Adatok
nyulzs
0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Az eheti podcast vendége igazi játékipari veterán, de nem a Novotrade-generációból, hanem egy nemzedékkel későbbről. Annak ellenére, hogy ő is C64-re fejlesztette első fizetős programjait - csakhogy ezek nem játékok voltak. Fantáziáját először papíron élte ki, a legsikeresebb magyar szerepjáték, a…..
nyulzs
2017.05.08 20:36:42
@CyberPunK: ilyen veterán szakértő véleménnyel nem is próbálnék meg vitázni.
nyulzs
2017.05.08 21:45:24
@CyberPunK: Hát az első komment után nem ezt vártam :) Elegáns válasz volt. Köszönöm.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Egy számítógépes játék masszívan csapatmunka, egészen más kaliber, mint egy regény vagy akár egy szerepjáték. Értelmezhetetlen a két "fejlesztést" azonos mércével mérni. A Kódex soha nem is kívánt "open source" fejlesztés lenni. Láttuk milyen ez a MAGUS-nál és mi nagyon mást akartunk. Nem azért, mert az rossz, hanem azért, mert nem az volt az álmunk. Mi nagyon koherens, átgondolt világot akartunk, amihez a kulcs a kevés alkotó. Mármint nem a fan contentre gondolok, hanem az official tartalomra. Úgy gondoltuk meg tudjuk csinálni, mármint üzletileg. Tévedtünk.
Más: ha te nem találkoztál megélhetési játékfejlesztőkkel, akkor csak annyit mondhatok: jó neked. Hogy én igen, az valóban a menedzsment hibája volt, de csak annyiban, hogy ilyen embereket nem szabad alkalmazni vagy nagyon gyorsan meg kell válni tőlük. Mégsem hibáztatok senkit, mert a realitás sajnos ritkán kerül fedésbe az ideálissal.
Röviden ennyi, tényleg nem érdemes tovább szaporítani a szót.