Regisztráció Blogot indítok
Adatok
szánmonoxid

0 bejegyzést írt és 595 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Oké, nem lehet mondani, hogy annyira jóban lettek volna eddig is, de azért volt olyan, hogy összeálltak egy rövid koncertre vagy hogy az egyik fellépett a másik koncertjén. Most viszont újra áll a bál, ami abból indult ki, hogy Roger Waters karanténklipesítette a Mother című Pink Floyd-dalt, és…..
szánmonoxid 2020.05.22 23:35:35
Bihar a viliben, vagy hogy szokták mondani.
Pár éve Gilmour végigturnézta vele a világot.
Veresd a nőt, ahogy Rejtő írta. Tuti, hogy az kavarja a sza... izé, a málnaszőrt.

@antiinternáci:
Arra gondolsz, hogy az utolsó budapesti koncertjén is elküldte a narancskomcsi gazdádat meg a hozzá hasonló szar alakokat oda, ahova valók?

@rockjano:
Lehet. Gilmour meg a zenész.
Az interjút Daniss Győző készítette. Földrész, ország, hegy, tó, folyó, város, falu, településrész, utca, tér, dűlő – megannyi természeti vagy ember alkotta valóságdarab. A legtöbbnek van neve. Magyarországon, illetve a magyar nyelvterületen több millióra tehető a különféle helyeket megjelölő…..
Színművészek, tudósok, szakemberek, környezetvédők, aktivisták, dél-pesti lakosok aláírásával indult a „stadion helyett PARKOT a Duna-partra” petíció az aHang.hu felületén. Stadion helyett PARKOT a Duna-partra! Az aláírók 4 pontban fogalmazták meg kéréseiket, melyet Orbán Viktornak és a magyar…..
szánmonoxid 2020.05.21 14:14:00
szánmonoxid 2020.05.21 14:16:09
@szugera bácsi:
Csak hát ő nem kérdez ilyet, mert nem érdekli.
Lebuktál, buzi.
szánmonoxid 2020.05.21 14:29:22
@teéjesenmindegy:
És közben mennyit költöttek oktatásra meg egészségügyre, faszkalap?
Mellesleg még hazudsz is, mert csak az úszó vb-re elment több mint 100 milliárd uszodaépítésre.
Szóval bőven 1000 milliárd fölött van az, ha mindent sportlétesítményt beleszámolunk.

" az atlétikai vb-re jönnek százezren"
Az a foci vb. Meg a Sziget fesztivál.
Az atlétikaira tízezren sem. A kutyát nem érdekli.

A parkba meg járnak a helyi lakosok.

@Emmett Brown:
Egy évben egyszer, te barom. És mi van a többi 364 nappal? Vagy gondolod, hogy egy sportcsarnok fenntartása akkor ingyen van, ha nincs benne rendezvény?
1,967 milliárd forint jogdíjat fizetett ki az Artisjus 7477 magyar dalszerzőnek 44 ezer magyar zeneműre május közepén. Ezúttal a televíziókban és rádiókban tavaly elhangzott dalok után utalta a zenei alkotók éves fizetését a jogkezelő. A járvány miatt nehéz helyzetbe került zenészeknek ezt a…..
szánmonoxid 2020.05.15 14:50:13
@Sztavrosz1976:
Az megkapja a koncertbevétel kialkudott részét.

A baj inkább az, hogy baromira nem azok kapják a nagy pénzeket, akiket sokat játszanak, hanem azok, akik közel ülnek a húsosfazékhoz (Bródy, Presser stb.).
Még mindig a sógor-koma-jóbarát módszer működik a pénzosztásnál.
szánmonoxid 2020.05.16 02:23:42
@apro_marosan_petergabor:
Mivel A felkelő nap háza (az A a nagybetű, nem az F) népdal, az után nemigen kapnak szerzői jogdíjat.
Az előadói jogdíj meg aprópénz.
Szerencsére azért az Animals még néhány számot lemezre vett ezen kívül is, kár, hogy a hül_yébbek csak ezt az egyet ismerik, és azt hiszik, ilyen zenét játszott az Animals. Pedig nagyon nem.

Ami a felejthető-nem felejthetőt illeti, Müller Péter Iván (Sziámi) biztosan nem kap valami sokat, pedig a XX. század legjobb szövegeit írta, Menyhárt Jenő sem, ő meg a második helyen áll ezen a téren.
Csak hát a szocializmus alatt nem játszották őket, mert ellenzéki/államellenes (bár saját bevallásuk szerint egy koncertjüket sem tiltották be, pedig nem olyan lagymatag szövegekkel operáltak, mint a P. Mobil vagy a Ricse, pláne a HBB, akik azóta is azt hazudozzák, hogy hány megyéből voltak kitiltva - egyből sem, mert nem létezett ilyen. Egy őszinte pillanatában Póka be is vallja a Privát rocktörténet HBB-ről szóló részében, neten elérhető), a szocializmus leteltével meg azért, mert már régi (mondjuk egy Rolling Stones Satisfactionhöz vagy Paint It Blackhez képest teljesen új, azokat meg játsszák, de mindegy).
Játszották őket olyanok, mint a Civil, Fiksz, Tilos, Klub rádió, csak azok meg közösségi rádióként gombokat fizetnek/fizettek az Artisjusnak, és számlistát sem kell leadniuk cserébe (hogy mit játszottak abban a hónapban).

@46,52%:
Rendelj Kínából, és nem kell fizetned.

@énisfélek:
Szoktam rádiót hallgatni, LGT-t, Korált és hasonlókat sehol nem játszanak, mióta nincs Rock FM. Bródyt addig sem játszottak. Szóval nem, nem azok kapják, hanem akik a húsosfazék mellett ülnek, és elosztják maguk között, a többiek meg kapnak egy kis koncot, nesztek, egyetek alapon.

"valami tehetségtelen szar hazai előadót fogsz hallani"
Ez igaz, de a nagy pénzeket mégsem ők, hanem Presserék kapják, akiket a kutya nem játszik már évtizedek óta.

Mondjuk szerintem te sem vagy már fiatal, nem hiszem, hogy tudod, mit hallgatnak a fiatalok, mire van igényük. Menj el egy diszkóba, hidd el, azt a vállalhatatlan fo_st hallgatják, amit a rádiók adnak. Tavaly (tavalyelőtt?) egyszer ott maradtam egy koncert után szombaton a Budapest Parkban kicsit még sörözgetni a haverokkal (akkor épp 599 Ft volt a korsó (félliteres) Krusovice, ami elég baráti ár volt), a koncerten volt vagy 2000 ember, utána a diszkóra (500 Ft belépő) bejött vagy 15 ezer. Akkora tömeget nem láttam ott még a legteltházasabbnak meghirdetett koncerten sem, pedig voltam néhányon. Mozdulni nem lehetett. És mint mondom: fo_s zene szólt, de ezt hallgatják a fiatalok ma. Kb. 1 órát bírtuk, aztán úgy döntöttünk, hogy igyunk sört ott a továbbiakban, ahol nem ilyen fo_s zenét kell hallgatni hozzá.

@gigabursch:
Az sem biztos, hogy mérvadó. Más a közönségréteg. Én pl. netről szinte soha nem hallgatok zenét. Szar a minősége.
És kétlem, hogy ezzel egyedül lennék.
szánmonoxid 2020.05.19 15:03:53
@gigabursch:
Azt hiszem, nem értetted meg, amit írtam.
Talán olvasd el még egyszer. Vagy a biztonság kedvéért még többször.
     A Nézőpont Intézet áprilisi kutatása szerint a Magyar Kétfarkú Kutya Párt 5%-on áll a biztos szavazók körében, vagyis, elérték a parlamentbe jutáshoz szükséges küszöböt. Ez egyszerre aggasztó és örömteli hír. Aggasztó, mert ez egyértelműen mutatja, hogy a politikai elit, már egy a…..
szánmonoxid 2020.05.14 15:28:03
@midnightcoder2:
Ennek ellenére a rendszerváltás óta az egyetlen értékelhető kormányzati ciklus az MSZP-hez fűződik, konkrétan Hornhoz és kormányához.
Akiknek egyrészt nem 2/3-uk, hanem majdnem 3/4-ük volt (72% meg a resztli), mégsem éltek vissza vele.
Nem úgy, mint szarfaszú O1Gecigányék.

Pedig megtehették volna, hogy örök időkre magukat nevezik ki mindenhova.
Maga Klaus Meine is egy jót derült azon, amikor megkérdezték tőle: vajon a CIA írta-e a Wind Of Change című örök Scorpions-klasszikust? A lehetetlen kérdéssel egy új, a dalról elnevezett podcast foglalkozik, bár így, hogy Meine lelőtte a poént, talán már csak a konteósoknak lehet érdekes...
Klasszikus kérdés a Tórát, a Bibliát kritizáló részéről, hogy miként egyeztethető össze a vitathatatlan tudományos tény, mely szerint bizony léteztek dinoszauruszok a Földön és a Tórában leírt történet. Korábbi írásomban beszéltem a zsidó hagyomány álláspontjáról, mely a Föld cca. 4,5 milliárd éves…..
szánmonoxid 2020.05.13 14:00:20
@Szarazinda:
Biztos a máglya is metafora volt.
szánmonoxid 2020.05.13 15:34:23
@Szarazinda:
Hát... azért a gravitációs hullámok mérése körüli kommunikáció elég zavaros volt, mikor kiderítik, hogy mekkora tömegű csillagok ütközése volt hány milliárd fényévnyire. Közben meg kiderül, hogy a néhány fényévnyire lévő naprendszerekben (azaz egy köpésnyire) lévő bolygó nem létezik, pedig évekig létezőnek hitték, még azt is meghatározták, milyen az összetétele.

Ha valamit nagyon meg akarok mérni, építek egy műszert arra, és előbb-utóbb azt fogom mérni, amit akarok. Egyszer biztosan sikerülni fog.
Kissé szkeptikus vagyok ebben és a Higgs-bozon felfedezésében is.
szánmonoxid 2020.05.14 01:35:21
@Serény Vélemény:
Hú, akkor azért nincs eső 2 hónapja (meg igazából azért nem esett összesen 100 mm egészen tavaly szeptembertől), mert nem járultunk a csúti mini-Hitler elé?

@pkfjb:
Miért kellett neki eltemetnie? Teremthette volna egyből a helyükre őket.

@MAXVAL bircaman közíró:
Te meg súlyos valláskárosult elmebeteg bolgár buzi.

@Világít a torony:
Azt a tudósok is állítják, hogy az összes ma élő ember egyetlen ősanya leszármazottja. És erre genetikai elemzésekkel jöttek rá. :-)

(Ez logikai alapon sem hülyeség, létrejön egy utódban egy olyan mutáció, amelyik életképesebb a többinél, és ha szerencséje van és nem eszi meg semmilyen vadállat, meg az utódait sem éri valami tömegkatasztrófa, akkor annak az egynek az utódai fejlettebbek lesznek, persze ha volt annyi esze, hogy nem a kor Semjén Zsoltjával állt össze utódokat nemzeni, mert akkor baszhatta a fejlettebb agyát és egyebeket, a zsoltigén mindent nullázott volna. Szóval a fejlettebb gén öröklődik, és egy idő után, pláne hogy a kis család vándorol is, elhagyva a Semjéneket, az a családfa elválik a másik ágtól, és ember lesz, míg a Semjének maradnak majmok. De ez minden mai állatfaj kb. minden egyedére igaz lehet, hogy egy ősanyától erednek, a gerincesekre legalábbis valószínűleg.)

