Adatok
papptibi
379 bejegyzést írt és 775 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Tényleg öregszem, vagy mi a fene van?! Oké, hogy nem kellemes átmenni a felgyűrt aszfalton, de a legutolsó időkben mindegyikbe belesajdul a derekam – ilyesmiken morfondíroztam. Aztán amikor a motort kellett felhúzni a középállványra, megállapítottam, hogy tényleg itt a vég,…..
papptibi
2014.01.19 12:59:24
@Schütii: a telón én is törtem a fejemet, de az tényleg inkább az első. Mondjuk hátsó teló :)
papptibi
2014.01.20 07:46:17
@1127ccm: egy jól felszerelt konyhában bármi megoldható :)
papptibi
2018.06.25 18:31:17
@Fanyarka: Én a XX. kerület Valéria u 1/b-ben csináltattam, de elégé offline az ember, tehát oda kell menni, megnézi, hogy tud-e vele kezdeni valamit. A másik verzió a dömsödi társulat, őket kidobja a google-kereső. Az erzsébeti nagyon olcsó volt anno, most nem tudom.
Mennyivel szabad menni Magyarországon? 50-90-130 - ugyan már! Nem az elmélet számít. Valójában a gyorshajtás Mekkája vagyunk, csak nem tudjuk.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
papptibi
2015.07.30 08:38:32
@Péter Doma: csak arra akartam felhívni a figyelmet, hogy nem kéne rinyálni, nálunk sokkal nagyobb a szabadság, mint sok más, irigyelt országban, ha nem tűnt volna fel.
papptibi
2015.07.30 08:43:26
@Larry Silverstein: Meg a forgalomsűrűség is visszaesett, hat éven keresztül. Onnan tudod, hogy meddig csökkent a kötelező biztosítások díja. Már vagy két éve nem csökken a halálos balesetek száma, sőt, most nőtt, ami egyébként rohadtul nem a balesetek száma. Továbbá csak az elmúlt nyolc évben rohadt sokat fejlődött a biztonság is, és azért pont az újabb autókra jellemző a száguldozás. Aki meg szembe jött, nem volt szerencséje. Hogy úgy mondjam, az objektív felelősség bevezetése önmagában nem okolható a halálos balesetek számának csökkenésével. Már csak azért sem, mert a balesetek okának sokszor a gyorshajtást adják meg, de nem teszik hozzá, hogy ez nem sebességtúllépés, hanem "nem az útviszonyoknak megfelelő" sebesség volt, vagyis betartotta a sebességhatárt, csak az is sok volt. És ilyenkor cseszhetik a traffipaxot.
papptibi
2015.07.30 09:08:45
@ProhiOtti: "Lemegyek Pécsig az M6-on óra szerint 140-el, és jobb napokon egy autó sem előz meg. Rosszabb napokon lehet hogy elmegy 1-2, valami jó drága, jó gyorsan."
Ugyanez van az M3 debreceni leágazása után Nyíregyháza felé, de ez részben azért van, igazából autó sincs. Mindig van is kint traffis autó, mert aki megy, az nagyon megy.
Ugyanez van az M3 debreceni leágazása után Nyíregyháza felé, de ez részben azért van, igazából autó sincs. Mindig van is kint traffis autó, mert aki megy, az nagyon megy.
Gabi, akit az udvari dohányzóhelyen csak Mantás Gabesz néven szólítanak, az idén újabb fejlesztéseket hajtott végre, mert valahol talált egy klassz állapotú Omega A-t, 1,8-as motorral. Gondolom ezek után nem árulok el titkot, hogy megőrül az Opelekért. Amúgy egy folyosó…..
Egy érdekes sajtóközlemény esett be a mailboxomba, amelyben egy olyan casco-konstrukcióról van szó, amellyel egy ötéves, heti négy órát használt Opel Astra tulaja majdnem negyvenezer forintot spórolhat az éves Cascóján. Hogy mi a dolog hátulütője? Az, hogy kell hozzá…..
Az autósport a hőskorban még a városokban zajlott, de idővel száműződött onnan. Aztán az autósport gondolt egy nagyot, és néha ismét visszaszivárog a lakott területekre, hogy ne kelljen kizarándokolni az épített autodrómokhoz vagy a ralipályák szélére.
Hisz nincs annál…..
A minap gumibemutatón jártam, bár ilyesmiről nem szoktunk írni, egyszerű megfontolásból. Marha nehéz megmondani egyáltalán, hogy jó-e egy gumi, illetve hol helyezkedik el a konkurensekhez képest, hiszen nehéz memóriából észrevenni egy-két százalékos különbségeket, ehhez…..
Vagy beérnéd egy villany-Golffal is? Netán utálod a villanyautókat, mert az autó benzinnel megy? Az sem baj. A lényeg: kíváncsiak vagyunk a véleményedre.
Anna most diplomázik, és olyan témát választott, amely a villanyautókkal kapcsolatos. Ehhez szüksége lenne hazai…..
És ki tudja ezt rajtad kívül? Mert ha tényleg az, akkor bizony ott volt az idei szezonnyitó Parkoló Parádén május kilencedikén és nagyon-nagyon sokan látták. Fantasztikus sleeper-Mitsubishi, kanzdsikkal teli, japán belpiacos Supra Mk.4, a sárga földig ültetett cult-klasszikusok,…..
papptibi
2015.05.11 15:47:39
@Hammer: cache-t ürítettél már ma?
papptibi
2015.05.11 15:49:20
@Altezza: volt, de nagyon sok mindennek kellett összejönnie ahhoz, hogy megtaláljuk, olyan helyen álljon, ahol lehet fotózni, orral kifelé (!), ne félig árnyékban, félig napon, éles legyen a fotó, stb. De igyekszünk :)
papptibi
2015.05.11 15:57:06
@Hammer: Mi is ezt szoktuk mondani a TMK-nak, én csak kölcsönvettem a dumájukat :)
Az Oldtimer Premier mérete nagyjából megduplázódott a tavalyihoz képest, ezt már sejtettük a regisztrációk száma alapján, de más ezt élőben megtapasztalni. Délelőtt állítólag az autópályáig állt a sor a Premier Outlettől, annyi autó jött és cipőkanállal kellett…..
A Kia Sorento kamerarendszere négy kamerából áll: egy az első embléma alatt, egy a rendszám fölött, kettő pedig a tükrök alján. Aztán jön egy ügyes számítógép, amely egy felülnézeti(-szerű) képet generál ebből. Ma már van ilyen sok autóban, a Lexusoktól a Nissan…..
Az iGO most tízéves, amit egy nagy bejelentéssel körített sajtótájékoztatón ünnepeltek meg. Volt torta, lufi, miegyéb, és a cég jelen lévő vezetői azon a kanapén ülve meséltek a dicső múltról, amit egy hollandbútor-kereskedésben vettek, amikor kiderült, hogy le kéne…..
A Continental magyarországi képviselete konferenciát szervezett, és ott egy érdekes kutatás adatait is ismertették. Olyan embereket kérdeztek meg, akik az elmúlt egy évben valóban vettek új (azaz nem használt) gumiabroncsokat, és a kérdések zöme a választás szempontjait…..
Az ember csak bemegy az Aldiba, hogy megvegye a hétvégi sört, ropit, tojást, aztán egyszer csak hopp, szembejön egy bicikli. Gyanús ez, gyanús, hiszen a hasonló üzletekben csak veszélyes romokba lehet belefutni, amelyek maximum az utca túloldaláról, éjszaka, sűrű ködben látszanak…..
papptibi
2015.03.27 17:54:01
@Tomiska: Hát, a matek mai állása szerint nem :) Az mondjuk engem is érdekelne, hogy jött ki ez a szám
Ez a dolog nem játék, nem olcsó, fillérekből beszerezhető vacak, küszöb alá csavarozható neon, hanem tisztességes minőségű, 73 ezer forintos termék. Nappali menetfény és kanyarfényszóró egyben. A tesztjét elolvashatod itt.
Nem kell kendácsolni, nem kell blankolni vagy…..
papptibi
2015.03.21 23:26:30
@smax: Mondjuk ha felíírod az alkarodra, lefotózod, az hol félmeztelen? Momentán még nyernél vele.
Öt-hat autósnak kell megszívnia, hogy egyetlen jól járjon.A legnagyobb baj az, hogy ez az egész útdíjasdi rossz irányba visz.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Ki fogod nyitni, sőt, garantáltan is el olvasod, hiszen fentről küldték és címeres pecsét van rajta. És akkor jön valami, amire biztosan nem készültél.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
papptibi
2015.03.06 12:31:50
@Válasszunk: nem is állítottam, hogy ez nem szabályos, ahogy a cikk sem. De attól még el kéne gondolkodni azon, hogy jó-e a szabály. Illetve, hogy etikus-e így hirdetni. Mert ha tetszik, ha nem, ez hirdetés.
papptibi
2015.03.06 12:40:06
@okta: nem hinném, hogy az MB autónál most így érzik.
papptibi
2015.03.06 12:56:52
@Válasszunk: Nekem annyi bajom ezzel, hogy ezt a csatornát arra kéne felhasználni, hogy mondjuk van egy visszahívás, azonnal vidd vissza a kocsidat, mert kigyulladhat. Na ők ebbe a csatornába csinálnak bele valami mást. A törvényességgel nincs gond, hogy etikus-e vagy sem, az megint más kérdés. Ahogy például az összes közbeszerzésünk is törvényes.
Viszonylag jól adja vissza ez a videó, hogy miért retteg minden autós attól a pillanattól, amikor egy közepesen kivilágított utcán nem vesz észre egy fekete ruhás gyalogost. (A való életben valamivel jobban látszott az ember, mint a videón, ezért picit világosítottunk a…..
papptibi
2015.02.05 22:11:23
@etteremerd: Ez nem hogy hetven nem volt, de még ötven sem. És odafigyeltem, különben a csávó a balesetin lenne.
Vettem egy megyei matricát, hisz próbaüzem van, mert hozott egy próbatörvényt a próbaparlament.
Azonos című írásunk kommentposztja...
papptibi
2015.01.14 18:21:40
@augustiener: "amivel 2002-től az MSZP az uralkodása idején megnövelte az államadósságot." hát mire? Ott van: löszalagút, viadukt, díjfizető kapuk elbontása
papptibi
2015.01.14 18:23:21
@nicktolvajmentesítő_kovi1970: "Amúgy is szerintem aznap 00:00:00 órától érvényes a 10. nap 23:59:59 másodpercig nemde?" nem. Hivatalosan a vásárlás pillanatától.
papptibi
2015.01.14 18:26:18
@z.fuse: Ezt írtam: van, aki jól járt. De az hazugság, hogy "az autósok" így, egyben jól jártak. És azt is írtam, ha ésszel olvasnál, hogy szerintem igazságtalan, hogy egyes régiók csak nagyon kevés gyorsforgalmi utat kapnak, míg egy Pest megyeivel bejárhatod a fél világot. De amúgy kösz a hozzászólást.
Az autó, amiről szó van, 1999-ben született. Akkor talán a legfrissebb Windows már lejátszotta a relatíve fiatal MP3-as formátumot, a profi digitális fényképezők pedig a 2 megapixelt karcolták, bár ilyet még Magyarországon élő ember nemigen látott. Én akkoriban még filmes…..
papptibi
2014.12.27 17:37:29
@nyelv-ész: Jön, de addig még ugrik egyet a számláló
papptibi
2014.12.27 17:41:04
@repecs: ugye itt az volt a poén, hogy a Media Player személyesen játszotta le, más playerek már voltak korábban is. Winamp már 97-től volt, de persze a DOS-os úttörőké a dicsőség! :)
A Carrera tesztjárművei közül a legviccesebbet választottam, abban biztos vagyok. Super Mario, egy a tizenhathoz! Azt nem tudom, hogyan jött ki ez a méretarány, de ez alapján a Nintendo-hős az életben elég magas lehet, a gokartja pedig közel öt és fél méteres. Mario az…..
Mi van, ha történetesen egy svéd kamiongyártó főnöke vagy, muszáj néha reprezentálnod, de Mercit mégsem vehetsz?
Az élet ezeket a kemény helyzeteket ritkán termeli ki, de azért van pár ember, akinek mégis ilyesmiken kell törnie a fejét. Például a Volvo Trucks-nál, de hasonló…..
papptibi
2014.12.07 22:54:48
@Ződ2000: Hülyeségek javítva. Azért egyébként van közük egymáshoz, a Volvo nevet ugyanis kiszervezték egy társaságba, amelynek ma fele-fele arányban tulajdonosai. Amúgy Göteborgban marhára közös tesztpályájuk van.
Ha így megy tovább, a rákgyógymódokkal vetekedő víruskarriert fog befutni az a videó, amit először az Origón láttam, aztán kiderült, hogy a Jalopnik irányából fúj a szél. Így vernek át a használt gumival. Jajaj! Eladják neked újként. Bármerre lépünk, életveszély…..
papptibi
2014.12.01 22:32:52
@GiXXXer: És egyes hamisítók Kormorant borotválnak, mert ez a divat!
papptibi
2014.12.01 23:11:23
@sascha: Az túl bonyolult a népeknek. Nyilván én is azt nézem, de aki ez alapján a videó alapján parázik, annak beszélhetek én a DOT-számról
papptibi
2014.12.01 23:25:16
@Thor71: Már a gumikat is visszatekerik?! :)
A Carrera hozzánk érkezett szállítmányából a legkisebb négyrotoros drónt kaptam ki tesztelésre, azt, amelyet szigorúan beltéri használatra ajánlanak. Kint a legkisebb szél is elfújná, az egész cucc 6,5 x 6,5 centis, maguk a rotorok 28 mm-es átmérőjűek. A kis drón iszonyatosan…..
Már a legyeken is látszik, hogy ősz van, még ha viszonylag meleg is az idő az ilyenkor szokásoshoz képest. Kicsit bágyadtabbak, először észre sem veszik, hogy elindult a kocsi, aminek a szélvédőjén megpihentek. Utána pedig már csak kapaszkodnak, ahogy bírják. A lábán…..
Nem rizsáznék sokat: megláttam és lefotóztam. Csodálatos, natúr gépészet, ami nem szól semmi másról, csak a tökéletességről. Már megint beint egy kis autógyár a nagyoknak, szembe megy mindennel, ami gazdaságilag ésszerűnek tűnik.
Igen. A Mazdánál készült a fénykép.…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz