Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Draskovits Tímea

141 bejegyzést írt és 0 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A Marketing&Media 2015. januári számában megjelent Mobilra váltó látogatók című cikkében Rácz Brigitta, a Femina Media portfólió igazgatója mesélt többek között a mobil platform fontosságáról. Részlet a 2015. januári Marketing&Mediaban megjelent, Mobilra váltó látogatók című cikkből. …..
A CEMP megvásárolta a Femina Médiát, ezzel tovább erősítve pozícióit a női portálok piacán. A tulajdonosváltásról Domanits András kérdezte Rácz Brigittát, a Femina Média portfólió igazgatóját. A CEMP megvásárolta a Femina Médiát, ezzel tovább erősítve pozícióit a női portálok piacán. A…..
Csermely Ákossal a márciusi Evolution és Mobile Hungary konferenciák kapcsán beszélgettünk többek között a szervezés hátteréről, az események húzótémáiról és az okostelefonhasználatról. - Te szervezed a három legnagyobb médiaszakmát érintő szakmai rendezvényt minden évben. Összesen hány ember…..
A nagysikerű bestseller alapján készült, A szürke ötven árnyalata című mozifilm ma került a mozikba, melynek kiemelt médiatámogatóiként már 2014 nyarán bekapcsolódtunk a népszerűsítő kampányba. - Több cikket közöltünk a film kulisszatitkairól, emellett elsőként nálunk láthatták az olvasók a magyar…..
Óriási dinamikával fejlődik a Femina mobil platformja, egy év alatt megkétszerezte belföldi, női elérését mind egyedi látogatók, mind pedig oldalletöltés tekintetében a Gemius Ipsos Audience mérései alapján. - A legfrissebb, decemberi adatok alapján a Femina.hu továbbra is a legnépszerűbb mobil…..
Közös brainstormingok keretében mindig személyre szabottan viszünk partnereink számára egyedi ötleteket, emellett teljes körű kivitelezést is lebonyolítjuk, legyen szó ATL vagy BTL megoldásokról. Azt tapasztaltuk az utóbbi években, hogy egyre nagyobb az igény olyan együttműködésekre, ahol a…..
Egy online portál életében kiemelten fontos a folyamatos tartalomfejlesztés és a rovatok témáinak megújítása, ezért rovatvezetőink napról napra friss, érdekes és informatív tartalommal töltik meg a site-ot. Update! 2015. február 2. A Femina.hu látogatottsági rekordját január 25-én és 29-én is…..
A Dr. Hatházi Vera Ügyvédi Iroda, a weboldal készítője azt a célt tűzte ki, hogy a reklámozók számára gyakorlatias segítséget nyújtson a tudatos, felelős és jogszerű reklámozásban. A weboldalt azzal a céllal fejlesztették, hogy gyors, hasznos és közérthető válaszokkal szolgáljon mindazok számára,…..
Kiemelt médiapartnerként a teljes kommunikációban való részvétel mellett a Dumapárbaj filmben is megjelenik a Femina. Zártkörű, premier előtti vetítésünkön a film forgatókönyvírója is tiszteletét tette. MagyarBrands-díjasként kiadónk számára fontos a hazai tehetségek támogatása, legyen szó…..
Donka Lili, a FeminaShop szeptemberben kinevezett e-kereskedelmi vezetője a vele készített interjúban arról mesél, milyen stratégia mentén folyik a munka előléptetése óta, és mik a tervek a jövőre nézve. A Femina Media portfólióját látogatók nyitott szemléletű, gazdaságilag aktív, főként városi…..
Gondoltunk egy nagyot és idén a karácsonyi ajándékokra szánt összeg jövőjéről partnereinket kérdeztük: ők vajon lemondanának meglepetésükről, hogy valaki másé lehessen? Íme, az eredmény! December 10-12. között 415-en szavaztak a külön erre a célra létrehozott landing oldalunkon, vajon ők…..
Az év végéhez közeledve egy rövid összefoglaló videóban végigvettük, mennyi minden történt velünk 2014-ben. Nézze végig és élje át velünk a legemlékezetesebb pillanatokat...
A Q4-es időszak a versenyszféra minden területén az egyik legkiemelkedőbb periódus az évben, így van ez a női portálok esetén is. Olvassa el objektív elemzésünket és kapjon teljesebb képet a piacról! Az utolsó negyedévben általában még inkább megerősödik a látogatottság, ezért kíváncsiak voltunk,…..
A Karácsony és Advent rovatok apropóján, valamint a tartalmi megjelenések iránt növekvő érdeklődés kapcsán Fehér Ági, a Femina.hu vezető szerkesztője beszélt a minőségi tartalom fontosságáról. November 24-én elindítottuk a Femina.hu Karácsony rovatát, december 1-jén pedig Advent rovatunkat, amelyet…..
A Jófogással szoros együttműködésben, egy 8 hetes Gardróbmustra keretében szeptember 29. és november 23. között két szakaszból álló, közös kampánnyal rukkoltunk elő. - A közös ötleteléseink segítségével azt gondolom, hogy olyan, teljes mértékben a Jófogásra szabott megjelenési formákat, csatornákat…..
Több mint nyolc éves brandünk márkaismertségét 2011 óta vizsgáljuk, a folyamatos és tudatos márkaépítésnek köszönhetően pedig Femina.hu oldalunkat a hazai 18-75 éves nők közül tízből heten ismerik. - Márkaismertségünk erőteljes növekedése nemcsak a folyamatos tartalomfejlesztésnek, az évről évre…..
Mi már karácsony-lázban égünk, hiszen november 24-én elindult a Femina.hu Karácsony rovatát, ahol sok-sok érdekes és praktikus témával várjuk a heti szinten 160-180 ezer ide látogató olvasónkat!..
Az utóbbi időben az internetadótól volt hangos a média: bevezetik-e, lesz-e felső korlát, vagy visszavonják teljesen. A Femina Media ügyvezető igazgatója, Burányi Róbert is megosztja, mivel járna ez a kiadó számára. Online médiakiadóként fontosnak tartjuk megvizsgálni, azon túl, hogy milyen…..
A rich media típusú hirdetési felület amellett, hogy hatékonyan közvetíti a promóciós üzenetet és átkattintást generál, még szórakoztatja is az olvasókat a kreatívok nem mindennapi megjelenítése miatt. Új, kreatív és igazán látványos felületet vezettünk be a Femina Media hirdetési portfóliójába,…..
A Magyarbrands díj elnyerésének apropóján Rácz Brigitta lapigazgatónkkal készült interjúban a kezdetekig, egészen 2006-ig visszanyúlunk, hogy megtudjuk, milyen események állnak a kitüntetés mögött. 2014-ben ötödször tették mérlegre a magyar márkákat: a független szakemberekből álló MagyarBrands…..
Az Algoflex-M támogatásával menzesznaptárt fejlesztettünk mobilapplikáció formájában, mely segítségével olvasóink napra készen, kényelmesen és áttekinthető formában tudják követni azokat a napokat is. -Nagyon örülök, hogy megvalósulhatott ez az együttműködés, hiszen a Sanofi nem csak az OTC…..