Regisztráció Blogot indítok
Adatok
1977ex

0 bejegyzést írt és 76 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Úgy tűnik a karácosnyi megszorítások vagy a cica elvitte a UPC ügyfélszolgálatasainak legalább az egyik felét. Az ügyféldeaktivásáli csoport Tibor szerint érintetlen, nála például a havi számla (előre számláznak, tehát a fogyasztást követő havi) kiküldése előtt…..
1977ex 2008.12.12 10:01:58
visszakapcsolásra a leggyorsabb eljárás a következő: befizeted a számlát vagy átutalaod. a bizonylatot szkenneled vagy lefényképezed majd elküldöd az info@upc.hu címre. ezután érkezik egy válaszmail tőlük amiben szerepel egy iktatószám. ezután telefon 1221 bediktálod a kezelőnek az iktatószámot, vagy a mail címed amiről küldted a mailt. ezután a rabszolga kikeresi a mailt megnézi a bizonylatot hogy tényleg befizetted e majd elindítja a visszakapcsolást. kb 5 perc és ismét teljes sávszélességgel használhatod a netet, igaz ez a voip-ra is ill a digitalis tv-re, feltéve ha az analógot még nem kötötték ki a helyszinen.

Illetve a havi számla az náluk ELŐFIZETÉSI DÍJ-ként szerepel értelem szerűen előre kérik a pénzt a szolgáltatásért. ahhoz hogy korlátozhassanak minimum 30 napos hátralékodnak kell lennie. 30 nap ugyan nem olyan sok idő de ha időben fizeted a számlát sosem kéne a béna ügyfélszolgálattal csevegni.

illetve a csoportvezetőkről. na őket tényleg nem lehet elérni telefonon. a nevüket ugyan a kezelőknek ki kéne adniuk de sokra nem mennél velük. hivatalból nem szabad ezt kiadni. valahol érthető is. kb 100 ember dolgozik kezelőként. kb 8 ember a csoportvezető. akiknek amúgy nem az a munkájuk hogy ügyfelekkel beszélgessenek. ergó ha mindenkinek kiadnák a telefonszámot akkor ők is egész nap ugyfelekkel beszélnének és már is kezelőknek számítanának. na és persze nem azért kaparták ki maguknak a gesztenyét hogy ilyen szar munkával foglalkozzanak :) amúgy az a menet ilyenkor az, ha feletest kér az előfizető elkérik a számát és visszahívást ígérnek neki. amit ha tényleg a csopvez hív vissza az kb 3 hét ha annak a helyettese akkor az csak 1-2 hét. szóval felesleges a 1221-en felettest kérni mert hát nem fog sikerülni:(
érdemes azomban mailben vagy levélben panasszal élni, mivel az a hivatalos, és annak írásos nyoma van. ezekre köteles a cég 30 napon bellül érdemben reagálni. persze van hogy az a 30 nap 60 nap lesz a végén de akkor tuti valami történni is fog.

autózz! Nem jó gyalogosnak lenni 2008.07.18 06:28:00
Jánoshoz hasonlóan már sokan megjegyeztétek azt a trendet, miszerint egyes autósok a zebra előtt álldogáló gyalogost csak valamiféle felesleges tereptárgynak tekintik, arról nem is beszélve ha az átkelni kívánó személy már jócskán a gyalogátkelőhely közepén bandukol és úgy…..
1977ex 2008.07.19 08:55:54
nemmáté 2008.07.18. 21:35:55

igen a mamit a gyerekkel 4 sávos úton ütötték a ZEBRÁN!!!!! próbáld már meg értelmezni is amit írok. Zebra előtt MINDIG megállok ha nincs senki akkor is lassítok mert ki tudja melyik mókás kedvű gyalogos akar átszaladni hirtelen a semmiből.

Xezs 2008.07.18. 21:35:53
csak azt ne merd nekem mondani te sosem lépted még túl az 50es korlátozást. vazzz javasolni fogom a szenté avatásod!

amúgy meg csak lesek itt nagy szemekkel hogy attól már simán legyolkosoztok itt bárkit aki 60al mer menni. ak ilyen mértékben szegi meg a szabályt az már akkor egyből a gyereketek fogja elütni és hasonló hozzászólásokon csak nézek nagyokat. megérteném felháborodásotokat ha arról lenne itt szó hogy 80-120-200 km/h sebességgel tolnálak titeket az 50es tempóval a belsőben, de hil volt itt ilyen leírva? hol volt leírva hogy a seggetegbe mászik valaki, villog, dudál stb????? aki így tolakszik az megérdemli azt is hogy még jobban lassítson az ember. bár nem célszerű egy őrültel hadakozni.

miért van az hogy ha leírom hogy kétsávos úton AHOL NINCS GYALOGÁTKELŐHELY 60al szeretnék menni akkor egyből arra gondol mindenki hogy villogok, tolakszok, dudálok? hogy akkor biztos minden más szabályra is szarik és ez az ember csak a társadalom szemete lehet? rendes tőletek hogy orvoshoz küldenétek ezért de javaslom akkor hogy ti is vegyetek részt egy terápián velem együtt mert ezzel az erővel nektem sem ártana. amúgy remek dolog lehet egy ilyen dolog alapján megítélni egy embert. szerintem ti igazi mentalisták lehettek akik 2 betüből egyből nagyon helyes képet tudtok alkotni mindenkiről. irigylésre méltó.

csak az az érdekes hogy itt szinte mindenki betartja a szabályokat. MINDET!! de kérdem én ti mikor és hol közlekedtek a városban??? valahogy nem igen látni a közutakon ezt a fajta hozzáállást. vagy csak itt jó fröcsögni hogy sose léptem túl az 50et?

arra a kérdésemre sem igen érkezett válasz miért jó a belső sávban menni? mit tud az a sáv amit a külső nem? és hagyjuk a rossz útminőséget és a hasonló hülyeségeket. arra gondolok ahol jó az út balra kanyarodni sem igen lehet stb. mégis miért kell a belsőben menni mikor a külsőben is lehetne nyugodtam haladni kényelmes 50es tempóban??

miért van az hogy megy a külsőben is egy kocsi 50el és mellette a belsőben is 50el? miért kell feltartani másokat?? miért nem lehet elfogadni azt hogy aki 55-60as tempóban autózik az nem tömeggyilkos. és még mindig a kétsávos útról beszélek és nincs gyalogátkelőhely.

és még egyszer. a kreszben nincs benne hogy ha valaki szabálytalanúl jön mögötted pl 60as tempóban akkor nem kihúzódni mert azt nem tartod fel. fogjátok már fel hogy ha nem húzodtok ki szabálytalanságot követtek el ugyan úgy mint az aki 60al menne mögöttetek. vazzzz emberek figyeljetek már erre oda mert így nem lesztek szenté avatva. nem venném ezt a lelkemre.

illetve amit ebből talán tanúlságként le kéne szűrni. az pediglen csak annyi hogy meg kéne próbálni úgy közlekedni hogy az autósok egymásra is figyeljnek. lehetőleg meg kéne próbálni egymás utazását segíteni. ez egy társasjáték. van aki csal, van aki felügyel, van aki szabályosan játszik. ahhoz hogy mindenki sikeresen és épségben érjen haza nem csak azt kéne nézni hogy én így vezetek én így megyek, én vagyok az aki majd megnevel másokat. figyelni másokara, segíteni mások haladását akkor is ha egy kis utcából szeretne elénk kijönni akkor is ha gyorsabban akar menni mint én. Akik erre nem figyelnek és szajkózzák a szabályokat azok ugyan annyira veszélyesek mint az aki 60al akar menni, mivel nem vesz tudomást a körülötte lévő forgalomról. rosszabbik esetben még nevelni is akrja a másikat amiből pedig nem biztos hogy balesetmentes közlekedési helyzetet teremt.
1977ex 2008.07.19 12:15:04
Xezs 2008.07.19. 11:18:49

nincs szükségem faroknövelésre jelenlegi mérettel meg vagyok elégedve. és hogy mit nyerek vele ha ennyivel megyek? nem sokat. ha időt szeretnék spórolni az utazással akkor 160al mennék.

nem ez a lényeg nem ezért írtam ezt a hatvanas tempót sem. ma például tökre nem siettem be dolgozni így sikerült 40es tempót diktálnom.
viszont vettem a fáradtságot és kihúzodtam a külsőbe. sőt ha láttam hogy valaki át szeretne sorolni mögöttem és nincs elég hely akkor kicsit gyorsítottam hogy tudjon menni majd visszaálltam a 40re. de volt hogy lasíítottam is mert elém akart bejönni a szabálytalan legalább 70el száguldozó emberke csak nem tudott menni a belsőbe szabályosan 50el csordogáló autóstól. mellesleg előttem a külső sáv végig üres volt ott is tudott volna menni 50el.

szerintem nem ezen kéne kiakadni lovagolni hogy valaki túllépi a sebességkorlátozást 5-20 km/h-val. ha ő ezt teszi tegye. de ezt az autóst is segíteni kell a haladásban.

ha megnézzük a tőlünk nyugatabbra lévő országokat és pedálozunk hogy ott milyen rendesek az emberek és mindenki betart minden szabályt. hát ott sem így van ez. ott is van aki gyorshajt. de érdekes ott nem akarnak az emberek nevelni, hanem szépen engedik útjára az illetőt. majd ha beleszalad a traxiba szépen fizet.

valahogy meg kéne érteni hogy ettől még egy autós nem lesz közveszélyes mert 60al megy. ha meg mégis az mert nem tud rendesen vezeti akkor az az illető 50nél is közveszélyes.
autózz! Pofándobta menet közben 2008.06.25 09:40:00
MiszterMuhaha kifejezetten szereti a tisztaságot, ezért amikor meglátta, hogy valaki kidob valamit az autójából, az számítson rá, hogy rövid időn belül vissza is kapja. Jelen esetben ez csak egy összegyűrt illatosító volt, tény, hogy egy lópatkóval sokkal izgalmasabb lett volna…..
Még Homár-szinten is meghökkentő sztoriba futottunk bele. L. T. ugyanis meggyőzően állítja, hogy a UPC egész egyszerűen hazudja, hogy a Digital Silver nevű új csomagja digitális. Olyan ez, mintha adnának a bennszülötteknek egy delejjel működő varázsdobozt, csak éppen…..
1977ex 2008.06.24 15:36:50
OFF

ez tipikus esete annak, hogy semmi sem jó az embereknek. itt van ez a UPC. van nekik 4 darab szolgáltatásuk. internet, telefon, kábeltévé és műholdastévé. ezekre több mint 1.000.000 előfizető. namármost szedjünk össze csak 10 embert és nézzük meg hogy minegyik ugyan azt akarja e vagy ugyan az tetszik e neki. hát nem sok esély van erre. na most egy ekkora multinál nem igazán van arra lehetőség hogy minden előfizető igényét ki tudják elégíteni. nem tudják mindenkinek a hűségszerződését külön figyelni. persze meg lehetne oldani ezt is csak ez bizony pénzbe kerülne. nem is kevésbe. ezt a pénzt persze előfizetőknek kéne megfizetni. az amúgy is magas árakra nem hiszem hogy még ezt is rá kéne dobni. azt meg szerintem nem várhatjuk el egyik szolgáltatótól sem hogy nonprofit cégként üzemeljen. borzasztóan egyszerűen el lehetne kerülni nagyon sok kellemetlenséget.

1, mielőtt valamit megrendelnénk érdemes lenne utána járni hogy nagyjából mit is kaphatunk a pénzünkért.

2, mikor megrendeltük és jönnek bekötni akkor alaposan el kéne olvasni hogy egész pontosan mit is fogunk kapni a pénzünkért. elolvasni azt is ez meddig lesz akciós áron és mikortól nem az.

3, esetleg felírni(telefonba, naptárba, bárhova) mikor jár le adott szolgáltatásunkra a hűség, és ha lejár felkeresni a szolgáltatót és érdeklődni hogy kaphatok ismét kedvezményt.

az ügyfélszolgálatra beérkezett hívások nagy százalékát ezek a panaszok teszik ki.

illetve ha vállaljuk hogy x évre kapunk valamit valamennyi összegért, nem értem miért háborodunk fel hogy esetleg 1 év múlva az már nem is olyan kedvező nekünk. tegyük fel felveszünk kölcsönt 2 éves futamidőre. havi 10.000 ft kell visszafizetni. nagyon kedvező örülünk neki. majd 3 hónap múlva ugyanazt az összeget felvehetnénk de csak havi 9.500 ft kéne visszafizetni. ilyenkor is elmegyünk a bankba reklamálni hogy na de az új emberek miért járnak jobban?

sajnos piacgazdaság van. mindenki k. gyorsan akar meggazdagodni. aki csak ül és néz és nem tesz semmit azért hogy kicsit jobban éljen és spóroljon itt ott, az megérdemli a sorsát. akit át lehet verni hangzatos szavakkal, aki hagyja magát lehúzni azt át is fogják verni. ma már nem olyan világban élünk ahol a normális értékek számítanak. ezt el kell fogadni. lehet ellene tiltakozni de felesleges. itt ebben az országban nem lehet olyanra alapozni hogy egy normális szolgáltató felkeresne és kinyalná a seggem. ez mind addig van amíg alá nem írod a szerződést. onnantól ha boldogulni akarsz csak magadra számíthatsz. sajnos ez van :(
Rájöttem, hogy aki a rokkant helyekre parkol, az jó eséllyel tényleg lehet nyomorék (a nyomorék szót csak a jogosulatlanul odaállókra használom, nem véletlenül). Mennyi hülye ember van, aki önkéntesen korlátozza látását és hallását járművezetés közben, így már nemcsak…..
1977ex 2008.06.11 13:06:41
hát nem tudom, de ez elég nagy baromságnak tűnik.
az én kocsimba nem volt rádió amikor megvettem. akkor én most nem hallgathatok zenét??????
amúgy szerencse hogy a vezetéshez két szem is elég. igaz azzokkal nem csak folyamatosan előre kéne nézni hanem minden irányba kell figyelni. így észre lehet venni a két szép szemeddel is a mögötted érkező mentőt is akár.

Mellesleg az előző kocsimban gyári cucc volt. légkondi az sajna nem. így nyáron ablak lehúzásával lehetett enyhíteni az elviselhetetlen forróságon egy kicsit. nem tudom mentél már pl. autópályán 130-al nyitott ablakkal. ha igen sejted milyen hangja van. hát sajna a gyári hangszórókbol érkező zenét, azt sikerült teljesen elnyomni. jelenleg a kocsimban van mélyláda erősítő és 4 db szép hangszóró is. érdekes akkor is úgy vezetek ha szól a zene mint amikor nem szól. a megülönböztető jelzésit használó járműveket is időben észre szoktam venni, mivel figyelem a körülöttem történő eseményeket. így azt is észreveszem ha egy motoros sunyi módon a velem azonos sávban akarna éppen előzni engem, ilyenkor annak ellenére hogy szól a zene szépen lehúzodok eghy kicsit hogy elférjen.

tudod aki nem tud vezetni dübörgő zene mellett az akkor sem tud ha nem szól semmi.

egyetlen dolog van ami számomra sem elfogadható, ha lakott területen belül olyan hangerővel hallgat valaki zenét ami a második utcában is hallatszik. ennek ellenére nem a technikát tiltanám hanem az ilyen eseteket szankcionálnám. de könyörgöm az neked mit fáj ha egy hosszú utazás során valaki hangosan hallgat zenét? esetleg nem is alszik el az ember a monotón utazás alatt a kocsiba mert a basszusok nem hagyják.

matricákról meg csak annyit hogy tudod nagyon-nagyon sok matrica azért jó mert te kilátsz a kocsiból viszont a tiedbe nem látnak be.

amúgy a tuning légterelőket és egyéb optikai tuningra alkalmas eszközöket nem tiltanád be? elvégre mivan ha rosszul szerelték fel és esetleg leesik menet közben? tulajdonképpen a be lehetne tiltani a kocsik fényezését is elvégre azok is zavaróak lehetnek ha a nap pont úgy süt rá. be kéne tiltani a gázpedál használatát is.

de most komolyan én hajlandó vagyok elfogadni értelmes ész érvek alapján a te álláspontodat is. tudnál statisztikát küldeni mennyi baleset történt azért mert hangos zene szólt a kocsiban? mert így eléggé "dögöljön meg a szomszéd lova is" szaga van a dolognak.
Van egy ország, ahol a politikusok számán és a benzináron kívül minden napról napra csökken. A rendőrségi call centeresek száma is. Múlt csütörtökön Bécs felé az M1-es autópálya 119 és 120 kilométer közötti szakaszán 130 km/h körül egy kosárlabda méretű…..
A Zugügyvédnek úgy rémlik, hogy a felszólításra szándékoznak új határidőt megszabni, de javítsanak ki a kollégák, ha rosszul tudom. Május 30.-án este hallgattam a TV2-n a Tényeket, és a parkolási bírságról szóló riport felkeltette a figyelmemet. Arról szólt, hogy a…..
 Kínai Kálmán régi piacos barátai kértek meg minket, hogy juttassuk el a következő üzenetet a magyar nagyközönséghez.  Tisztelt Nagyorrúak, Kedves Magyar Barátaink!  Valljátok be, utáltok minket. Mi is utálunk titeket, de ezúttal beszéljünk csak rólatok.…..
1977ex 2008.05.22 13:47:40
pofám leszakad. eléggé toleránsnak tartom magam. a cikkben is nagyon sok igazság van. soha nem volt semmi problémám más nemzet lakóival. de miaz hogy vegyünk vissza az arcunkból? ha jól tudom én vagyok itthon. jelenleg ez még nem kínai tartomány. bár ha így haladunk akár az is lehet majd. mellesleg ha az lesz azt is le**arom. eléggé globalizácó párti vagyok. de mivel itt még nem tartunk miért is kéne visszavenni az arcból? ha nem teccik az ekkora arc kedves kínai elvtársaknak akkor el lehet menni. haza lehet szépen menni és nézni a kis arcú napi 4 szem rízst zabáló haverokat. amennyiben külföldön vagyok én nem állok neki kioktatni az ott lakó népet hogy mekkora gyökerek. és hogy aki azt mondja a kínai árúra hogy szar az nem fog olyat venni. aki azt veszi az csak azért mert ő sem olyan anyagi helyzetben van hogy 2000 pénzért tudjon zoknit venni magának. majd talán egyszer rájön hogy érdemesebb minőségi árút venni mert időtállóbb és hosszabb távon akár olcsóbb is ami első kifizetésre drágább. de ez mind1 is. eddig baromira nem utáltam a gagyit terjesztő kínaiakat és a kínai kajáldákat sem, magukat a kínaiakat sem. tiszteletem teszem nagyságuk előtt és történelmük és kultúrájuk előtt. igaz ezekre lehetnek ők is büszkék mert azt hiszem manapság mást nem igen tudnak felmutatni. ami tény egy ilyen cikk kezdet után elgondolkozom hogy miért is nem utálom őket, ha ők is utálnak minket? miért kéne nekem összehúzni magam kicsire a saját hazámban?
Rekordhatékonysággal, 45 perc alatt két helyszínen tartott beszédet a Kendermag Egyesület a marihuána állami szabályozása érdekében. A rendőrség szokás szerint túlbiztosította az eseményt (150 rendőr, 50 tüntető, legalább ennyi újságíró, 10-20 ellentüntető). A…..
