Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Wonderland

1 bejegyzést írt és 888 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
BUKSZ Hős született a BKV-nál 2009.09.03 15:55:00
Ilyen szerintem nincs is, és csak hallucinálom, hogy a BKV teljes kommunikációs csapata áll egy pofonfa alatt, bámul felfelé és fogcsikorgatva rázza, csak rázza, csak rázza, amíg a nyakába nem szakad az egész. Mint amikor a Die Hard 3.-ban John McClane kiáll egy „I Hate…..
1874 kilométeren tervezi megszüntetni a vasúti közlekedést a decemberben esedékes menetrendváltáskor az Antali Károly közlekedési kormánybiztos vezette csapat. A mellékvonalak nagyobbik felén állnának le a vonatok. Olyan városok maradnának teljesen vasút nélkül, mint Baja,…..
Wonderland 2009.08.24 00:58:56
Három problémám van a "bezárós" kommentekkel.

1. Amikor privatizálták az áramellátó-hálózatot, akkor az volt a szöveg, hogy jaj, sokba kerül, be kéne fektetni, veszteséges, közpénzt visz el, stb. Aztán egy fillér befektetést nem eszközöltek, mégis, hirtelen nyereségessé vált.

2. GYSEV, fiatalok, GYSEV! Annak vajon miért megy nyereségesen? Sokkal kisebb területen csinálja, csak nem mi vagyunk a többségi részvényes, és érdekes, nem is veszteséges.

3. "Mellékvonalak, fel kell őket újítani drága pénzért a mi adónkból" érv: Naja, tényleg, most újították fel Pesten a 4-6 vili síneit. Gyorsan. A felépítmény nem is olyan drága ugyanis. Ott az alapozás kerül sokba, ami elbírja a vonatot. Az meg kőbül van, nem szaladt el. A vasúti sín pedig nem egy eszeveszetten bonyolult technológia, nyilván vasöntvény, azt meg akárhol csinálnak bagóért.

Különben meg a legnagyobb bajom az elv:
1. Lakosság ne mozogjon relatíve olcsón,
2. Ha valami nem működik, akkor nem okokat, és megoldási javaslatokat keresünk, azt nem megjavítani, vagy felújítani akarjuk, hanem
kib@sszuk a pics@ba. Aztán meg kesergünk, hogy "mért nem voltam ott amikor azt ellopták, és egyesek mekkorát kerestek rajta, jaj jaj. Ezek a szemetek".

Talán illene tenni is valamit. Amúgy meg: Van valakinek olyan megalapozott illúziója, hogy ennek az eladásával, felszámolásával egy jottányit is csökken az adója/közterhe stb.? Mert ha van, szóljon, és rögtön beíratnám egy "csökkent-e egy fillérrel is az adónk, államadósságunk az elmúlt húsz évben, miközben eladtunk minden vagyont?" c. tanfolyamra.
Wonderland 2009.08.24 01:43:41
Csak egy rövid megjegyzés uraim! Tételezzük fel, hogy Debrecenbe megyek, diákkal Pestről. Ez 2230 forint. A benzinár kb. 4400. ft. lenne, azaz a fele. Ha tehát négyen utazunk diákkal egy vonaton, akkor 2X megfizettük a benzinpénzt. Mivel súlyunk elhanyagolható a vonat súlyához képest (pont ez a vasúti személyszállítás lényege), ezért gyakorlatilag nullán vagyunk.

Ám, ha teljesárú jeggyel is utazik még két utas (ami azért elképzelhető egy vonaton) akkor már hatan utazunk, súlyunk továbbra is elhanyagolható. 17800 forintot dobtunk bele a kasszába.

Egy belsőégésű jármű hatásfoka általában 25%. Most nem is számítom a mechanikai veszteséget, ami kb. 10-15% ra vinné le.

Egy villanymotoré 90% , ennek is leveszem a harmadát, mechanika veszteség címén (a sínen egyébként kevesebb, de most ezt nem számolom). Legyen 60%.

Tehát.

17800 forinttal 60 litert tudok venni benzinből, abból 15 literes átlaggal is kihozok egy 6 személyes kisbusszal 400 km-et (tehát majdnem oda-vissza elmentem. Ez a 25%-os belsőégésű hatásfoka volt.

17800 forinttal a 230 km-et teszek csak meg. Ez a 60%-os villanymotorvonat hatásfoka lenne.

Az amortizációt mindkét jármű esetén levonjuk (azaz egyszerűsítjük az "egyenletet")

A maradék 60%-ból NEM JÖN KI. Ez a veszteség FIZIKAILAG csak és kizárólag másutt termelődhetett. Vagyis pl a dízelüzemű mozdonyoknál, illetve a beruházási, és az adminisztrációs költségeknél. A helyzet az, hogy én a harmadikra tippelek.

Egy fizikailag kábé négyszer hatékonyabb rendszerben (villanymozdony) Illetve egy 5-7%al hatékonyabb rendszerben (dízelmozdony, de kisebb súrlódással a vasútpálya miatt) egyszerűen akkora tartalék van, hogy csak a beruházási vagy az adminisztrációs költség lehetett ekkora.

Mivel a MÁV-nál alig volt beruházás (Mutassatok a 9 új Bikán kívül új mozdonyt), ezért az adminisztrációs költség volt hatalmas.

Tehát egyszerűen a MÁV-adminisztráció 2X annyiba kerülővé tette az utat, viszont kábé 4X annyiba kerül, mint egy egyterű esetében. Ha fizetek a sofőrnek -7 személyes az egyterűm- 4 ezret, mert ezres órabérben (!!!) dolgozik az útért, még akkor is jobban megéri kocsival.

Úgyhogy nagyon könnyen kiszámolható, hogy kikhez és hova megy a pénz.

Ne szórakozzunk, nem vágányt kell leépíteni, hanem sokszáz okost valagba rúgni, nomeg, néhányezer semmittevőt. Aztán meglátjuk, szerintem mindjárt más lenne a helyzet.
A Magyar Villamos Művek Zrt. többszöri sikertelen próbálkozás után az elmúlt napokban kikényszerítette, hogy „a másik fél” az MVM Csoport tulajdonába adja azt a horvátországi szállodát, amelyet nagyjából egymilliárd forintért vettek bérbe egy bizonyos „Mrs…..
Wonderland 2009.07.24 22:38:25
1. Mint politikai elit: A Fidesznek egy baromi nagy szerencséje van: nincs kormányon, így az emberei sem lophatnak. Meggyőződésem, hogy körülbelül 1:15-höz az arány a szoci-szadi bizniszmenek javára. Ez nem jelenti azt, hogy nem lopnának, ha kormányon lennének, de jelenlegi állapotukban, hangsúlyozom, jelenlegi állapotukban három valós ügyük van a. székházügy (l. Joszip Tot, 94-ből) b. Millenáris, c Ezüsthajó. Ezek összértéke kb. két milliárd. Ez se kevés, de nem egy nagy összeg, főleg húsz év alatt.
2. A szocikét, meg a szadijét nem sorolom, az egyrészt baromi sok, másrészt nagyságrendekkel nagyobb.

Ha a Fidesz kerül kormányra, nyilván nem ez lesz a nagyságrend, és bizonyára meginognak többen közülük, de ennyire nem fognak tudni, egyszerűen nem ennyire kiterjedt a hálózatuk, nincs ennyi üzletember körülöttük, és nem ennyire mohók.

A helyzet azonban az, hogy a független magyar igazságszolgáltatásnak kellene valamit már tennie az ügy érdekében és nem a Fidesznek, mert bennük bízni kevés (és, mint mondtam, ők is meginoghatnak).

Az, pl. hogy a Fleminghouse-Vitonas- Hajdu-Bét ügyben a rendőrség-ügyészség duett két év alatt nem tudta ciprusból megszerezni a cégmásolatokat (l. Magyar Nemzet), ellenben egy újság, hetilap egy hónap alatt igen (l. Magyar Nemzet ebben az ügyben, vagy a HVG a Simor- ügyében) az botrány.

Ebben az esetben két helyzet lehetséges: 1. A rendőrség annyira lúzer, hogy nem képes felhívni a ciprusi nagykövetséget, és hivatalosan kérni az iratokat, vagy egyszerűen elküldeni egy munkatársat ciprusra. 2. Nem akarják. Az 1. esetet nem hiszem, 40ezer ember dolgozik ott, egy statisztikailag biztos van, aki beszél angolul és még internetet is tud használni. A második eset azonban már elég gáz.

Kocsis ügy: A magyar online sajtó egyik legnagyobb olvasottságú termékének főcímoldalas nagy tényfeltáró cikkére magasról szarik a teljes magyar politika, igazságszolgáltatás, rendőrség, stb: Meg lennék lepve, ha nem olvasták volna, hiszen ennél jóval jelentéktelenebbekre is sokszor reagálnak, továbbá mind ott gugyul a sajtó előtt. Megkapó.
Wonderland 2009.07.24 23:29:24
@tnt: Nem hiszem, hogy védeni kellene őket, " Fideszül". Kormányfüggetlenül mindenki nagy pénzelosztóhelyeknek nézte az állami nagyvállalatokat, így természetesen a fidesz is. Nem is hiszem, hogy ezt bárki vitatná, vitték szépen a fiatalok a lóvét.

És alapvetően ez idáig ugyan nagy probléma, továbbá nem hiszem, hogy erkölcsi piedesztálra lenne való, ám legalább nem adták el, nem szeletelték darabokra, és nem vitték csődbe az országot.

A népszabiban meg lúzerek ülnek, akkor kezdődött, az értelmesebbje (l. UP például), már rég elhúzott onnan. Egyetlen értelmes ipse maradt ott, a Tamás Ervin, de azt is csak mutatóban tartják, h legyen kit meglobogtatni, h jéé, nálunk is vannak okosok.

Ez a baj a médiával, gyakorlatilag pártfőhadiszállásokká tették az egészet, és csak most alakul ki egy két független portál, mer a 'zinternet más.

Továbbá meggyőződésem, hogy a "médiaelitnek" meg az "értelmiség"-nek valami elképesztő nagy paradigmaváltásra van szüksége, mind korrupcióelítélés, pártpénzlehúzás, stb tekintetében, mind világlátásban.

Erre nyilván az öregebbje képtelen, őket meg valagba kell rúgni.

A politikusok nagy részénél pedig egy teszt kell:
1. Tud-e helyesen írni,
2. alkotmányjogi alapismeretek kicsiny hazánk közjogi berendezkedéséről,
3. ért-e ahhoz amit "szakpolitizál", vagy csak arra járt és tetszett neki a téma.

Na ezután pedig a vagyonnyilatkozatok és a valós anyagi helyzetnek is utána nézhetne az APEH (jellemző M.o-n az egyetlen működő állami szerv..).

Ha ezeknek mind megfelelt, no akkor beszélhetünk arról, hogy választható legyen OGY-képviselőnek. Természetesen az OGY-kpv és a polgármester funkciója összeférhetetlen kellene, hogy legyen (l. 94-előtti struktúra), és akkor esetleg van miről beszélni.

1.
Kóczián Péter 1:1 2009.07.13 10:40:39
 Dicséretes, hogy a Népszabadság rajta van azon az ügyön, hogy az Orbán Viktornak 18 milliót kifizető cég miért nem fizette be a köztartozását, s miért számolják fel. De – és ezt fordítva is így gondolom. Igen, furcsa és említésre méltó, ha egy politikai…..
Wonderland 2009.07.13 13:00:17
Milliárdos titkok a Margit híd körül Németországban annyiba kerül egy új híd, mint nálunk egy felújítás A Margit híd 26 milliárd forintos rekonstrukciós költsége simán bekerülhet a Guinness-rekordok könyvébe. Németországban a semmiből építettek ennél valamivel több pénzből egy hétszer ilyen hosszú, a tenger felett átívelő korszerű hidat – tudta meg a Magyar Hírlap.
A válság közepén irdatlanul sok pénzt, 26 milliárd forintot költ a főváros a Margit híd felújítására. Csakhogy más országokban ekkora összegből nemhogy felújítanak hidakat, hanem újakat építenek a legmodernebb technológiával, akár a 607 méteres Margit hídnál több kilométerrel hosszabbakat is. Németországban két éve adták át az ország legnagyobb, 4,2 kilométeres hídját, amely összekötő útjaival együtt alig került többe a Margit híd felújítására szánt summánál.

A Strabag és a Hídépítő konzorciuma újíthatja fel Budapest második legöregebb hídját 26 milliárd forintért. Ebből hatmilliárd európai uniós forrás, a többit a főváros közpénzekből finanszírozná. Az építtetőkről szóló döntés ugyan még nem hivatalos, de a Fővárosi Önkormányzat pénzügyi és közbeszerzési bizottsága kedden már meghozta határozatát. A várhatóan másfél évig tartó munkálatok augusztusban kezdődnek. Személygépkocsikat 2010 augusztusáig nem engednek fel a hídra, ez idő alatt csak busz és villamos közlekedhet. A hidat kiszélesítik, kétsávos bicikliút is épül majd rajta. Németországban ennél jóval nagyobb fába vágták a fejszéjüket az építők. Az ország leghosszabb, 4,2 kilométeres hídját 2007 októberében adták át Mecklenburg Vorpommern tartományban. Az építmény, a hozzá tartozó beruházásokkal együtt – a 20-as autópálya és a 96-os főút összekötő szakaszával együtt – 125 millió euróba került. Ez az összeg a két évvel ezelőtti euróárfolyamon számolva mintegy 32 milliárd forint. A Rügen-szigetet a szárazfölddel összekötő híd a legmodernebb technológiával készült. Hárommillió euróba került csupán annak az elektronikus közlekedési rendszernek a kiépítése, amely az időjárástól és a forgalomtól függően "irányítja" az autóvezetőket. Tizenhét kivetítőn csökkenti a megengedett legnagyobb sebességet az automatika, ha például túl erősen fúj a szél, ködös az idő, esetleg havazik. A háromsávos hídon a középső sáv használatáról a százötven kilométerre lévő Petersdorf bei Malchow-i közútiforgalom-ellenőrzési központban döntenek, hogy éppen a ki- vagy bevezető forgalom szolgálatába állítsák, a hídon ugyanis harmincöt kamerával pásztázzák a forgalmat. A monumentális műalkotás egyébként igazodik a jelenlegi hajóforgalomhoz, ezért a híd közepén felépített 128 méteres pillér, amely az építés kezdetétől jelképpé vált, negyvenkét méterrel a tengerszint fölé emeli a hidat. Így a vitorlások és az óceánokat átszelő hatalmas tartályhajók is könnyedén áthajózhatnak alatta. Az 1936-ban épített másik, régi hidat most készülnek felújítani. A Margit hídhoz hasonló méretű híd renoválására hatmillió eurót, mintegy 1,6 milliárd forintot költenek.
www.magyarhirlap.hu/cikk.php?cikk=172912
Elnézést, hogy csak több óra késéssel jelentkezünk ezzel, de az a helyzet, hogy csak most ébredtünk fel. Nem vagyunk arról meggyőződve, hogy jó kampánytaktika a választópolgárok türelmét kemény próba elé állítani, mindenesetre az MSZP most ezt az utat választotta.…..
w Balfenéken 2009.04.22 00:45:00
Hét évük elszelelt. Ha valaki olyat talál mondani, hogy ez a hét év nem része a rendszerváltásnak, a történelemnek, akkor felháborodnak. Közben a hét év vívmányait saját kezükkel bontják vissza tövig, a száznapos programig. A családi pótlék, a nyugdíj, az összes…..
Wonderland 2009.04.22 14:11:01
Mánmeg ugye Árpi is rájött, hogy mi a baj a cocikkal. Az, hogy szép csöndben ugyanazt gondolják gazdaságilag, mint 60 éve.

Csak hát ott van a másik baj közben, hogy azért jól szétprivatizáltak mindent. Ezzel még adott esetben nem is volna gond, csak mivel a szűk agyuk nem fogta fel, hogyan kellene privatizálni, meg vállalatokat, cégeket rendbe tenni, ezért bagóért adtak el iparágakat. A (potenciálisan sokkal nagyobb) haszon egy részét zsebre tették, másik részét meg fölélték a szociális eltartottak. Most meg megy a lesés, hogy mi van.

Itt olvasom, hogy el kéne adni a MÁV-ot... A francokat! Egy államnak nyilván nincs szüksége konzervüzemre, fröccsöntőüzemre, de van szüksége tulajdonrészre stratégiai iparágakban. Most megy pl. a nagy nyögés, hogy ú, az orosz állami szurgutnyeftegazék megvették az OMV-től a MOL részvénypakettjét.

Mondjuk hasznos lett volna nem eladni kormányilag azt a részt by Medgyessy, és akkor nem kellene nyünyörögni. Most már azért ideje lenne észhez térni, és tudni, hogy mit kell, és mit nem kell állami kézben tartani.

Az, hogy pl. a MÁV-ot el akarják adni, meg 5000 kis céggé szabdalják, holdingokba rakják csak annak beismerése, hogy 1. nem tudnak vele mit kezdeni, 2. éppen ezért minél többet akarnak belőle lopni.

Mindenesetre ez is tipikus szoci gondolkodás, miénk (volt) a gyár, hazavittük. Ostoba banda.

Szociális eltartottakhoz: Voltak Mo-n szénbányák. Nem volt valami hű de nyereséges, de azért megjárta. Aztán a szocilizmusban felhalmozódtak az adminisztrátorok, a 80-asok végén már 7 en adminisztrálták a földalatti melóst. Mi volt a megoldás: be kell zárni a bányát, mert nem gazdaságos. Nem a sok léhűtőt kivágni a francba, nem. Az egészet úgy, ahogy van, be kell zárni. Aztán a sok szorgos munkáskéz egy gyors snittel ment rokkantnyugdíjba.

Most is ez van: nem az életképeseket hagyjuk, és nem a működőképest segítjük elő, hanem ráakasztunk sok eltartottat... folytassuk a sort?
Orbán Viktor nem fogadja el a Reformszövetség javaslatait, mivel azok "egyáltalán nem illeszkednek a Fidesz programjába". Szerinte nem megjavítani kell a gazdaságot, hanem újat építeni. Na vajon mi az a legeslegfontosabb kérdés, amit ez a két mondat felvet?Nem, nem az, hogy…..
 Sokat hallottuk ezt a kijelentést tavaly év végén, amikor a világgazdasági válság felütötte a fejét. Akkor csak remélhettük, hogy hazánk tényleg nem jut az északi ország sorsára.Izland volt az első állam, amit nem csak elért a válság szele, de komolyan meg is tépázott.…..
Wonderland 2009.02.16 23:34:51
Lastres 2009.02.16. 21:14:49
@CsárliFirpó: Hát ha a fidesztől várod a szakértelmet, akkor nagyot fogsz csalódni...

De ha kételkedsz a szakértelmünkben, olvasd már el a programunkat:
www.lehetmas.hu/img/lehetmas_agenda.pdf

Már bocs, elolvasva ez a szocik+szadesz kampányjelszavainak gyűjteménye. Gondolom ugyanazok is írták. Szép, igényes munka egyébként. Ugyanaz a dizájn, ugyanolyan szövegek... Holláré de majd az LMP! Majd ők! Nem gondoltam volna, hogy a szocik ismét rafkóznak...
"Kemény, ez a csapat kemény."(Horn Gábor) Véglegesítette a Fidesz az EP-listáját, a győztes túlzott magabiztosságával még jóval a kampány beindulása előtt. Nézzük hát ezt a listát! A listavezető neve bármilyen választásnál szimbolikus jelentőségű:…..
Wonderland 2009.01.18 11:17:40
Nos 1. Üdvözlet Cziffra elftásnak, régen láttam, hogy megy az okítás a nagyegyetemen?

2. Kedves bámulatosan okos és képzett Konzervatórium!

Hát menjetek ti a horngábori értelemben vett-be.
Mi a büdös francot gondoltok, jujj kőtő! Majd biztos pézt kőt ehehe. Mondjuk a siketet is kellett volna kicsit bírálni, vagy az akkor most pící, és nem lehet?

Jelezném, az EU parlamentjének annyi hatásköre van, mint egy féllábúnak a seggberúgóversenyen.
A Tanácsban, ami jogalkotó szerv, kötelező döntéseket hoz, no ott imádott kormányfőnk és annak kijelölt miniszterei vesznek részt.
A Bizottságban, ahol szintén van hatáskör, no ott meg Kovács elvtárs.

3. Deutsch Fürtelen Tamást meg lehet cseszegetni, nem szeretni, de ettől függetlenül rendszerváltott épp, amikor ti a piros-zöld matchbox és a Maomam rágógumi közti összefüggéseket elemeztétek. Hát szereti a nőket, basszus, ajjaj mekkora bűn!
Nem ért túl sok mindenhez, mondjátok. Nos ebben van igazság, de azt hiszem az elmúlt húsz évben egyedül a GYISM-be tették be. Na ott meg sokat nem árthatott.

4. Schmitt Pál: vívó volt, meg sportdiplomata. Pont ilyen pacákokkal van teli az EU. Valóban, Athénben lehetett volna keményebb is. Az EU parlamentéjében viszont nagyon jól elfér.

Amúgy meg ez a Fidesz mekkora egy tetű, hogy politikusokat küld egy politikai testületbe! Haj! Mert Gurmai elvtársnő, vagy Tabajdi elvtárs, netán a többi mind-mind akkora nagy szaktekintély, hogy aztán hú. Hegyi Gyula für Ojrópéise prezidentship!

w Europa Social Club 2008.11.21 08:30:00
Hát mekkora egy vacak ez az Európai Unió, ugye. Abcug. Mi hasznát vesszük ennek? Mit kapunk cserébe azért, hogy ööö… felveszünk tőlük egy csomó pénzt? Egyáltalán hogy működik? Hogyan tudunk mi beleszólni, hogy mi történjen ott? Megszólal-e a magyar honfibú…..
 A kuruc.info kilövését követően (az oldalt hostoló cég felfüggesztette a szolgáltatását) a kurucosok arra kérték olvasóikat, hogy egy angol nyelvű sablonlevéllel tiltakozzanak a szolgáltatónál. Nem kellett sokáig várni az ellenlevélre sem: először a 168 Óra honlapján…..
w Bűn és bűnhődés 2008.06.26 06:00:00
Orbán Viktor kitapogatta a csapdát a saját fenséges kezével. Éppen azt a vermet, amit olyan ügyesen ásott meg Gyurcsány Ferenc köré. Félmillióra saccolja a Szonda a veszteséget, ennyien tántorodtak el a Fidesztől a Kéri-beszéd hatására, ahol pedig semmi olyat nem mondott, amit…..
Wonderland 2008.06.29 01:56:41
nyelv-ész Milliárdok a semmire 2008.06.28 19:52:00
Kilencmilliárdot dobott ki úgy a derék kormány, hogy gyakorlatilag nem épült egy kutyaól sem, nemhogy kormányzati negyed. Ugyanakkor a szarevésnek olyan fokára sikerült eljutnia, hogy most a nemrég kialakított mentőszolgálati irányítóközpontok közül hatot bezár, mert ugyebár…..
w Isten is megsegít 2008.03.17 08:00:00
Szuperforró téma lett a szolidaritás. Állítólag nyerésben is van, meg abból lesz a jövő nagyobb kenyere. Tekintsük meg ezért közelebbről, mi is volna ez. Odáig rendben, hogy az embernek megesik a szíve a nála szerencsétlenebbeken; a hóvirágos nénitől akkor is vesz hóvirágot,…..
Wonderland 2008.03.17 11:01:21
Hát nem tudom. Kommunizmus- szocializmus mentegetése helyett: Kommunizmus- nagyajólét: Kína. 'Kisebb' szociális különbségekkel. 6.5% gazd fejlődés: szocialista Kuba. Szintén "kisebb" szociális különbség. Lényegében a pol. rendszer tud függetlenül viselkedni a gazdaságitól. És attól, hogy itt vagyunk oly hülék, hogy kifizetünk / munkavállaló / munkaadó -ként iszonyatos járulékokat igen kevéssé termelésreprodukcióképes csooportokba, az nem jelenti, hogy bizonyos esetekben az alapelv nem helyes.

Én támogatom az ingyenes felsőoktatás vízióját, de tisztában vagyok vele, hogy változtatni kell rajta, és hogy ennek az ingyenességnek relatíve kevés ember között kell megoszlania.

Továbbá az egészségügyben röhej, hogy 300 fronyesszel akarnak még lehúzni, amikor nagyon jól tudom, hogy már abban a hónapban befizettem kábé 40 et. Úgyszintén a napidíjjal is ez a problémám.

És problémám az új egübizt törvény is: Vagy játsszuk azt, hogy én majd választok biztosítót, az előbb említett irreproduktív tömegek meg le vannak kakkantva, vagy maradjon ami volt.

Na de az, hogy kemény 12 ezer forintért valaki megveszi az eddig befizetett járulékaim felét, amikor én ennél havonta legalább háromszor fizetek- no ez egy meglehetősen hülye megoldásnak tűnik. Mert akkor elmegyek és vásárlok Németországban egészségbiztosítást. És homárt reggelizek osztrigával a kórházban, és nagyuramoztatom magam az ápolónővel.
De azt a megoldást, amit pártunk és kormányunk eltervezett, nos azt élből elutasítom, az előbb említett érvek alapján.

w Szopóágon 2008.01.08 06:30:00
Ezt a cikket nem ide szántam, hanem a Playboyba, csak aztán az élet úgy hozta, hogy mégis itt jelenik meg, a Playboyban meg nem. Esetlenül mozgok a luxuskurvák világában, férfimagazint nem olvasok, bulvárlapokat csak indokolt esetben, tévét szintén igen célirányosan nézek.…..