Adatok
world wise
6 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Munkáltatói márkaépítésről érthetően
Újabb értékes oldal indult employer branding témában
2017.09.12 13:13:05

Új hr-üzleti site-ot és márkát indít hrpwr.hu néven a Kreatív és az Üzlet&Pszichológia lapokat is megjelentető PPH Média. Az olvasók naponta találhatnak új tartalmakat a hrpwr.hu-n, ahol szakértők sorolják be a praktikus tanácsokat és kapcsolódó interjúkat a munkavállalói életútra vonatkozóan.…..

Raimondo Montecuccoli (1609. – 1680. ) olasz származású császári hadvezér mondta: “A háborúhoz három dolog kell: pénz, pénz, pénz.” Mondását már több tucat módon hajlították, értelmezték át, így teszünk mi is, de szerencsére nekünk sem csak a pénz amire szükségünk lesz!
A sikeres mukáltatói…..
Munkáltatói márkaépítésről érthetően
Hova került az emberek fejében a T-Systems?
2017.08.08 16:35:44

A munkáltatói márka kölcsönös együtthatásban van a fogyasztói márkával, ugyanis egy ismert, pozitív imidzsű fogyasztói márka magával húzhatja a munkáltatói márkáról alkotott képet. A munkáltatóknak rossz hír, hogy ez a termék vagy szolgáltatás minőségromlásának tekintetében sajnos fordítva is…..

A legtöbb közép- és nagyvállalat mára már tökéletesen érti - és a saját bőrén is tapasztalja - , miért is annyira fontos, hogy a fogyasztói márkaépítés mellett munkáltatóként se hanyagolja el a munkáltatói márkáját. Mindezt számos tényező befolyásolja, és van egy rossz hírünk:
Igen, a…..
Munkáltatói márkaépítésről érthetően
Az 5 legfontosabb employer branding gondolat a JobXperience konferenciáról
2017.06.19 14:27:03

Csokorba szedtük a leglényegesebb megállapításokat és frappáns mondatokat a munkáltatói márkaépítés kapcsán. A teljesség igénye nélkül következzenek a JobXperience - HR&KOMM konferencia témái, melyek közül már korábban mi is közzétettünk néhány gondolatébresztőt blogunkon.
A fiatalság ne…..

Számos nagyvállalat esetén még mindig nagy mumus a közösségi média. Vannak, akik már rájöttek, hogy miként lehet hatékonyan használni, s vannak, akik még mindig azt gondolják,hogy nekik “erre az egészre” nincsen szükségük. Fontos azonban, hogy lássuk, nem segít rajtunk, ha homokba dugjuk a fejünket,…..
Munkáltatói márkaépítésről érthetően
5 tipikus employer branding hiba a HVG állásbörze kiállítóinál
2017.03.16 12:26:29

Az állásbörzék ifjú és tapasztalt talentek becserkészésére egyaránt jó terepet jelenthetnek, erre bizony számos jó példát ismerünk, láttunk is a kiállítóktól. Azonban csodálkozva tapasztaltuk, hogy a toborzási nehézségek ellenére egyes cégek ”lazán” elengedtek tehetséges jelölteket. Ez a "lazaság" a…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
A cikkel nem volt célunk feltérképezni a cégek nevei közötti hasonlóságból eredendő félreértéseket. Ez a névhasonlóság egyébként a későbbiekben is sokakat megtéveszthet, sőt befolyásolhat is a T-Systems megítélésben. Pontosan ezért fontos egyébként employer branding szempontból, hogy nem számít melyik cégről van szó, ha sokan egy márkanév alatt gondolnak a cégre.