TheElf levelét választottuk a mai napra, mert bár az olvasóink többsége a munkaidejét tölti azzal, hogy minket olvas, egy ilyen hosszabb poszt esetében megnő a lebukás esélye. Vasárnap dolgozók hátrányban. A posztba beépítettem egy kis képrejtvényt is (bár sok köze nincs a…..
autózz! Népnevelés felsőfokon 2008.05.16 10:02:00
György nevű levélírónk nem csak egyszerűen közlekedik mikor autóba ül, de jobbítási szándékától vezérelve mintegy neveli is autós társait, akik közül valószínűleg sokan kényelmetlenül érzik magukat a képzeletbeli iskolapadban. Vajon hasznos, felesleges vagy káros e…..
1977ex 2008.05.16 14:04:12
ááááááá ez semmmi. én a 30-as táblánál 10-el megyek, 50-nél 30-al a zebra előtt akkor is megállok ha gyalogos sincs, sőt megállok néha csak úgy az úton bárhol, mert arra gondolok egyszer majd itt is lesz zebra és akkor gyakorolok előre milyen jó lesz itt is megállni. persze folyamatosan a belső sávban haladok mert így még jobban élvezem az utazást. sokan dudálnak meg villognak rám amit annak tudok be hogy megismertek, nézd itt van az a rendes ember aki tanít minket közlekedni. dudáj és integess neki. ez a sok rajongás persze jó érzéssel tölt el. ilyenkor másnap kicsit még lassabban megyek. igazából csak a cél érdekében szegem meg ezeket a szabályokat csak is azért hogy még több embert tudjak tanítani, mert ha látom hogy be tudna jönni elém egy neveletlen vezető akkor azért odalépek nehogy beférjen. és amint látom hogy besorolt utánam mindenki és már alaskában van a sor vége akkor kicsit még lassabban megyek had szokják. lassan úgy is gyors lesz ez a rengeteg 30-as tábla és lobbizni fogok a 10 és a 20-as táblák bevezetését az 50 helyett. az lesz majd a szép világ. és igen kamerák is kellenének minden egyes kereszteződésbe. sőt mindenhova. és még szégyentáblát is kéne csinálni az utak mentén hogy adot héten melyik tahó autós lépte túl a sebbességhatárt. igen ez az álmom és az én álmomat ha kell hanem de megtanítom a többi vérbenforgó szemű balkánon nevelkedett 30-as táblánál 35-el menő vérszomlyas ön és közveszélyes vezetőtársamnak. és igen eljön a rend az új rend! a tányérsapkások világa! ez kell nekünk.
Meglepődve olvasom ma, hogy megszüntették az eljárást a kordonbontó Fideszes képviselők ellen. Azon már meg sem tudok lepődni, hogy ennek a megállapításához 15 (!) hónap kellett ... De! A Budapesti Rendőr-főkapitányság ellenük rendzavarás és garázdaság miatt indított…..
Valószínűnek tartom, hogy a lenti levél írója, hepibipbip annyira nem volt hepi, mikor épp átélte amit velünk is megosztott. Akinek volt már hasonló, majdnembalesetes halálközeli élménye, az tudja milyen átélni egy ilyet... Már korábban is felfigyeltem ama furcsa szokására…..
Autófília Egyenesben elnyúlik ! 2008.05.13 16:00:00
Nem biztos, hogy elegáns dolog beállni a sorba a Palik Lacit szidó blogok közé, ezért nem árulom el, hogy a hétvégi Török Nagydíj közben fogalmazódott meg bennem a post gondolata.Arról sem szólok egy szót sem, hogy az ő szokásos szófordulata akasztott ki ismét, miszerint az…..
1977ex 2008.05.13 20:35:11
gabika

nagyon sokáig kellett elszámolni magamban hogy ne írjak bántót. igazából sok ostoba hozzászólást sikerült már végigolvasnom de a te megjegyzéseid viszik a pálmát. illetve ami már kezd bosszantani is kicsit az pedig ha nem tetszik el lehet menni, illetve ha nem tetszik akkor ne nézd. képzeld én ITT vagyok ITTHON nem fogok elmenni. ettől függetlenül szeretem az autóversenyzést, nézni és verszenyezni is. de miont minden normális országban olyan emberekre bízzák az ilyen műsorok vezetését, akik értenek is hozzá és tudják miről beszélnek, olyan emberekre akik nem hajlamosak olyan bakikra, hogy az előző baleset visszajátszásánál elkezd azon elmélkedni hogy na akkor most ugyan abba a kanyarba most mégis ki esett ki megint egy kőr múlva. aki ennyit bakizik annak nincs helye ilyen közvetítői székben. ha én a munkám alatt ennyi marhaságot hordanék össze másnap nem kéne bejönnöm dolgozni. és mielőtt arra gondolnál hogy írígy vagyok és nyálam csorgatom a sikereire akkor nem jó helyen kapisgálsz. nagy ívben teszek rá hogy ő most mekkora ember és milyen marha jó neki. éljen boldogan sok sikert kívánok neki bármihez. de ha én magyarul a hazámba szeretnék végignézni egy közvetítést akkor legyen kedves az a tisztelt tv csatorna is megtisztelni engem egy olyan emberrel aki legalább azt el tudja olvasni hogy a monitorán azt látja T.Glock akkor nekem ne keverje össze kedves olasz csapattársával. ha nem képes másfél órát koncentrálni, legyen kedves elhúzni a belét és adja át a helyét olyan embereknek akik értenek legalább egy icike picikét hozzá. és abba ne menjünk bele hogy ő versenyez és ért hozzá mert végigment tökömtudja hányszor a dakaron. hát kislány közlöm Önnel hogy akinek van rá elég pénze és nem síkhülye a vezetéshez az végigmegy a dakaron. akinek még akár tehetsége is akad ezen sporthoz az nem fog fejreállni egy versenyen kétszer. nem mondom hogy imádott embered egy kis pöcs aki egy szerencsétlen béna. de nem is kéne annál többet beleképzelni mint ami. sose lesz belőle jó versenyző. sajnos belőlem se mert én is hasonló kaliberű pilóta vagyok aki nyomja neki akkor is ha nem kéne. de én nem is akarom eladni magam mint extraklasszis versenyző.
mellesleg a benzináraknak semmi köze ennek a postnak. de ha még érdekel a véleményem erről is hát csak azt tudom mondani hogy holnap is 10000-ért fogok tankolni mint ahogy 1 hete is annyiérttankoltam.
S-blog Traffipaxot mindenkinek! 2008.05.09 12:27:28
Nos,  május közepén sem járunk, máris van, aki csengetheti a 300 ezer forintos büntetést, vagy ha úgy tetszik: támogathatja a rendőrségi alapot. Olvasom az Indexen, hogy már vasárnap lelőtték a hetest 134 km/h-val a városban. Ezt a hírt hallva, minden rendpárti bősznyugdíjas…..
1977ex 2008.05.09 15:41:56
érthetetlen számomra ez a rengeteg hozzászólás hogy igen is be kell tartani a szabályokat és ezek ilyen jók és olyan jók és végre ettől vége a száguldozásnak. hát max meseországban. szerintem itt a legtöbb hozzászóló nem akar városban 120 vagy 220-al tépni. aki ennyivel megy én nem büntetném hanem helyben fejbelőném. úgy gondolom az váltja ki a felháborodást, hogy az eldugott 20-as, 30-as táblák okozta kellemetlenségek miatt sokak fognak 10 ezreket fizetni. ebből lesz a nagy bevétel nem pedig az éves szinten előforduló maximális 300ezres büntetésből. namármost azon meg lehet vitatkozni hogy hova kell 30as tábla hova nem. tény viszont az hogy ebben az országban indokolatlanul sok olyan közúti tábla van kihelyezve, aminek semmi értelme és haszna nincs. pl amerre én járok haza, fától nem látni 30-as tábla van olyan útszakaszon ahol még kóbormacska sem jár, jól belátható egyenes útszakasz. kérdem én minek? ha én itt 40 vagy 50-el fogok menni ugyan már kinek lesz ettől rosszabb? ja hogy lehet épp majd egy kisgyerek hirtelen elémugrik? persze elképzelhető, de ugyan csak elképzelhető olyan úton is ez ahol pl indokolt lenne a 30-as tempó de ott mégis lehet 50-el menni. balesetek akkor is lesznek ha minden kocsi csak 10-el mehetne max. mellesleg a drága szülők is elmagyarázhatnák a drága gyereknek, hogy nem kéne az út közelében játszani, mert nem éri meg. de most ezt hagyjuk is.
nézzük csak a túlünk nyugatabbra lévő orszégokat. elég nagy szigor van és elég húzos büntik is vannak. mégsem szívózik senki azért ott mert túllépted a sebességhatárt 5-10km/h-val. de nem is ez a lényeg. ezekben az országokban az illetékes hivatalok felmérték az adott útszakaszokat, olyan táblákat helyeztek ki amivel normális haladást tesznek lehetővé. ahol kell ott lassan kell menni ahol lehet ott megengedett a nagyobb tempó. elég sokat jártam európában, de olyat még sehol nem láttam ahol indokolatlanul lenne sebességkorlátozás. Ennyit kéne csak ebben az országban is elérni és senki nem lázongana az ilyen büntetési tételek ellen, mert onnantól már csak tényleg az eszetlen gyórshajtók problémázhatnának. én sem minősülnék annak mert 50-el mertem menni.
és hát azokank akik meg arra hivatkoznak hogy nem kötelesek családtagokra terhelő vallomást tenni, csak annyi most sem. nem kötelező, nem teszed meg kifizeted te a büntit. az az érdekes ha valakit elkapnak gyorshajtásért akkor mindig épp a családtag vezet akit nem akarunk beköpni. felelőséget kellene vállalni!!!
aki meg szeretne többszázzal szakítani azoknak ajánlom hogy szóljanak még az ismerőseiknek és gyüjtögessenek egy kis pénzt és menjenek ki versenypályára repülőtérre vagy bármilyen közúttól elzárt területre és ott tolja neki ahogy csak tudja.

Jó délelőttöt, az 1/3 Homár hazatért a kizárólag alvással töltött, jutányos árú Sharm-el-Sejk-i előnyaralásból, ahol azzal kezdett megküzdenie, hogy asztalkendős emberek lépten-nyomon pazsálusztával köszöntik. De nem ez a téma most, hanem az, hogy a Homár-család életébe…..
Sytka csattanós sztorijának egyik főszereplője Ő maga, a másik oldalon pedig egy frissen betonozott vaskorlát áll, mely funkcióját a képen látható módon nem igazán töltheti be. Gondolkodom, tehát... Gondoltam írok még egy sztorit, amihez "tárgyi" bizonyítékként egy…..
1977ex 2008.04.29 13:08:38
Krisi:

örömmel közlöm ma nem állok szabálytalan helyen, ma 14 perc keresgélés után sikerült szabályos betonozott parkolóban hagyni a kocsit. általában szerencseré sikerül.

és még mindig félreértést érzek ebban a kis eszmecserében. én nem mondom azt hogy igazam van, volt. nagyon jól tudom hogy szabálytalan voltam és egy szóval nem említettem hogy ez helyes és követendő példa lenne. még legelső hozzászólásomban le is írtam lenne valahol P+R parkoló nem mennék egy lépéssel se tovább onnan. ezeket hiányolom én ebből a városból. voltam én is nyugatabbra tőlünk és az ottani parkolási rendszer sokkal jobb és hatékyonabb. ott a parkoló órába is be lehet több pénzt dobni mint 2-3 óra. pl hollandiában akár 1 teljes napra meg lehet váltani a helyet. persze ott is olyan hogy minnél több időt fizetsz ki egybe annál olcsóbb. illetve a város külterületeiben ott vannak a P+R helyek ahol díjmentesen ott állhatsz amíg jól esik.

amiért én tegnap leírtam hogy ott álltam az nem nagyzolás, hogy volt bőr a képemen megálni, de mint írtam is megoldási javaslatokat szerettem volna kapni a hova is áljunk meg kérdésre. azért is írtam le a kis történetet mert vártam rá esetleges alternatívákat hogy hova lehet ott a közelben még megállni úgy hogy nem megoldható a 2 óránként elszaladni és pénzt bedobni dolog. értelmes választ azt nem kaptam csak ledebilezést.

illetve amit még hozzáfűznék, az ilyen letaposott régen park volt de már nem mondható annak területeket pedig nem feltétlen gondolom hogy meg kell mind parknak tartani, ezzel nem arra célzok hogy az összes zöld területet betonozzuk le. minden város fejlődik és közben alakul az aktuális igények szerint. ehhez kellene normális városvezetés és bizonyos területeket parkosítani bizonyos területek parkolóvá alakítani. és arányokban nem a több parkolót részesítem előnyben. csak példának ott van a ZP és RIo az is régen park volt most még sem az. zöld terület helyette nem lett kialakítva de mégsem zavart az senkit hogy odarakták őket. én úgy gondolom az lenne a megoldás hogy bizonyos helyeken ahol elég nagy igény lenne rá lehetne zöldből parkolót csinálni, viszont az így kieset parkokat vissza kéne pótolni 1.5-2 x-es mennyiségben, nem csak plázákat kéne építeni meg lakóparkokat, hanem igényes zöld területet. XI kerületben rengeteg kihasználatlan terület van amit nyugodtan tudnának hasznosítani és kellemes hangulatú parkokat létrehozni. csak hát ugya ebból egyik kedves politikusunk sem tud zsebretenni semmi plusz pénzt.

ui: még mindig várom az ötleteket hol és merre lehet parkolni a budai hídfő környékén.