Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Usermail317

0 bejegyzést írt és 23 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Kedves olvasók! A kommentekben többen is kérdeztétek, az elmúlt két hétben miért nem került ki új poszt. Ennek az az oka, hogy a vírushelyzet kirántotta az eddig biztos talajt a lábunk alól, és egyik pillanatról a másikra kétségessé vált a blog jövője. 15 év nagyon sok idő, és sok munkánk van a…..
Usermail317 2020.05.21 14:07:15
@GatyaPityu: Nem baj, akkor addig a tartalékaitokhoz nyúltok, amit félretettetek.
Usermail317 2020.07.14 15:47:55
@Opportunista mikroba:
Minden gondod megoldja, ha tudsz angolul. Reklámot már 20 éve nem kell bámulni, de a hetvenéves anyám is áttekeri ezeket a téhómos boxon. A technika adott, csak élni kell vele.
Juliék áprilisi utazását is elvitte a járvány. A Barvofly utazási irodánál vásárolt Qatar jegyeik árát próbálják most visszaszerezni, ami nem megy egyszerűen. Az utazási iroda ugyan megküldte a légitársaságnak a törlés és a visszatérítés kérelmét, de aztán jött a csönd. Amikor Juliék pedig nagyon…..
Usermail317 2020.05.15 09:01:35
@ekat: Ez így is van. Mindenkinek más az ingerküszöbe, de a fogyasztóvédelemnek és a magát fogyasztóvédelmi blognak nevező oldalnak nem szabad(na) különbséget tennie a dolgok súlya között, mert bárki kerülhet olyan helyzetbe, hogy szüksége van mások segítségére.
A korábbi vélemény szerint az a segítség, hogy "hülye voltál, minek csináltad, engedd el, ezt meg azt kellett volna" válaszokkal fitogtatjuk tudásunkat, hisz nem velünk történt az eset és boldogít a tudat, hogy mást is átkúrtak és másnak is szar. Lehet ezt a mentalitást tagadni, attól még létezik, főleg névtelenül és online. Olvasható minden egyes poszt alatt és ahogy fentebb látható, még büszkék is rá. Ezt már a szublinás témáknál is nagyon jól lehetett látni.
Pont ezért nem nevezhető Fogyasztóvédelmi blognak az oldal, inkább lehetne Megmondó blog a neve. Ez 100%-ban azért van, mert hagyták érvényesülni a trollokat.
A külföldi vásárlás pedig addig jó, amíg nem kell visszaküldeni valamit a saját költségeden gariztatni.
Amazonon a return label még mindig ritka, mint a fehér holló, ezért még mindig jobban jár az ember a hazai szervizhálózattal is rendelkező boltokkal, mint a külföldiekkel (persze ez az apróságokra kevésbé vonatkozik).
@Im just here for the comments: A trolloknak pont az lenne a legnagyobb érvágás, hogy nem nyilvánulhatnak meg, mert az első akciójuk után mennének a levesbe. Erre a jelenlegi felület is képes, csak végig kell futni a válaszokon és kiosztani a jutalmakat és persze át kell állni a fosmotorról a Facebook kommentekre, máris elfogynának.
De nyugi, értem én, hogy ez nem mindenki érdeke, ahogy az erős hazai fogyasztóvédelem sem. Az ilyenek inkább csak kárörvendve ülnek a saját fingjukat szagolva amikor valami frappánsnak gondolt szöveget nyomtak ahelyett, hogy segítettek volna a panaszosnak. Na ők tényleg nem olvasnának egy érdemi fogyasztóvédelmi oldalt, de nem is kár értük, itt már otthonra leltek.
Usermail317 2020.05.15 10:58:12
@SZIGMA: Vagy inkább csak erőltetettnek tartom, a mentálisan sérült emberek humorforrásának. Ők akarják eladni a tahóságot cinikus humornak, ami egyszer-kétszer elmegy, de folyamatosan nem.
És ha itt ez a fő vonal és nem a komolyság, akkor ezt le kell venni: Fogyasztóvédelmi blog.
Mert nem az. Cinikusok, antiszocok és embergyűlölők gyűjtőhelye, az már inkább igaz.
Hogy mit olvasnának az emberek és mit nem, azt pedig nem az ilyen lelkivilágú emberek fogják meghatározni, mert nekik a káröröm a lételemük, nem a konstruktív hozzáállás.
Ha viszont valakinek tényleg gondja van, akkor az itt csak további ütlegeket kap majd olyanoktól, akiknek erre keményedik. Ezért kellett volna itt is nagyobb hangsúlyt fektetni a moderációra, akkor nem megy a levesbe az egész. Ahhoz pedig már elég lett volna az általam korábban írt dolog is, bár az tény, hogy valódi felületet nem lehetséges ingyen megcsinálni és fenntartani hosszútávon.
Maradnak a mentális sérültek, bocsánat cinikusok.
Usermail317 2020.05.15 11:17:03
@a fekete krindusz: Ez azért van, mert mindenki egyedül van a gondjával, még egy sima blogon is. Ha mégis beszélni mer róla, támadják. Ha valaki nem kezd el hasonló stílusban kommunikálni, meg sem hallgatják. Csoda, hogy itt semmiféle társadalmi összefogás nem valósulhat meg?
A homárt meg pont ezért kezdték komolyabban venni az emberek egy ideig. Nem volt semmiféle fogyasztóvédelem, de még azt is sikerült kicsinálni. Nem vártak el ettől semmi többet, mint ami. Mégis sokaknak segített fénykorában, amíg szorosabb volt a gyeplő.
Viszont különbség van aközött, hogy valaki felelőtlenül fogyaszt, vagy csak simán átverik. Ha pedig már ügyvéddel kell menni ügyet intézni és egy órán át a cégek értékeléseit böngészni árukeresőn vásárlás előtt, akkor ott nem lehet mindent az ügyfél nyakába varrni.
Ott az alapvető cégkultúrával is komoly baj van.
Ha pedig abból indulunk ki, hogy az ügyfél minden részletre kiterjedően tájékozott legyen, akkor ezzel levesszük a felelősségvállalás minden terhét a cégekről és áttoljuk az egészet az ügyfélre. Ilyenkor lehetséges az, hogy a cégek csak röhögnek a fogyasztói panaszokon és bátran állnak elébe bármiféle hivatalos eljárásnak vagy pernek, mert ők védve vannak. A helyi cinikus pedig addig heherészik mindezen, amíg ő nem áll a farok rosszabbik végén.
Ha egy jól működő, stabil, megbízható laptopra vágysz, akkor elég csalódott leszel, amikor a laptopod nem működik jól, nem stabil és a legkevésbé sem megbízható. Olvasónk lassan két hónapja szenved az újra és újra megjelenő, váratlan kékhaláltól, a szerviz pedig elég döcögősen kezeli a…..
Usermail317 2020.05.06 19:43:56
@Derontulon:
Az volt a ciki amikor nem 1x az eladótérig állt a sor a szervizbe annyi panaszos volt.:D
Mocskos banda volt legalja emberekkel, buktak is szerencsére mindenestül.
@2-More: Ha elromlik valami azt meg kő javítani, teccikérteni? Max a vízbe dolgoztál eddig de nem szervizbe:D:D
A Homár elég sokszor felhúzta már magát az elmúlt 15 évben, hiszen volt mint. Inkorrekt kereskedők, csalók, ügyfelet hülyének néző szolgáltatók, büdös hús, kis faszenes, volt itt már minden. Olyan helyzet, mint a jelenlegi viszont még sosem. A járvány pedig úgy látszik, hogy a pénzéhes, nyerészkedő…..
Usermail317 2020.03.17 15:02:15
@Derontulon: :D
Ebből a kettőből van kuva sok: okoskodó faszok és rémhírterjesztők.a valóság valahol a kettő között van.
Usermail317 2020.03.17 15:58:41
@Derontulon:
És látod még mindig nyávog mert megsérült a kis lelke.Valaki kimondta, hogy zizzent és nem bírja az egócska.
majd idebüfiz még néhány száz sort, hátbaveregeti magát hogy milyen ügyes volt aztán tízpercenként nézi remegve,jött -e válasz. :D Olvasd el a korábbi böffeneteit, igazi agyas. :D
Gabi egy nagyon tanulságos történetet küldött nekünk, amit minden jelzáloghitellel rendelkező olvasónak érdemes átnézni. A hitelajánlatban szereplő előtörlesztési díj elengedése valahogy elfelejtődött a végtörlesztést követően, de ez nem volt annyira egyértelmű, így Gabinak rendesen utána kellett…..
A héten történt állítólag, hogy egy gyerekes anyukát kiraktak az egyik belvárosi étteremből. Az anyuka először a Pesten Hallottam csoportban krákogott egy picit, de posztja alatti véres komment háborúból ő jött ki vesztesen. A tiszavirágéletű sírás, alig egy órát volt ott míg valaki nem törölte. Az…..
Usermail317 2018.06.11 15:51:09
@Helén Tornyai: Femináci foshalmazok megoldása: mindenki más alkalmazkodjon hozzánk, mert PC van és bőgök és pinám van, kitoltam a kölköt és előnyöket akarok, mindenki másnak kuss.
Meg a kurva anyátok. :)
Usermail317 2018.06.11 16:09:35
@Helén Tornyai: Baromi egyszerű: az a fasz, aki a femináci idiótaságokra csak legyint és rátok hagyja. Belétek kell állni, mint a gerely, különben egyre nagyobb a pofátok.
Fontos, hogy a helyetekre kerüljetek és ne higgyétek, hogy mindenki egyetért a femináci eszméitekkel. Ennek az első eleme az alpári stílus, mert attól hipermenstruálni kezdtek és előjön belőletek az igazi énetek.
A "nem kell válaszolni" a szokásos reakció arra, amikor valaki szövegét nem tudjátok elfogadni és mentek féknyomos bugyit cserélni, ez a femináci módi.
A nőket nagyon szeretjük mi férfiak, de az ostoba femináci hányást nem.
De nyugodtak lehettek, a normális nők is megvetnek titeket mindenhol, mert ők tudják: közösségben élünk és ennek vannak szabályai, amit a feminácik a maguk beteg hülyesége szerint akarnak ferdíteni.
Vissza a Gyökerekhez. Az utolsó darab keksz: lélektani dolog, de az valahogy sehol, soha nem kell senkinek. Zabál végig gátlástalanul a közösből, de azért az egészet csak nem eszi meg. Maradjon másnak is! Nehogy neki kelljen elpakolni. Nehogy észrevegyék, hogy ő zabálta fel az egészet. Képesek…..
Usermail317 2017.07.27 10:13:57
@Yttrium: No comment. Ha munka nincs, minden másra jut idő. Ezért marják egymást állandóan az irodisták, van rá idejük. Ennek semmi köze a mocskos hűtőhöz, mert ÉRTELMES közösségben ez automatikusan megy.
  Nem húzódik le. De egy milliméternyit sem. Ő nem, majd te. És amikor elmentek egymás mellett, majdhogynem súrolva egymás autóját, összepöccintve a visszapillantókat a szűk úton, nem néz rád, nem int, nem bólint. Ő magasabb kasztba tartozik, neki egyenes az útja, nem rángatja jobbra-balra a…..
Usermail317 2017.06.23 14:30:35
@Denise Hogyisdugják: De azt tökéletesen felveszik, ahogy a fejed felrobban a méregtől. :D
De ne aggódj, ismerem a fajtád. Ha 90-el megyek akkor te száztízzel. Ha százzal, akkor a seggemben vagy és idegbetegen nézel balra-jobbra, mert nem viseled el ha nem tudsz előzni. Majd elpattan az agyadban az ér, nekem aztán mindegy. :)