Adatok
simoni
1 bejegyzést írt és 443 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

A PannonZebra blog elköltözött a végleges helyére. Mostantól a következő címen lesz elérhető: https://pannonzebra.blog.hu
Csak kattints a fenti linkre, és átkerülsz az új helyre.
Jó olvasgatást és kommentelést, PannonZebra-csapat..

Ez tényleg egy dühöngő, kiélhetitek magatokat rendesen. Itt nincs OFF-olás, jöhetnek a pletykák, az átigazolások, a vélemények, teljesen vegyesen. Akár a Juventushoz tartozik, akár nem (teljesen).
A trágárság, egymás mocskolása persze itt sem megengedett, ezért ettől tartózkodjatok! Mindent bele!…..
simoni
2020.09.12 22:58:01
@JuventusFanatikus: @The king of alibis: Mint a szerencsejátékok nagy kedvelője adom a tippjátékot!
Persze minden ilyesmi akkor igazán izgalmas, ha tétje is van. Az az ötletem támadt, hogy mi lenne, ha adnánk neki? Pl. lehetne valami nevezési díj olyan 1-2 ezer jó magyar forint magasságában (csak valami kicsi összeg, aminek az elvesztése senkit nem vág földhöz, de összeadva mégis elég mondjuk egy görbe estére), aztán a végén megkapná a győztes vagy mondjuk a dobogósok valamilyen arányban. Persze ettől még azok is játszhatnának, akik nem szeretnek kockáztatni, de őket a végelszámolásból kivennénk.
A nevezési díjat pl. valamelyik köztiszteletben álló szerkesztőnél helyezhetnénk letétbe. Ha véletlen elcsábul, hát akkor legalább keresett egy kis pénzt a blogon végzett munkájával. :D Persze nem tudom, mennyire alhatna nyugton állambácsitól, de azért ennyi még csak belefér. Meg hát ugye ez egy tudásalapú játék! ;)
Mit szóltok? Ha összejönnénk 10-en, 20-an, szerintem jó móka lenne.
Persze minden ilyesmi akkor igazán izgalmas, ha tétje is van. Az az ötletem támadt, hogy mi lenne, ha adnánk neki? Pl. lehetne valami nevezési díj olyan 1-2 ezer jó magyar forint magasságában (csak valami kicsi összeg, aminek az elvesztése senkit nem vág földhöz, de összeadva mégis elég mondjuk egy görbe estére), aztán a végén megkapná a győztes vagy mondjuk a dobogósok valamilyen arányban. Persze ettől még azok is játszhatnának, akik nem szeretnek kockáztatni, de őket a végelszámolásból kivennénk.
A nevezési díjat pl. valamelyik köztiszteletben álló szerkesztőnél helyezhetnénk letétbe. Ha véletlen elcsábul, hát akkor legalább keresett egy kis pénzt a blogon végzett munkájával. :D Persze nem tudom, mennyire alhatna nyugton állambácsitól, de azért ennyi még csak belefér. Meg hát ugye ez egy tudásalapú játék! ;)
Mit szóltok? Ha összejönnénk 10-en, 20-an, szerintem jó móka lenne.
simoni
2020.09.12 23:53:21
@JuventusFanatikus: Basszus, azért ez mi trógerság már, hogy így zsebre vágják a lóvét, aztán letagadják az egészet... Milyen társaság volt ez, ha publikus?
De én meg azt mondom neked, hogy ha valamelyik szerkesztő elvállalja a pénztáros szerepét, nekem még úgy is simán jó, ha a végén elillan valahogy a zsozsó. Elképzelni nem tudom ezt egyikőtökről sem, de ha valamiért mégis ez történne, raktok annyi melót ebbe a blogba, hogy akkor is azt mondanám, hogy jó helyre került. :) Másfelől meg nekem önmagában a játék élménye megér pár ruppót, a nyeremény hogy úgymondjam szinte mellékes is.
De persze megértem, hogy a legtöbben nem így élik meg, úgyhogy nem erőltetem a dolgot.
De én meg azt mondom neked, hogy ha valamelyik szerkesztő elvállalja a pénztáros szerepét, nekem még úgy is simán jó, ha a végén elillan valahogy a zsozsó. Elképzelni nem tudom ezt egyikőtökről sem, de ha valamiért mégis ez történne, raktok annyi melót ebbe a blogba, hogy akkor is azt mondanám, hogy jó helyre került. :) Másfelől meg nekem önmagában a játék élménye megér pár ruppót, a nyeremény hogy úgymondjam szinte mellékes is.
De persze megértem, hogy a legtöbben nem így élik meg, úgyhogy nem erőltetem a dolgot.

08.12.
HIVATALOS: Filip Kostić 2026-ig tartó szerződést írt alá a klubbal, átigazolási díja 12+3 millió euró
08.10.
HIVATALOS: Nicolò Fagioli 2026-ig hosszabbított a klubbal.
07.20.
HIVATALOS: 41+8 millió euró fejében Glieson Bremer csatlakozott a Juventushoz, 2027-ig kötelezte el…..
simoni
2020.09.11 09:39:29
@venember83: Sokra megyünk vele a BL-ben, ha a nyolcad vagy negyeddöntőben kipotyogunk. Giroud lehet, hogy jól aládolgozik majd CR-nek, viszont a csapat minőségén semmit nem emel. De legalább olcsó.
simoni
2020.09.11 10:32:57
@venember83: Igazad van, nem CR-n kell elverni a balhét, hanem azon, aki úgy gondolta, hogy ez lesz a jó irány a csapatnak.
A BL-győzelemről meg reálisan majd akkor beszélhetünk, ha a "döntőig menetelés jó csapatjátékkal, de elbukás" és a "próbáljunk eljutni valahogy a döntőig, hogy ott aztán a többszörös BL-győztes játékos villanjon" egyszerre teljesül. Az előbbi összetevőben egyelőre sehol sem vagyunk.
A BL-győzelemről meg reálisan majd akkor beszélhetünk, ha a "döntőig menetelés jó csapatjátékkal, de elbukás" és a "próbáljunk eljutni valahogy a döntőig, hogy ott aztán a többszörös BL-győztes játékos villanjon" egyszerre teljesül. Az előbbi összetevőben egyelőre sehol sem vagyunk.
simoni
2020.09.12 21:53:50
@hellan: Szerintem @Sunny21: kolléga jól mondja. Arról van szó, hogy a következő évi könyvelésben 11.2m-val több költség szerepelt volna, ha Matuidi marad és lehúzza a hátralevő egy évét. Ez az összeg ugye a bruttó bérből + az utolsó évre maradt amortizációs költségből jön össze.
Ez így elsőre elég jól hangzik, de ettől ugye nem lett több pénze (bevétele) a klubnak, továbbá a maradék amortizációs költséget így sem úsztuk meg, mindössze nem jövőre, hanem idén jelenik meg a könyvekben. Valójában csak Matu jövő évi bérét spóroltuk meg (pontosabban amennyit nem kellett kifizetnünk belőle, de azt most hirtelen nem tudom, hogy kért-e lelépési pénzt).
Ahogy az egyik cikknél már írtam, az lehet itt a nagy tisztogatási akció mögött, hogy idén nincs FFP, covid viszont van, úgyhogy most szinte akármekkora veszteséget meg lehet magyarázni a befektetőknek...
Ez így elsőre elég jól hangzik, de ettől ugye nem lett több pénze (bevétele) a klubnak, továbbá a maradék amortizációs költséget így sem úsztuk meg, mindössze nem jövőre, hanem idén jelenik meg a könyvekben. Valójában csak Matu jövő évi bérét spóroltuk meg (pontosabban amennyit nem kellett kifizetnünk belőle, de azt most hirtelen nem tudom, hogy kért-e lelépési pénzt).
Ahogy az egyik cikknél már írtam, az lehet itt a nagy tisztogatási akció mögött, hogy idén nincs FFP, covid viszont van, úgyhogy most szinte akármekkora veszteséget meg lehet magyarázni a befektetőknek...

Luis Suárez klubváltása a Juventushoz pár napja még szinte bizonyosnak tűnt, miután a Barcelona csatárának kiadta az útját Ronald Koeman, azonban a legutóbbi pletykák szerint az uruguayi támadó valószínűleg inkább a spanyolországi maradás mellett teszi le a voksát.
A Deportes Cuatro értesülései…..
simoni
2020.09.12 11:13:30
@Leram7: Maximálisan egyetértek!
Ami meg Moratát illeti, ügyes gyerek, de nem top csatár. Egy Sevilla, Villarreal-szerű másodvonalas csapat az ő szintje. Úgyhogy nagyon remélem, hogy a pletykák az 50 millás ajánlatról csak a költői képzelet termékei. Egyrészt - ahogy nagyon helyesen írod - ez megint egy baromi túlárazott, rossz befektetés lenne, másrészt ha van 50 millánk igazolni, akkor Aouar miért nincs már Torinóban???
Ami meg Moratát illeti, ügyes gyerek, de nem top csatár. Egy Sevilla, Villarreal-szerű másodvonalas csapat az ő szintje. Úgyhogy nagyon remélem, hogy a pletykák az 50 millás ajánlatról csak a költői képzelet termékei. Egyrészt - ahogy nagyon helyesen írod - ez megint egy baromi túlárazott, rossz befektetés lenne, másrészt ha van 50 millánk igazolni, akkor Aouar miért nincs már Torinóban???
simoni
2020.09.12 11:58:18
@Hiribi27: CR-nek tudtommal még két éve van. Már csak ezért sem nagyon engedhetjük el a következő évet - legalábbis látszólag -, hiába tűnik ez a legésszerűbb lépésnek. Ez ugyanis a CR-projekt bukásának beismerése lenne.
Mindenesetre sok értelme nem volt Higut kilapátolni, ha egyszer jelenleg nincs esélyünk jobb minőségű, hosszú távú(!) megoldást találni helyette. De ilyenre se pénz, se lehetőség most a piacon. Suarez is csak átmeneti megoldás, ami ráadásul drága és kockázatos (fizikai hanyatlás, térd, stb.)
Nem tudom elhessegetni a gondolatot, hogy Higu elküldése már megint nem sportszakmai, hanem üzleti alapon hozott döntés volt. Idén ugyanis az UEFA nem erőlteti az FFP-t, így most remek alkalom kínálkozik, hogy Higu ~30 millás hátralévő költségét leírjuk. Ezáltal lesz egy csúnya évünk pénzügyi szempontból, de azt majd ráfogják a covid-nyuszira, de legalább jövőre már Higu-mentesek lesznek a könyvek.
A szurkolót persze nem a klub pénzügyei, hanem a csapat érdekli. De aki tisztában van ezzel, az nyilván nem örül, de elfogadja. Azt nem lehet elfogadni, ha a hibát a vezetőség aztán újabbal tetézi.
Mindenesetre sok értelme nem volt Higut kilapátolni, ha egyszer jelenleg nincs esélyünk jobb minőségű, hosszú távú(!) megoldást találni helyette. De ilyenre se pénz, se lehetőség most a piacon. Suarez is csak átmeneti megoldás, ami ráadásul drága és kockázatos (fizikai hanyatlás, térd, stb.)
Nem tudom elhessegetni a gondolatot, hogy Higu elküldése már megint nem sportszakmai, hanem üzleti alapon hozott döntés volt. Idén ugyanis az UEFA nem erőlteti az FFP-t, így most remek alkalom kínálkozik, hogy Higu ~30 millás hátralévő költségét leírjuk. Ezáltal lesz egy csúnya évünk pénzügyi szempontból, de azt majd ráfogják a covid-nyuszira, de legalább jövőre már Higu-mentesek lesznek a könyvek.
A szurkolót persze nem a klub pénzügyei, hanem a csapat érdekli. De aki tisztában van ezzel, az nyilván nem örül, de elfogadja. Azt nem lehet elfogadni, ha a hibát a vezetőség aztán újabbal tetézi.
simoni
2020.09.12 12:21:19
@m.martin91: Miliket tényleg érdemes lenne hajtani. AdL nagyon fafejű, de lépéskényszerben van. Először 50m-ról hadovált, de már állítólag 35m körül szabadulna tőle. Megy majd az még lejjebb is, szóval egy ponton valami Berna+némi apró-szerű ajánlat még elég is lehet.
Cavanival is hasonló a helyzet. Ki kell várni, hogy lejjebb adjon az igényeiből.
Csak az a gond, hogy a bajnokság egy hét múlva kezdődik...
Cavanival is hasonló a helyzet. Ki kell várni, hogy lejjebb adjon az igényeiből.
Csak az a gond, hogy a bajnokság egy hét múlva kezdődik...

Gianluca Di Marzio szerint a Juventus az idő ellen küzd Luis Suárez átigazolása kapcsán, az uruguayi csatárnak a jövő héten kell olasz nyelvvizsgát kell letennie, amely elengedhetetlen az EU-s útlevél megszerzéséhez. Azonban az idő lassan elfogy, ezzel pedig tisztában van a torinói vezetőség is.…..
simoni
2020.09.10 16:02:41
@JuventusFanatikus: Igen, ettől nem lettem okosabb, mindenesetre köszi!
simoni
2020.09.10 16:10:51
@JuventusFanatikus: Volt már ez is, meg volt már olyan is, hogy mi hajtottuk el az ügynökét. Az utolsó verzió, amit olvastam, hogy az afrikai múlt miatt nem ideális a dolog, úgyhogy még várnak, hogy milyen ajánlat érkezik. Szóval talán nincs még zárva ez az ajtó, valószínűleg pénzzel olajozható. :)
simoni
2020.09.10 18:31:15
Itt egy angol nyelvű elemzés Suarezről, akit érdekel: www.football-italia.net/158290/suarez-sideways-step-juventus
Szerintem korrekt összefoglalója az uruguayival kapcsolatos előnyöknek és hátrányoknak. A cikk megállapításai egyébként többnyire egybevágnak azzal, amik itt is előkerültek. Talán a következőket érdemes kiemelni:
Pirlo elképzeléseiről ugyan még keveset tudunk, de az előzetes nyilatkozata szerint olyan focit képzel el, ahol labdavesztés után a laszti gyors visszaszerzésére törekszünk. Ebbe az elképzelésbe Suarez nagyon nem illeszkedik. Azt hiszem, egy másik cikkben olvastam, hogy CR-rel együtt neki vannak a leggyengébb mutatói a támadói védekezés terén a topligákban. És ez az, amire a cikk még felhívja a figyelmet: a BL-ben, a komoly csapatok ellen az ő együttes szerepeltetésük a kudarc receptje lenne, mert ott ez már egyszerűen nem fér bele.
Szerintem korrekt összefoglalója az uruguayival kapcsolatos előnyöknek és hátrányoknak. A cikk megállapításai egyébként többnyire egybevágnak azzal, amik itt is előkerültek. Talán a következőket érdemes kiemelni:
Pirlo elképzeléseiről ugyan még keveset tudunk, de az előzetes nyilatkozata szerint olyan focit képzel el, ahol labdavesztés után a laszti gyors visszaszerzésére törekszünk. Ebbe az elképzelésbe Suarez nagyon nem illeszkedik. Azt hiszem, egy másik cikkben olvastam, hogy CR-rel együtt neki vannak a leggyengébb mutatói a támadói védekezés terén a topligákban. És ez az, amire a cikk még felhívja a figyelmet: a BL-ben, a komoly csapatok ellen az ő együttes szerepeltetésük a kudarc receptje lenne, mert ott ez már egyszerűen nem fér bele.

Maurizio Sarri a hírek szerint nem hajlandó közös megegyezéssel szerződést bontani, így a Juventus végül 8,5 millió eurót lesz kénytelen kifizetni a mesternek jövő nyárig.
A mestert egy hónapja menesztette a Juventus vezetősége, miután sikerült bajnoki címet nyerni, ám a csapat kiesett a Lyon ellen…..
simoni
2020.09.09 17:09:36
@rockitbaby: Ez a két megállapításod mintha kissé ellentmondana egymásnak:
"Egészen CR7 érkezéséig gyakorlatilag alapembet volt, sőt, a taktika úgy lett alakítva, hogy belőle a legtöbbet kihozza. Jött Ronci, és ez megváltozott."
"Így igazából Dybala nem annak lett volna az áldozata, hogy nem tudott CR7-tel együtt jatszani, hanem azért kellett volna mennie, mert nem volt a csapat hasznára."
Odáig rendben, hogy CR érkezésével Allegrinek át kellett variálni a taktikát. De akkor végül is nem arról van szó, hogy nem tudott olyan formációt találni, ahol CR mellett Dybalát is elbírja a csapat, úgy hogy közben ő is hasznossá tudja tenni magát? Mert szerintem ez Sarrinak azért összejött. És CR nála sem védekezett, bár igaz, ami igaz, volt közben egy fiatalítás a védelemben. Mindenesetre nem érzem, hogy megoldhatatlan feladat lett volna Dybala és CR együtt játszatása Allegri idején.
"Marotta jó szakember, igaz, ahogy írtad is, vannak korlátai, de pénzügyi, gazdasági oldal tekintetében ellenben nagyon penge. Abban sem vagyok biztos, hogy ő nem látta-e előre, hogy hosszú távon milyen problémákat okozhat CR7 a klubnak az anyagiak terén."
Én biztos vagyok benne, hogy látta, és szinte biztos abban, hogy emiatt távozott vagy kellett távoznia.
"Egészen CR7 érkezéséig gyakorlatilag alapembet volt, sőt, a taktika úgy lett alakítva, hogy belőle a legtöbbet kihozza. Jött Ronci, és ez megváltozott."
"Így igazából Dybala nem annak lett volna az áldozata, hogy nem tudott CR7-tel együtt jatszani, hanem azért kellett volna mennie, mert nem volt a csapat hasznára."
Odáig rendben, hogy CR érkezésével Allegrinek át kellett variálni a taktikát. De akkor végül is nem arról van szó, hogy nem tudott olyan formációt találni, ahol CR mellett Dybalát is elbírja a csapat, úgy hogy közben ő is hasznossá tudja tenni magát? Mert szerintem ez Sarrinak azért összejött. És CR nála sem védekezett, bár igaz, ami igaz, volt közben egy fiatalítás a védelemben. Mindenesetre nem érzem, hogy megoldhatatlan feladat lett volna Dybala és CR együtt játszatása Allegri idején.
"Marotta jó szakember, igaz, ahogy írtad is, vannak korlátai, de pénzügyi, gazdasági oldal tekintetében ellenben nagyon penge. Abban sem vagyok biztos, hogy ő nem látta-e előre, hogy hosszú távon milyen problémákat okozhat CR7 a klubnak az anyagiak terén."
Én biztos vagyok benne, hogy látta, és szinte biztos abban, hogy emiatt távozott vagy kellett távoznia.
simoni
2020.09.09 18:20:08
@JuventusFanatikus: Királyság! Ezt nézd mit találtam közben: i.redd.it/xpavcyi9ty431.jpg
Tancredi a lista legalján, besorolása "Under a pile of shit" :DDD
Tancredi a lista legalján, besorolása "Under a pile of shit" :DDD
simoni
2020.09.09 18:52:49
@JuventusFanatikus: media.giphy.com/media/ifFqEzAVA7AXBWTx9a/giphy.gif
@rockitbaby: Szerintem a két dolog összefügg: Paulo egyre pocsékabb formába került, mert nem találta a helyét, nem illeszkedett a taktikába. A pocsék teljesítmény miatt viszont egyre gyakrabban szorult ki a kezdőből, amitől még mélyebbre került. Így belekerült az ördögi körbe. Erősen kétséges, hogy Allegri valaha is ki tudta-e volna rángatni ebből. Nekem úgy tűnt, már ő is, a vezetőség is lemondott róla.
"Erre Pirlo is klasszikus centerrel akarna jatszani, CR7 ugye fix, megint könnyen ott találhatja magát, hogy ujfent nincs nagyon helye."
Én is nagyon kíváncsi vagyok, hogy Pirlo milyen szerepkört képzel el neki. Sajnos simán benne van a pakliban, amit írsz. És ha ehhez hozzávesszük, hogy az új center 40-50m-val fogja megterhelni a költségvetést, akkor ez már megint nagyon nem néz ki jól.
@rockitbaby: Szerintem a két dolog összefügg: Paulo egyre pocsékabb formába került, mert nem találta a helyét, nem illeszkedett a taktikába. A pocsék teljesítmény miatt viszont egyre gyakrabban szorult ki a kezdőből, amitől még mélyebbre került. Így belekerült az ördögi körbe. Erősen kétséges, hogy Allegri valaha is ki tudta-e volna rángatni ebből. Nekem úgy tűnt, már ő is, a vezetőség is lemondott róla.
"Erre Pirlo is klasszikus centerrel akarna jatszani, CR7 ugye fix, megint könnyen ott találhatja magát, hogy ujfent nincs nagyon helye."
Én is nagyon kíváncsi vagyok, hogy Pirlo milyen szerepkört képzel el neki. Sajnos simán benne van a pakliban, amit írsz. És ha ehhez hozzávesszük, hogy az új center 40-50m-val fogja megterhelni a költségvetést, akkor ez már megint nagyon nem néz ki jól.

Gonzalo Higuaín testvére és ügynöke, Nicolas Higuaín megérkezett Olaszországba, hogy tárgyaljon a csatár távozásáról a Juventus képviselőivel, s a Napoli gólrekordere az Inter Miami csapatához csatlakozhasson hamarosan.
A Sky Sport Italia, a Tuttomercatoweb és további források erősítik meg a…..
simoni
2020.09.08 18:37:14
@steven.h: Pontosan, nekem is ez a nagy szívfájdalmam! :) Ha nem megyünk all-int CR-rel, hanem inkább türelmesen és okosan fejlesztjük tovább a keretet, akkor most ott lehetnénk az elitben a bajorokkal és a Poollal karöltve. A pénz egyértelműen meg volt ehhez.
simoni
2020.09.08 21:55:34
@steven.h: Van akinek a szótárában a rinyálás a problémák megtárgyalását jelenti. :) Oda se neki, bár arra azért kíváncsi lennék, hogy @Juvegaspy: kolléga szerint akkor mi lenne a helyénvaló megnyilvánulás a mostanában sorjázó cikkek alatt.

A Sky Sport Italia vasárnap esti beszámolója szerint a következő napokban vizsgázhat az olasz útlevélért, ezért pedig nyelvvizsgán kell bizonyítania olasz nyelvtudását. Ez kulcsfontosságú a Juventushoz való csatlakozás ügyében.
A médiaforrás szerint, amint Luis Suáreznek megvan az olasz útlevele,…..

Adrien Rabiot után ismételten egy tavalyi érkezőn van a sor, hogy megkapja a bizonyítványát, ez a személy pedig nem más, mint Aaron Ramsey.
A walesi középpályás közel sem váltotta meg a világot, mindössze 11 alkalommal lett nevezve a kezdőbe, ha csak a Serie A-t vesszük figyelembe. Ehhez nagyban…..
simoni
2020.09.06 17:03:50
@MdewC: "Ingyen" vót.
simoni
2020.09.06 22:31:25
@venember83: Ááá, nem hiszem, hogy leszokunk erről a bűnös szenvedélyről. Egyszer beadta gép a jackpotot Pogesszel, azóta is szerintem a következő "szent grált" keressük.
Nem lepődnék meg, ha Ramsey-t illetően is valami ilyesmi lett volna a komoly sportszakmai megfontolás: "hát lehet, hogy full testidegen lesz meg nem tudjuk használni semmire, de le van sz*rva: akkor majd legfeljebb jól elsózzuk valami burzsuj angol csapatnak. Ha más nem, az Everton biztos megveszi. Kihagyhatatlan biznisz, tuti profit." Míg a szép tervekbe bele nem rondított a covid... :)
Nem lepődnék meg, ha Ramsey-t illetően is valami ilyesmi lett volna a komoly sportszakmai megfontolás: "hát lehet, hogy full testidegen lesz meg nem tudjuk használni semmire, de le van sz*rva: akkor majd legfeljebb jól elsózzuk valami burzsuj angol csapatnak. Ha más nem, az Everton biztos megveszi. Kihagyhatatlan biznisz, tuti profit." Míg a szép tervekbe bele nem rondított a covid... :)
simoni
2020.09.07 09:57:57
@Tony.: 7m € nettóért, bruttóban a klubnak évi 10.6m-ben van. Ami viszont vicces, hogy Khedira is szinte pont ennyibe kerül, hiába keres 1m-mel kevesebbet. De ez utóbbival szemben szerintem épp, hogy Ramsey a kevésbé falábú, legalábbis őt már láttam jól focizni. Ne írjuk még le teljesen, hátha Pirlónak még sikerül kihoznia belőle valamit.
@Wizzurah: Én is valószínűnek tartom, hogy összességében pluszban állunk az ingyenigazolásokkal, bár leginkább csak Pogba miatt. Emlékeim szerint Can volt még, akit ingyen hoztunk, és komolyabb pénzért adtunk tovább, viszont árnyalja a képet, hogy az ő esetében (és úgy általában is) elég komoly aláírási pénzeket fizetünk az ilyen transzferek alkalmával.
@Wizzurah: Én is valószínűnek tartom, hogy összességében pluszban állunk az ingyenigazolásokkal, bár leginkább csak Pogba miatt. Emlékeim szerint Can volt még, akit ingyen hoztunk, és komolyabb pénzért adtunk tovább, viszont árnyalja a képet, hogy az ő esetében (és úgy általában is) elég komoly aláírási pénzeket fizetünk az ilyen transzferek alkalmával.

A Sky Sport Italia értesülései szerint a Juventus felvette a kapcsolatot Edinson Cavani képviselőivel, miután mindeddig nem sikerült megszerezni Luis Suárez vagy Edin Džeko játékjogát.
Az uruguayi csatár 33 éves, a PSG-nél lejárt a szerződése, ám eddig nem sikerült megállapodnia egyetlen klubbal…..
simoni
2020.09.06 15:36:53
@steven.h: A fifázás még hagyján, ha szurkolóról van szó (ha sok értelme nincs is, legalább jobban érzi magát tőle), gond akkor van, ha a klub elnöke is ezen a szinten gondolkodik...
simoni
2020.09.06 16:50:15
@steven.h: A Marotta és co. ügyében abszolút igazad van, bár sokan képtelenek helyén kezelni ezt a dolgot, és Paraticit hibáztatják ezért is.
Agnellivel kapcsolatban az lesz a nagy kérdés, hogy majd ő hogyan áll ehhez a kérdéshez, ha netalán a Pirlo-projekt befuccsol vagy egyszerűen jön néhány szűk esztendő. Akkor fog igazán kiderülni, hogy milyen fából faragták: vállalja-e a felelősséget a rossz döntéseiért vagy a beosztottjaira tolja a balhét. Barcelonában abszolút az utóbbi történt. Nagyon remélem, hogy nálunk ez nem fordulhat elő.
Agnellivel kapcsolatban az lesz a nagy kérdés, hogy majd ő hogyan áll ehhez a kérdéshez, ha netalán a Pirlo-projekt befuccsol vagy egyszerűen jön néhány szűk esztendő. Akkor fog igazán kiderülni, hogy milyen fából faragták: vállalja-e a felelősséget a rossz döntéseiért vagy a beosztottjaira tolja a balhét. Barcelonában abszolút az utóbbi történt. Nagyon remélem, hogy nálunk ez nem fordulhat elő.
simoni
2020.09.06 22:57:13
@steven.h: Igen, Agnelli minden jel szerint a saját kezébe vette a gyeplőt. Olyan területeken hozott döntéseket, ami nem közvetlenül alá tartozik, úgyszólván átnyúlt a beosztottjai feje fölött. Ahogy azt egyszer már kifejtettem, ez egy veszélyes tendencia, amiből nem szokott túl sok jó kisülni. De majd az idő eldönti, hamarosan meglátjuk.

A Tuttosport nem kívánja elengedni a Pogba szálat, az olasz napilap szerint a francia középpályás a Juventus hívására vár, ám nem idén nyáron, hanem már a télen, ezért is nem sietteti a szerződéshosszabbítást a Manchester United csapatával.
A torinói pletykalap cikke szerint a francia középpályás…..
simoni
2020.09.06 13:18:14
@Alex8610: Miért? Csak nem esünk ki... Ingyen, korrekt fizetéssel azért elférne a kp-n a tékozló fijú.
simoni
2020.09.06 13:43:59
@venember83: Hát az igaz, hogy a dagit is ki kell tömni, úgyhogy 10m fölötti bérigény esetén biztos elhajtanám őket máshová nyaralni.

A spanyol Marca beszámolója szerint a Juventus egyetlen lépésre van attól, hogy végre leigazolja Luis Suárezt, miután sikerült megegyezésre jutni a Barcelonával.
Jelenleg úgy tűnik, hogy Lionel Messi maradása ellenére Luis Suárez elhagyja a Barcelonát, erre utal az is, hogy több forrás szerint…..