@Alick:
Jaja, és mivel akkor még nem élt Einstein, ezért még nem a fény sebessége volt az abszolút sebességhatár, szóval bárhonnan idejöhettek mindenféle lények a sokezerszeres fénysebességű űrhajóikon, és ráadásul pont embernek néztek ki.

(Vannak olyan fantazmagóriák is, hogy egyszer már kifejlődött (a mainál jobb műszaki szintig) és kipusztult az ember - vagy legalábbis egy összetetten gondolkodó, a mi embernek megfelelő lény - a Földön pár százmillió éve, csak eddig még komolyan vehető bizonyítékot nem találtak rá. Többek közt erre vezetik vissza az Atlantisz legendáját is, csak nem tudni, hogy a dinók hogy adták tovább a történetet, pláne hogy ha minden élet kipusztult és max. valami tengeri egysejtűből fejlődött újra, akkor egyáltalán honnan tudtak róla.)
A cím kicsit nyilván csalóka, hiszen nehéz objektíven lemérni a kegyetlenség szintjét és az öt legkegyetlenebb történelmi alak kiválasztása is szubjektív, mert a rengeteg szóba jöhető figura közül mindenki mást választana az első ötbe. Jelen poszt mégis arra tesz kísérletet, hogy öt olyan ismert…..
szánmonoxid 2020.05.13 14:17:23
@laci_52:
Ja, meg Orbán Viktor is.
És a rablóbandája mindegyik tagja.

Illetve nem ide való volna, hanem kötélre. A hozzád hasonló seggnyalóikkal együtt.
szánmonoxid 2020.05.13 15:41:29
@szobatars:
De akkor ugye Kádár 1956-1960 közötti tetteinek megítélésénél is az akkori korszellemet (50-es évek) kellene figyelembe venni?

(Amikor még Amerikában is verték meg kényszergyógykezelték a buzikat, a négerek nem szállhattak fel a buszra, csak a hátsó ajtón, nem ülhettek le, és nem afrikai amerikaik voltak még, hanem négerek, a nők pedig ugyan szavazhattak, de ezenkívül kb. a konyhában voltak csak jogaik. Ja, meg ott is a McCarty-rendszer volt éppen uralmon, akik forradalom nélkül is végeztettek ki embereket politikai alapon.)

Csak kérdezem.
szánmonoxid 2020.05.13 15:43:31
@midnightcoder2:
Nagyon. Lásd pl. Eger ostroma, mohácsi csata stb.
Valójában mindkét helyen néhány tucat török volt csak, azok is csak békés turistaként, csak a történetírók eltúlozzák.
Pesti Flaszter Boldog Karácsonyt! 2020.05.08 14:01:33
   Nem kedvelem Karácsony Gergelyt. Leginkább azért nem, mert eddig nagyjából az összes létező pozícióért elindult, hátha az egyik bejön. Aztán végül a főpolgármester szerepét sikerült elnyernie, de hány bukott projekt volt ezelőtt? Ő az az ember, aki saját bevallása szerint jobban utálja az MSZP-t,…..
szánmonoxid 2020.05.10 15:40:07
@enrikokaruszo:
Mi történt a fideszes kurva anyáddal?
szánmonoxid 2020.05.10 15:42:38
@Wildhunt:
Azt max. egy hozzád hasonló agyatlan fideszes fasz gondolta, hogy ez azt jelenti: soha többé nem lesz gázáremelés.
Most viszont, amikor a földgáz ára rekordalacsonyan van, nem nagyon látom, hogy a narancsnáci elvbaráratid csökkentenék a gázárat.
szánmonoxid 2020.05.10 21:01:34
@élhetetlen:
Félreértettél, szerintem Karácsony nem buzi. Több koncerten láttam a feleségével, még csókolózni is. A felesége erősen nőnek tűnt, időnként váltanám ezen a téren Karácsonyt, ha már fáradt este munka után.

A helyesírási hibák közt is vannak minőségi különbségek, pl. amit említettem, az simán félreérthető.
Ahogy nem mindegy az sem, hogy náci vadász (Goebbels) vagy nácivadász (Simon Wiesenthal). De ilyen a mindennap - minden nap is, és legalább annyira ciki és műveletlenség nem tudni, mint azt, hogy a muszáj nem ly-nal van.

Megérteni meg azt is meg lehet, ha a betűk felét felcseréled, csak a mássalhangzók maradjanak a helyükön (sőt, egyes nyelvek nem is írnak magánhangzókat, mégis érteni lehet, mit írtak le). De azért ne tartsuk már elfogadhatónak, ha valaki összevissza ír. Pont olyan, mintha egyjegyű számokat nem tudna összeadni.

Ami a római-parti árteret illeti, az a baj, hogy akkora árvizeknél, mint a legutolsó volt, nemcsak az ártérben lévő ingatlanok vannak veszélyben, hanem a jóval kintebb lévők is (tudom, több helyen voltam homokzsákot pakolni), gátat építeni pedig a part mentén logikus, nem 3 utcával beljebb.
Az építési engedélyeket pedig nem Tarlós adta ki az ártéri ingatlanokra, hanem egy részük még az 1950-es években épült, a többi meg azóta folyamatosan.

@Wildhunt:
Tök egyszerű, akkor talán ne hazudj folyamatosan.
Gondolom, nem lesz egyszerű, mert nem vagy hozzászokva.

@enrikokaruszo:
Mindenki azt kapja, amit megérdemel, faszfej. Ha már a kurva édesanyád nem tanított meg tisztességesen beszélni másokkal.
Egyik nap egy kicsit elszégyelltem magam, amiért a fél világ kenyeret süt otthon, én meg gasztroblogger létemre, hetekig el vagyok a boltin. Mentségemre legyen mondva, mi nem vagyunk akkora kenyérfogyasztók, a karantén ideje alatt pedig még jobban figyelünk arra, hogy ne dobjunk ki ételt. Még a…..
Hamarosan beköszönt a kánikula, ami reményeink szerint idén is egyet jelent majd a strandolással. Körbenéztünk, hol nyílik lehetőség nagy tavainknál négylábúaknak is fürdeni, és hova mennénk mi is szívesen majd a kedvenceinkkel – amikor elérkezik majd az úszás ideje. A jó hírünk, hogy létesültek…..
Akarunk-e bebiciklizhető várost? És ha akarunk, akkor vállaljuk-e a következményeit?..
szánmonoxid 2020.05.01 16:41:33
@HaCS:
Ezt mondom én is.
Hamar be lehetne fogni a kerekes cigányok pofáját.
Mi választja el a feldolgozást a nyúlástól? Honnan számít valami tiszteletadásnak, s honnan közönséges lopásnak? A YouTube-videók fel- és letöltése közben gyakran összeakadunk a szerzői jog fogalmával. Ez a kifejezés alapvetően a szellemi tulajdont védi. Hiszen egy dalszöveg, vers, vagy zenemű…..
szánmonoxid 2020.04.25 00:57:53
@LabradorMatador:
Ezt azért még gondold át.

@Bafana:
Nem, a jazzhez tudni kell zenélni.
Inkább glam.

@CCnick:
Hát, baromka, én leírtam, ha nem érted, az nem az én problémám, pedig épp a hozzád hasonló hülyék miatt részleteztem, hogy mit szabad egy adott hangnemben, mit nem. Másik hangnemben ezek a hangok máshová esnek, ezért szabad mind a 12 félhangot. De ha túl hülye vagy hozzá, azon én nem segíthetek.

"mit tart metálnak"
Hát seggfejkém, nemcsak én tartom glamnak, a @károly szántana: által belinkelt dal alatt is többen, és egyik sem én vagyok.

A baj az, hogy sixx és Sajó Dávid (és ezek még a jobbak - gondolj bele, milyen a többi) szintű, semmilyen hangszeren nem játszó, zeneelméletben is nulla, egy C-dúr hangjait fejből felsorolni képtelen, totál képzetlen faszok írnak zenéről, és ők húzzák rá a műfaji jelzőket az egyes zenekarokra.
Ezért nevezik pl. punknak a Clasht, amelyiknek zeneileg semmi köze a punkhoz, sokkal inkább mocskosan játszott reggae (maga Strummer mondta, hogy nem tudja, hogy sikerült feljátszani a stúdióban a számokat, koncerten mindig el is baszta, szóval zenei tudásban biztos punk, műfajilag nem), vagy így lett punk a Stranglers, ami leginkább valami pszichedelikus rock, akik késtek egy évtizedet, és akikről Johnny Rotten, akinek talán elhihetjük, hogy tudta, mi a punk és mi nem, mondta azt, hogy ezek nem punkok, hanem rövid hajú hippik. (Egyébként jóban volt velük.)
És ezért nevezik metálnak a Twisted Sistert.

@aranyláz:
A közös kapocs Santana mestere, a magyar Szabó Gábor lehet.
Igaz, valamivel később, de játszotta is ezt a számot, Kovács Kati, Pege, Másik János (stb., az LGT-ből talán Somló volt jelen) felállásban, miután hazajött Magyarországra.
(Ez a verzió nekem sokkal jobban tetszik, mint az LGT eredetije.)

@Blindtiger:
A Glam Metál biztosan nem, esetleg a glam metál (hogy metal vagy metál, ezen megy a vita, de legyünk magyarok), de igazából az a glam rock másik neve, olyan bandákkal, mint a talán legnagyobb név Mötley Crüe (kiejtve motli krú, mint Motley Crew), a Cinderella, a Skid Row és társaik. Az igazi metálosok ezeken csak röhögnek, ha metálnak nevezik őket.

Egyébként igen, 1-1 számot el lehet kapni, de ilyen alapon az Animals folk rock banda, ha csak a House of The Rising Sunt nézed, mást meg nem, pedig kurvára nem azok voltak, vagy mondjuk a Metallica ír kocsmarock együttes, ha csak a Whisky in The Jart, a Black Sabbath egy melankolikus, ír zenés AOR-csapat, ha a Solitude-ot (remek kis 2 akkordos dal, szeretem), a Pink Floyd meg country, ha a Julia Dreamet (pedig azt a legpszichedelikusabb korszakukban írták).
Kb. mindenkinek van 1-2 olyan dala, ami kicsúszik a zenekar alapműfajából. Még az AC/DC-nek is van ilyenje, pl. a Burnin' Alive. Marha jó szám, szinte már dallamos, csak baromira nem AC/DC-s stílus, inkább dirty rock, mondjuk a Danzig vagy a Zodiac Mindwarp (ha már lopás, a Sex Action tőlük elég sokat nyúlt).
De a P. Mobilnak is van olyan rock and rollja (Az utolsó rock and roll), ami miatt simán rock and roll bandának lehetne őket nevezni hard rock helyett, ami az életművük másik 99%-a.
szánmonoxid 2020.04.27 01:01:43
@CCnick:
Majd ha megtanultál olvasni, és nem leszel már funkcionális analfabéta, gyere vissza. Addig, amíg nem érted meg a leírt szöveget, kb. olyan veled társalogni, mint Zuzu Petalsszal.

(Hogy te is megértsd a többi 80-as IQ alattival együtt: nem Sajó meg sixx terjesztette el, hanem MINDENHOL hasonló felkészültségű seggek a rockzenei újságírók (tisztelet az igen kevés kivételnek, mert az igazsághoz hozzátartozik az is, hogy ilyenek is vannak, még Magyarországon is; nem az Index (és blognak álcázott rovatai, mint a Lángoló meg a Stenk) és a 444 soraiban, mert akik ott vannak, azokat még újságírónak se nevezném, a többségnek talán ha érettségije van az írásai alapján megítélve). Kérdezd meg róluk egyszer a zenészek véleményét. Nem is tudom már, melyik zenész mondta, talán Sting, amikor megkérdezték, hogy milyen műfajba sorolná a zenéjét: fogalmam sincs, majd valamelyik újságíró megmondja.)

A Wikire hivatkozni 2020-ban már több mint szánalmas.

És igen, külföldön is sixx és Sajó szintű, felkészületlen hülyék írnak rockzenéről. Akárhány cikket linkelsz is be (ráadásul még csak nem is zenei szaklapokból).

De ahogy látom, az angol sem az erősséged:
"was a metal band at its core" - egyrészt ugye a heavyt ő sem említi, másrészt ez annyit jelent, hogy alapvetően metálbanda volt - ezt azért többnyire olyankor szokás mondani, amikor védekeznek, mert azt mondják rájuk, hogy ez bizony nem metál. Ráadásul az "at its core" nem erősíti, hanem erősen gyengíti az előtte álló állítást.
Tanulj, tinókám, ökör esetleg még lehet belőled. Más már nemigen.

@gigabursch:
Hát mi a fasz volt szerinted? Mármint a Sebastian Bach-os Skid Row, mert volt több együttes is ilyen néven, az egyiknek pl. a Thin Lizzy két tagja, bizonyos Gary Moore és Phil Lynott volt a gitárosa, illetve az énekese. Már ha mondanak valamit ezek a nevek.
Egyértelműen glam banda (másik nevén pinametál).
Persze pár hülye azt is heavy metálnak sorolja be.

(Kb. bárhol rákeresel a nevükre meg a genre (stílus) szóra, akkor a glamet is kiadja, változó egyéb műfajok mellett. Persze egyeseknek a GNR is heavy metal.)
szánmonoxid 2020.04.28 02:27:15
@gigabursch:
Skid Row: Hazudnék, ha azt mondanám, ismerem minden számukat, mert sosem voltam ennek a műfajnak a nagy rajongója, amit hallottam is tőlük, nem nagyon ragadt meg a fejemben (mondjuk az E klub, Black Jack meg a Wigwam rockdiszkójában azért mentek ezek a 90-es évek első felében, de néha a Tüzes Vízben (az elsőben) meg a Vikingben is lehetett hallani), de szerintem ugyanabba a sorba illenek, mint a Mötley Crüe, Cinderella, Alice Cooper (a 80-es évek végétől), a Bon Jovi, a Hanoi Rocks (kora tizenévesen még szerettem) és társaik.
Mondhatnám, hogy valamiféle kilágyított/kilúgozott metál.
Ezeket is sokan heavy metálnak sorolják be, de ők is egytől egyig glam igazából, pont a heavy metál húzása, dögje hiányzik belőlük, ami a Metallicában, Priestben, Maidenben, Iced Earthben, Running Wildban, Annihilatorben és társaikban megvan.
(Vagy magyar kedvenceimben, a Belfegorban, kb. 94-ben oszlottak fel, egy kazetta maradt utánuk, azt hiszem, fent van a TeCsőn.)

Bár Wikipedia továbbra sem mérvadó, de azért érdemes megnézni ezt a listát, biz isten egy betűt sem én írtam bele:

en.wikipedia.org/wiki/List_of_glam_metal_bands_and_artists
(Benne néhány egetverő baromsággal, mint a Pantera, a Uriah Heep vagy a Van Halen, Alice in Chains stb.)
Ha egy jól működő, stabil, megbízható laptopra vágysz, akkor elég csalódott leszel, amikor a laptopod nem működik jól, nem stabil és a legkevésbé sem megbízható. Olvasónk lassan két hónapja szenved az újra és újra megjelenő, váratlan kékhaláltól, a szerviz pedig elég döcögősen kezeli a…..
szánmonoxid 2020.04.27 21:08:57
@Opportunista mikroba:
Igen, sok mindent meg tud csinálni, egy csomó mindent meg nem.
A Win10 telepítése nem egy nagy cucc, tényleg bárki meg tudja csinálni, mivel még az illesztőprogramokat (driver) is megkeresi magának, ha a hálózati kártya illesztőprogramja működik. Már az XP telepítése is egyszerű volt, bár ott ezzel a résszel azért lehettek gondok.
Én telepítettem NT 4.0-t is néhányat, ott azért a beállításoknál meg a perifériák felismertetésénél időnként erős orális szexre kényszerítette még a hozzáértőt is a rendszer. Viszont ha ez megvolt, utána csak igen komoly hardverhibával lehetett agyonverni.
De az, hogy fent van a rendszer, egy dolog, nem árt eleve particionálni a rendszer, és a rendszerpartícióra csak a Wint meg a programokat rakni, temp fájlokat, lapozómemóriát másik partícióra, adatokat megint másikra, hogy ha elszáll, legalább az adataid megmaradjanak.
Meg van jó pár optimalizációs beállítás pl. a Rendszertulajdonságok panel lapjain, amit szintén nem árt megtenni, hogy ne lassuljon a rendszered, meg esetleg kisebb eséllyel tudjanak belepiszkálni totál amatőrök is (a nagyon profik bármibe bele tudnak, még a NASA meg az NSA rendszereibe is, otthoni gépen ellened esélyük sincs, szerencsére nem nagyon érdekli őket Átlag Józsi számítógépe). Esetleg megnézni az Eszközkezelőben, hogy minden perifériát felismert-e a rendszer, és jó-e hozzá az illesztőprogram.
Amikor meg megvagy a telepítéssel és a beállításokkal, csinálni egy image fájlt mondjuk Norton Ghosttal (egy csomó alaplaphoz mellékelik ingyen, illetve inkább úgy mondanám, benne van az alaplap árában), hogy ezt az állapotot, ha elszáll a rendszer, 1 óra alatt állítsd vissza az 1 nap helyett.
Mondjuk az sem baj, ha felraksz egy tűzfalat meg egy víruskergetőt, mert a Win gyárija elég kaka. Aztán felrakás után ezeket be is állítod.
Ja, én sem vagyok informatikus, 1.1-es felhasználónak mondanám magam, valahol az 1.0-n azért már túl. Valamennyi informatikát tanultam (pl. Novell szerver felügyelete - szerintem már a cég sem létezik), de nem ez a szakmám.
(Meg volt egy rendszergazda haverom, ma már a MS-nél programozik Redmondban, tőle tanultam egy csomót, amikor telepített gépeket, én meg segítettem neki.)

Egyébként meg a rendszergazda is átlagember, csak ezt tanulta. :-)

A Wint egyébként ingyen letöltheted a gépedre a MS-tól, a kulcs kerül pénzbe, és 1 hónapon belül kell aktiválni. Na, ezt a kulcsot árulják ennyiért a neten.

@2-More:
Szerintem ezek a kulcsok jogtiszták, egyrészt adnak róla számlát, másrészt ők ezt továbbértékesítés céljára vették meg a MS-tól, legfeljebb nem úgy értékesítik tovább, ahogy kellene, de tutira jogszerűen, különben a MS már rég betiltotta volna, ahogy pl. a dirtywindows.hu-t is ellehetetlenítette, ahogy többek közt a Windowsok, Office-ok és Android rendszerek megkerüléséhez adtak tanácsokat (de a jogszerű használathoz is - meg azért volt jó, mert ők ellenőriztek egy csomó neten keringő appot, hogy nem vírusos-e, és jelezték, hogy melyik nem az, és milyen hash tartozik hozzá).
Szóval ezeket inkább kiskapuknak mondanám, amelyek bár lehet, hogy nem a legszabályosabbak, de mindenképpen jogtiszták.
szánmonoxid 2020.04.28 00:39:04
@Semmitnemérszakitiltással:
Igen, grafikus felület ide vagy oda, a DOS- és Linux- (vagy UNIX-, mert nekem több közöm volt Solarishoz, mint Linuxhoz) parancsok ismerete még mindig hasznos tud lenni.

Power usernek nem mondanám magam.
szánmonoxid 2020.04.28 01:42:29
@Leooo:
Thinkpadeket. :-)
Szerintem is faszák, azóta is, hogy nem az IBM, hanem a Lenovo gyártja őket.
Az asztali Thinkpadek (mert olyan is van, egy haveromnak az van, én telepítgettem rá ezt-azt) már közel sem ennyire jók, az árukhoz képest pláne nem.

Azt hiszem, alaplapcsere előtt ki lehet menteni a kódot valahogy, és telefonos aktiválással át lehet vinni az újra. De csak hallottam, csinálni még soha nem csináltam ilyet (de most lehet, hogy majd kénytelen leszek, egy ismerős épp most akar gépet cserélni, és szeretné a régin futó Win10-et átrakni az újra).
Karakter Szabó István démonai 2020.03.20 10:00:00
Életemben először huszonegy éves koromban éreztem magam öregnek. Akkor vetíttetük le a Sörgyári capricciót az iskolai filmklubban, és a csupán pár évvel fiatalabb közönség udvariasan unatkozott. Kicsit lassú volt — fogalmazott egy másodikos tapintatosan. Szíven ütött. Szabó István új filmje erről a…..
szánmonoxid 2020.04.15 02:56:28
@Hungryhorse:
A nácik gyerekiről kérdezd apádat, a komcsik gyerekeiről meg a saját tapasztalataid mellett a saját Fidesz-szarevő kölykeidet.
szánmonoxid 2020.04.27 01:43:17
@Hungryhorse:
Dehogy keverlek.
Én nem vagyok Fidesz-komcsi, te vagy az.
És eddig csak a hozzád hasonló Fidesz-komcsikról derült ki, hogy a nagyapjuk tömeggyilkos náci, az apjuk meg ávós besúgó volt. Te is a fajtádhoz húzol, ezért lettél Fidesz-komcsi, mert ott vannak a hozzád hasonló családi hátterűek, náci tömeggyilkos nagyfaterral, ávós besúgó faterral.
Nem véletlenül nem engeditek nyilvánosságra hozni az ügynökaktákat. Mivel tudjátok, hogy az egész családotok besúgó volt. Te magad is, fizetett Fidesz-troll.
szánmonoxid 2020.04.27 20:46:13
@Hungryhorse:
Mint mondtam:
Dehogy keverlek.
Én nem vagyok Fidesz-komcsi, te vagy az.
És eddig csak a hozzád hasonló Fidesz-komcsikról derült ki, hogy a nagyapjuk tömeggyilkos náci, az apjuk meg ávós besúgó volt. Te is a fajtádhoz húzol, ezért lettél Fidesz-komcsi, mert ott vannak a hozzád hasonló családi hátterűek, náci tömeggyilkos nagyfaterral, ávós besúgó faterral.
Nem véletlenül nem engeditek nyilvánosságra hozni az ügynökaktákat. Mivel tudjátok, hogy az egész családotok besúgó volt. Te magad is, fizetett Fidesz-troll.

Mi nyilvánosságra akarjuk hozatni az ügynökaktákat, ti mocskos ávós gecik tiltakoztok ellene, mert az egész családotok ávós volt. Előtte meg tömeggyilkos náci.
Sokszor gondolkodtam már, hogy vajon én vagyok-e a tökéletes férj-alapanyag, vagy csupán, nemes egyszerűséggel viselkedésemben úgy vagyok píszí, hogy közben gyűlölöm a képmutató, félrevezető, a dolgok lényegét és valós tartalmát átíró politikailag korrekt hazugságokat, hülyeségeket?  Mosok, főzök,…..
Az európai bioetanol gyártók levélben fordultak az Európai Bizottsághoz, amiben a jelenlegi, COVID-19 vírus okozta egészségügyi és gazdasági helyzet nehézségeire hívják fel a figyelmet. A levelet az ePURE — az európai Megújuló Etanolgyártók Társasága — küldte a Bizottság tagjainak, írja a Biofuel…..
szánmonoxid 2020.04.26 13:29:27
@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Mivel bioetanolt leggazdaságosabban krumpliból lehet előállítani, nem biztos, hogy ez jó érv.
szánmonoxid 2020.04.26 21:28:48
@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Az éhínséges.

@Boar.:
Ha jól tudom, a termőterület kb. 50 milliárd embernek való élelmiszer termelésére lenne elegendő. Szóval az megint csak nem érv, hogy élelmiszernövények elől veszi el a termőterületet. (Jelenleg is termelnek egy csomó felesleget ott, ahol terem, csak ahelyett, hogy odaadnák az éhezőknek, ahol meg nem terem (vagy teremne, csak a helyi pirézek basznak dolgozni), inkább elégetik.)
The Milkman Nézd meg, Imre ! 2020.04.25 16:49:43
Bevallom kevés szoborral szimpatizáltam annyira, mint a Vértanúk terén álló Nagy Imre alkotással.. A gyermekeim is sokszor felmentek a hídra, és együtt nézték a mártír miniszterelnökkel a parlament épületét. Hm. Volt benne valami jó dolog. Egy kis büszkeséggel kevert részvét, egy kis (?) történelem,…..
Azt, hogy Mike Portnoy valamennyire tud dobolni, meg hogy a vokálokba is be-beszáll, azt tudtuk. Gitározni viszont kevesebbet látni az öreget, de most ez is megesett, nem is akármilyen módon! Az egyszemélyes szórakoztató központ a Ramones-örökzöldjét, a We're A Happy Family-t dolgozta fel, variálta…..
A koronavírus veszélyhelyzet miatt – más önkormányzatokéhoz hasonlóan – a ferencvárosi költségvetést is át kell szabni. Melyek azok az önkormányzati bevételek, amelyek biztosan csökkenni fognak a koronavírus-járvány miatt, és mennyivel? Eddig mennyi forrást vont el a kormány az önkormányzat…..
Pár napja még azt hittük, hogy nehéz győztest hirdetni a "ki tartja magánál a legpofátlanabb módon az utas pénzét" versenyben, de a Ryanair a friss húzásával nehezen behozható előnyre tett szert. Azt, hogy a légitársaságok többsége sunnyog és a koronavírus-járvány miatt törölt járatok után nem…..
szánmonoxid 2020.04.22 15:03:13
@Online Távmunkás:
Múlt hét kedden hozták Szijjártónak a maszkokat meg teszteket Kínából reggel, vagy 10 gép jött.
szánmonoxid 2020.04.22 16:21:18
@pingvin01:
Nekem akárhányszor ludasok voltak valamiben, mindig fizettek.
Volt, hogy nyaralni mentem, és elhagyták a csomagomat (később megkerült), a célállomás pultjánál kb. fél órán belül fizettek. Az összegre már nem emlékszem, de elég jelentőset, simán lehetett belőle ruhákat + az elhagyott csomagban lévő egyéb cuccokat (borotva, tisztálkodószerek stb.) venni, még maradt is.
Törölt járatom nem volt, olyan késésem sem, ami miatt bármi kárt szenvedtem volna (volt, hogy késtek, de elértem még a csatlakozást), viszont voltak olyan rendesek is, hogy más cég késése miatt, amikor meghallották, miről van szó, elvittek ők a másik cég jegyével (nyilván kellett hozzá, hogy legyen üres hely e gépen).
Persze lehet, hogy némileg segített, hogy kb. alapfokon beszéltem is finnül (azóta sajnos elmúlt, nem használom a nyelvet azóta, hogy hazaköltöztem).
szánmonoxid 2020.04.22 23:54:47
@Laszlo Gyorfi:
Apró hiba, hogy a Fidesz megszüntette a fogyasztóvédelmet 2014 táján, szóval nem tudsz kinek írni.
Ment a huzavona Nem kell a maszk. Mégis kell a maszk. Csak arra jó, hogy mi magunk ne fertőzzünk. Hatékonyan csökkenti a megfertőződés veszélyét. Csak a legprofibb maszkok segítenek. Bármilyen maszk is hatékony lehet. Mindannyian tanúi voltunk a maszköt övező, egymásnak ellentmondó…..
szánmonoxid 2020.04.22 13:44:24
@yourmomtits: A koronavírusnak nem tünete a tüsszögés, az a szénanátháé.
szánmonoxid 2020.04.22 14:51:46
@yourmomtits:
A köhögés már játszik. :-)
Azt meg, hogy száraz vagy nem száraz egy köhögés (a száraz köhögés a tünet), laikus nem tudja eldönteni.
De lehetsz úgy hordozó, hogy semmilyen tüneted nincs, mert erős (orvosi szemmel nem erős, mert szerintük ilyen nincs, hanem jól működő) az immunrendszered, és kb. 1 hét alatt legyűri a vírust tünetek nélkül - de ez idő alatt te fertőzöl, csak nem tudod. Meg más sem.
szánmonoxid 2020.04.22 15:00:23
@teéjesenmindegy:
"A betegek kontaktjait kell felderíteni, nem úgy bele a világba tesztelni."

Ez konkrétan baromság, elkaphatod boltban, piacon, buszon, vonaton. Úgy, hogy valójában nem voltál érintkezésben a beteggel, mert ő órákkal azelőtt járt ott, csak megfogott valamit a vírusfertőzött kezével, amit aztán te is.

Ha meg bemész az orvoshoz, hogy tüneteid vannak, elhajtanak a faszba, hogy nincs elég tesztelési lehetőség, majd ha beteg leszel (amikor általában már kicsit késő), akkor hívd a mentőt, és bevisznek tesztelni.
A németeknél azért kicsi a halálozási ráta, mert tömegesen szűrnek, nemcsak azokat, akik már betegek, és addigra a fél várost megfertőzhették.

Szóval lehet, hogy ma is azt adták ki a fideszes trollhadseregnek, hogy Cili nyanya agyatlan baromságait fújja, ahogy teszitek is itt folyamatosan, de attól azok még agyatlan baromságok maradnak. Nektek meg nincs agyatok, hogy gondolkozzatok, csak fújjátok a betanult egy soros szöveget, mint Orwell birkái:
"Két láb rossz, négy láb jó."
Ennyire telik tőletek.

Emlékszem, amikor az iskolabezárást javasolta az ellenzék, akkor is hülyéztetek mindenkit, aki amellett szólalt fel, hogy mekkora baromság már, aztán amikor 1 nappal később a törpe-Hitler is az iskolabezárást írta elő, hirtelen kurva jó ötlet lett.
Ennyire agyatlan faszok vagytok.
Oszi és Dezső trükkjei a bennmaradásért valamint az újságíró aki másként értékelte a sorozatot a rendszerváltás előtt és után. A Magyar Televízió az első munkásmozgalmi témájú sorozatában fölfedezte az örök fiatalság titkát. Bors Máté, valamint az ő társai és ellenségei 1918 és 1944 között mit sem…..
Wendell Ricketts így látta a 1984-es jelent: A heteroszexuálisokat és homoszexuálisokat különbözőnek tekintik, mert külön csoportba lehet őket sorolni aszerint a hit szerint, hogy külön csoportba sorolhatók. Vagyis szerinte az első blikkre teljesen természetes felosztás közel sem annyira…..
szánmonoxid 2020.04.08 03:19:14
@CoolKoon:
Az ugye megvan, bar.omka, hogy az állatoknál az ivaréretleneket is megkúrják a többiek?
Akkor engedélyezni kellene a pedofíliát is? Mert ha az egyik esetben az állatokra hivatkozol, mint a bu.zik általában, akkor másik esetben is arra kell, a kedvünkre valót kiszelektálni nem ér, azt ugyanis csúsztatásnak nevezik.
szánmonoxid 2020.04.08 03:25:12
@CoolKoon:
Te ostoba ba.rom, az EQ-nak mi a ferde fa.sz köze van az intelligenciához?
Mi a fa.szért adná vissza pontosabban a hozzád hasonló agyatlan seg.gek által ferdített értelmetlen bar.omság ("érzelmi intelligencia" - persze, mert a hozzád hasonló hü.lye se.gg látta, hogy ebben is van Q betű... az intelligenciája eddig terjedt) azt, amit az angol teljesen tárgyilagosan (érzelmi hányados, ba.szd meg) kifejez?
szánmonoxid 2020.04.15 03:01:14
@CoolKoon:
Szóval akkor a pedofíliát nem kéne büntetni, mert ha épp nincsenek ott a szülők, akkor mindent szabad, ahogy az állatoknál meg a bu.ziknál?

Bu zikám, a nagy bu zulásban azt a csöppnyi agyadat is elhagytad, amit esetleg születéskor kaptál, és esetleg nagyobb képességekre is alkalmassá tett volna, mint hogy a legnagyobb eredményed az legyen, hogy nem sza.rod össze az udvart.
Prémiumautó fogalma első körben. Olyan kocsi, aminek a minősége azt az érzést kelti bennünk, hogy megéri a pénzét. Egy mondatban így lehetne talán leírni. Hogy ez kinek mit jelent szintén megér pár gondolatot,..
szánmonoxid 2020.04.05 15:19:52
@M_Ali:
Ja, konfigurálod.
szánmonoxid 2020.04.15 03:00:42
@Kard:
Igazából nincs különbség, csak annyi, hogy az egyiknél a márkára, a másiknál a márkán belül egyes típusokra mondják. Szóval simán mindkettő luxusautó. És a luxury car nem kategória.

Kb. mint hogy mi a különbség az accuracy és a precision között?
Merthogy angolul van, de magyarul ettől még mind a kettő egyszerűen csak pontosság.

@huleaks4:
Lehet. De veled ellentétben tudok magyarul is meg angolul is.
És ismerem a helyesírást meg az ékezetes betűket is.

@gigabursch:
Olasz meg francia autót venni, hát... lehet, hogy kényelmes, de a két nép híres munkafegyelme miatt kb. olyanok az autóik, mint a román Daciák voltak a 80-as években: amit lelkiismeretes szerelő rakott össze (románok közt is volt ilyen), az kiváló autó volt. A többi 95 százalék meg fos. Lehet, hogy kényelmes fos, de fos.

@a szürkebarát ötven árnyalata:
Románok közt?