Adatok
Rácz Brigitta
7 bejegyzést írt és 0 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
SóBors
Hogyan főzik az olaszok a tésztát, hogy mindig tökéletes? Alapszabályok az al dente elkészítéséhez
2018.10.13 07:54:00
Ahogy nekünk, magyaroknak szinte sértő egy jófajta marhapörkölt elkészítésének magyarázata, az olaszok pont így vannak a tésztafőzés tudományával. Kisujjukban van, hogyan kell méricskélés nélkül, érzésre megfőzni a fogkemény, ízletes, hibátlan tésztát.
Na, de lássuk,…..
Nőnapi különkiadással jelentkezett a Thália Színházból a Thália Szieszta. Március 7-én Szily Nóra vendégei - a színház művészei, valamint Rácz Brigitta portfólió igazgató - arra az örök kérdésre válaszoltak, hogy mi kell a nőknek?
Március 7-én harmadik alkalommal jelentkezett a Thália Színházból a…..
A Közép-európai Média és Kiadó Zrt. (CEMP) 2015. február 18-án megvásárolta a Femina.hu, a Retikül.hu, a Nőifriss.hu portálokat és a FeminaShop.hu webáruházat üzemeltető Femina Média Kft.-t.
A CEMP az akvizícióval az ország legnagyobb eléréssel* bíró női online portfólióját hozta létre.
Az…..
A 2012 áprilisában indított applikációnak köszönhetően négy hónap alatt 16%-kal növekedett a Facebookról a Feminára érkező látogatók száma. Az ingyenes szolgáltatás messze túlszárnyalta a hozzáfűzött reményeket.
2012 áprilisában indítottuk el a Femina.hu portálon a Facebook Reader alkalmazását.…..
Egy rövid elemzés keretében a hazai piac három meghatározó női site-ját vizsgáltuk három szempont szerint, hogy milyen változásokat hozott számukra a 2012-es év. Lássuk az eredményeket!
Egy weboldal szempontjából nem csak az a fontos, hogy saját magához képest folyamatosan fejlődjön, hanem hogy a…..
Zabolai Margit újságírónk a Magyar Élelmiszerbank kezdeményezésén vett részt, melynek célja, hogy a kidobásra ítélt, de fogyasztásra teljesen alkalmas ételeket begyűjtsék és eljuttassák a rászorulókhoz.
A Femina.hu szerkesztősége fontosnak tartja, hogy az olvasói igényeket kiszolgáló, színes és…..
Az új tavaszi Femina kreatívokkal az internetet nem, vagy csak alkalmanként fogyasztó nőket céloztuk meg. A kampány elsődleges célja a Femina márka ismertségének növelése és új látogatók szerzése.
Új kreatívval jelentünk meg a médiapiacon, melynek tervezése és kivitelezése házon belül történt. Az…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz