Adatok
12csab
0 bejegyzést írt és 169 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Gyerekkorom egyik kedvenc könyve volt Gazdag Erzsi Mesebolt című kötete. Egy verset gyűlöltem csak belőle, az elkódorgott füstgyerekről szólót, de azt annyira, hogy mindig összefogtam a lapokat, csak látnom se kelljen a felhőn magányosan sírdogáló kiskéményseprőt. Aztán oviban megtudtam,…..
Mennyivel szabad menni Magyarországon? 50-90-130 - ugyan már! Nem az elmélet számít. Valójában a gyorshajtás Mekkája vagyunk, csak nem tudjuk.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
12csab
2015.07.29 15:12:16
A China Airlines Tajvanból Frankfurtba késett másfél órát, így buktam a budapesti csatlakozást. Az ölembe hullt négy órában viszont jól körül tudtam nézni a frankfurti légikikötőben, ahol mindig van néhány kiállított új autó. És persze ha az embernek ilyen sok az ideje,…..
A Continental magyarországi képviselete konferenciát szervezett, és ott egy érdekes kutatás adatait is ismertették. Olyan embereket kérdeztek meg, akik az elmúlt egy évben valóban vettek új (azaz nem használt) gumiabroncsokat, és a kérdések zöme a választás szempontjait…..
Nincs ebben a sztoriban semmi, csak egy történet egy ellopott és megtalált autóról, ami végül mégsem lett meg. Mert csak.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Ne hörögjenek a cím miatt, ez egy orosz szervezet neve, melynek aktivistái próbálják megnevelni a címben is szereplő jellemű helyi autósokat, akik rendszeresen a járdát használják az úttest helyett. Ami Oroszországban azért nem egyszerű, kell hozzá némi bátorság és szilárd…..
12csab
2015.04.02 14:31:10
@laslo71: Ez itthon is így van, a legtöbb azt hiszi ,ha megvesz
egy lerugott prémiumot, akkor egy evoluciós ugrást is megvalósított..
egy lerugott prémiumot, akkor egy evoluciós ugrást is megvalósított..
Nem jár hetente Münchenbe százötvennel, tehát nem teszi ki autóját extrém igénybevételnek? Téved.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Elég nagy port vert fel Zách Dani legutóbbi riportja, melyben egy látszólag naiv és jóhiszemű ügyfél kanosszáját dolgozza fel, melynek végén rengeteg kidobott pénz és egy működésképtelen autó állt. A cikk után temérdek levelet kaptunk, nem csak a konkrét szerelővel…..
12csab
2014.11.12 14:30:04
@nick papagiorgo: "egy átlag autószerelő az alkatrészkedvezményből + munkadíjból nm feltétlenül keresi ám magát betegre :) Tehát ez azért nem rablás szerintem."
ezzel csak egy a gond, a drágább alkatrészeken, nagyobb az alkatrészkedvezmény! Talán ezért szeretnék mindig a fél autót cserélni... hogy meglegyen az elvárt nyereség..
ezzel csak egy a gond, a drágább alkatrészeken, nagyobb az alkatrészkedvezmény! Talán ezért szeretnék mindig a fél autót cserélni... hogy meglegyen az elvárt nyereség..
A Telekom átállása miatt hetek óta nincs se tévé, se net, se telefon az előfizetőnél. Nem, nem időugrás van visszafelé, hanem tér: a helyszín ezúttal Érd. Levélírónk sajátos megoldással kezeli a helyzetet: vonatozik a netezéshez - esetleg megírhatná, hogy miért nem volt…..
Nettó pénzbeszedés, maffiás módszerekkel. Annyira megéri, hogy éjszaka is érdemes strázsálni, hátha beáll egy balek.
Mai közélet-cikkünk kommentposztja...
12csab
2014.09.30 13:20:41
12csab
2014.09.30 13:22:44
A szerkesztőségbe jár az angol Autocar hetilap, és mint minden külföldi papírújság, rendes késéssel szokott érkezni. Aztán még kell egy kis idő, hogy a kezembe akadjon. Hát tegnap megragadtam a június másodikai számot. Rögtön az elején a szerkesztői beköszöntő: hoppá,…..
