Adatok
kör
16 bejegyzést írt és 16 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A harmincas évek magyar futballválogatottja iránt érzett rajongása ihlette meg azt a két francia tervezőt, akik létrehozták a Hungaria brandet.
A Hungaria brandet tartós bőr futball labdái tették igazán híressé. Olyan francia futball csapatok, mint a Nice,…..
kör
2008.07.03 12:58:35
Csak aztán nehogy Longsdale-t csináljanak belőle a hibásfejűek.
Jugoszlávnak született volt ami ma már szerbnek mondható, bár lehet hogy magyar? Végül is nem ez a lényeg. http://davidbarath.com ..
Furcsa két és féldimenziós rajzok a szlovák Petra Stefankovától...
Érthetetlen okból a McCann hosszú pórázra engedte helyi képviseleteit. A központi oldal leginkább a cég felépítésével foglalkozik, többek között a korábbiakban már említett almárkájukkal, a Webershandwick-kel is. A magyar oldal technikailag és…..
kör
2008.07.30 10:44:33
Két promóciós oldallal jött ki a Heineken nemrégiben. Első ránézésre alapvető különbség, hogy az egyik egy reklámügynökség által egyszerűen magyarított változat, míg a másik egy fejlesztői csapat munkája, akiket feltehetőleg egy offline gondolkodású kreatív…..
A CollegeHumor betűkonferencián szembesülhetünk azzal, hogy a betűtípusoknak is van személyiségük, nem is akármilyen. ..
A Ponte Informatikai Kft., mint a GKM törzsszállítója újra és újra el tudja adni elavult rendszerét. Úgy tűnik, sorozatban nyerik a piacon kívüli, testreszabott megbízásokat. Valószínűleg így történt a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium kettéválása következtében…..
Saját kommunikációjukat elhanyagolják. Miért kapnék mást ügyfélként?http://www.webershandwick.com/http://www.webershandwick.hu/..
Vannak azért tehetséges magyarok is. Az illusztrátor Dezső Andrea eredeti stílusával bárhol a világon megállja a helyét...
Sajnos Magyarországon nem feltétlenül okoz örömöt, és nem mindig kelt kíváncsiságot az emberben, amikor hall egy újabb "kreatív versenyről", valamint annak nyertes pályamunkájáról. Jobban tesszük, ha felkészülünk lélekben, mielőtt megtekintjük az ilyen…..
kör
2008.07.08 17:19:11
Kedves Olaf fedőnevű olvasónk fájlalta, hogy a korábbiakban a Dreher promóciós oldalával kíméletesen bántunk. Sajnos a magyar helyzet tükrében egy ilyen hitvány oldal is elismerést érdemel. Most nézzük meg, hogy milyennek kéne lennie egy előremutató, hatékony…..
kör
2008.07.04 19:21:22
A North Kingdom (www.northkingdom.com/)és tagjai munkásságát figyelemmel követjük. A "Get The Glass" mellett még a "Coke Zero Game"-et (www.cokezerogame.com/) emelném ki.
Valamint:
Robert Lindtröm = www.designchapel.com/
Mikael Forsgren = www.superhero.se/
Valamint:
Robert Lindtröm = www.designchapel.com/
Mikael Forsgren = www.superhero.se/
Az jelenlegi arculat alapjai még a 80-as évek elején készültek, azóta nem nyúltak hozzá, de nyár végétől lecserélik a teljes arculatot, a spanyol rádió és televíziónál (Radio Televisión Española). A eddigi logó nem túl szép, de jól megjegyezhető, idővel klasszikussá…..
Örömmel olvastuk, hogy elindult a kormanyszovivo.hu annak minden egyes aranyat érő pixelével együtt. Csak ezzel tudjuk magyarázni a nyilvánosságra hozott honlap árát, amely 200 millió forintba került állítólag. Az oldalon számos szakmailag teljesen alkalmatlan, primitív megoldásba…..
Két szolgáltatás megújulásába enged minket betekinteni BBC.
Kitűnő munka, szellős, áttekinthető, logikus. A Topics oldalon a három ajánló elüt a megszokott BBC ajánlóktól, az átlós sávozás, és a fejléc rálógó képpel, nem a legegyszerűbb frissíteni, látszik hogy…..
A foci EB alkalmából a spanyol Coca-Cola részére a reklámszünetekbe a buenos aires-i Santo készített 10 másodperces filmeket. A hármas szerkezetű (bevezető-probléma-megoldás) történetekben a lényeg, hogy ha gól van, ölelkezni kell nincs mese. Még azokkal is, akikkel…..
A különböző díjak és rendezvények Magyarországon, mintha örvényszerűen húznák le az igazi kreativitást és mindenkinek a kedvét, akit érdekel persze egyáltalán bármilyen díj. Ezeken a siralmas ötleteket, vagy egyszerűen azt, hogy "van ötlet" díjazzák…..
Nehéz műfaj egy város arculatát kitalálni, egy átfogó érzést, üzenetet feldolgozni, átadni. Egyáltalán azt meghatározni, hogy kinek szól, fiataloknak, időseknek, pezsgést vagy nyugalmat árasszon. Budapest új logója esetében inkább a fiatalos hatást próbálták hangsúlyozni…..
kör
2008.05.29 22:04:48
Európában a magyarok és a bolgárok beszélnek legkevésbé idegen nyelveket. Azt már tapasztalatból tudjuk, hogy egy új nyelvből először a szalonképtelen kifejezések ragadnak az emberre. Ezekből kapunk segítséget a Gringó bemutatkozó oldalán, hazájukban, Brazíliában már nem…..
Mélységes megdöbbenést váltott ki a Pöttyös oldala belőlünk. Ugye vannak legrosszabb weboldal versenyek, ahol könnyen tanulhatnak a figyelmes szakemberek a típushibákból azaz nem rakunk 6-nál több mozgó elemet a nyitóoldalra, gifanimációk már kevésbé hatékonyak a…..
kör
2008.05.26 10:32:48
Na, ilyenekről beszéltem...
homar.blog.hu/2008/05/23/kizarolag_pornofilmet_neznek_a_pottyos_rudi_reklamugynoksegenel
Szóval, mi köze ennek a termékhez?
homar.blog.hu/2008/05/23/kizarolag_pornofilmet_neznek_a_pottyos_rudi_reklamugynoksegenel
Szóval, mi köze ennek a termékhez?
kör
2008.05.16 16:54:41
kör
2008.05.22 14:54:38
A svédországi siemens fejlesztette az alábbi kis csinos konyhai showroomot. Nemcsak a szép termékeiket illesztheted be a a helyükre, hanem amire egy felhasználó tényleg kiváncsi lehet: a pontos árakat is (még ha svéd koronában is). A felület könnyen kezelhető, a szűréseket is…..
Hogyan fejezzünk ki mondanivalót hatékonyan design segítségével. Amit látunk a felszálló gépek, különböző gyártmányok, mintha épp világháborús atomcsapás készülne, Chopin zongoramuzsikája vészjóslóan nyugodt. Eddig nagyon szigorú, szimetrikus kompozíciók uralkodnak, és…..
kör
2008.05.09 16:32:22
kör
2008.05.15 16:06:31
Mindig jó érzés, amikor végre megújul egy évek óta lejárt kinézetű és nehezen használható weboldal, főleg amelyeket az ember használna is, de csak az idejét rabolja azzal, hogy nem talál információkat, és közben folyamatosan azzal kell szembesülnie, hogy ő mint…..
kör
2008.05.15 12:05:03
Én nem látom mi ebben a támadás, védekezned sincs miért, de ha úgy gondolod...
Ha az előtted szólónál keményebben fogalmazok, akkor bocs. A Zöld gomb az nagyon zöld, de nem szépen, hanem „mit keres az ott” módon. Na, de nem ez a lényeg. És nem is a béna logó olcsó tükröződése. A lényeg az az, hogy a digitalizált adásokat nem lehet felhasználóbarát módon átnézni. Az oldal inkább ijesztően kezelhetetlen, mintsem késztetést érezzek arra hogy visszatérjek rá, és használjam, mert alapvető (máshol megszokott, vagy elvárható) funkciók hiányoznak. Ha jól látom a Dream ( www.dream.hu ) tanácsadással is foglalkozik. Hadd idézzek az oldaláról: „Tapasztalatainkat megosztjuk ügyfeleinkkel, így segítünk nekik abban, hogy elképzeléseik személyre szabottan és valóban hatékonyan valósuljanak meg.”. Hogy lehet az, hogy a tanacsadó project-manageretek nem közli a káros hatasait a brandre (ATV) egy ilyen oldalnak (ezalatt a félkészségét értem, nem egyéb minőségeit) . Nyilván már az ütemezéskor meg kellett volna ezt tenni.
Na de érdemben a bejegyeseidre a következőket reagálnám (esztétikafelelős): A zöld gombról leszállok, igérem. Szerintem elüt, nem illik oda.
„A cél az volt, hogy a megfelelő látogatottság után lesznek eladva hirdetések. Ez kábé júniusban fog megtörténni.” Ha júniusig elég sok ember elpártol a webes felülettől, akkor már nem késő? Mit mond erről a tanácsadótok?
Szerinted „naturális visszafogott design, like google” . A Google egyik alapvető jellegzetessége, hogy a logón kívül minden szövegből van kiirva. A másik hogy egyszerű szerkezetű, könnyen áttekinthető tartamak vannak. Nos ez szerintem nem jött össze.
A büdzsé emlegetése pedig egy annyira indiszkrét és inkorrekt az ATV-vel szemben, no de kérem.
Összességében leírásod sokmindenre választ ad, belelátunk egy project buktatóiba, hiányosságaiba. Ebből is kitűnik hogy nem elég a jóindulat, az legyen a garázs-cégek sajátja.
Kívánok neked felfelé ívelő karriert.
Egyébiránt, minap indult a svéd STV-nek egy rapport nevű szolgáltatása. playrapport.se/
Egészen egyszerű és praktikus szolgáltatás, nem hiszem hogy csak azért mert jó már mercedes lenne.
Ha az előtted szólónál keményebben fogalmazok, akkor bocs. A Zöld gomb az nagyon zöld, de nem szépen, hanem „mit keres az ott” módon. Na, de nem ez a lényeg. És nem is a béna logó olcsó tükröződése. A lényeg az az, hogy a digitalizált adásokat nem lehet felhasználóbarát módon átnézni. Az oldal inkább ijesztően kezelhetetlen, mintsem késztetést érezzek arra hogy visszatérjek rá, és használjam, mert alapvető (máshol megszokott, vagy elvárható) funkciók hiányoznak. Ha jól látom a Dream ( www.dream.hu ) tanácsadással is foglalkozik. Hadd idézzek az oldaláról: „Tapasztalatainkat megosztjuk ügyfeleinkkel, így segítünk nekik abban, hogy elképzeléseik személyre szabottan és valóban hatékonyan valósuljanak meg.”. Hogy lehet az, hogy a tanacsadó project-manageretek nem közli a káros hatasait a brandre (ATV) egy ilyen oldalnak (ezalatt a félkészségét értem, nem egyéb minőségeit) . Nyilván már az ütemezéskor meg kellett volna ezt tenni.
Na de érdemben a bejegyeseidre a következőket reagálnám (esztétikafelelős): A zöld gombról leszállok, igérem. Szerintem elüt, nem illik oda.
„A cél az volt, hogy a megfelelő látogatottság után lesznek eladva hirdetések. Ez kábé júniusban fog megtörténni.” Ha júniusig elég sok ember elpártol a webes felülettől, akkor már nem késő? Mit mond erről a tanácsadótok?
Szerinted „naturális visszafogott design, like google” . A Google egyik alapvető jellegzetessége, hogy a logón kívül minden szövegből van kiirva. A másik hogy egyszerű szerkezetű, könnyen áttekinthető tartamak vannak. Nos ez szerintem nem jött össze.
A büdzsé emlegetése pedig egy annyira indiszkrét és inkorrekt az ATV-vel szemben, no de kérem.
Összességében leírásod sokmindenre választ ad, belelátunk egy project buktatóiba, hiányosságaiba. Ebből is kitűnik hogy nem elég a jóindulat, az legyen a garázs-cégek sajátja.
Kívánok neked felfelé ívelő karriert.
Egyébiránt, minap indult a svéd STV-nek egy rapport nevű szolgáltatása. playrapport.se/
Egészen egyszerű és praktikus szolgáltatás, nem hiszem hogy csak azért mert jó már mercedes lenne.
A Szem (The EYE) című film plakátján épp egy szemen át próbál kikapaszkodni valaki. A weboldal is erre épül, nyomasztóbb módon. Fehérre sminkelt jobb szem pislog ki a browser ablakból, sehol semmilyen info, hogy mi ez. Az eszköz céllá vált, valaki összeszámolta már…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz