Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Tamás Szatmári

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Ha a kilencedik kerületben járunk, tudjuk, hogy a Mester és a Tompa utca bizony párhuzamos egymással, és azért elég fontos burgerezők is vannak itt már most. Szerencsére a régi nagyok közé mindig férnek be újak is...
Tamás Szatmári 2017.04.10 21:42:46
@SerinShamandar: Kedves Serin! Alapelvem, hogy végezd a munkádat mindent beleadva, a lehető legjobbadat nyújtva és akkor nagy baj nem lehet, mindenki meg lesz elégedve. A vendéglátás speciális dolog, hiszen az emberek rendkívül érzékenyek, ha a hasunkról van szó, így manapság, ha olyanért kell pénzt otthagyniuk, ami nem tetszett nekik, akkor úgy érzik, hogy becsapták őket. Alapelvem az is egy üzlet vezetése során, hogy ha úgy érzed, hogy valamit jól csinálsz és többségében a visszacsatolások is ezt támasztják alá, akkor nem szabad foglalkozni a negatív hozzászólásokkal. Az építő jellegű kritikákkal igen. A te véleményed valahol a kettő átmenete. Természetesen szíved joga eldönteni, hogy mi az, ami neked ízlett és mi az, ami nem. Annak örülök, hogy a burgerünk ízlett. Mindenen, így a hamburgereken is van mit csiszolnunk, mert ez jellemez bennünket. Elismerjük, hogy nem vagyunk tökéletesek, de folyamatosan azon dolgozunk, hogy az elégedettségi szint a 100% környékén legyen. Szintén nagyon örülök és külön megköszönöm, hogy dicséred a kiszolgálást. Erre igen nagy hangsúlyt fektetünk, hiszen ma már nem csak a termék a fontos, hanem a személyzet is, aki azt eléd leteszi az asztalra. Sok hasonló profilú helyen például nagyon sokáig nem volt jellemző az asztalnál történő kiszolgálás, ami azt jelentette, hogy mindenért a pulthoz kellett rohangálni. Szerencsére (mondom ezt, mint vendéglátós és, mint fogyasztó) ez a trend változni látszik. Sok egyszerűbb kocsmában is leültetnek és asztalhoz viszik az italt, de még akár a számlát is. Mi ebbe a kategóriába tartozunk, nekünk a vendég kényelme elsődleges.

Viszont van olyan része a véleményednek, ami mellett nem tudok elmenni anélkül, hogy nem tisztáznám le. Mivel a hely alkalmazottja vagyok, ezért úgy érzem, hogy a munkám részét képezi az is, hogy jogtalan negatív hozzászólás esetén reagáljak, hogy más leendő vendégeink ne mondjanak nemet ránk mások negatív véleménye miatt. Szóval a desszert kérdést nem teljesen értem. Mármint az ezzel kapcsolatos problémádat. Amikor Jani nálunk járt, akkor volt amerikai palacsinta és a sajttorta. Soha sehol nem mondtuk azt, hogy nálunk desszertorgiára lehet számítani és tele a hűtő kézműves sütikülönlegességekkel. Ráadásul fél évvel a cikk megjelenése után jártál nálunk. A vendéglátóhelyek olykor frissítik kínálatukat, nálunk is ez történt. 10-ből jó, ha 1 vendég kér desszertet, ezért leredukáltuk az étlap ezen részét. Nyáron szeretnénk valami újat, ezen törjük a fejünket. Viszont ez így furán hangzik, hogy a desszert kimerül az amerikai palacsintában, hiszen sehol nem reklámozzuk azt, hogy tele vagyunk tortákkal. Ezt a guszta sajttortát most is meg tudjuk sütni, csak sajnos nem fogyott elég jól. Ennyi volt a hibája. Pedig rettentő finom volt, ez való igaz. Kevés kézműves magyar sör? Összesen 16 fajta üveges sörünk van, plusz csapolt. Az, hogy valakinek valami kevés, az egy relatív dolog, de nem illik negatív véleménnyé formálni. Van IPA, APA, AIPA, búza, gyümölcsös, lager, ale, barna, félbarna. Az tény, hogy nem 5 fajta van mondjuk barna sörből, de ekkora szortiment egy ilyen jellegű helyre véleményünk szerint elegendő. Sajnálom és ebben igazat adok neked, hogy a csapkínálat gyér volt. A tél közepén ez sok helyen van így. Télen kevesebb csapolt sört isznak az emberek, így gazdaságtalan 4-5 fajta csapolt sört tartani. Ez megint csak a desszert kérdése. Ami nem megy, azt nem kell erőltetni. Sok üveges sör fogyott télen, az emberek átszoktak az üvegesre a csapolt helyett, mi pedig alkalmazkodtunk ehhez. Szerencsére most a jó idő beálltával újra 4 fajta csapoltunk van és az üveges szortiment is bővülni fog. A drága kifejezés pedig megint csak relatív dolog. Ha elmész egy jobb étterembe Budapesten, akkor azt fogod látni, hogy például egy korsó Dreher/Ászok/Heineken 800-900 forint között van. Ezt lehet drágának nevezni, hiszen a bolti ár 3-4-szerese. De sajnos erre mondják, hogy a minőséget meg kell fizetni. És a minőségben első sorban egy hely minőségét értem. Azt, hogy a kiszolgálás kedves és segítőkész, a WC mindig tiszta és jóillatú, a hely tiszta stb. Ez mind-mind költség. A költséget pedig eladásból lehet fedezni. Ez egyszerű közgazdaságtan. Tény, hogy nem beszerzési áron árulunk egy Távoli Galaxist, de tudok mondani helyeket, ahol többe kerül. Van ahol pedig olcsóbb, helye válogatja. Mi valahol középúton vagyunk. Azt is meg kell nézni, hogy az árért milyen körítést kapsz. Nagyon sokan dicsérik egy adott helyen például a kellemes zenét (ahogy nálunk is). Sajnos ez sincs ingyen, súlyos összeg egy vendéglátóhelyen akár csak a YouTube-ot bekapcsolni. Persze ez nem a fogyasztó/vendég baja, de egy sör árának véleményezése során illik ezt is számba venni, mielőtt még az ember mindenkinek világgá kürtöli, hogy oda ne menjetek, mert drága és nem jó. Messze kanyarodtunk, elnézést. Ennyit szerettem volna csak. Köszönöm, van amiben igazad van, de van ami más vásárlók számára megtévesztő lehet, ezért kénytelen voltam reagálni. Visszavárunk!