Regisztráció Blogot indítok
Adatok
zsanpier

0 bejegyzést írt és 8 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Hol van már a 3 gyerek, meg a 4 kerék szlogen! A legvadiújabb nagycsaládosoknak szánt Erzsébet-pályázaton ugyan a tavalyi kiíráshoz képest már mindkét szülőt fel lehet tüntetni, kizáró tényező, ha valaki a 3 vagy több gyermeke mellett nem dolgozik, például mert nem kap munkát…..
A Tv2 jól kihasználta Gesztesi Károly és Liptai Claudia bulvárválását és az egész szappanoperát importálták saját szappanoperájukba, a Jóban-rosszbanba. Ma esta azonban a Tv2 műsorában is szakít egymással a két színész, a Blikk szerint Szilvia miatt borul ki Alexa, aki végleg…..
Viki a Cinema City Aréna büféjében dolgozik és olvasta, hogy milyen sokan panaszkodnak a mozira és a kollégáira, tegnap este viszont olyan élményük volt, amilyennel még sosem találkoztak: tahó, verekedős vendégek őrjöngtek és fenyegetőztek egy zacskó pattogatott kukorica miatt.…..
zsanpier 2009.10.16 14:43:51
@Pandafan:
Ne keseredj el! Úgy vettem észre, a homáros kommentelők jó része beleköt az élő fába is, nem hogy a szerencsétlen posztíróba, akivel az eset megtörtént.......
Belekötnek abba is, hogy egyetem mellett dolgozol, meg abba is, hogy munkaidő vége után 10 perccel még dolgozol, bármibe, mindenbe. Ne vedd a szívedre!

Amúgy plázamozikban én is mindig idegbajt kapok a sok bunkótól.

(Bár a Puskin moziban is hallottam szőke kislányt jegyet kérni a (így ejtette ki:) "koko csenel" című filmre. :))
Csaba megpróbálta felmondani előfizetői szerződését a Fibrenetnél, de talán a szolgáltató úgy próbálja megtartani ügyfeleit, hogy nem reagál semmire, csak küldi a számlát. A lenti levelet is nekik írta, de mi jobban bízunk a Homárerőben. 9 hónap nagy idő. Ennyi idő alatt…..
zsanpier 2009.05.19 11:17:57
Ó, akkor már látom, mi vár rám.
Pénteken adtam fel (mondjuk ajánlva és tértivevénnyel) a levelemet a fibernetnek, hogy bár januárban igényeltem telefonon magasabb díjcsomagot (jó hülye vagyok..., mindegy, az ÁSZF-ben szerepel, hogy telefonos ügyfélszolgálaton is lehet ilyet, sőt, még megszüntetni is!!!) szóval a januári bejelentés óta nem történt semmi, rendületlenül fizettük a normál (13 ezer forintos!) tévé-internet havidíjat, amibe olyan internet tartozik, hogy órákba telik, mire lejön egy akármilyen oldal...... Na, erre kiküldték, hogy januártól májusig nem fizettünk díjat, leszünk szívesek hatvan ixezer forintot befizetni. Erre elküldtem a bankszámlakivonatot nekik, amelyből látszik, hogy be van minden fizetve, de már kacsingatok a t-home felé én is. Sajnos más lehetőségünk nincs, a lépcsőházunkban 3 évig lehetett az intelecom (későbbi nevén fibernet), aztán azt hiszem, tavaly óta lehet t-home is. Más nem. Szóval ezek a lehetőségeink. Királyság. A kioktató telefonközpontossal én is beszéltem, lekezelő hangon közölte velem áprilisban, hogy nyugalom, kedves én, nyugalom, attól ha idegeskedek, még nem fogják megoldani a problémámat. Mire tájékoztattam, hogy attól tényleg nem, de lehet, hogy én meg nem is fogok többet fizetni. Nem egy egetrengető összeg ez, de lehet, hogy a t-home örülne neki.
Hát ennyi ez.
Viszont tavalyelőtt egyszer nyaralásból hazaérve láttuk hogy nincs internetünk. Betelefonáltunk, hogy nincs internet. Mire ők: de van. Mire mi: de nincs. Mire ők: ne mondjuk már, hát látják, hogy van. Nem is rögzítették a bejelentésünket. Aztán ez így ment három hónapig. Folyamatosan fizettük a havidíjat, hátha visszakapcsolják a netet. A három hónap alatt NAPONTA írtunk nekik, telefonáltunk, faxoltunk, e-maileztünk, mire egyszercsak ott termett nálunk egy szerelő, kinyitotta a netes szekrényt a folyosón és hipp-hopp lett netünk. Kiderült, hogy egy karbantartás során ELFELEJTETTÉK VISSZADUGNI A KÁBELÜNKET A CSATLAKOZÓBA. Mivel felkészültek voltunk, kiszámítottuk, milyen károkat okoztak nekünk (webes vállalkozóként az elvesztett haszonról nem is szólva....), és az ÁSZF-ben foglaltaknak teljességgel megfelelően kötbér címén közel 120 ezer forintos fizetési meghagyást töltöttünk ki. Elég volt az ügyvezetőhöz bemenni a nyomtatvánnyal ("csak az adatokat ellenőriznénk, mielőtt a bíróságra leadjuk..."), már alá is írt egy elismerő nyilatkozatot, és egy héten belül a számlánkon volt a pénz. Totál gittegylet amúgy az intelecom és a fibernet egyaránt. De! A Krisztina tér 2 alatt van a központjuk, ott is van ügyfélszolgálat, az meg azért eléggé belváros. Mi is ott riogattuk őket! Ajánlom mindenkinek!!!!! (Monjuk az még az intelecom idejében volt, dehát a postacímük most is az...)
Sok sikert a posztolónak!!!!
zsanpier 2009.05.19 11:21:50
Ja, még annyit, hogy az itc@fibernet.hu címet sem olvassák, talán inkább az ugyfelszolgalat@fibernet.hu-t vagy a fibernet@fibernet.hu-t.
Az itc-st kimondottan mondta a telefonközpontos, hogy "ja, azt senki se olvassa". Komolyan.
Elnézést a címért a vizuális típusoktól, de végig ez járt a fejemben, amíg az alábbi történeten filóztam. Mert hogy ugye nem mindegy...A prológusról annyit, hogy az egyik csatorna kiadta az egyik sorozatát egy szinkronstúdiónak, akik kiadták egy fordítónak (aki nem mellesleg…..
Hiába ügyfélkapu, hiába az internettel könnyített ügyintézés, van az a helyzet amikor buszra kell szállni hogy személyesen, sorbaállás után intézzük el ügyeinket. Na de az nem mindegy hányszor kell ezt megtenni, hány napig tart és mennyit fizetünk rá. Egy idegesítő történet…..
zsanpier 2008.05.08 09:22:29
Pema!

Sajnos az én anyósomékkal esett meg ez a történet, és fáj a szívem, hogy valakiből ezt a reakciót váltotta ki.

(Ja, az anyósomnak nem a gyereke vagyok, hanem a gyerekének a párja, de mindegy. Nem akarok kekeckedni.)

Nyilván, ha előre szólnak, hogy mire készülnek, segítek nekik mindenben, de egy héttel később sikerült beszámolniuk az eseményről. Erről ennyit.

És éppen azért írtam le a történetet, hogy igenis tessék használni az ügyfélkaput meg minden, mert személyesen manapság már tényleg nem lehet elintézni semmit. ... sajnos.

Egyébként megnézegettem a linkeket, amiket a többiek küldtek (KÖSZÖNÖM!!!), és tényleg írják, hogy jó a régi személyi (sajnos ezt sem mindenhol teszik közzé. Az utazás tervezésekor én is egy hasonló Horvátországgal kapcsolatos oldalon néztem utána, és azt találtam hogy KIZÁRÓLAG új személyi kártya vagy rendes útlevél, és az öregek az útlevelet választották). :(

Tehát a bejegyzés mondanivalója: tessék használni az online rendszereket, a telefonos ügyfélszolgálatot, és TESSÉK SEGÍTENI AZ IDŐSEKET, akiknek a tévé távirányítója is bonyolult eszköz lehet... Sok az új infó nekik. Sajnos az ügyfélszolgálaton dolgozók is azt feltételezik egy hetvenéves bácsiról és feleségéről, hogy rendszeresen olvassák az internetet, és teljesen tisztában vannak a hivatali ügymenettel.

Köszönöm az értékes hozzászólásokat, akik meg embertelen módon reagáltak, azok eltűnődhetnének, hogy mihez kezdenének a szülei/nagyszülei/dédszülei egy
www.magyarorszag.hu hallatán.