Adatok
Wonderland
1 bejegyzést írt és 888 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Ilyen szerintem nincs is, és csak hallucinálom, hogy a BKV teljes kommunikációs csapata áll egy pofonfa alatt, bámul felfelé és fogcsikorgatva rázza, csak rázza, csak rázza, amíg a nyakába nem szakad az egész. Mint amikor a Die Hard 3.-ban John McClane kiáll egy „I Hate…..
Wonderland
2009.09.03 18:32:54
Jaj, ne sajnáljuk inkább? Én nagyon sajnálom szegényt, aki velem van, azzal megalapítanám a "Meghurcolt Offshore-milliárdos Állami Csúcscégvezetők Hótiszta Múltjáárt" (MOÁCSHM) egyesületet.
1874 kilométeren tervezi megszüntetni a vasúti közlekedést a decemberben esedékes menetrendváltáskor az Antali Károly közlekedési kormánybiztos vezette csapat. A mellékvonalak nagyobbik felén állnának le a vonatok. Olyan városok maradnának teljesen vasút nélkül, mint Baja,…..
Wonderland
2009.08.24 00:58:56
Három problémám van a "bezárós" kommentekkel.
1. Amikor privatizálták az áramellátó-hálózatot, akkor az volt a szöveg, hogy jaj, sokba kerül, be kéne fektetni, veszteséges, közpénzt visz el, stb. Aztán egy fillér befektetést nem eszközöltek, mégis, hirtelen nyereségessé vált.
2. GYSEV, fiatalok, GYSEV! Annak vajon miért megy nyereségesen? Sokkal kisebb területen csinálja, csak nem mi vagyunk a többségi részvényes, és érdekes, nem is veszteséges.
3. "Mellékvonalak, fel kell őket újítani drága pénzért a mi adónkból" érv: Naja, tényleg, most újították fel Pesten a 4-6 vili síneit. Gyorsan. A felépítmény nem is olyan drága ugyanis. Ott az alapozás kerül sokba, ami elbírja a vonatot. Az meg kőbül van, nem szaladt el. A vasúti sín pedig nem egy eszeveszetten bonyolult technológia, nyilván vasöntvény, azt meg akárhol csinálnak bagóért.
Különben meg a legnagyobb bajom az elv:
1. Lakosság ne mozogjon relatíve olcsón,
2. Ha valami nem működik, akkor nem okokat, és megoldási javaslatokat keresünk, azt nem megjavítani, vagy felújítani akarjuk, hanem kib@sszuk a pics@ba. Aztán meg kesergünk, hogy "mért nem voltam ott amikor azt ellopták, és egyesek mekkorát kerestek rajta, jaj jaj. Ezek a szemetek".
Talán illene tenni is valamit. Amúgy meg: Van valakinek olyan megalapozott illúziója, hogy ennek az eladásával, felszámolásával egy jottányit is csökken az adója/közterhe stb.? Mert ha van, szóljon, és rögtön beíratnám egy "csökkent-e egy fillérrel is az adónk, államadósságunk az elmúlt húsz évben, miközben eladtunk minden vagyont?" c. tanfolyamra.
1. Amikor privatizálták az áramellátó-hálózatot, akkor az volt a szöveg, hogy jaj, sokba kerül, be kéne fektetni, veszteséges, közpénzt visz el, stb. Aztán egy fillér befektetést nem eszközöltek, mégis, hirtelen nyereségessé vált.
2. GYSEV, fiatalok, GYSEV! Annak vajon miért megy nyereségesen? Sokkal kisebb területen csinálja, csak nem mi vagyunk a többségi részvényes, és érdekes, nem is veszteséges.
3. "Mellékvonalak, fel kell őket újítani drága pénzért a mi adónkból" érv: Naja, tényleg, most újították fel Pesten a 4-6 vili síneit. Gyorsan. A felépítmény nem is olyan drága ugyanis. Ott az alapozás kerül sokba, ami elbírja a vonatot. Az meg kőbül van, nem szaladt el. A vasúti sín pedig nem egy eszeveszetten bonyolult technológia, nyilván vasöntvény, azt meg akárhol csinálnak bagóért.
Különben meg a legnagyobb bajom az elv:
1. Lakosság ne mozogjon relatíve olcsón,
2. Ha valami nem működik, akkor nem okokat, és megoldási javaslatokat keresünk, azt nem megjavítani, vagy felújítani akarjuk, hanem kib@sszuk a pics@ba. Aztán meg kesergünk, hogy "mért nem voltam ott amikor azt ellopták, és egyesek mekkorát kerestek rajta, jaj jaj. Ezek a szemetek".
Talán illene tenni is valamit. Amúgy meg: Van valakinek olyan megalapozott illúziója, hogy ennek az eladásával, felszámolásával egy jottányit is csökken az adója/közterhe stb.? Mert ha van, szóljon, és rögtön beíratnám egy "csökkent-e egy fillérrel is az adónk, államadósságunk az elmúlt húsz évben, miközben eladtunk minden vagyont?" c. tanfolyamra.
A Magyar Villamos Művek Zrt. többszöri sikertelen próbálkozás után az elmúlt napokban kikényszerítette, hogy „a másik fél” az MVM Csoport tulajdonába adja azt a horvátországi szállodát, amelyet nagyjából egymilliárd forintért vettek bérbe egy bizonyos „Mrs…..
Wonderland
2009.07.24 23:29:24
@tnt: Nem hiszem, hogy védeni kellene őket, " Fideszül". Kormányfüggetlenül mindenki nagy pénzelosztóhelyeknek nézte az állami nagyvállalatokat, így természetesen a fidesz is. Nem is hiszem, hogy ezt bárki vitatná, vitték szépen a fiatalok a lóvét.
És alapvetően ez idáig ugyan nagy probléma, továbbá nem hiszem, hogy erkölcsi piedesztálra lenne való, ám legalább nem adták el, nem szeletelték darabokra, és nem vitték csődbe az országot.
A népszabiban meg lúzerek ülnek, akkor kezdődött, az értelmesebbje (l. UP például), már rég elhúzott onnan. Egyetlen értelmes ipse maradt ott, a Tamás Ervin, de azt is csak mutatóban tartják, h legyen kit meglobogtatni, h jéé, nálunk is vannak okosok.
Ez a baj a médiával, gyakorlatilag pártfőhadiszállásokká tették az egészet, és csak most alakul ki egy két független portál, mer a 'zinternet más.
Továbbá meggyőződésem, hogy a "médiaelitnek" meg az "értelmiség"-nek valami elképesztő nagy paradigmaváltásra van szüksége, mind korrupcióelítélés, pártpénzlehúzás, stb tekintetében, mind világlátásban.
Erre nyilván az öregebbje képtelen, őket meg valagba kell rúgni.
A politikusok nagy részénél pedig egy teszt kell:
1. Tud-e helyesen írni,
2. alkotmányjogi alapismeretek kicsiny hazánk közjogi berendezkedéséről,
3. ért-e ahhoz amit "szakpolitizál", vagy csak arra járt és tetszett neki a téma.
Na ezután pedig a vagyonnyilatkozatok és a valós anyagi helyzetnek is utána nézhetne az APEH (jellemző M.o-n az egyetlen működő állami szerv..).
Ha ezeknek mind megfelelt, no akkor beszélhetünk arról, hogy választható legyen OGY-képviselőnek. Természetesen az OGY-kpv és a polgármester funkciója összeférhetetlen kellene, hogy legyen (l. 94-előtti struktúra), és akkor esetleg van miről beszélni.
1.
És alapvetően ez idáig ugyan nagy probléma, továbbá nem hiszem, hogy erkölcsi piedesztálra lenne való, ám legalább nem adták el, nem szeletelték darabokra, és nem vitték csődbe az országot.
A népszabiban meg lúzerek ülnek, akkor kezdődött, az értelmesebbje (l. UP például), már rég elhúzott onnan. Egyetlen értelmes ipse maradt ott, a Tamás Ervin, de azt is csak mutatóban tartják, h legyen kit meglobogtatni, h jéé, nálunk is vannak okosok.
Ez a baj a médiával, gyakorlatilag pártfőhadiszállásokká tették az egészet, és csak most alakul ki egy két független portál, mer a 'zinternet más.
Továbbá meggyőződésem, hogy a "médiaelitnek" meg az "értelmiség"-nek valami elképesztő nagy paradigmaváltásra van szüksége, mind korrupcióelítélés, pártpénzlehúzás, stb tekintetében, mind világlátásban.
Erre nyilván az öregebbje képtelen, őket meg valagba kell rúgni.
A politikusok nagy részénél pedig egy teszt kell:
1. Tud-e helyesen írni,
2. alkotmányjogi alapismeretek kicsiny hazánk közjogi berendezkedéséről,
3. ért-e ahhoz amit "szakpolitizál", vagy csak arra járt és tetszett neki a téma.
Na ezután pedig a vagyonnyilatkozatok és a valós anyagi helyzetnek is utána nézhetne az APEH (jellemző M.o-n az egyetlen működő állami szerv..).
Ha ezeknek mind megfelelt, no akkor beszélhetünk arról, hogy választható legyen OGY-képviselőnek. Természetesen az OGY-kpv és a polgármester funkciója összeférhetetlen kellene, hogy legyen (l. 94-előtti struktúra), és akkor esetleg van miről beszélni.
1.
Dicséretes, hogy a Népszabadság rajta van azon az ügyön, hogy az Orbán Viktornak 18 milliót kifizető cég miért nem fizette be a köztartozását, s miért számolják fel. De – és ezt fordítva is így gondolom. Igen, furcsa és említésre méltó, ha egy politikai…..
Wonderland
2009.07.13 13:00:17
Milliárdos titkok a Margit híd körül Németországban annyiba kerül egy új híd, mint nálunk egy felújítás A Margit híd 26 milliárd forintos rekonstrukciós költsége simán bekerülhet a Guinness-rekordok könyvébe. Németországban a semmiből építettek ennél valamivel több pénzből egy hétszer ilyen hosszú, a tenger felett átívelő korszerű hidat – tudta meg a Magyar Hírlap.
A válság közepén irdatlanul sok pénzt, 26 milliárd forintot költ a főváros a Margit híd felújítására. Csakhogy más országokban ekkora összegből nemhogy felújítanak hidakat, hanem újakat építenek a legmodernebb technológiával, akár a 607 méteres Margit hídnál több kilométerrel hosszabbakat is. Németországban két éve adták át az ország legnagyobb, 4,2 kilométeres hídját, amely összekötő útjaival együtt alig került többe a Margit híd felújítására szánt summánál.
A Strabag és a Hídépítő konzorciuma újíthatja fel Budapest második legöregebb hídját 26 milliárd forintért. Ebből hatmilliárd európai uniós forrás, a többit a főváros közpénzekből finanszírozná. Az építtetőkről szóló döntés ugyan még nem hivatalos, de a Fővárosi Önkormányzat pénzügyi és közbeszerzési bizottsága kedden már meghozta határozatát. A várhatóan másfél évig tartó munkálatok augusztusban kezdődnek. Személygépkocsikat 2010 augusztusáig nem engednek fel a hídra, ez idő alatt csak busz és villamos közlekedhet. A hidat kiszélesítik, kétsávos bicikliút is épül majd rajta. Németországban ennél jóval nagyobb fába vágták a fejszéjüket az építők. Az ország leghosszabb, 4,2 kilométeres hídját 2007 októberében adták át Mecklenburg Vorpommern tartományban. Az építmény, a hozzá tartozó beruházásokkal együtt – a 20-as autópálya és a 96-os főút összekötő szakaszával együtt – 125 millió euróba került. Ez az összeg a két évvel ezelőtti euróárfolyamon számolva mintegy 32 milliárd forint. A Rügen-szigetet a szárazfölddel összekötő híd a legmodernebb technológiával készült. Hárommillió euróba került csupán annak az elektronikus közlekedési rendszernek a kiépítése, amely az időjárástól és a forgalomtól függően "irányítja" az autóvezetőket. Tizenhét kivetítőn csökkenti a megengedett legnagyobb sebességet az automatika, ha például túl erősen fúj a szél, ködös az idő, esetleg havazik. A háromsávos hídon a középső sáv használatáról a százötven kilométerre lévő Petersdorf bei Malchow-i közútiforgalom-ellenőrzési központban döntenek, hogy éppen a ki- vagy bevezető forgalom szolgálatába állítsák, a hídon ugyanis harmincöt kamerával pásztázzák a forgalmat. A monumentális műalkotás egyébként igazodik a jelenlegi hajóforgalomhoz, ezért a híd közepén felépített 128 méteres pillér, amely az építés kezdetétől jelképpé vált, negyvenkét méterrel a tengerszint fölé emeli a hidat. Így a vitorlások és az óceánokat átszelő hatalmas tartályhajók is könnyedén áthajózhatnak alatta. Az 1936-ban épített másik, régi hidat most készülnek felújítani. A Margit hídhoz hasonló méretű híd renoválására hatmillió eurót, mintegy 1,6 milliárd forintot költenek.
www.magyarhirlap.hu/cikk.php?cikk=172912
A válság közepén irdatlanul sok pénzt, 26 milliárd forintot költ a főváros a Margit híd felújítására. Csakhogy más országokban ekkora összegből nemhogy felújítanak hidakat, hanem újakat építenek a legmodernebb technológiával, akár a 607 méteres Margit hídnál több kilométerrel hosszabbakat is. Németországban két éve adták át az ország legnagyobb, 4,2 kilométeres hídját, amely összekötő útjaival együtt alig került többe a Margit híd felújítására szánt summánál.
A Strabag és a Hídépítő konzorciuma újíthatja fel Budapest második legöregebb hídját 26 milliárd forintért. Ebből hatmilliárd európai uniós forrás, a többit a főváros közpénzekből finanszírozná. Az építtetőkről szóló döntés ugyan még nem hivatalos, de a Fővárosi Önkormányzat pénzügyi és közbeszerzési bizottsága kedden már meghozta határozatát. A várhatóan másfél évig tartó munkálatok augusztusban kezdődnek. Személygépkocsikat 2010 augusztusáig nem engednek fel a hídra, ez idő alatt csak busz és villamos közlekedhet. A hidat kiszélesítik, kétsávos bicikliút is épül majd rajta. Németországban ennél jóval nagyobb fába vágták a fejszéjüket az építők. Az ország leghosszabb, 4,2 kilométeres hídját 2007 októberében adták át Mecklenburg Vorpommern tartományban. Az építmény, a hozzá tartozó beruházásokkal együtt – a 20-as autópálya és a 96-os főút összekötő szakaszával együtt – 125 millió euróba került. Ez az összeg a két évvel ezelőtti euróárfolyamon számolva mintegy 32 milliárd forint. A Rügen-szigetet a szárazfölddel összekötő híd a legmodernebb technológiával készült. Hárommillió euróba került csupán annak az elektronikus közlekedési rendszernek a kiépítése, amely az időjárástól és a forgalomtól függően "irányítja" az autóvezetőket. Tizenhét kivetítőn csökkenti a megengedett legnagyobb sebességet az automatika, ha például túl erősen fúj a szél, ködös az idő, esetleg havazik. A háromsávos hídon a középső sáv használatáról a százötven kilométerre lévő Petersdorf bei Malchow-i közútiforgalom-ellenőrzési központban döntenek, hogy éppen a ki- vagy bevezető forgalom szolgálatába állítsák, a hídon ugyanis harmincöt kamerával pásztázzák a forgalmat. A monumentális műalkotás egyébként igazodik a jelenlegi hajóforgalomhoz, ezért a híd közepén felépített 128 méteres pillér, amely az építés kezdetétől jelképpé vált, negyvenkét méterrel a tengerszint fölé emeli a hidat. Így a vitorlások és az óceánokat átszelő hatalmas tartályhajók is könnyedén áthajózhatnak alatta. Az 1936-ban épített másik, régi hidat most készülnek felújítani. A Margit hídhoz hasonló méretű híd renoválására hatmillió eurót, mintegy 1,6 milliárd forintot költenek.
www.magyarhirlap.hu/cikk.php?cikk=172912
Szerintünk magyar politikustól mindig az a legszórakoztatóbb megnyilvánulás, amikor kezeivel betapasztja a két fülét, és nagyon hangosan ordítani kezd az előtte álló szavazópolgár képébe: "NEMHALLOMAMITMONDASZNEMHALLOMAMITMONDASZ!!!". Így hát különösen örültünk…..
Elnézést, hogy csak több óra késéssel jelentkezünk ezzel, de az a helyzet, hogy csak most ébredtünk fel. Nem vagyunk arról meggyőződve, hogy jó kampánytaktika a választópolgárok türelmét kemény próba elé állítani, mindenesetre az MSZP most ezt az utat választotta.…..
Hét évük elszelelt. Ha valaki olyat talál mondani, hogy ez a hét év nem része a rendszerváltásnak, a történelemnek, akkor felháborodnak. Közben a hét év vívmányait saját kezükkel bontják vissza tövig, a száznapos programig. A családi pótlék, a nyugdíj, az összes…..
E posztban az alábbi funky-kommentár volt: "Igen, néha túlzunk, és az őrületesnek kikiáltott sajtóközlemény inkább csak félig őrületes. Most viszont kompenzálunk, mert az alanti munka legalább kétszeresen az, ha nem egyenesen háromszorosan. Hegyi Árpád Jutocsánál, az…..
Antall József szelleme, mint Boross Pétertől megtudtuk, perben-haragban áll Bokros Lajossal. Bokros EP-, illetve miniszterelnöki jelölése, egyáltalán a felléptetése MDF-színekben ezért állítólag hiba, sőt gyalázat. De miért is? Mindenekelőtt: szellemek nem szavazhatnak. Antallé…..
Orbán Viktor nem fogadja el a Reformszövetség javaslatait, mivel azok "egyáltalán nem illeszkednek a Fidesz programjába". Szerinte nem megjavítani kell a gazdaságot, hanem újat építeni. Na vajon mi az a legeslegfontosabb kérdés, amit ez a két mondat felvet?Nem, nem az, hogy…..
Wonderland
2009.03.06 01:15:12
Wonderland
2009.03.06 01:21:16
Ja, amúgy nézzétek intenzíven ezt a táblázatot, mert ez eléggé egyértelmű.
online.wsj.com/mdc/public/page/2_3024-hourlyforex.html?mod=topnav_2_3002_europe
na ezt kapjátok majd törlesztőrészletként. Merhogy a piac ide árazta be a ti kedvenc pártotokat.
online.wsj.com/mdc/public/page/2_3024-hourlyforex.html?mod=topnav_2_3002_europe
na ezt kapjátok majd törlesztőrészletként. Merhogy a piac ide árazta be a ti kedvenc pártotokat.
Sokat hallottuk ezt a kijelentést tavaly év végén, amikor a világgazdasági válság felütötte a fejét. Akkor csak remélhettük, hogy hazánk tényleg nem jut az északi ország sorsára.Izland volt az első állam, amit nem csak elért a válság szele, de komolyan meg is tépázott.…..
Wonderland
2009.02.16 23:34:51
Lastres 2009.02.16. 21:14:49
@CsárliFirpó: Hát ha a fidesztől várod a szakértelmet, akkor nagyot fogsz csalódni...
De ha kételkedsz a szakértelmünkben, olvasd már el a programunkat: www.lehetmas.hu/img/lehetmas_agenda.pdf
Már bocs, elolvasva ez a szocik+szadesz kampányjelszavainak gyűjteménye. Gondolom ugyanazok is írták. Szép, igényes munka egyébként. Ugyanaz a dizájn, ugyanolyan szövegek... Holláré de majd az LMP! Majd ők! Nem gondoltam volna, hogy a szocik ismét rafkóznak...
@CsárliFirpó: Hát ha a fidesztől várod a szakértelmet, akkor nagyot fogsz csalódni...
De ha kételkedsz a szakértelmünkben, olvasd már el a programunkat: www.lehetmas.hu/img/lehetmas_agenda.pdf
Már bocs, elolvasva ez a szocik+szadesz kampányjelszavainak gyűjteménye. Gondolom ugyanazok is írták. Szép, igényes munka egyébként. Ugyanaz a dizájn, ugyanolyan szövegek... Holláré de majd az LMP! Majd ők! Nem gondoltam volna, hogy a szocik ismét rafkóznak...
Ismét jelentkezett a titokzatos Publius Hungaricus, és megint rendesen odatett annak a politikai elitnek, amelyet magunk is sűrűn és gyakran hasonló érvekkel bírálunk. (Bár hozzá kell tennem, több reakciós kolléga is vitatja azt, hogy Magyarországon csak a politikai elit lenne…..
Mandiner blog
Fideszes orvtámadás a demokrácia ellen - Ilyen ország pedig nincs CXLV.
2009.01.20 17:01:00
Miután a terézvárosi MSZP- és SZDSZ-frakciót (köztük Verók István polgármestert) gyakorlatilag kollektíve gyanúsították meg a hatóságok, érezhető volt, hogy ezt nem lehet elintézni egy nem nyilatkozom közleménnyel, vagy kamerába fejeléssel. Valamit mondani kell. Vagy…..
"Kemény, ez a csapat kemény."(Horn Gábor) Véglegesítette a Fidesz az EP-listáját, a győztes túlzott magabiztosságával még jóval a kampány beindulása előtt. Nézzük hát ezt a listát! A listavezető neve bármilyen választásnál szimbolikus jelentőségű:…..
Kötött pálya
A kiiktatott vonatok helyett utasok nélkül mennek a szerelvények a 71-es vonalon, ez a spórolás a MÁV Startnál - Visszásságok vasutunk világából 23.
2008.12.23 21:00:00
Az üres vonat nem számít bele a MÁV Start teljesítményébe, a volt miniszter csak az utasokat szállító szerelvények útját korlátozta. Ez a poszt a tegnapi folytatása. Abban arról írtam, hogy a Budapest-Veresegyház-Vác vonalon fontos, évek óta megszokott, kihasznált vonatokat…..
Hát mekkora egy vacak ez az Európai Unió, ugye. Abcug. Mi hasznát vesszük ennek? Mit kapunk cserébe azért, hogy ööö… felveszünk tőlük egy csomó pénzt? Egyáltalán hogy működik? Hogyan tudunk mi beleszólni, hogy mi történjen ott? Megszólal-e a magyar honfibú…..
Wonderland
2008.11.21 10:37:33
Wonderland
2008.11.21 10:41:19
Wonderland
2008.11.21 11:20:09
Mandiner blog
Anti-Seminite vs. anti-Samsonite - Ilyen ország pedig nincs CVIII.
2008.07.10 15:01:00
A kuruc.info kilövését követően (az oldalt hostoló cég felfüggesztette a szolgáltatását) a kurucosok arra kérték olvasóikat, hogy egy angol nyelvű sablonlevéllel tiltakozzanak a szolgáltatónál. Nem kellett sokáig várni az ellenlevélre sem: először a 168 Óra honlapján…..
Wonderland
2008.07.11 00:23:46
Orbán Viktor kitapogatta a csapdát a saját fenséges kezével. Éppen azt a vermet, amit olyan ügyesen ásott meg Gyurcsány Ferenc köré. Félmillióra saccolja a Szonda a veszteséget, ennyien tántorodtak el a Fidesztől a Kéri-beszéd hatására, ahol pedig semmi olyat nem mondott, amit…..
Wonderland
2008.06.29 01:56:41
Kilencmilliárdot dobott ki úgy a derék kormány, hogy gyakorlatilag nem épült egy kutyaól sem, nemhogy kormányzati negyed. Ugyanakkor a szarevésnek olyan fokára sikerült eljutnia, hogy most a nemrég kialakított mentőszolgálati irányítóközpontok közül hatot bezár, mert ugyebár…..
Wonderland
2008.06.29 01:53:10
Kóka János interjút adott a Napi Online hírportálnak. Elég szórakoztató, mert megtudhatjuk belőle, hogy az Szdsz csak a legjobbat akarta az országnak, ők tudták a tutit mindig, csak azok a rohadék szocik mindig megfúrták nemzetjobbító szándékaikat, és alantas kompromisszumokba…..
Alkotmányos népítélet, ilyet szól. A nemzetközi sajtó hüledezve végzi dolgát, és fordít: constitutional mob law. A mob law, az egy rosszul csengő kifejezés, tetszik tudni. Ugyanis a mob, az baromállat csürhét jelent. Van rá szép görög szó is: ochlokrácia. Mindkettő azt…..
Szuperforró téma lett a szolidaritás. Állítólag nyerésben is van, meg abból lesz a jövő nagyobb kenyere. Tekintsük meg ezért közelebbről, mi is volna ez. Odáig rendben, hogy az embernek megesik a szíve a nála szerencsétlenebbeken; a hóvirágos nénitől akkor is vesz hóvirágot,…..
„Aki uralja a múltat, az uralja a jövőt is; aki uralja a jelent, az uralja a múltat is.” /George Orwell: 1984/ 2007. szeptember 26.: „Az olajügyekkel kapcsolatos kormányzati rendelkezések egyik legfőbb alakítója a PM volt. Arnold Mihály, a VPOP parancsnoka lapunknak…..
Meséli a taxis – autókról beszélgetünk, mint rendesen -, hogy ő Szlovákiába hordja szervizbe a Skodát. Harminc- vagy valahányezer kilométerenként átbumlizik Szlovákiába, és ott végzik el a kötelező karbantartást. Emberünk nem Komáromban él és dolgozik, hanem Budapesten.…..
Ezt a cikket nem ide szántam, hanem a Playboyba, csak aztán az élet úgy hozta, hogy mégis itt jelenik meg, a Playboyban meg nem. Esetlenül mozgok a luxuskurvák világában, férfimagazint nem olvasok, bulvárlapokat csak indokolt esetben, tévét szintén igen célirányosan nézek.…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz