Adatok
Gábor Révész
0 bejegyzést írt és 710 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Elég az orbáni álháborúkból!
Kis túlzással állíthatjuk, hogy az épp beiktatásra került 5. Fidesz kormány legitimációját, a Fidesz pedig választási győzelmét a háborúval való riogatásnak és Orbán Viktor mindent felemésztő, tündöklő békeapostol beállításának köszönheti.
kép: infostart
Legalábbis…..
Gábor Révész
2022.05.27 12:31:37
@Kangörcsös TSZ elnök: Azt gondolom, meddő vitát folytatsz. Ezeket a fizetett fidesz-fanokat a tények egyáltalán nem érdeklik. Ő azért kap fizetést, hogy mindenkibe bekekössön, aki nem a nagyvezír mellett mer megszólalni. Gondoltam, szólok.

A hosszú ideig regnáló kormányok diktatúrához vezetnek. A NER-hez hasonló rendszerek pedig viszonylag hamar elbuknak. Két tévhit, amiket Rajnai Gergely blogbejegyzésében cáfol...
Gábor Révész
2022.05.09 19:11:05
@ulpius66: Annyira jó, hogy Te mindig tudod a tutit. És az valahogy mindig a fidesz-féle véleménydiktatúra hatását mutatja. De légy boldog vele. Előbb-utóbb eljön az igazság pillanata. Lehet, hogy nem túl gyorsan, de el fog jönni. És az utókornak lesz lehetősége a helyén kezelni a NER-t meg orbánisztánt.

Egészen bicskanyitogató, ahogyan a nyugati nagyokosok kioktatnak bennünket demokráciából. A jelenség egyáltalán nem új; évtizedek óta lenézően osztogatják az észt, hogy miképp is kéne élnünk. Ami megváltozott: ma már a formára sem adnak. Ma már úgy dirigálnak és úgy kérnek számon, hogy a…..
Gábor Révész
2022.05.01 08:25:48
@ulpius66: Mert Simicska okosabb volt a gazdinál. Neki csak olyan oligarcha kell, mint Lölő, aki buta, mint a föld. Még Orbánnál is butább, tehát ő maradhat.
Gábor Révész
2022.05.01 10:03:01
@G. Nagy László: Nos, a blogbejegyzésed nem ezt bizonyítja. Mármint a 150-es IQ-t. Gondolom, ezt egy te általad fizetett teszten mérték. Biztos annyi....
Fel kell, hogy világítsalak: Orbán nem okos. Csak megtanulta a történelemből, hogy magánál sokkal ostobább seggnyalókkal kell körülvennie magát, és akkor vakok között félszeműként ő lesz a király.
A blogbejegyzésben véded ezt a tarajos focibuzit véded. Ennyire lent még soha nem volt a magyar külügy. Persze, ha olyan káderek vannak, mint Tiborcz tesója, akkor nem is lehet mást várni.
Tudod, az a magyar állam szégyene, hogy a titkosszolgálat fizetett hirdetésben keres operatív tiszteket. Szerintem jelentkezz, biztos bevesznek 150-es IQ-val.
Fel kell, hogy világítsalak: Orbán nem okos. Csak megtanulta a történelemből, hogy magánál sokkal ostobább seggnyalókkal kell körülvennie magát, és akkor vakok között félszeműként ő lesz a király.
A blogbejegyzésben véded ezt a tarajos focibuzit véded. Ennyire lent még soha nem volt a magyar külügy. Persze, ha olyan káderek vannak, mint Tiborcz tesója, akkor nem is lehet mást várni.
Tudod, az a magyar állam szégyene, hogy a titkosszolgálat fizetett hirdetésben keres operatív tiszteket. Szerintem jelentkezz, biztos bevesznek 150-es IQ-val.
Gábor Révész
2022.05.01 10:09:55
@morph on deer: Igazad van, de ezek ezt soha nem fogják elismerni. Náluk Orbán szent és sérthetetlen, maga a megtestesült Csaba királyfi II.

Elemezzük egy kicsit a jelenséget, ha már az összes létező ellenzéki betlihuszár ezt jelölte meg a vereség legfőbb okaként. Tényleg Wunderwaffe-e a Fidesz propagandagépezete, ami ellen egyszerűen nem lehet védekezni, és önmagában képes eldönteni a harcot?..
Szegedi Kattintós
A Fidesz szavazóinak sejtelmük sincs arról, mire adtak felhatalmazást április 3-án
2022.04.08 10:24:28

A harmadik választást nyeri egymás után a Fidesz úgy, hogy nem volt választási programja, a kormányalakítást követően pedig várhatóan ezúttal sem lesz leírt stratégiája, amit később számon kérhetnének a választók. Ez egyrészt rendkívül lehangoló képet mutat a magyar közállapotokról, másrészt…..
Gábor Révész
2022.04.08 21:19:48
@Lehetnék én is: "Mert úriemberek vagyyumk." Ugyan nem tudunk magyarul, de azért azok vagyunk.
Gábor Révész
2022.04.08 21:20:59
@a nagy hohohorgász: Hát, ennyit tudsz. Nyaljad csak!
Gábor Révész
2022.04.08 21:23:47
@sírjatok: "azt megerted hogy leszarom hogy mit kérsz, mert te is leszarod hogy én mit kérek??????"
a la Nagyhoho... aki nyilván nem az ellenzéki értelmiség tagja.
(semmilyen értelmiségé, de ez más kérdés)
a la Nagyhoho... aki nyilván nem az ellenzéki értelmiség tagja.
(semmilyen értelmiségé, de ez más kérdés)

Bizonyára áprilisi tréfaként értelmezte volna Orbán Viktor, ha valaki egy éve azt mondja neki, hogy a parlamenti választás kampányát éppen Vlagyimir Putyin teszi számára nehézzé. Pedig így történt, és a kormányfő viselkedésén látszott is a zavarodottság. Bár nem jött jól neki, hogy a korábban…..
Gábor Révész
2022.04.01 20:09:37
@ulpius66: Nem válaszoltál a múltkor! Pedig elég markáns véleményt mondtam rólad!
Ki az az agyatlan baron, aki egy nyilvánvalóan választási propaganda célra forgatott szennyet hivatkozási alapnak tekint??????
Ki az az agyatlan baron, aki egy nyilvánvalóan választási propaganda célra forgatott szennyet hivatkozási alapnak tekint??????
Gábor Révész
2022.04.01 20:10:28
@6.Lenin: Veled nem érdemes vitatkozni. Azt sem tudod, mit jelent.
Gábor Révész
2022.04.01 20:59:49
@6.Lenin: Kubatov-lista?
Szegedi Kattintós
Közeleg a választás, amelyhez hasonló nem volt még Magyarországon
2022.03.28 10:36:44

Sok szempontból egészen különleges lesz az április 3-án sorra kerülő parlamenti választás. Egyrészt ekkora téttel nem bírt még egyetlen voksolás sem az elmúlt harminc évben, másrészt külpolitikai esemény még nem befolyásolt ilyen mértékben egyetlen hazai politikai megmérettetést sem. Vannak persze…..
Gábor Révész
2022.03.28 19:54:52
@Sancho12: A többiektől kértem bocsánatot, nem stílusom a trágárkodás, de ez most átlépett egy határt.
Gábor Révész
2022.03.28 20:49:38
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Nem, te egy hazaáruló senkiházi vagy...
Gábor Révész
2022.03.28 21:04:19
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Na, ezt megjegyzem! Azért ez nem semmi, hogy valaki elismeri, mekkora senkiházi, bitang ember! Lementem, hogy alkalomadtán, amikor legközelebb megint letagadod, beleverhessem a pofádba!

A nagyplakátok üzenete: „Védjük meg gyerekeinket… a VESZÉLYES Gyurcsány, Márki-Zay-féléktől”, értsd: a gyermekeinkre veszélyt jelentő ragadozóktól…
Az orbánista propagandista agytröszt módosításokkal, de követte az amerikai választásokat megelőzően a Trump-melletti, Hillary Clinton-elleni orosz…..
Gábor Révész
2022.03.26 19:32:07
@Müge Szagos: Ezért kár volt koptatnod a klaviatúrát. Hülye vagy, ennyi...
Gábor Révész
2022.03.26 19:33:58
@ez a nevem senki: Neked is jobbat tenne, ha felkötnéd magadat. Legalább takarékoskodnánk a drága oxigénnel!
Gábor Révész
2022.03.26 19:52:51
@ez a nevem senki: Azért az ne feledjük, hogy az álarc mögött Rogán Tóni és bandája sunyít!
Fenntartom előző javaslatomat. Tudod, már Kövér "úr" is tett hasonló javaslatot!
Fenntartom előző javaslatomat. Tudod, már Kövér "úr" is tett hasonló javaslatot!

Szinte már direkt kerülöm a kibontakozó tanásztrájk kapcsán előugró posztokat a Facebook hírfolyamban, hogy megóvjam magam attól az általános gyűlölettől, ami az egyszerű és kevésbé egyszerű emberekből, melósból, értelmiségiből (és álértelmiségiből) árad ilyenkor.
Pont ma jött velem szemben…..
Gábor Révész
2022.03.18 06:16:11
@Nzoltan: Miután ilyen frakón megmondtad a tutit, bizonyára komoly ismeretid vannak egy pedagógus munkájáról.

A kormánypártoknak az a stratégiája, hogy az országgyűlési választásokon mindent egy lapra, a homofób gyűlöletkampányra tesznek fel, nem kockázatmentes a saját szempontjukból nézve. A homofób népszavazás kierőltetése, és az országgyűlési választásokkal egy időben történő megtartása miatt…..
Gábor Révész
2022.02.21 14:36:43
@atomic power 1986DucaDuca: "Egy magyar tanulmány azt vizsgálta, hogy az oltottak szérumában mennyi olyan ellenanyag van, ami a koronavírus tüskefehérje sejtjeinkhez való kötődését gátolja. Azt találták, hogy az idősebb oltottak egy részében hiányoznak ezek az antitestek. Az adatok alapján úgy becsülik, hogy a 60 éves korban 25%, 80 éves korban pedig 50% lehet azoknak az aránya, akiknek a szervezete nem termel ilyen antitestet két Sinopharm oltás után. Mivel ez az oltás antitesteken keresztül fejti ki a vírus elleni védő hatását, azt gondoljuk, hogy ezek az emberek valójában nem igazán védettek. Ettől függetlenül lehetnek másféle antitestjeik is, de azokról nem tudjuk, mennyire hatékonyak a koronavírus ellen." (Koronavirus.kisokos.eu)
A másik állításom saját meglátásom, de nagyon szívesen revideálom, ha tudsz ellenérvet, vagy bizonyítékot.
Nem gondolod, hogy egy egy éves statisztikával bizonyítasz valamit is?
Azért lítom ilyen határozottan az iskolai dolgot, mert közvetlen rálátásom van az iskolák életére több vonalon is, és eddig minden megkérdezett röhögésben tört ki, amint ez a lehetőség felmerült.
Csak tájékoztatásul: ha egy állami fenntartású általános iskolába be akar jönni egy állatvédő aktivista, hogy a gyerekeknek felvilágosító természetrajz órát tartson mondjuk a sünökről, arra engedélyt kell kérni a tankerülettől. Comprende?
Az LMBTQ propaganda nem olajár, hogy begyűrűzzön! Egy törpe minoritás soha nem fog tudni hatni a magyar közoktatásra. Ennél sokkal erősebb indokok sem "mennek àt" a rendszeren.
A másik állításom saját meglátásom, de nagyon szívesen revideálom, ha tudsz ellenérvet, vagy bizonyítékot.
Nem gondolod, hogy egy egy éves statisztikával bizonyítasz valamit is?
Azért lítom ilyen határozottan az iskolai dolgot, mert közvetlen rálátásom van az iskolák életére több vonalon is, és eddig minden megkérdezett röhögésben tört ki, amint ez a lehetőség felmerült.
Csak tájékoztatásul: ha egy állami fenntartású általános iskolába be akar jönni egy állatvédő aktivista, hogy a gyerekeknek felvilágosító természetrajz órát tartson mondjuk a sünökről, arra engedélyt kell kérni a tankerülettől. Comprende?
Az LMBTQ propaganda nem olajár, hogy begyűrűzzön! Egy törpe minoritás soha nem fog tudni hatni a magyar közoktatásra. Ennél sokkal erősebb indokok sem "mennek àt" a rendszeren.
Gábor Révész
2022.02.22 07:19:28
@atomic power 1986DucaDuca: Nagytudású kolléga! Saját magadat cáfolod meg, de ha te hülye vagy, az nem jelenti azt hogx más is az!
"Itt van az Economist kimutatása a többlet halálozásokról, ami szakmailag a legelfogadottabb módszerrel lett kiszámolva, lakosság arányosan, 2021. február 14-i frissítéssel:
Excess deaths since country’s first 50 covid deaths
Last updated on February 14th"
Te linkelted be. Ez egy 2021-es cikk. Evvel akarsz valamit bizonyítani, és még azt is beledumálod, hogy ez idei.
De lelked rajta.
Viszont sem te, sem a többi narancsagyú, csökkent értelmű valahogy a reakciók során kínosan ügyel arra, hogy a Kaleta meg Volner ügyben megnyilvánuljon. Kínos, mi? Erre nem kaptatok útmutatást a Lendvai utcából?
"Itt van az Economist kimutatása a többlet halálozásokról, ami szakmailag a legelfogadottabb módszerrel lett kiszámolva, lakosság arányosan, 2021. február 14-i frissítéssel:
Excess deaths since country’s first 50 covid deaths
Last updated on February 14th"
Te linkelted be. Ez egy 2021-es cikk. Evvel akarsz valamit bizonyítani, és még azt is beledumálod, hogy ez idei.
De lelked rajta.
Viszont sem te, sem a többi narancsagyú, csökkent értelmű valahogy a reakciók során kínosan ügyel arra, hogy a Kaleta meg Volner ügyben megnyilvánuljon. Kínos, mi? Erre nem kaptatok útmutatást a Lendvai utcából?
Gábor Révész
2022.02.22 07:24:40
@atomic power 1986DucaDuca: Ti tényleg azt hiszitek, hogy amennyiben az ellenzéki összefogás megnyeri a választást, és ők alakíthatnak kormányt, az lesz a legfontosabb dolguk, hogy gyorsan beengedjék a homokosokat az iskolákba? Ennyire sötétek nem lehettek! Ja, de igen.
Militavia - Katonai repülés és légvédelem
Vadászrepülőgép ki mit tud - evolúció - 2. rész
2022.02.05 13:00:00

Előszó
Az előző részben a vadászgépek fejlődésének története nagyjából 1970 táján ért véget, innen folytatódik a történet. Mivel az amerikaiak jártak ekkor élen azok fejlesztésében célszerű velük útjára indítani a sorozat második részét. Készítsetek be hideg élelmet, ez hosszú menet lesz. ;)
Azok…..

A térd egyike a legnagyobb terhelésnek kitett ízületeknek, így megbetegedései, például az artrózisa, kopása, nagy fájdalommal és mozgáskorlátozottsággal járhatnak. Ha a folyamat lassítására és a panaszok enyhítésére irányuló konzervatív, vagy kisebb műtéti kezelés már nem vezet eredményre, protézis…..

Amikor az ember az úgynevezett Völner-ügy dokumentumait böngészi, egyre inkább úgy érzi magát, mintha beült volna egy időgépbe. Az egyre több szálon futó botrány ugyanis a 2010-es választás előtti időszakot idézi, amikor egymás után estek ki a csontvázak az akkor kormányzó szocialisták szekrényéből.…..
Gábor Révész
2022.01.22 19:54:05
@6.Lenin: Szokás szerint nem arra válaszolsz, amit állítottam. Lelked rajta.
Gábor Révész
2022.01.22 19:56:24
@Rodney_2: Nem, nálunk nem négerek képviselik ezt a réteget, hanem a .... ööö .... a nem a napon lebarnult nemzetiségiek.
Gábor Révész
2022.01.22 20:26:18
@6.Lenin: Figyelj! Elolvastad, amit kérdeztem? Válasz? Ne másról böfögjél itt, te mocsok, hanem próbálj meg válaszolni!

Nehéz lenne vitatni, hogy a 2022-es parlamenti választások végkimenetele alapjaiban határozza meg Magyarország politikai, szellemi, gazdasági, sőt kulturális jövőjét is. A tét tehát hatalmas, amivel tisztában vannak ellenzéki és kormányzati oldalon is. Az év végén és az idei esztendő elején tett…..
Gábor Révész
2022.01.03 19:34:59
@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Belefáradtam. Maradok olvasói státuszban. Kár az írásba fektetett energiáért.
Gábor Révész
2022.01.03 21:18:54
@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Szerintem rosszabbak. Megélhetési bűnözők.

Egészen sajátos gazdaságpolitikát talált ki a magyar kormány annak palástolására, hogy a választás előtti osztogatásnak nincs megfelelő pénzügyi háttere. Ez az unortodox módszer lényegében azt jelenti, hogy egyszerre osztogat a kormány és vezet be megszorításokat. Az egész lényegében a kommunikáció…..
Gábor Révész
2021.12.28 19:28:54
@6.Lenin: Látod, ezért nem kéne vagdalkozni, és olyan fogalmakat használni, aminek mibenléte számodra örök rejtély marad. Szövegértés?
Ha te rendelkeznél evvel a képességgel, akkor nem ezt válaszoltad volna. Mivel én egy szóval sem utaltam arra, hogy te írsz több néven. Én azt írtam, hogy az itt tobzódó trollok számtalan néven próbálnak meg két értelmes mondatot kiizzadni magukból.
evvel egy dolgot értél el: beismerted, hogy te is fizetett bértollnok vagy. Köszi!
Ha te rendelkeznél evvel a képességgel, akkor nem ezt válaszoltad volna. Mivel én egy szóval sem utaltam arra, hogy te írsz több néven. Én azt írtam, hogy az itt tobzódó trollok számtalan néven próbálnak meg két értelmes mondatot kiizzadni magukból.
evvel egy dolgot értél el: beismerted, hogy te is fizetett bértollnok vagy. Köszi!
Gábor Révész
2021.12.28 20:26:14
@ulpius66: Igen, b+! Egy egészségügyi szakdolgozó bére 2018-ban 140 000 Ft volt, most meg 211 000 Ft. Király! Ez idő alatt az infláció 30 % körül volt összesen. Kérdés?
Gábor Révész
2021.12.28 20:58:28
@a nagy hohohorgász: Na, a mélykeresztény ge--nél kib-szta a kultúra a biztosítékot!

Igazi Jolly Joker Orbán Viktor számára Novák Katalin. Szóba került már szegedi polgármester-jelöltként, dolgozott a fiatalokat és a családosokat megcélzó tárca nélküli miniszterként, a nők jogaiért küzdő mosolydiplomataként, és volt egy darabig a Fidesz alelnöke is, de kevesen gondolták, hogy a…..
Gábor Révész
2021.12.22 17:39:33
@ulpius66: Göncz Árpádhoz ez a repedtsarkú p-csa nem mérhető!
Gábor Révész
2021.12.22 17:45:10
@Ekrü: Te vagy a patkány!

Hallo, a Sas horgászni ment, vétel
Bár világszerte kiverte a biztosítékot, nálunk viszonylag kisebb hullámverést okozott a politikai és társadalmi közéletben az izraeli kémszoftver vitatható felhasználásával kapcsolatos PEGAZUS botrány. Úgy tűnik eddig. Ha igaz ugyanis a direkt 36 oknyomozó…..
Gábor Révész
2021.12.14 13:31:19
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: de jó lenne!

Minden politikai rendszerről vonható valamiféle mérleg, az előnyei, sikerei és bűnei illetve hibái alapján. Így van ez a Horthy-rendszerrel (1920-1944), a Rákosi-diktatúrával (1947-1956) és a Kádár-rendszerrel (1956-1988) kapcsolatban is (hogy csak elmúlt 100 év legfontosabb korszakait nézzük). A…..
Gábor Révész
2021.12.12 19:08:58
@Argus_: Igazad lett!
Gábor Révész
2021.12.12 23:36:00
@laci_52: 1. Az alapvetés igaz, mindegyik kormány lopott. A különbség a mennyiségen van, és itt rejlik O1G egyik fő bűne. Mert ez alatt a 12 év alatt az ide áramló EU-s pénzek demokratikus felhasználásával ma nem sereghajtók lennénk Európában.
2. Nem igaz? Ki a legfőbb ügyész? Kik a tagjai az Alkotmánybíróságnak? Ki a médiatanács elnöke? Ki az MNB elnöke? Ki az Állami Számvevőszék elnöke? Ki a köztársasági elnök? Ha szerinted nem igaz ez a pont, ugyan mondj egyetlen fontos állami vezetői posztot, amit nem fidesz-katona tölt be!
3. Nem igaz? Az Európai Unió országainak vezetői közül ki volt az egyetlen, akit nem hívott meg Biden a demokrácia-csúcsra? Kinek kellett pánikszerűen kilépni a legnagyobb európai pártszövetségből? Ki mondta 89-ben, hogy Ruszkik, haza? És ma ki Putyin legfőbb szövetségese?
4. Az én véleményem szerint evvel a ponttal kellett volna kezdeni a felsorolást. Mert ezt a történelmi bűnt eddig ebben az országban ilyen szisztematikusan és ilyen könyörtelenséggel egyetlen kormány sem követte el! És az ellopott 1000 milliárdokat lehet pótolni, a demokrácia alapvető ismérveit vissza lehet építeni, az ország tekintélyét vissza lehet szerezni, de azt a pusztítást, rombolást, amit az Orbán-kormány a társadalom szövetének szétzilálásával elkövetett, csak emberöltők alatt lehet rendbe hozni.
2. Nem igaz? Ki a legfőbb ügyész? Kik a tagjai az Alkotmánybíróságnak? Ki a médiatanács elnöke? Ki az MNB elnöke? Ki az Állami Számvevőszék elnöke? Ki a köztársasági elnök? Ha szerinted nem igaz ez a pont, ugyan mondj egyetlen fontos állami vezetői posztot, amit nem fidesz-katona tölt be!
3. Nem igaz? Az Európai Unió országainak vezetői közül ki volt az egyetlen, akit nem hívott meg Biden a demokrácia-csúcsra? Kinek kellett pánikszerűen kilépni a legnagyobb európai pártszövetségből? Ki mondta 89-ben, hogy Ruszkik, haza? És ma ki Putyin legfőbb szövetségese?
4. Az én véleményem szerint evvel a ponttal kellett volna kezdeni a felsorolást. Mert ezt a történelmi bűnt eddig ebben az országban ilyen szisztematikusan és ilyen könyörtelenséggel egyetlen kormány sem követte el! És az ellopott 1000 milliárdokat lehet pótolni, a demokrácia alapvető ismérveit vissza lehet építeni, az ország tekintélyét vissza lehet szerezni, de azt a pusztítást, rombolást, amit az Orbán-kormány a társadalom szövetének szétzilálásával elkövetett, csak emberöltők alatt lehet rendbe hozni.

Ha az Ellenzéki Összefogás azon dolgozna, hogy a 2022-es választásokon a most még irreálisnak tűnő kétharmados győzelmet elérje, akkor ez az ambiciózus cél megtermékenyítő hatású lenne mind a kampány tervezésére, mind annak a lebonyolítására!
Ennek alapján a választópolgárok megcélzott körének…..
Gábor Révész
2021.11.28 19:12:23
@6.Lenin: A konkrétumokra nem válaszoltál. Maszek lettél? Miből, ha mindent elvettek tőled a komcsik?
Kimentél dolgozni? Csak úgy? Akkoriban ezt disszidálásnak hívták. Mert nem az 56-osokkal tántorogtál ki, hanem jóval később.
Valóban, a háború utáni évekről nem tudhatok. Az 56-os eseményekről is csak a szüleim elbeszélése alapján van elképzelésem, ami nem feltétlenül felel meg a mostani narratívának.
Te pedig gondosan elfelejtkezel Antall "úr" regnálásáról, ami sokkal több kárt okozott az országnak. És persze elfelejted a fidesz első országdúlásának "eredményeit" is.
Ha evvel rám gondoltál - "az olyan senkiházi trógerek" - akkor fel kell hogy világítsalak: világ életemben dolgoztam, segélyre soha nem szorultam, több szakmám van, mindben megálltam a helyem. Rám te nem dolgoztál egy másodpercet sem! (Amúgy, ha valóban maszek voltál, akkor azért nem vitted túlzásba az adófizetést, mert azok bizony igen ügyesek voltak a jövedelmük eltüntetésében.)
Mit nem tudtam alátámasztani?
Apropó: valahogy nem találom az "ordas" hazugságaim felsorolását sem igen magvas hozzászólásodban...
Kimentél dolgozni? Csak úgy? Akkoriban ezt disszidálásnak hívták. Mert nem az 56-osokkal tántorogtál ki, hanem jóval később.
Valóban, a háború utáni évekről nem tudhatok. Az 56-os eseményekről is csak a szüleim elbeszélése alapján van elképzelésem, ami nem feltétlenül felel meg a mostani narratívának.
Te pedig gondosan elfelejtkezel Antall "úr" regnálásáról, ami sokkal több kárt okozott az országnak. És persze elfelejted a fidesz első országdúlásának "eredményeit" is.
Ha evvel rám gondoltál - "az olyan senkiházi trógerek" - akkor fel kell hogy világítsalak: világ életemben dolgoztam, segélyre soha nem szorultam, több szakmám van, mindben megálltam a helyem. Rám te nem dolgoztál egy másodpercet sem! (Amúgy, ha valóban maszek voltál, akkor azért nem vitted túlzásba az adófizetést, mert azok bizony igen ügyesek voltak a jövedelmük eltüntetésében.)
Mit nem tudtam alátámasztani?
Apropó: valahogy nem találom az "ordas" hazugságaim felsorolását sem igen magvas hozzászólásodban...
Gábor Révész
2021.11.28 19:51:30
@6.Lenin: Na, egye fene, most utoljára.
Ha az ellenzék nyerne, a következők történnének:
1. Azonnali hatállyal el kell törölni a gránitszilárdságú, 10-szer módosított, antidemokratikusan, a nép beleegyezése nélkül magszavazott Alaptörvénynek csúfolt tákolmányt.
2. Azonnal le kell zárni az országhatárokat, hogy a NER jeles képviselői ne tudjanak megszökni a börtön elől.
3. A rendőrséget azonnal fel kell esketni az új kormányra, aki erre nem hajlandó, mehet követ törni.
4. Helyre kell állítani Magyarország nemzetközi tekintélyét, sürgősen meg kell próbálni enyhíteni azokat a károkat, amiket tarajos pepe okozott.
5. Azonnali hatállyal el kell távolítani a közmédia megalkuvó, seggnyaló vezetőit. A Médiatanácsot szét kell zavarni.
6. Polt Pétert azonnali hatállyal le kell tartóztatni. Jó lenne ráadni egy olyan maszkot, amiben nem tud beszélni, mert minden szava hazugság.
Sok egyéb sürgető tevékenységre lenne szükség ahhoz, hogy Magyarország mihamarabb megszabaduljon ettől a tolvaj bandától. Nem folytatom a felsorolást, ennyiből is látható, hogy az ország lakosságának értelmesebb részének abszolút elege van O1G garázdálkodásából, abból, hogy hitbizománynak tekintette a megbízását.
Ha az ellenzék nyerne, a következők történnének:
1. Azonnali hatállyal el kell törölni a gránitszilárdságú, 10-szer módosított, antidemokratikusan, a nép beleegyezése nélkül magszavazott Alaptörvénynek csúfolt tákolmányt.
2. Azonnal le kell zárni az országhatárokat, hogy a NER jeles képviselői ne tudjanak megszökni a börtön elől.
3. A rendőrséget azonnal fel kell esketni az új kormányra, aki erre nem hajlandó, mehet követ törni.
4. Helyre kell állítani Magyarország nemzetközi tekintélyét, sürgősen meg kell próbálni enyhíteni azokat a károkat, amiket tarajos pepe okozott.
5. Azonnali hatállyal el kell távolítani a közmédia megalkuvó, seggnyaló vezetőit. A Médiatanácsot szét kell zavarni.
6. Polt Pétert azonnali hatállyal le kell tartóztatni. Jó lenne ráadni egy olyan maszkot, amiben nem tud beszélni, mert minden szava hazugság.
Sok egyéb sürgető tevékenységre lenne szükség ahhoz, hogy Magyarország mihamarabb megszabaduljon ettől a tolvaj bandától. Nem folytatom a felsorolást, ennyiből is látható, hogy az ország lakosságának értelmesebb részének abszolút elege van O1G garázdálkodásából, abból, hogy hitbizománynak tekintette a megbízását.
Gábor Révész
2021.11.29 08:26:51
@6.Lenin: Azért a konkrét kérdésekre csak nem sikerült válaszolni. Jellemző. És még neked van képed komcsizni....

Igaz, semmit sem ért vele. Mármint azzal a firkálmánnyal, amelyben azt kérte az EB-tól, hogy függesszék fel a kötelezettségszegési eljárásokat - mint tudjuk, ez kissé öncélú kérés, mert vastagon érintett Magyarország is. És ki támogatta a kérést? Lengyelország, hiszen ők is benne vannak a…..
Gábor Révész
2021.11.27 18:15:09
@egyujvilag: csak már látnám!

A kevésbé szerencsés szülők és gyerekek tudják, hogy az oktatásban megállt az idő. Leszámítva azokat, akik nosztalgiával néznek vissza a Kádár-korszakra, nyilván elégedettek, ők azt hiszik ugyanis, hogy az oktatásunk világszínvonalú volt. Igen, persze...meg az úszás is, nézd csak élsportolóinkat.…..
Gábor Révész
2021.11.23 20:09:59
@a nagy hohohorgász: Neked értelmes választ adni? Mission impossible...
Gábor Révész
2021.11.24 09:55:53
@a nagy hohohorgász: ha neked nem is tetszik, én a hozzászólásomban az igazat írtam le. Ami persze igen messze van a kormánypropaganda lózungjaitól, de ez nem az én hibám.
Gábor Révész
2021.11.24 10:01:46
@Hagrid: Azért azt vedd figyelembe, hogy a liberalizmust a jelenleg regnáló, álkeresztény, áldemokratikus rablóbanda tette szitokszóvá. A gyermekeknek sokkal több lehetőséget biztosít egy olyan iskola, ahol a pedagógusoknak van választási lehetősége, és nem a vaskalapos, elavult poroszos neveléssel irtják ki a gyerekből a kreativitás csíráját is.

A Fidesznek sikerült a populizmust a maximumra állítania és egy olyan egészségtelen gazdasági környezetet létrehoznia, amit nagyjából a Reszkessetek betörők második részében lévő "atombiztos építmény"-hez lehetne hasonlítani. Ugyanakkor most nem az ország helyzetéről lesz szó, hanem arról, hogy ez…..
Gábor Révész
2021.11.22 18:38:59
@tiltsál ki te gyökér: Kivételesen egyetértünk. Sajnos... mármint, hogy itt tartunk...
Gábor Révész
2021.11.22 18:54:03
@Kitiltott Vélemény: Biztos úgy van. Vajon mennyi lehet Apró Piroska nyugdíja, ha már itt tartunk.. Neked szántam.
Gábor Révész
2021.11.22 18:58:07
@Kitiltott Vélemény: Bocsi, össze-vissza működik a rendszer.
"Kivételesen egyetértünk. Sajnos... mármint, hogy itt tartunk..."
Csak ezt akartam Neked írni.
"Kivételesen egyetértünk. Sajnos... mármint, hogy itt tartunk..."
Csak ezt akartam Neked írni.

A nemzettudat akkor egészséges, ha felnőttes.
Akkor felnőttes, ha kiegyensúlyozott; vagyis egyszerre önkritikus és ugyanakkor a valós teljesítményen alapuló önbizalommal rendelkezik. Sem szolga, sem mindenkit lenéző felsőbbrendű lény. Nem viselkedik egyik percben introvertáltan, befelé fordulóan; a…..
Gábor Révész
2021.11.19 20:22:04
@Veszéjben a lyogállamiság !: Azt mondja, hogy például Budapest soha nem volt fideszes. Tarlós csak azért "uralkodhatott", mert Demszky egy barom volt, és az SZDSZ-es nyavalygással minden esélyt eljátszott.
Másrészt pedig a fidesz van annyira dörzsölt, hogy nem fedte fel a választást tovább torzító kártyáit Budapestért. Pontosan tudták, hogy gazdaságilag kicsinálhatják a fővárost, aminek napról napra látjuk a lépéseit.
Másrészt pedig a fidesz van annyira dörzsölt, hogy nem fedte fel a választást tovább torzító kártyáit Budapestért. Pontosan tudták, hogy gazdaságilag kicsinálhatják a fővárost, aminek napról napra látjuk a lépéseit.
Gábor Révész
2021.11.19 20:23:00
@6.Lenin: Ha azt hiszed, vicces voltál, tévedsz. Ez nagyon izzadtságszagú!
Gábor Révész
2021.11.20 07:03:51
Most már semmit se kommentálok
Most nem leszek sok ember barátja - én szigorúbb lettem volna
2021.11.19 08:06:18

Hetek óta sokmindenki, de az egészségügy mindenképpen a 4. hullámmal van elfoglalva. Szombattól érvénybe lépnek a szigorítások, amiket már sok napja sürgetett az orvosszakma. Én (igaz én nem készülök választásra) azonban szigorúbb lettem volna...
Zárt helyen mindenütt maszkviselés, egészségügyben…..
Gábor Révész
2021.11.19 20:37:39
@Veszéjben a lyogállamiság !: "ujpestihirmondo.hu" - nagyon komoly, hiteles forrást találtál, egy ország lesi ennek a portálnak a híreit!!!!!

A Magyar Orvosi Kamara lemondta a 400 főre tervezett kongresszusát, a Fidesz megtartja a 2000-nél is nagyobb létszámmal esélyes kongresszusát - mintha nem is lenne negyedik hullám.
Isten ments, hogy ne újítsák meg Orbánt a posztján, és elmaradjon a kongresszus. Igaz, azt mondják, mindenki be van…..
Gábor Révész
2021.11.17 08:06:00
@Ekrü: Egyébként a "10 fős tüntetéshez:
kep.cdn.indexvas.hu/1/0/4040/40405/404057/40405709_af17c23616b725bc76067af86ec76ec3_wm.jpg
Ugye, hogy mindig hazudsz!
kep.cdn.indexvas.hu/1/0/4040/40405/404057/40405709_af17c23616b725bc76067af86ec76ec3_wm.jpg
Ugye, hogy mindig hazudsz!
Gábor Révész
2021.11.17 08:09:32
Gábor Révész
2021.11.17 08:54:44
@Ménár Atya: Ezt ugyan nem nekem írtad, de mivel rólam szól, reagálok:
Sajnálatos módon a ti oldalatok az, aki ezt a stílust meghonosította az összes komment-szekcióban. Bizonyára nem ismered - honnan is ismernéd - a korábbi hozzászólásaimat. Kezdetben mindig megadtam a tiszteletet a vitapartnereknek. Csak hát közben eltelt pár év, és azt kellett tapasztalnom, hogy ezek a vitapartnerek, amint konkrét tények kerültek terítékre, azonnal személyeskedni kezdtek. Nem egy, nem kettő ilyenbe futottam bele. És igen, felvettem egy olyan stílust, amit amúgy nem szeretek, de jobb híján csak ebből ért - ha ért, vannak kétségeim - a többség.
Elnézésedet kérem, ha te nem ebbe a kategóriába tartozol. Bízom benne, hogy ezen sorok után kicsivel magasabb képzettségi szintre fogsz helyezni.
A 800000 előválasztóról meg annyit, hogy például amikor én leadtam a szavazatomat, mind a segítő aktivista, mind én viseltünk maszkot. Tény, hogy senki nem fertőtlenítette le a tollat, de én nem szoktam a toll végét rágicsálni, általában elég, ha egy kézzel megfogom. Utána pedig semmi olyat nem csináltam, ami veszélyes lett volna, mert hazaértem, és az első utam a fürdőszobába vezetett, kézmosás céljából. Ami a járvány előtt is minimum higiéniai elvárás volt...
Ezt csak azért bátorkodtam felhozni, mert te - abszolút objektíven - így jellemezted az előválasztást:
"Ill a 800000 előválasztóról akik maszk nélkül fogdosták a sz.aros tollakat a sz.aros asztalokon a sz.aros aktivistáitok mellett fél méterrel "
Egyébként a fenti idézet azért rólad sem állít ki feltétlenül több diplomára utaló előképzettséget!
Sajnálatos módon a ti oldalatok az, aki ezt a stílust meghonosította az összes komment-szekcióban. Bizonyára nem ismered - honnan is ismernéd - a korábbi hozzászólásaimat. Kezdetben mindig megadtam a tiszteletet a vitapartnereknek. Csak hát közben eltelt pár év, és azt kellett tapasztalnom, hogy ezek a vitapartnerek, amint konkrét tények kerültek terítékre, azonnal személyeskedni kezdtek. Nem egy, nem kettő ilyenbe futottam bele. És igen, felvettem egy olyan stílust, amit amúgy nem szeretek, de jobb híján csak ebből ért - ha ért, vannak kétségeim - a többség.
Elnézésedet kérem, ha te nem ebbe a kategóriába tartozol. Bízom benne, hogy ezen sorok után kicsivel magasabb képzettségi szintre fogsz helyezni.
A 800000 előválasztóról meg annyit, hogy például amikor én leadtam a szavazatomat, mind a segítő aktivista, mind én viseltünk maszkot. Tény, hogy senki nem fertőtlenítette le a tollat, de én nem szoktam a toll végét rágicsálni, általában elég, ha egy kézzel megfogom. Utána pedig semmi olyat nem csináltam, ami veszélyes lett volna, mert hazaértem, és az első utam a fürdőszobába vezetett, kézmosás céljából. Ami a járvány előtt is minimum higiéniai elvárás volt...
Ezt csak azért bátorkodtam felhozni, mert te - abszolút objektíven - így jellemezted az előválasztást:
"Ill a 800000 előválasztóról akik maszk nélkül fogdosták a sz.aros tollakat a sz.aros asztalokon a sz.aros aktivistáitok mellett fél méterrel "
Egyébként a fenti idézet azért rólad sem állít ki feltétlenül több diplomára utaló előképzettséget!
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz