Adatok
Kingpingvin
0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Vinnyogtam már pár évvel ezelőtt, hogy meg kéne tenni, és akkor sem volt már friss ötlet. Az biztos, hogy nem leszek már fiatalabb, az öregedés pedig nagy lutri, nem tehetek úgy többé, mintha örökké élnék, pláne az idei év eddig eltelt időszaka alapján. Úgyhogy kész, eljött az idő. Pár nappal…..
Kingpingvin
2019.09.02 20:18:52
@Matenak: Csak érzékeltetni kívántam hogy sem a ruhatár,sem az autó nem igényelt semmilyen extra felkészítést.
Ha ezen múlik kölcsönadok egy Sherpa kabátot. :) Ki ne hagyjátok,Norvégia káprázatos! Én is szeretnék újra elmenni...
Következő évben Törökországba,Cappadociába mentünk ,az anyagilag többen volt - bitang drága volt a török benzin akkoriban.
A Favorit meg azóta is köszöni,jól van,bár már nyugdíjaséveit tölti. :)
Ha ezen múlik kölcsönadok egy Sherpa kabátot. :) Ki ne hagyjátok,Norvégia káprázatos! Én is szeretnék újra elmenni...
Következő évben Törökországba,Cappadociába mentünk ,az anyagilag többen volt - bitang drága volt a török benzin akkoriban.
A Favorit meg azóta is köszöni,jól van,bár már nyugdíjaséveit tölti. :)
Amikor éjfélkor elkezdett sűrű pelyhekben havazni, már tudtam, a mai nap a droidoké lesz. Most nem számolom ide azokat, akik az utat ellepő 10 centis hóban is 30 centis követési távolságot tartanak, sem azokat, akik nyári gumival vágnak neki a táv teljesítésének.
Most egy másik droid-fajról lesz…..
Omnibusz
„…Azt mondták a dühösködő sofőröknek, vezessenek ők is úgy, mint a Bögözy…”
2017.10.02 09:25:07
- Beszélgetés Bögözy Jánossy László nyugdíjas buszvezetővel -
Az alábbi posztban vendégszerzőnk Babiczky Ákos beszélget példaképével, a buszvezető szakmáról, a 86 Gyors, majd később a 86-os legendás buszsofőrével...
Kingpingvin
2017.10.10 18:44:46
@Katana750:
A Volvo FH a motort terhelés alatt dolgoztatja alapjáraton. A bubu részleges működtetésével éri el hogy hamarabb melegedjen/ne hűljön ki.
Ha indítás után egyszercsak azt tapasztalod hogy iszonyúan fúj a levegő akkor ennek a csöve durrant el... de segáz,ha kiengeded a kéziféket fel tudod termelni a levegőt,arra az ostoba svéd is rájött hogyha kiengedted a féket akkor indulni akarsz tehát nem kellene mesterségesen fojtani a motort... ;-)
A Volvo FH a motort terhelés alatt dolgoztatja alapjáraton. A bubu részleges működtetésével éri el hogy hamarabb melegedjen/ne hűljön ki.
Ha indítás után egyszercsak azt tapasztalod hogy iszonyúan fúj a levegő akkor ennek a csöve durrant el... de segáz,ha kiengeded a kéziféket fel tudod termelni a levegőt,arra az ostoba svéd is rájött hogyha kiengedted a féket akkor indulni akarsz tehát nem kellene mesterségesen fojtani a motort... ;-)
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Kb 15 éve egy Skoda Favorittal jártuk körbe Norvégia déli részét,ami ugyan valóságban még nem,de konstrukcióját tekintve simán volt 30 éves. Az egyetlen műszaki probléma az volt hogy egy tankolásnál sikerült elhagyni a tanksapkát...
Azidőtájt még a net sem állt rendelkezésre útközben,mégis mindenhol lett szállás is,hol kemping,hol faház.
Menjetek és egy hatalmas élménnyel gazdagabban tértek majd haza!