezt a terhet vegyük le a válláról.

"De SEM A MILAN SEM AZ INTER NEM KIEMELKEDŐ JÁTÉKOSOKAT VÁSÁROLT!"

Ezt valahogy én is így látom. Olyan játékosok után csorgatják itt a nyálukat egyesek akik simán jöhettek volna hozzánk is. Volt köztük aki nem kellett vagy nem adtunk érte annyit amennyit kértek vagy szarul tárgyaltunk ha másnak olcsóbban odaadták.
Én nem vagyok elájulva egyik ellenfél keretétől se.
Lehet jobb az összetétel de itt se tudjuk, hogy a játékost szerződtetőnek volt jó szeme vagy csak az edző tudja használni őket.

Mindenesetre az nem létezik, hogy mi mindig szar játékost igazolunk. Csak van valami oka annak, hogy nálunk nem jól teljesít vagy lesérül.
Ezt azért nehéz szerncsétlenségnek elkönyvelni.

Arról nem beszélve, hogy a többi olasz klub sincs jobb anyagi helyzetben. Akit ők meg tudnak szerezni azokat mi is meg tudnánk.

Ne vicceljünk már, hogy most olyanokat magasztalunk akikkel ha szóba hoztak minket akkor öreg, egy szezonos, még nem bizonyított vagy ki hallott már róla egyáltalán. Ha akkor nem kellettek most se kelljenek.

A keret nem teljesen reménytelen. Persze alakítani kell rajta ésszel ehhez kellene egy elképzelés, hogy mi is a játékunk. Olyan nem lesz, hogy na veszünk 3-4 sztárt és majd azok megoldanak maguktól mindent. Ez még mindig egy csapatjáték. Láttuk mire mentek a Galaktikusok Madridban együtt. Biztos ők se tudtak labdát kezelni, passzolni, cselezni. Amúgy meg pénz se hiszem, hogy lesz rá.
FAF 2024.03.20 09:39:09
@természetes alapú logaritmus: Thuramot megnéztem volna nálunk, ebben a rendszerben hány gólt lőtt volna kb úgyanúgy szídnák itt mint Vlahot. Loftust nem ismeren de nem hiszem, hogy annyival jobb lenne a mieinknél. A többi mind leszállóágban van, lehet már jövőre nem fognak tudni úgy teljesíteni. Egyébként ha őket hoztuk volna akkor az lett volna a baj, hogy már megint kivénhedt játékosokat kukázunk. Meg az is nagy kérdés nálunk is tudtak volna-e így teljesíteni. Di Maria se tudta megváltani a világot ebben a rendszerben az öreg játékosoknál maradva. Tőle is azt várták, hogy majd egydül kitalálja mi legyen a támadásban meg majd egyedül megoldja. Ez csak Allegri fejében működik így.

Az tény, hogy nagyon sok félre sikerült igazolásunk volt kezdve Roncival mert anyagilag őt nem engedhettük meg magunknak és ez ki is hatott az utána történt igazolásokra.
Úgy néz ki most a fiatalok mellett tettük le voksunkat, ami nem egyik pillanatról a másikra megy (annyira nem robbant be senki) folyamatosan kellett volna ezt meglépni. Ezért szerintem kell egy vezér a középpályára (gondolom az elképzelés szerint ez Pogba lett volna de láttuk, hogy alakult ezért kell más helyette) A védelembe is kell erősítés. Ide mondjuk meg kellene találni az új olasz generáció legjobbjait, na meg a kapust. Ha védelem, akkor én még mindig az olaszokra szavaznék ezektől a braziloktól kiráz a hideg. Olasz csapatban 3 brazil védő legyen az első számú választás ez nekem fáj. A támadó szekciót lehet hagynám, hogy megnézzük mit tudnak más rendszeben meg mi lesz mondjuk Yildizzel. Max finomhangolás.
A Juventus továbbra is csak keresi a kiutat az egyre mélyülő hullámvölgyből, a Frosinone elleni aratott kínkeserves győzelem után a zebramezes csapat vereséget szenvedett a Napoli vendégeként, s ezzel a második pozíció is komoly veszélybe került a bajnoki tabellán. A torinóiakra a következő…..
FAF 2024.03.11 11:45:26
@ggbuffon: Vagy lehet az Allegir után nincs élet gödörből kellene már kijönni nem? Most akkor még évekig nézzük ezt a szenvedést a top 4-be kerülésért mert jújj lehet az új edző nem tudja megugarani ezt a nem túl magasra helyezett lécet? Gyáva népnek nincs hazája, meg kell próbálni.

"Szar a keret." Ha tényleg a fenntartható modell felépítése a cél akkor sokkal jobb nemigen lesz, nem fognak sztárok érkezni max az összetétele fog változni a jobb kémia és edzői elképzelés alapján. Úgy néz ki Allegri nem tud mit kezdeni egy ilyen kerettel szóval én ezt hátráltatásnak érzem a részéről. Van egy elképzelés de még mindig Allegrihez igazítgatnak dolgokat mert nem lehet megszabadulni tőle.

"Nincs pénz." Aztán melyik olasz csapatnál van? Elsősorban az olasz trónra kellene most visszaülni és utána lehet gondolkodni BL-ben vagy bármi másban. Ilyen szempontból a pénz nem tényező. Ami tényező az annak az elköltése. Abba kellene koncepció, de remélhetőleg most már ez is meglesz.

"Szép játék" Ezt is kifejtettük már többen nem egyszer, hogy a szép foci az szubjektív. Nem űrfocit várnak itt sokan, hanem egy magabiztos, bátor, hajtós focit, tudatos támadásépítésekkel, hogy legyen mihez nyúlni ha baj van. Ez a kiscsapatos játék borzalmas. Pláne, hogy a védelem is alkalmatlan rá. Nem Buffon van meg BBC de a nagy mágus még erre se jött rá. Én az előző időszakában se szerettem a játékát, eredmények ide vagy oda. Ott is ugyanúgy képesek voltak a kapu elől hátrapasszolni a kapusig meg vízilabdázni az elenfél kapuja előtt felállt védelemmel szemben. Az idő meg az eredmények megszépítik azt az időszakot de a játékfelfogás hasonló volt.
A Juventus kapcsán a sajtóban az idei hullámvölgyek alatt többször felmerült az edzőváltás gondolata, és Romeo Agresti nemrégiben közölt mondatai is egyértelműen a váltásra utalnak. „Új edző? Én egy feltörekvő, gyors, friss edzőt látok magam előtt. Például nem számítok Antonio Conte…..
FAF 2024.03.07 15:18:29
@Spider81: A vezetőségnek el kellene döntenie mit is akar pontosan. Ha tényleg új, fenntartható modelt akar a fiatalokra építve akkor be kellene látniuk hogy ehhez nem passzol Allegri és felesleges még éveket elpazarolni vele. Ez a hibrid modell nem működőképes. 3 év semmi fejlődés. Lehetett itt a tavalyi szezont azzal magyarázni jaj, de hát mindenki minket bánt és ezért nincs eredmény, fejlődés, akármi de akkor az ideire mi a magyarázat?

Szóval én is azt mondom, hogy ideje kilépni az árnyékból és ténylegesen elkezdeni valami újat valaki mással. Tiszta lappal kell indulni minden téren. Tiszta klubmodell, játékfelfogás, edző és keret.

Engem az se érdekel ha nem lesznek azonnali eredmények, csak látszódjon az irány, aminek mostanában halvány szikrája sincs.

Tudom, hogy vannak akik félnek a változástol, hogy jujj hát mi lesz ha elmegy Allegri meg itt fognak parádézni ha az új edző nem megfelelően fog teljesíteni, hogy jaj hát ők megmondták, hogy Allegri volt itt az ász. Ezt mind megtehetik majd 8 év után, jó legyen 3.

Szerintem mindenkinek be kellene látnia, hogy ez így nem mehet tovább és váltani kell és meglátjuk mit hoz a jövő. Nem ragadhatunk a posványba félelemből.
Alessio Tacchinardi a La Gazzetta dello Sport számára nyilatkozott nemrégiben, s nem tagadta, hogy bizony tévedett a Juventus vonatkozásában. „Az Empoli elleni meccs előtt meggyőződésem volt, hogy a Juve megtette az utolsó lépést, és érett csapatról beszélhetünk. Ehelyett a csapat megmutatta komoly…..
FAF 2024.03.01 10:43:08
@gomorra21: Abban a második helyben azért bőven benne van az is hogy az Interen kívül mindenki más is balfasz hozzánk hasonlóan. A fiatalokhoz meg nem igazán értem mi köze van Allegrinek. Kényszerből játszatja őket, mert nincs más, de amint felépül valamelyik nagy kedvenc öreg akkor máris azok játszanak. Lásd például Sandro Rugani. A másik eset amikor csereként kapnak 10 percet és meg kellene váltaniuk a világot.
A Juventus hullámvölgybe ért, hiszen az Empoli ellen elért 1:1-es hazai döntetlent követően vereséggel tért haza az Inter otthonából, majd a zebramezesek Torinóban szenvedtek vereséget az Udinese csapatától. Massmiliano Allegri fiainak így bőven van mit javítaniuk, s a három pont megszerzésére a…..
FAF 2024.02.17 21:45:23
@sleepy8: Ha ez az egész a játékosokon múlik akkor minek tartjuk a mestert ennyi pénzért?
Eddig nem az volt a duma, hogy az ő zsenialitása miatt vagyunk csak a második helyen? Elszállt a zsenialitás vagy csak nem jön a szerencse?
FAF 2024.02.19 12:49:19
@sleepy8: Jelen esetben a Verona keretéhez kell mérni a Juventus keretét. Ki ne találd már hogy az ő keretük vagy az Udinese-é jobb.

Lehet takarózni a kerettel egy Inter ellen de kis csapatok ellen nehogy már ez legyen a magyarázat, hogy szar a keretünk és az edző semmiről nem tehet.
FAF 2024.02.19 13:02:03
@sleepy8: Miért hozod ide az Inter keretét? Mit akarsz bizonyítani egy másik csapat keretének felmagasztalásával? Az Inter kerete jobb ezért nem tudujuk megverni a Veronát meg az Udineset?
Lehet szar a keret de mivel látjuk hogy a mester ezzel nem tud mit kezdeni, nem tudja egy csapat alapjait letenni ezért lehet jó lenne megadni másnak a lehetőséget hátha másnak sikerül.
Massimiliano Allegri az Udinese ellen elszenvedett egygólos vereség után a DAZN munkatársának értékelt, és természetesen a győzelmek útjára való visszatérésről beszélt. „Kényes pillanat ez számunkra, hiszen három meccsen csak egy pontot gyűjtöttünk. Fontos célkitűzésünk van, a BL-be jutás. Vissza…..
A Juventus az Empoli és az Inter ellen két meccsen egy pontot hozott, így a tabella alsó régiójában elhelyezkedő Udinese ellen Massimiliano Allegri fiainak győzelemre volt szükségük, ám ez sajnos nem jött össze, bár a Juventus rengeteg helyzetet kialakított, érvényes gólt nem tudott szerezni. Az…..
FAF 2024.02.13 11:05:31
@steven.h: Milyen edző az, aki több mint egy hét alatt nem képes kiverni az Inter elleni meccset a játékosok fejekből és új motivációt adni? Úgy hogy a dumája az hogy az Inter az esélyese a bajnokságnak nekünk csak a top 4 a cél. Mondjuk látjuk, hogy neki se sikerült kivernie a saját fejéből mert még mindig őket ajnározza teljesen feleslegesen.
A Juventus vereséggel zárta az Inter elleni rangadót, így a zebramezesek számára a reális cél a második hely bebiztosítása maradt, s a soron következő három pont az Udinese elleni hazai mérkőzésen gyűjthető be. Massimiliano Allegri keretéből sérülés miatt hiányzik majd Dušan Vlahović, Mattia Perin,…..
FAF 2024.02.13 10:11:29
@Shyr Kahn: "O mindig is a hozzaadott taktika miatt volt jo. Ma sajnos nincs regista a piacon. E nelkul Allegri meg van love taktikailag is."

Azért itt van egy kis logikai bukfenc szerintem. Azt mondod nem jó motivátor de a hozzáadott taktika miatt volt jó. Majd te magad cáfolod meg az állításod azzal, hogy nem tud mit hozzátenni taktikailag mert brühühü nincs regista. Szóval egy egysíkú edző aki csak registával tud mit kezdeni.

Baromi magas fizetés mellett, nem tud motiválni, taktikailag nem tud mit hozzátenni, a fiatalok csak kényszerből játszanak. Lásd Rugani vs. Alex Sandro. Akkor mégis minek tartjuk ekkora fizetéssel? Hogy elmondhassa a kishitű, hitvány nyilatkozatait?
Massimiliano Allegri az Udinese elleni hétfő esti meccs előtt beszélt játékosai állapotáról, de természetesen a legtöbb figyelmet az Inter elleni legutóbbi meccs kapta. „A srácok jól dolgoztak, mint mindig, emiatt nem panaszkodhatok. Holnap megpróbálunk visszatérni a győzelmek útjára egy olyan…..
FAF 2024.02.12 14:48:42
@JeetTrader: Igen, ha komolyan gondolja hogy az Inter az esélyes a bajnoki címre akkor ideje lenne már befejezni hogy állandóan velük foglalkozik és a hátralévő meccseinkre koncentrálni és a végén majd kiderül hogy ki hol végez.

Hozzáállhattunk volna mi is úgy a meccshez mint a Roma és mi lehet meg is tudtuk volna tartani mondjuk a 2:1-et de mi inkább a képen látható feltett kezek hozzáállást választottuk.
A Juventus kapcsán a médiában ma kifejezetten nagy hangsúlyt kapott az edzőkérdés, Massimiliano Allegri helyzetéről nemrégiben Romeo Agresti is nyilatkozott, podcastjában arról beszélt, kizártnak tartja, hogy az aktuális mester lejáró szerződéssel kezdje meg a következő évet. „Az elmúlt szezon…..
FAF 2024.02.07 14:10:34
@Rocky80: Csak sajnos azt elfelejted hogy az Internél is csodát tett egyből...
A Tuttosport kiemelten foglalkozik a derbit követően a Juventus edzőjének a jövőjével, mert bár 2025 júniusáig érvényes Massimiliano Allegri szerződése, a pletykák szerint a felek nem kívánnak úgy belekezdeni a következő szezonba, hogy a mester jövője kérdéses. Következésképpen hamarosan…..
FAF 2024.02.07 13:46:08
@Rocky80: "Az egész csak játékosállomány kérdése, az edzők szerepe túl van misztifikálva."

Ezt mondjuk a haverod szokta mondani :DDD
Massimiliano Allegri az Inter egygólos győzelme után a DAZN mikrofonja előtt értékelt, s először arról kérdezték, hogy ezzel az Inter bebiztosította-e magának a scudettót. „Ezt nem tudom megmondani, de nekünk folytatni kell az utunkat, a mai nehéz meccs volt, tudtuk, hogy ez lesz egy erős csapat…..
FAF 2024.02.06 18:57:36
@Evoken: Milyen eredmények igazolják őt? Nem emlékszem hogy nyertünk volna mostanában bármit is és még a BL csoport körből se sikerült tovább jutni. Beakadt ez a szép játék is. Kinek mi a szép, de azért az elvárható lenne hogy egy Juventus ne teleszart gatyával lépjen pályára minden szaros kis csapat ellen. Most se a vereség a baj hanem hogy egy félidőn keresztül semmit nem tettünk a győzelemért. Eszünk ágában nem volt játszani a focit. Az Inter megtette és meg is nyerték megérdemelten.

Minden csapat kerete jobb és szipi szuper csak a miénk szar állandóan ugyebár.
FAF 2024.02.07 13:04:16
@Evoken: Köszi, hogy felsoroltad az erdeményeket. Ja nem. Mit számít az hogy a későbbi győztestől kaptunk ki vagy sem? Egyébként bütetőkkel nyertek a dötőben. Nem agyonverték a Roma-t a döntőben.

Egyben igazad van mindig is beszari, biztonsági focit játszatott már az előző korszakában is. Rá is fizettünk jópárszor arra hogy nem akartunk focizni, amikor kellett volna akkor meg csak a kapkodás ment. Futottunk az eredmény után. Az óvatosság meg a nem akarunk semmit csak a vereséget elkerülni az is két külön dolog.
Ha nem fekszik neki ez a keret akkor olyan kell akinek fekszik mert itt jelenleg ebből kell építkezni mert nagy sztárok nem fognak érkezni. Pont ez az hogy képtelen felismerni azt is hogy nem a 16/17-es keret áll a rendelkezésére, nincs már BBC meg Buffon akikre lehetett építeni ezt a védekezős nem tudom mit.

A keretekről meg csak annyit hogy max az Internek van erősebb kerete bár én attól se vagyok elájulva inkább csak jobban össze van rakva mint tavaly a Napolié. Mivel kizárólag hazai porondon vagyunk érdekeltek más ligák csapatai irrelevánsak idén. Szóval a kerette max az Inter ellen lehet takarózni.
Conte milyen kerettel vezetett vissza minket a győzelembe?

Egy szóval nem anyáztam Allegrit meg igazából pont leszarnám hogy ő az edző ha hajlandó lenne a változásra de egyelőre nem úgy néz ki, de hátha majd a sok mellé felvett edző hatással lesz rá bár akkor meg minek fizetünk neki ennyi pénzt.

Jó Allegri ajnározást kívánok!
A Sassuolo elleni győztes meccs után Massimiliano Allegritől azt kérdezték, hogy élvezte-e azt, amit a csapata mutatott. „Nem a szórakozás a fontos, a futballban igazából a meccsek megnyerése számít. A többi irreleváns. Egy olyan Sassuolo ellen léptünk pályára, amely múlt héten legyőzte a…..
FAF 2024.01.18 09:18:54
@gomorra21: Így van, de úgy látszik ezt nem képesek felfogni itt páran. Egy szóval nem említettem szép focit, szórakoztatásról beszéltem erre jönnek a szép focival. Az előző meccs nekem már a szórakoztatás kategóriába tartozik. Voltak gólok, domináltuk a meccset, nem kellett izgulni hogy szaros 1:0 utáni bunkerből mi lesz kibírjuk védekezni és nyerünk vagy x vagy vereség. Természetesen van olyan meccs ahol a cél érdekében egy erősebb csapat ellen csúnya eszközökhöz kell nyúlni de ne ez legyen már az alap.
FAF 2024.01.18 09:31:24
@Il Principino: Ki beszélt itt űrfociról meg szép fociról? Szórakoztatásról beszéltem. Ne mossuk már össze a dolgokat. Igen, pont ez az hogy ellentmondást nem tűrő, domináns játékot szeretnék meg hajtást. Van amikor abból is csak egy 1:0 lesz a végén de ne az legyen már a cél.
Most volt pár meccs ami nekem már bőven elég ahhoz hogy szórakoztasson. Reméljük ez a felfogás megragad és nem térünk vissza a borzalomhoz.
FAF 2024.01.18 09:58:53
@tjunior: Te tényleg úgy gondolod, hogy a válaszomban kizárólag csak egy meccsről beszéltem?

Belefér a mottóba hogy jó a döntetlen is mert számolgatja valaki hogy hány ponttal lehet bajnokságot nyerni aztán elbukik egy olyan meccset ahol 3 ponttal számolt és a végén nem nyerünk semmit. A végén nem nyerünk semmit az egy meccsre vonatkozik szerinted?

Amúgy a fino alla fine mindig is jobban tetszett, abba meg nem fér bele a kishitűség mint például a cél az első négy amikor még a bajnokság el se kezdődött.
Dean Huijsen két nappal ezelőtt a Romához csatlakozott, s a fővárosi csapat az Atalanta ellen már a fiatal hollandot is pályára küldte a második félidőben. A játékos édesapját a TuttoJuve kérdezte, hogy mit érzett, amikor fiát a Roma mezében látta. „Nagyon pozitív érzéseink vannak ezzel…..
FAF 2024.01.09 10:21:36
@Rikoo: Ez amúgy tényleg jó és reméljük páran meg is állják majd a helyüket és beépülnek a csapatba mert ez most tényleg kezd egy szerethető csapat lenni. Inkább nézem a fiatalok kezdeti hibáit a hajtás mellett mint a kiégett zsoldosok zsenialitását sétálgatás közben.
Talán egy kicsit túl sokan kopogtatnak most egyszerre az első csapat kapuján de ezt a helyzetet most be kell vállalni és kockáztatni kell a fiatalok játszatásával (teszem hozzá szerintem szégyent egyik se vallott még amikor játszott, játszaniuk kell a tapasztalatért) pláne a gazdasági helyzetre való tekintettel. Ha meg lesz egy alap akkor majd már könnyebb lesz 1-2 fiatal játékost beépíteni 1-2 év alatt.
Csütörtök este a Juventus hazai pályán, az Olasz Kupa nyolcaddöntőjében hazai pályán fogadta a Salernitana együttesét, s aratott 6:1-es, magabiztos és ólzáporos győzelmet. Vasárnap kora este a két csapat ismét megmérkőzik egymással, ezúttal az olasz bajnokságban, s a helyszín Salerno, az élvonal…..
FAF 2024.01.08 17:00:02
@Rocky80: Azért az eredményesség az első mert a kedvenc mestered feláldoz érte mindent amiről a focinak szólnia kellene. Minket meg elküld a cirkuszba szórakozni. Na már most se szórakozás se eredmény az nem járja.

Attól még lehet jó évünk. Pláne ha elmegy végre Mr. Beszari.
Átmeneti évek? Ja már 3 éve átmeneti év van.
Pont az a baj hogy nincsenek építkező évek. 3 éve ugyanott toporgunk. Kényszerből talán kapnak játéklehetőséget a fiatalok. Visszajöttek a kedvenc kivénhedt védők egyből kikuzta addig egyébként jól teljesítőket. Top 4 a cél és fosunk csapatot, játékot építeni.

Szar a keret csak az isteni Allegrinek köszönhetünk mindent. Vlaho is egy rakás szerencsétlenség most is Allegri szerezte meg a győztes gólt.
Ilingről nem is beszélve tiszta suta az a gyerek. Már rég el kellett volna adni.

@LacaGLJuve: "3 éve szarok a meccsek."
Pont ez a bajunk.
FAF 2024.01.09 10:03:45
@Rocky80: Melyik részét nem érted? Megkérdezted miért az eredményesség az első. A válasz mert Allegri eredménycentrikus edző. Ha már ezt fos focit kell nézni legalább eredmény legyen. Pláne hogy nagyon gyenge sajnos a bajnokság. Szánalmas minde meccs előtt azt olvasni hogy az ellenfél milyen erős. Van a tisztelet az ellenféllel szemben meg van a beszariság.

Én vagyok türelmetlen vagy azok akik az előző edzőket elküldték egy év után? Bezzeg 9 millióért belefér a 3 év türelmesség meg építkezgetés ugyanolyan szar eredmények mellett. Bocsi hogy ekkora fizetéssel szemben nagyobb elvárásokat támasztok.
A Juventus csütörtökön a Salernitana ellen lép pályára az Olasz Kupában, majd következő vasárnap idegenben ütközik meg a bajnokság keretében a salernói csapattal, a szerdai sajtótájékoztatón a mester ezúttal csak a kupameccsről kívánt beszélni. „A kezdőcsapat tekintetében holnap fogok dönteni.…..
A Tuttosport értesülései a Juventus egyelőre nem talált megoldást a mezszponzor kérdésére annak ellenére, hogy Francesco Calvo már több országban is puhatolózott. A szezon végén a Jeep és a Juventus közötti szerződés lejár, és a pletykák szerint John Elkann legalább 50 millió eurós éves bevételt…..
FAF 2024.01.04 12:14:01
@Pedro32: A befektető azt várja hogy nézzék a meccseket ahhoz meg focizni kellen nem állandó jelleggel a dögunalmas bunkerezést csinálni. Aki nem szurkoló az nem fogja a Juve meccsét választani mert szórakozni akar. Mostanában én is simán el tudom engedni a meccset ha van más szórakoztatóbb ajánlat...
Weston McKennie az idei évben a Juventus egyik legfontosabb embere lett, miután az elmúlt évben csalódást keltően szerepelt kölcsönben a Leeds Unitednél, idén a jobb szélen megtalálta a helyét a Juventusnál. „Nem mondanám, hogy ez új szerepkör lenne számomra.” - mondta a DAZN kérdéseit olaszul…..
FAF 2023.12.11 18:12:58
Ja a játékosok kutyaütők Allegri meg zseni mert most éppen jöttek az eredmények. Azt ne is vegyük számításba hogy csak a bajnoki meccsekre kell készülni egy hétig meg hogy hányszor mentette meg a szerencse a szaros 1:0-ás meccseket. Pár meccsen nem jön majd a szerencse aztán nem fog ilyen fényesen kinézni ez a nézhetetlen szar. Persze az is a játékosok hibája lett volna, lesz majd mert nem képesek hiba nélkül lehozni egy meccset ezzel a kizsigerelő, energiaemésztő labdakergető taktikával.

Más olasz csapatokban mindenki fasza játékos nálunk mindenki szar. Itt nincs pénz azért vannak ilyen játékosaink. Ja a többi olasz csapat tele van pénzzel ugyebár.

Edzők tekintetében 3 évet hasonlítunk 1-1 évhez. Még jó hogy 3 év alatt valamit már fel tud mutatni ez az agysebész. Az első éve alapján mehetett volna a másik kettő után ha van egy elvárt szint ami miatt a másik kettőnek mennie kellett.

Ha valaki megemlíti a támadó focit egyből mehet szurkolni valaki másnak mert egyesek nem képesek felfogni hogy nem totális támadó focit akrunk hanem igenis egy domináló és támadásra is képes csapatot. Nehogy már egy Juventusnak a góljai többségét pontrúgás utáni kavarodásból kelljen szerznie mert fogalmatlanok a támadásépítéshez.
Azt se fogják fel itt sokan hogy simán mi is tudjuk élvezni és elfogadni a jó védekezést. Mondjuk egy Inter vagy Napoli ellen ez rendben van de ne próbálja már meg bemagyarázni valaki hogy ő élvezi hogy ugyanazt a fost játszuk alsó házi csapatok ellen is.
A bajnokságban lehet alkalmazni ezt a taktikázok és inkább legyen döntetlen, nem kell nekünk tudni támadni mert csak az eredmény számít. A BL-ben meg majd pislogunk hogy van két meccs és ha nem támadsz akkor kiesel a picsába meg a döntő egy meccsből áll ahol nincs lehetőség javításra. Láttuk milyen jól helytáltunk a döntőkben.
Allegri szajkózza hogy az első négy a cél akkor miért nem képes felhasználni ezt az évet arra hogy valamit támadásban is fel tudjunk mutatni, esetleg berobbanjon valaki aki tudja segíteni a támadásokat ha már akiket játszat erre képtelenek és ezért kell ezt a fost játszatnia. Mert ugye ez van felhozva a védelmében hogy azért játszuk ezt mert szarok a játékosok. Szerintem meg mindegy kit igazolunk ugyanez lesz a játék Allegri alatt. Kivétel ha középre meg előre sikerül ösztönös játékosokat igazolni akik megoldják de ahhoz meg minek Allegri? Hogy kiherélje őket is?

Lehet itt támadni embereket hogy jaj milyen keserű és miért nem elégedett azzal hogy eredményes a csapat mint legutóbb a két kolléga, csak ne felejtsük el hogy nem mindenki Eredmények.com-os meg Sofascore-os szurkoló hogy megelégszünk azzal hogy ott megnézzük az eredményt (bár lehet jobban járnánk) hanem a meccsnézésnek szórakozásnak is kellene lennie. A szórkoztatás mint említettem nem feltétlenül a totális támadó focit takarja de nem is ezt a favágást amit nézhetünk hétről hétre. A kettő között csak kell lennie egy ösvénynek. Valaki azt mondja hogy ha szórakozni akarunk menjük a cirkuszba én meg azt mondom, hogy aki nem képes szórakoztatni az menjen ahova akar.
A Juventus elmúlt időszakát a bírósági eljárások határozták meg, s a Tuttosport beszámolója szerint a klub képviselői a minap is egy bírósági meghallgatáson vettek részt, mivel Cristiano Ronaldo 19 millió eurós adósság kifizetését követeli a klubtól. A koronavírus-járvány idején a klub különböző…..
FAF 2023.11.22 14:24:43
@Il Principino: Még ha volt is ilyen akkor is mindegy ha aláírta hogy a Juventusszal szemben semmilyen követeléssel nem él, mivel a klubot semmilyen elmaradt kifizetés nem terheli az ő vonatkozásában.
Andrea Barzagli az aktuális Juventusról mondta el a véleményét a La Stampa hasábjain, s az egykori védő nagyra értékeli, amit a csapat mutat, a kiváló védekezést pedig a mester munkájának tulajdonítja. „Soha ne feledkezzünk meg arról, hogy a védekezés az olasz futball génjeiben található, s így…..
FAF 2023.11.10 21:50:18
@Gaben Smith: Igen, majd jön a hidegzuhany a nemzetközi porondon. Lehet ragaszkodni a tradiciókhoz csak a világ változik. Használhatnánk betárcsázós internetet is csak nincs értelme.
De ha már tradició nem mindegy hogy hogyan születik meg az az 1:0 ha már ez az etalon. Régen dominálva volt a pálya és teljes nyugalommal nézte az ember a meccset mert tudta hogy úgyis kivédekezik és ha volt lehetőség támadásra azt hatékonyan végig tudták vinni. Most meg minden meccsen lábon kihordunk egy szívrohamot annyira a szerncsén múlnak sokszor dolgok. Gyengébb csapatok ellen meg nem is sündisznóztak hanem simán ledominálták a meccset. Leginkább ezt a dominanciát hiányolom mert itt sokszor nem a védekezésről van szó hanem egy kis csapat is képes úgy beszorítani hogy a labdát se tudjuk kihozni. Nekünk ezer passz vagy a labda picsánrúgása kell ahhoz hogy az ellenfél kapuja elé érjünk. Ellenünk meg a kis csapatok is kb 3 labdaérintés után már a kapunk előtt vannak.
A Juventus nem titkolt célja, hogy a szerződések megújításával hosszabb távon is magához kösse az első csapat keretének kulcsjátékosait, s ezen szándék mentén a klub ma hivatalosan is bejelentette, hogy Manuel Locatelli új, 202-ig érvényes kontraktus aláírásával kötelezte el magát…..
FAF 2023.11.10 09:20:38
@kidelpiero: Remélhetőleg nem is kell jópár évig arra posztra igazolni és nem konzerválunk egy olyan edzőt akinek ez a mániája. Ahogy írod is Pjanic-nak se az volt a posztja és mégis elpazaroltuk őt ott. Valami nem változik.
Fabio Capello a hétvégi forduló után a La Gazzetta dello Sport munkatársának nyilatkozott, s a szakember megvédte kollégáját a kritikákkal szemben, amelyek a Fiorentina elleni meccsen elért 30%-os labdabirtoklást és a rendkívül védekezésközpontú játékot sérelmezik. „A Juventus szilárd csapat…..
FAF 2023.11.09 09:07:24
@venember83: Pont erre gondoltam én is, hogy még jóhogy megvédi amikor ő is hasonló beállítottságú.
Capello kerete is biztos csak arra a játékra volt képes ugye?
Az igaz hogy minden bajnokságnak megvannak a saját adottságai. Na de kérem akkor a nemzetközi szereplést engedjük is el mert oda ez a posvány kevés ma már.
Szopkodják itt az Inter keretét bár szerintem ott sincsennek hú de nagy játékosok, de ha vannak is akkor miért nem olyan játékosokat igazoltak itt a három év alatt? Anyagilag ők se állnak jobban, szóval kivitelezhető lett volna. Szegény Allegrinek csak jó munkás játékosai vannak, jah mert ha valakiben van egy kis kreativitás azt ki is öli belőle a védekezés oltárán.
FAF 2023.11.09 09:16:20
@delpi0823: Azért a kettő között van egy egészséges ösvény szerintem. Nem a védekezéssel van a baj hanem hogy nincs értelmes támadás mellette. Meg hogy mindenki ellen képesek vagyunk a szaros 1:0-ra ráülni úgy hogy én azért nem érzem hogy a védelmünk atom biztos lenne. Sok szerncse is kellett a kapott gól nélküli meccseken. Egy kicsit élesebb vagy szerencsésebb az ellenfél és másris más lesz az eredmény.
De ha ezt a kiscsapatos fost akarja játszatni a mester akkor legalább a kontrákat gyakorolják be. Mert kontra csapatként nem szerzünk kontrából gólt.
FAF 2023.11.09 18:05:33
@delpi0823: Érdekes hogy mindig más csapatok kerete a jó. Mindig az a játékos jó aki nem nálunk van, amint hozzán kerül egyből rosszak lesznek, lehet fikázni őket. Kinek az igénye szerint alakítják ezt a keretet már 3 éve? Lehet mondani hogy nem ezeket a játékosokat kérte volna de a többi olasz csapatnál se drága játékosokat igazoltak mert pénz sehol sincs. Nem lehet hogy a rendszerrel van a baj? Ha megkapta volna a napolis, grúz gyereket vajon játszana vagy megélne ebben a felfogásban? Szerintem az olasz bajnokságban nincs világverő kerettel rendelkező csapat jelenleg.
Egyébként legyen úgy ahogy mondod 3 csapatnak jobb a kerete. Mi magyarázza hogy a gyengébb kerettel rendelkezők ellen is borzalmas a játék?
Nekem nem szokott bajom lenni az edzőinkkel de amit Allegri művel az a foci megcsúfolás, bajnoki címek ide vagy oda. Ráadásul most 9 millióért csinálja. Na ezt majdhogynem bárki megcsinálja olcsóbban. Meg igazságtalanság, hogy az előző edzőkkel szemben nem volt bizalom hanem elküldték őket egyből. Ő meg élvezi a bizalmat a nagy semmire.