12csab
2014.06.25 11:22:10
@Szurkos Attila: Azért az meglepő ,hogy még mindig tudnak eladni ebből a csoda dci-ből, annak ellenére ,hogy kicsit nyugatabbra már pertársaságokba tömörülve akarják sarokba szorítani a renaultot, az elbaltázott tervezés miatt..
Turbófeltöltőt vásárolna, motort csapágyaztatna, vagy inkább elmenne tíz napra a Balatonhoz a családjával? Érdemes az autó karbantartására odafigyelni, sok pénz múlhat rajta.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
12csab
2014.05.09 23:00:04
@e1: Érdemes minden olajnál rendszerben gondolkozni, ha pl az edge 5w30-as olajhoz képest a motulnál eleve 1%-al magasabb a szulfáthamu tartalom akkor hiába jobb az olaj megkötőképessége, amit itt nyersz ott elveszted..
12csab
2014.05.10 08:24:15
@zeddez: "a dizel meg ~1500-rol mar megindulva siman csak nyomatekbol elvisz 2/3-d fogyival, a 30%-l nagyobb hatasfoka miatt"
Ha azt is figyelembe veszed, hogy a 1,5-szer nagyobb kompresszió miatt és a városban alapjáraton hörgetéstől milyen terhelés kap a főtengely, hajtókar..stb a 3,8-4,2-es fogyasztás
ajándék ugyan, de az élettartam rovására..
Ha azt is figyelembe veszed, hogy a 1,5-szer nagyobb kompresszió miatt és a városban alapjáraton hörgetéstől milyen terhelés kap a főtengely, hajtókar..stb a 3,8-4,2-es fogyasztás
ajándék ugyan, de az élettartam rovására..
Tényleg fél perc alatt újjá lehet varázsolni a lemattult fényszórókat? Szinte ingyen?
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
12csab
2014.02.06 11:03:16
Nem kell lakkozni, én is szintén majdnem 3 éve csiszoltam és most is ugyanolyan. A régi lakkot le kell teljesen csiszolni, vizezve 300-400-as paírral.
Majd még két részletben 800 és ~1500-as papírral, itt is vizezve. Majd egy akármilyen közép áras
fényesítő pasztával pl .turtle wax ,felfényesíteni.(direkt nem polír pasztát írok ,mert ezek az olcsók csak fényt adnak).
Egy délelőtt megvan a két oldal gép nélkül.
kepfeltoltes.hu/140206/bura_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Majd még két részletben 800 és ~1500-as papírral, itt is vizezve. Majd egy akármilyen közép áras
fényesítő pasztával pl .turtle wax ,felfényesíteni.(direkt nem polír pasztát írok ,mert ezek az olcsók csak fényt adnak).
Egy délelőtt megvan a két oldal gép nélkül.
kepfeltoltes.hu/140206/bura_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
12csab
2014.02.06 12:26:00
@nigara: a csiszolást kézzel, mert féltem hogy belekap a szélén a fényezésbe. A fényesítést csináltam csak excentercsiszolóval, szivacs koronggal. De ezt is meg lehet kézzel csinálni.
Az elején kell figyelni, mert ha egy-egy fázisnál nem lesz homogén, akkor a végén kijönnek az addig nem látható mélyebb karcok.Akkor lehet egyet visszalépni és felülcsiszolni.. :)
Az elején kell figyelni, mert ha egy-egy fázisnál nem lesz homogén, akkor a végén kijönnek az addig nem látható mélyebb karcok.Akkor lehet egyet visszalépni és felülcsiszolni.. :)
Mennyit halljuk, hogy milyen kemény az élet a betondzsungelben, pedig oda elég egy hitelkártya. Olyat pedig nem sorsolunk ki. Ellenben egy komoly túlélőkészletet igen, azoknak az olvasóknak, akik a valódi dzsungelben igyekeznek helytállni...vagy csak szeretnek faragni...esetleg beakadt…..
12csab
2013.12.31 08:37:08
sziasztok
indafoto.hu/csab-/tolto
3 darabból,cső,ravasz,és a fej. Nincs marógép, se köszörű..
Legközelebb "jó lenne" laikusként, Novoth Tibivel autódiagnosztikában versenyezni, vagy dísztorta készítésben
egy cukrásszal..
BUÉK :)
indafoto.hu/csab-/tolto
3 darabból,cső,ravasz,és a fej. Nincs marógép, se köszörű..
Legközelebb "jó lenne" laikusként, Novoth Tibivel autódiagnosztikában versenyezni, vagy dísztorta készítésben
egy cukrásszal..
BUÉK :)
Ön is fog fizetni gyorshajtásért, hiába szabálykövető. Elmondjuk miért.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Az egy éve használtan vásárolt M6-os motorja három hónap után felrobbant. 8,5 millió a kár.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
A Magyar Bioetanol Szövetség nagy örömmel fogadta, hogy a Totalcar szerkesztősége foglalkozott a bioüzemanyagok jövőjével, azonban szomorúan vettük tudomásul, hogy a 2013. szeptember 17-én megjelent „Mégsem jó a kukoricabenzin?" című cikkben több pontatlanság is szerepel. Ezek…..
Centi vastag olajsár a második olajcsere után: úgy tűnik, a nyújtott szervizperiódus csak arra jó, hogy az autó kibírja a garanciaidő végéig.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Az Égéstér 69. adásának kommentposztja.Direktlink a letöltéshez...
12csab
2013.05.18 23:01:03
Ugrott a lánc? Elkokszosodott a dugattyú? Meg lehet úszni a háromszázezres szervizszámlát, csak jó helyen kell keresni a hibát.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
12csab
2013.02.07 13:48:10
A Totalcar Hátsóülés-rovata ismét egy kéretlen videóval jelentkezik. Természetesen ezúttal is az aktuális ebéd-utat jártuk meg oda-vissza két konkurens típussal. És nem lettünk okosabbak. Illetve igen, hamarosan olvashatják.
..
Miket kotyvasztanak a motorolajba? És miért kell lecserélni? Jó az olcsóbb is? Minden, amit tudni akarsz az olajról.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
12csab
2012.11.21 10:38:31
"Vannak olyan részek is, ahol lehetetlen olajfilmet létrehozni, például a vezérműbütyök és a szelepemelő tőke között. Mivel az érintkező felület végtelenül kicsi, a nyomóerő viszont hatalmas, itt olaj meg nem marad."
Erre azért régóta van megoldás:
kepfeltoltes.hu/121121/t_ke_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Erre azért régóta van megoldás:
kepfeltoltes.hu/121121/t_ke_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Hány ilyet mondjak? Még akkor is bele lehet tenyerelni egy hasonló történetbe, ha az eladó tiszta.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Sírva vigad a Homár. Ha már senkinek nem lesz nyugdíja, legalább röhögjünk azokon, akik még egy karton sört se bírnak venni a reálhozamukból. László többet biztos nem megy az AXA Magánnyugdíjpénztárhoz, de mi se. Az ilyenektől kellett megvédeni a zemberek nyugdíját:Mi ezúton…..
Autót hirdetni trükkös kilométeróra-állással úgy, hogy közben egy bárki által elérhető aukciós oldalon ott van ugyanaz az autó lényegesen több kilométerrel: FAIL! Persze, tudjuk, több lehetőség is van: 1. Az aukciós szándékosan állította többre, hogy olcsóbban…..
12csab
2010.12.26 22:04:14
@akkorsetekerek: nem akkor kell cserélni amikor kopog... ha évente az éves átnézésnél végignézték volna becsülettel akkor már akkor kiderül ,hogy cserélni kell..
12csab
2010.12.26 22:08:46
@BOSCHtechnikus: pontosan de Te ezt tudod mert ezzel foglakozol :)
De az éves átvizsgálást is elhanyagoló tulajoknak teljesen mindegy, hogy mit kapnak a szépen lemosott kocsitól is hasraesnek..
De az éves átvizsgálást is elhanyagoló tulajoknak teljesen mindegy, hogy mit kapnak a szépen lemosott kocsitól is hasraesnek..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Az utólag meghamisított értesítővel ,gondolom nincs gondja a Főkétüsznek..
Hamisított munkalappal én is találkoztam már. Amikor a Díjbeszedő számlázott, akkor kezdtem megpiszkálni a dolgot... mit ad isten, másnap hívott az ember, és bármikor ráért,csak legyen egy aláírt valós munkalapja.. szánalmas egy cég..