Gianluca Di Marzio nemrégiben számos új torinói értesülést közölt, így beszámolt a patt helyzetről Suárez és Džeko kapcsán, de egyéb szükséges erősítések áráról is beszámolt a viszonylag megbízható újságíró.
A minap visszatért Continassába Paulo Dybala, és a Sky munkatársa szerint a távozására nem…..
simoni
2020.09.04 11:26:31
@MdewC: Sokszor leíruk már: a bajnokság CR nélkül is abszolválható lett volna, a BL-ben viszont vele se léptünk előre. Hiába a páratlan mentalitás, a csapat édeskevés volt körülötte, hogy elérjük a hőn áhított célt. Ehhez nem kellett varázsgömb, ezt előre lehetett látni.
Azt nyilván sosem fogjuk megtudni, hogy CR nélkül hol tartanánk most. Nem is állítom, hogy eredmények tekintetében előbbre lennénk. Más szempontból viszont igen. Ugyanis az árából kijött volna 2-3 klasszis fiatal is (pl. Werner, Haaland, v.d. Beek, stb.), és most nem ilyen tűzoltás jellegű Dzeko, Suarez-féle igazolások borzolnák a kedélyeket, hanem néhány kulcsposzt meg lenne oldva hosszú évekre. Ehelyett 1-2 év múlva CR, Dzeko/Suarez kifut, és akkor ott leszünk, ahol a part szakad.
CR egy rövidtávú befektetés volt, Agnelli kb. all-in ment vele, és nem jött be. A klub viszont nagyon nehéz helyzetbe sodródott emiatt. A covid nyilván nem volt belekalkulálva, de hát ez történik, ha valaki elmegy a lehetőségei határáig, aztán beüt a sz*r.
Abban viszont maximálisan igazad van, hogy a Pogba-pénzt sokkal okosabban is el lehetett volna költeni. Higu kb. ugyanakkora baklövés volt, mint CR. Bernáért meg kb. 2-szeres pénzt fizettünk. Az utóbbi években csúnyán lehúzkodnak minket a dörzsöltebb klubok.
Azt nyilván sosem fogjuk megtudni, hogy CR nélkül hol tartanánk most. Nem is állítom, hogy eredmények tekintetében előbbre lennénk. Más szempontból viszont igen. Ugyanis az árából kijött volna 2-3 klasszis fiatal is (pl. Werner, Haaland, v.d. Beek, stb.), és most nem ilyen tűzoltás jellegű Dzeko, Suarez-féle igazolások borzolnák a kedélyeket, hanem néhány kulcsposzt meg lenne oldva hosszú évekre. Ehelyett 1-2 év múlva CR, Dzeko/Suarez kifut, és akkor ott leszünk, ahol a part szakad.
CR egy rövidtávú befektetés volt, Agnelli kb. all-in ment vele, és nem jött be. A klub viszont nagyon nehéz helyzetbe sodródott emiatt. A covid nyilván nem volt belekalkulálva, de hát ez történik, ha valaki elmegy a lehetőségei határáig, aztán beüt a sz*r.
Abban viszont maximálisan igazad van, hogy a Pogba-pénzt sokkal okosabban is el lehetett volna költeni. Higu kb. ugyanakkora baklövés volt, mint CR. Bernáért meg kb. 2-szeres pénzt fizettünk. Az utóbbi években csúnyán lehúzkodnak minket a dörzsöltebb klubok.
simoni
2020.09.04 17:35:47
@NagyonJuve: Nem lehet mondani, hogy Bernának nem volt meg az esélye a bizonyításra. Sarritól megkapta a játékperceket, több poszton is kipróbálta, az eredmény: 2 gól, 3 assziszt minden sorozatot figyelembe véve. A hozzáállásával nincs gond, de amit a játékhoz hozzá tud tenni, az nagyon kevés egy Juve-kezdő szinthez. Mint kiegészítő ember semmi baj nem lenne vele, de erre a kategóriára viszont igenis pénzkidobás a 30-40 milla.
@rockitbaby: Végül is akkor te is azt mondod, amit én, hogy CR fizuja miatt nagyon megborult a bérstruktúra. Ahogy írod, most mindenki úgy van vele, hogy ha a portugálnak ki tudunk csengetni 30-at, akkor ő is kérhet többet. Ha nincs CR, akkor Dybaláék aligha 15-ről kezdik az alkudozást. Persze a magasabb fizukkal még önmagában még nem is lenne gond, ha bírná a klub anyagilag. De minden jel szerint nem bírja.
@MdewC: persze, CR egy kiragadott példa volt. Én már Higut se hoztam volna, és valószínűleg Bernát sem. Ha már mindenképpen a Fiorral kellett bizniszelni, Chiesának sokkal több értelme lett volna, akit emlékeim szerint annak idején hasonló árban meg is lehetett volna szerezni.
De tegyük fel, hogy csak a két extrém igazolást (Higu, CR) nem lépjük meg. Akkor a zsebünkben marad 200 misi, amiből 50-60 körül egy ügyes centert biztosan lehetett volna szerválni. A maradékot meg szépen talonban tarthattuk volna, és várhattunk volna az igazán kedvező lehetőségekre. Abból a pénzből pl. az említett Haaland+Werner+van de Beek hármas gond nélkül kijött volna. Mennyire más lenne most a leányzó fekvése... Csak hát ehhez türelem, tervezés és előrelátás kellett volna.
@m.martin91: Ezt az infót mire alapozod? A legfrissebb hírek szerint ( www.nemzetisport.hu/spanyol_labdarugas/barcelona-szo-sincs-700-millios-zaradekrol-messiek-levele-2781753 ) nekem úgy fest, hogy Messi továbbra is lépni akar. Persze benne van a pakliban, hogy lesz annyira idióta a bárka elnöke, hogy erőszakkal a klubnál tartja a szerződése végéig.
@rockitbaby: Végül is akkor te is azt mondod, amit én, hogy CR fizuja miatt nagyon megborult a bérstruktúra. Ahogy írod, most mindenki úgy van vele, hogy ha a portugálnak ki tudunk csengetni 30-at, akkor ő is kérhet többet. Ha nincs CR, akkor Dybaláék aligha 15-ről kezdik az alkudozást. Persze a magasabb fizukkal még önmagában még nem is lenne gond, ha bírná a klub anyagilag. De minden jel szerint nem bírja.
@MdewC: persze, CR egy kiragadott példa volt. Én már Higut se hoztam volna, és valószínűleg Bernát sem. Ha már mindenképpen a Fiorral kellett bizniszelni, Chiesának sokkal több értelme lett volna, akit emlékeim szerint annak idején hasonló árban meg is lehetett volna szerezni.
De tegyük fel, hogy csak a két extrém igazolást (Higu, CR) nem lépjük meg. Akkor a zsebünkben marad 200 misi, amiből 50-60 körül egy ügyes centert biztosan lehetett volna szerválni. A maradékot meg szépen talonban tarthattuk volna, és várhattunk volna az igazán kedvező lehetőségekre. Abból a pénzből pl. az említett Haaland+Werner+van de Beek hármas gond nélkül kijött volna. Mennyire más lenne most a leányzó fekvése... Csak hát ehhez türelem, tervezés és előrelátás kellett volna.
@m.martin91: Ezt az infót mire alapozod? A legfrissebb hírek szerint ( www.nemzetisport.hu/spanyol_labdarugas/barcelona-szo-sincs-700-millios-zaradekrol-messiek-levele-2781753 ) nekem úgy fest, hogy Messi továbbra is lépni akar. Persze benne van a pakliban, hogy lesz annyira idióta a bárka elnöke, hogy erőszakkal a klubnál tartja a szerződése végéig.
simoni
2020.09.04 22:16:52
@Rikoo: Valóban, közben már az NSO is lehozta: www.nemzetisport.hu/spanyol_labdarugas/barcelona-lionel-messi-dontott-marad-a-klubnal-hivatalos-2781791 Kíváncsi vagyok, hogy ez mennyiben befolyásolja Suarez sorsát. Őszintén szólva nem bánnám, ha maradna a vámpír is, mert nagyon nem tetszenek azok a kondíciók, amivel állítólag hoznánk. 3 éves szerződés, 10m nettó = újabb öntökönszúrás.
@NagyonJuve: Épp ez az, amiről hápogok: nem lehet tudni, hogy mikor bukkan fel egy Haaland vagy van de Beek, akit jó pénzért el lehet hozni. Ezért szerintem az csinálja jól, aki legalább egy 50-60 millát mindig készenlétben tart, hogy le tudjon csapni, amikor jó vétel adódik. Nagy Chris is megmondta már: "Ha helyzet van, mindig lépni kell. Ha olyan a helyzet." :) A Juve pedig ezt lazán meg tudná tenni, ha nem költekezne ki az utolsó szögig folyton a vezetők borzasztó rövidtávú gondolkodása miatt.
@MdewC: Nem temetek én egyelőre semmit, olaszban még így is erősek vagyunk. Nagy versenyre számítok a sintérekkel, de az esélyünk abszolút megvan a győzelemre. A BL viszont felejtős a közeljövőben. Ami azért nagyon bosszantó, mert az anyagi háttér simán megvolt hozzá, csak ügyesebben kellett volna gazdálkodni vele.
"Egyébként meg fontosabb az, hogy akkor ki jön csatárba, meg, hogy lesz kirakva a “selejt” mert az visz előre, nem az, hogy mi volt."
Aki nem képes tanulni a múlt hibáiból, az arra ítéltetett, hogy újra meg újra elkövesse azokat.
@NagyonJuve: Épp ez az, amiről hápogok: nem lehet tudni, hogy mikor bukkan fel egy Haaland vagy van de Beek, akit jó pénzért el lehet hozni. Ezért szerintem az csinálja jól, aki legalább egy 50-60 millát mindig készenlétben tart, hogy le tudjon csapni, amikor jó vétel adódik. Nagy Chris is megmondta már: "Ha helyzet van, mindig lépni kell. Ha olyan a helyzet." :) A Juve pedig ezt lazán meg tudná tenni, ha nem költekezne ki az utolsó szögig folyton a vezetők borzasztó rövidtávú gondolkodása miatt.
@MdewC: Nem temetek én egyelőre semmit, olaszban még így is erősek vagyunk. Nagy versenyre számítok a sintérekkel, de az esélyünk abszolút megvan a győzelemre. A BL viszont felejtős a közeljövőben. Ami azért nagyon bosszantó, mert az anyagi háttér simán megvolt hozzá, csak ügyesebben kellett volna gazdálkodni vele.
"Egyébként meg fontosabb az, hogy akkor ki jön csatárba, meg, hogy lesz kirakva a “selejt” mert az visz előre, nem az, hogy mi volt."
Aki nem képes tanulni a múlt hibáiból, az arra ítéltetett, hogy újra meg újra elkövesse azokat.

Az Udinese középpályása, Rodrigo De Paul egyelőre nem sietteti a Leeds Unitedhez igazolást, mivel első számú opciónak a Juventust tekinti, állítják olasz források
Az argentin válogatottat kinézte magának a Marcelo Bielsa által vezetett Leeds, amelyik idén a Premier League-ben való bennmaradást…..
simoni
2020.09.03 13:51:36
@rockitbaby: Főleg úgy, hogy van de Beeket épp 39 milláért vitte el a mankeszter. Na az volt a best buy, míg De Paulért a 30 is lehúzás kategória...
És pontosan ezért tartunk ott, ahol. Könnyű szívvel szórjuk ki a 20-30-40 millákat középszerekre vagy rizikós ígéretekre (ékes példája ennek pl. Berna a 40m-ás árcédulájával), de még a nagy befektetések közül is alig akad, ami a jövőt szolgálja (l. de Ligt vs. Higu, CR).
Aztán amikor az ilyen Haaland, Werner, van de Beek-féle, igazán jó ár/érték arányú fogásokra lehetőség lenne, csak nézünk, mint a moziban, mert üres a kassza...
És pontosan ezért tartunk ott, ahol. Könnyű szívvel szórjuk ki a 20-30-40 millákat középszerekre vagy rizikós ígéretekre (ékes példája ennek pl. Berna a 40m-ás árcédulájával), de még a nagy befektetések közül is alig akad, ami a jövőt szolgálja (l. de Ligt vs. Higu, CR).
Aztán amikor az ilyen Haaland, Werner, van de Beek-féle, igazán jó ár/érték arányú fogásokra lehetőség lenne, csak nézünk, mint a moziban, mert üres a kassza...
simoni
2020.09.03 13:56:40
@hellan: :DDD

Az Il Giornale a minap felsorolta azokat a játékosokat, akik kapcsán komolyan felmerült a távozás lehetősége az elmúlt napokban. A nyári vagy inkább őszi átigazolási szezon zárásáig, október 5-ig számos játékosnak távoznia kell a Juventustól, mivel a keret túlságosan bő jelenleg, de egyúttal…..
simoni
2020.09.03 10:04:26
@AgliOli: Suarez és Dzeko közül legfeljebb az egyik érkezik: amelyik éppen realizálható lesz. De még az is benne van a pakliban, hogy egyik se jön. Dzekót nem akarja a Róma elengedni, amíg nincs meg a helyettes, ahhoz meg egy kész játékoskeringőnek kell beindulnia, ahogy erről a cikk is említést tesz. Suarez esetén meg a szerződésbontáson megy a huzavona a bárkával. Már olyat is írnak, hogy valami extra bónusszal olajoznánk ezt a tárgyalást...

Weston McKennie hivatalosan is csatlakozott a Juventushoz egy 4,5 millió eurós kölcsön keretében, és további 18 millió euróért véglegesen is megszerezheti a Juventus az első amerikai futballistájának a játékjogát.
Ehhez további teljesítménybónuszok is adódhatnak 7 millió euró értékben, de így is…..
simoni
2020.08.30 11:26:14
@Grinta: Amióta ez a hír felröppent, valahogy nem tudom elhessegetni a gondolatot, hogy nem véletlen, hogy a sok ismeretlen fiatal közül pont egy amerikai srácot szúrtunk ki. Ebben a húzásban alighanem megint van egy jó adag marketing: a fociklubok számára az USA egy kiaknázatlan terület, amiben jelentős mennyiségű bezsákolható lóvét remélnek. (Ezért a tavalyi rettenet és idei "so-so" mez. Az amerikai piac miatt nem játszhatunk a tradícionális zebracsíkos mezünkben, mert az ottani sportban az a bírok szerelése. Ilyet meg nyilván senki se akar ott hordani, hogy mindenféle rossz viccek céltáblája legyen... :))
Szóval igen erős a gyanúm, hogy emögöt az igazolás mögött nem kizárólag sportszakmai indokok állnak, hanem némi extra zseton bezsebelésére irányuló hátsó szándékok is. De végül is nincs ezzel különösebb baj, jelen helyzetben kénytelenek vagyunk minden követ megmozgatni. Persze mindennek van határa: egy-két éven belül szeretném azért az igazi mezünket visszakapni!
Mindemellett a srác tehetségesnek tűnik, szükségünk van ilyen jellegű középpályásra, és a kondíciók is rendben lévőnek tűnnek. (Bár ez a 60%-os kitétel még érdekes helyzeteket szülhet pl. egy sérüléshullám esetén.) Egyelőre win-win szitunak tűnik, úgyhogy szerintem megelőlegezhetünk egy pirospontot Paraticinek. A srácnak pedig sok sikert nálunk!
(Egyébként, akit mélyebben érdekel a dolog, a goal.com-on talál egy alaposabb írást a témában: www.goal.com/en/news/mckennie-to-juventus-usmnt-star-shock-transfer-more-than/124lzrrgihvl01i7lfw7g5jy4d )
Szóval igen erős a gyanúm, hogy emögöt az igazolás mögött nem kizárólag sportszakmai indokok állnak, hanem némi extra zseton bezsebelésére irányuló hátsó szándékok is. De végül is nincs ezzel különösebb baj, jelen helyzetben kénytelenek vagyunk minden követ megmozgatni. Persze mindennek van határa: egy-két éven belül szeretném azért az igazi mezünket visszakapni!
Mindemellett a srác tehetségesnek tűnik, szükségünk van ilyen jellegű középpályásra, és a kondíciók is rendben lévőnek tűnnek. (Bár ez a 60%-os kitétel még érdekes helyzeteket szülhet pl. egy sérüléshullám esetén.) Egyelőre win-win szitunak tűnik, úgyhogy szerintem megelőlegezhetünk egy pirospontot Paraticinek. A srácnak pedig sok sikert nálunk!
(Egyébként, akit mélyebben érdekel a dolog, a goal.com-on talál egy alaposabb írást a témában: www.goal.com/en/news/mckennie-to-juventus-usmnt-star-shock-transfer-more-than/124lzrrgihvl01i7lfw7g5jy4d )
simoni
2020.08.30 12:59:38
@Tony.: Höwedes, Ramsey 30 körüli, kész játékosként kerültek ide. Ez az amcsi gyerek viszont még nagyon fiatal, az említett urakkal szemben még bőven fejlődőképes. Ha netán flop lesz, nagyot nem bukunk rajta, viszont felkelti a figyelmet az USA-ban, néhány mez biztos el fog menni ott a nevével.

Francia értesülések szerint a Juventus is érdeklődik a Barcelona távozni kívánó zsenijét, Lionel Messit.
Az argentin szupersztár élni kíván a szerződésében található záradékkal, miszerint ingyen távozhat idén nyáron, a csalódást keltő elmúlt szezon után, amelyet például a Bayern München elleni…..
simoni
2020.08.29 18:32:21
@senky: CR még csak-csak tudna éket játszani, de mint jól tudjuk, a bal szélről szeret indulni. Messi viszont sosem volt klasszikus befejező, sőt egyre mélyebben játszik, ahogy öregszik. A jobb szélről tudna befelé törni. Szóval ez inkább lenne akkor valamiféle 4-3-3 vagy 3-4-3.
A gond mindenesetre az, hogy a 4-3-1-2 is meg a 4-3-3 is klasszikus centerrel működik optimálisan, de az utóbbiba legalább be lehet illeszteni Dybalát hamis 9-esként. Sarri ezzel is próbálkozott, és kb. ez is volt az egyetlen szerkezet, ahol a CR-Paulo páros igazán működőképes volt.
Viszont ha ebbe a rendszerbe még beletesszük Messit is, akkor van három játékosunk a pályán, aki a védekezésben teljesen súlytalan. Ez a mai fociban pedig nem fér bele. Legfeljebb, ha valami egész brutál középpálya van mögöttük. Olyanunk viszont nincs. Ezért ezt a támodóhármast komoly meccseken nem bírná el a csapat, valakit le kellene ültetni a padra. Az meg nyilvánvaló, hogy az ki lenne.
Ebből is látszik, hogy a csapatnak semmi szüksége Messire. Egy Suarez/Cavani/Dzeko-féle erőgép kell nekünk, és akkor egyből menni fog a 4-3-1-2 meg a 4-3-3 is.
A gond mindenesetre az, hogy a 4-3-1-2 is meg a 4-3-3 is klasszikus centerrel működik optimálisan, de az utóbbiba legalább be lehet illeszteni Dybalát hamis 9-esként. Sarri ezzel is próbálkozott, és kb. ez is volt az egyetlen szerkezet, ahol a CR-Paulo páros igazán működőképes volt.
Viszont ha ebbe a rendszerbe még beletesszük Messit is, akkor van három játékosunk a pályán, aki a védekezésben teljesen súlytalan. Ez a mai fociban pedig nem fér bele. Legfeljebb, ha valami egész brutál középpálya van mögöttük. Olyanunk viszont nincs. Ezért ezt a támodóhármast komoly meccseken nem bírná el a csapat, valakit le kellene ültetni a padra. Az meg nyilvánvaló, hogy az ki lenne.
Ebből is látszik, hogy a csapatnak semmi szüksége Messire. Egy Suarez/Cavani/Dzeko-féle erőgép kell nekünk, és akkor egyből menni fog a 4-3-1-2 meg a 4-3-3 is.

Az olasz bajnokságban akár játékoskeringőre is sor kerülhet hamarosan, a táncba pedig a Juventus, a Napoli és a Roma vonhat be játékosokat.
Gianluca di Marzio értesülései szerint a kezdőlépést Cengiz Ünder teheti meg, mivel a Napoli mestere, Gennaro Gattuso szeretné a török támadót csapatában…..
simoni
2020.08.29 12:04:58
@JeetTrader: A piac teljesen elszállt az arab/orosz/kínai pénzeszsák csapatok miatt, az UEFA meg hagyja őket garázdálkodni, így a kész, fiatal klasszisok szerződtetése nem igazán járható út számunkra. Ezzel sajnos nincs mit tenni, legfeljebb annyit, hogy sokkal jobban megnézzük, kire és mennyit adunk ki. Az utóbbi években azért finoman szólva sem fektettük be valami hatékonyan a rendelkezésre álló pénzt, és ez most üt vissza. Amíg ezen a téren nem javulunk jelentősen, addig BL-ről álmodoznunk teljesen felesleges. Érdemes megnézni, hogy a mostanában sikeres csapatok hogyan csinálják ezt. Pl. ahogy Kloppék felépítették a Poolt, az példaértékű. Pont mostanában írogattak erről az NSO-n, érdemes ennek a cikknek az elejét elolvasni: www.nemzetisport.hu/angol_labdarugas/nem-paradezott-a-bekk-a-celtic-ftc-meccsen-de-a-liverpoolhoz-igazolhat-2780305
Persze most a jelenlegi helyzetet kell megoldani, csak ez baromi nehéz, mert sajnos rövid távon (ráadásul egy kibontakozóban lévő gazdasági válságban) a lehetőségeink nagyon korlátozottak. Nem nagyon tudunk mást tenni, mint ilyen Dzeko-féle olcsó megoldásokkal időt nyerni, aztán reménykedni, hogy mire kifut, addigra találunk hosszabb távú megoldást. Szomorú, de ez a realitás jelenleg.
Persze most a jelenlegi helyzetet kell megoldani, csak ez baromi nehéz, mert sajnos rövid távon (ráadásul egy kibontakozóban lévő gazdasági válságban) a lehetőségeink nagyon korlátozottak. Nem nagyon tudunk mást tenni, mint ilyen Dzeko-féle olcsó megoldásokkal időt nyerni, aztán reménykedni, hogy mire kifut, addigra találunk hosszabb távú megoldást. Szomorú, de ez a realitás jelenleg.

Egyelőre úgy tűnik, hogy Andrea Pirlo kicsit befolyásosabb, mint elődjei, és van valamennyi beleszólása az igazolásokba is. Ő maga erősítette meg, hogy Gonzalo Higuaín szolgálataira nem számít, a sportújságírók pedig biztosra tudják, hogy megvan a Maestro kiszemeltje az argentin helyére, ő pedig nem…..

A Juventus vezetősége továbbra is azon dolgozik, hogy egy csatárt igazoljon Cristiano Ronaldo és Paulo Dybala mellé. Az egyik opcióként Edin Džeko neve is ott szerepel az együttes kívánságlistáján, akit azonban a fővárosiak csak a korához képest tetemesebb összegért engednének el.
A Corriere dello…..

Az olasz sajtó értesülései szerint megvan a Juventus következő igazolása, a torinói klub megállapodásra jutott a Schalke 04 játékosa, Weston McKennie ügyében, s a középpályás kölcsönben, opciós vételi joggal érkezik majd.
A Sky Sport Italia számolt be a némileg meglepő és váratlan igazolásról, s a…..
simoni
2020.08.26 21:14:12
@Tony.: Szerintem igazad van, legalábbis bennem is rögtön ezek a kételyek fogalmazódtak meg, amikor először olvastam a hírt. Ha a Schalkénál olyan nagy potenciált látnának benne, akkor aligha mennének bele egy ilyen kölcsön+opciós bizniszbe.
Persze benne van a pakliban, hogy rosszul ítélik meg az értékét, vagy majd nálunk fejlődik majd nagyot, de ennek nyilván kicsi a valószínűsége. A másik oldalról viszont nem is kockáztatunk vele nagyot. Az ilyen próbálkozásoknak sokkal több értelmét látom, mint nevesebb középszereket (mint pl. Paredes, de Paul, stb.) igazolni tíz milla eurókért.
Mindenesetre nálam már tiszta nyereség, ha egy-két ilyen melós, harcos fiatal szaladgál a csapatban az olyan alibisták helyett, mint Khedira. A passzsávok királyával szemben belőlük még lehet valami (hasznunk).
Persze benne van a pakliban, hogy rosszul ítélik meg az értékét, vagy majd nálunk fejlődik majd nagyot, de ennek nyilván kicsi a valószínűsége. A másik oldalról viszont nem is kockáztatunk vele nagyot. Az ilyen próbálkozásoknak sokkal több értelmét látom, mint nevesebb középszereket (mint pl. Paredes, de Paul, stb.) igazolni tíz milla eurókért.
Mindenesetre nálam már tiszta nyereség, ha egy-két ilyen melós, harcos fiatal szaladgál a csapatban az olyan alibisták helyett, mint Khedira. A passzsávok királyával szemben belőlük még lehet valami (hasznunk).

A La Stampa értesülései szerint Maurizio Sarri keménykedik a Juventus vezetőségével, miután a torinói igazgatók közös megegyezéssel felbontanák a szerződését.
A bianconero klub egy év után távolította el a mestert a padról annak ellenére, hogy a csapat megnyerte sorozatban a kilencedik bajnoki…..

Az AS Roma veterán támadója, Edin Džeko átmeneti megoldást jelenthetett volna a Juventus támadórészlegének megerősítése során, azonban a legfrissebb pletykák szerint a bosnyák támadó családi okok miatt mégis inkább a fővárosi klubnál maradhat.
A 34 esztendős támadó tavaly nyáron közel járt ahhoz,…..
simoni
2020.08.22 18:39:24
@Andras74: A térdsérülése óta nem volt komolyabb kihagyása. Másfél év alatt 8 meccset hagyott ki: www.transfermarkt.com/arkadiusz-milik/verletzungen/spieler/191891

A Juventus nem kívánja visszacsábítani Arturo Vidalt annak ellenére, hogy ilyen pletykák jelentek meg a chilei újságokban.
A 33 éves futballista a Bayern Münchenhez csatlakozott a Juventustól 2015-ben, utána pedig a Barcelonát választotta a BL-trófeát hajszolva, ám neve többször felmerült egy…..
simoni
2020.08.22 13:44:28
@kidelpiero: oké, de mielőtt kiadjuk az útjukat, azért tudakoljuk meg, hogy Kenobi mester elérhető-e. Pénzünk ugyanis nincs, Jedi elmetrükkök nélkül pedig aligha fog bárki komoly casht generálni a portékánkból. Mindenki tisztában van vele, hogy bóvlival csencselünk. Ráadásul most mindenki óvatosabban is költ.
Aouar persze nagyon jó lenne, nagyon kellene, de vezéráldozat nélkül aligha reális per pillanat.
Aouar persze nagyon jó lenne, nagyon kellene, de vezéráldozat nélkül aligha reális per pillanat.

Az olasz sajtó értesülései szerint a Juventus némi meglepetésre az AS Roma támadójával, Edin Džekóval próbálhatja megoldani a támadórészleg problémáit, s a bosnyák támadó beelőzte Arkadiusz Miliket Andrea Pirlo képzeletbeli kívánságlistáján.
Mivel Gonzalo Higuaín már nem szerepel a klub terveiben,…..
simoni
2020.08.21 15:58:23
@Juvegaspy: @m.martin91: Nekem a legutóbbi idényben már nagyon lassúnak és statikusnak tűnt. Szerintem Higuhoz képest nagyjából 0 előrelépés. Értelmetlen igazolásnak tűnik, főleg annak fényében, hogy a hírek szerint Cavani ügynökét meg elhajtottuk.
simoni
2020.08.22 12:00:50
@venember83: A legújabb hírek szerint zátonyra futott a Cavani-Benfica egyezkedés. Nem tudják/akarják megadni neki a 10 millás bért. Most az Atletico van képben, de szerintem sem ők, sem más nem fog neki ennyit fizetni. Az ügynöke próbál minél többet kicsikarni, de kénytelenek lesznek lejjebb adni. 7-8 milla körül fog aláírni szerintem. Annyiért pedig best buy lenne Dzekóhoz képest, aki öregebb és még átigazolási díjat is kell fizetnünk érte. Annyi sz*r ingyenigazolás után van végre egy igazán jó lehetőség, és nem is próbálkozunk. Érthetetlen. :S
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Nálunk meg Arthur, Kulu és Mc még kérdőjel egyenként és együttvéve is. Úgy értem, hogy ha jók is lesznek, kérdés, hogy mikorra lesz belőlük csapat.