Regisztráció Blogot indítok
Adatok
world wise

6 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Új hr-üzleti site-ot és márkát indít hrpwr.hu néven a Kreatív és az Üzlet&Pszichológia lapokat is megjelentető PPH Média. Az olvasók naponta találhatnak új tartalmakat a hrpwr.hu-n, ahol szakértők sorolják be a praktikus tanácsokat és kapcsolódó interjúkat a munkavállalói életútra vonatkozóan.…..
Raimondo Montecuccoli (1609. – 1680. ) olasz származású császári hadvezér mondta: “A háborúhoz három dolog kell: pénz, pénz, pénz.” Mondását már több tucat módon hajlították, értelmezték át, így teszünk mi is, de szerencsére nekünk sem csak a pénz amire szükségünk lesz! A sikeres mukáltatói…..
A munkáltatói márka kölcsönös együtthatásban van a fogyasztói márkával, ugyanis egy ismert, pozitív imidzsű fogyasztói márka magával húzhatja a munkáltatói márkáról alkotott képet. A munkáltatóknak rossz hír, hogy ez a termék vagy szolgáltatás minőségromlásának tekintetében sajnos fordítva is…..
world wise 2017.08.09 17:16:45
@Mistral1011: A véleményárfolyam a T-Systems keresőszóra vonatkozik, ugyanis ehhez a névhez köthetően jelent meg a legtöbb cikkanyag, komment, stb. a weben. A véleményárfolyam nem tesz különbséget külföldi vagy hazai cégnevek között.
A cikkel nem volt célunk feltérképezni a cégek nevei közötti hasonlóságból eredendő félreértéseket. Ez a névhasonlóság egyébként a későbbiekben is sokakat megtéveszthet, sőt befolyásolhat is a T-Systems megítélésben. Pontosan ezért fontos egyébként employer branding szempontból, hogy nem számít melyik cégről van szó, ha sokan egy márkanév alatt gondolnak a cégre.
A legtöbb közép- és nagyvállalat mára már tökéletesen érti - és a saját bőrén is tapasztalja - , miért is annyira fontos, hogy a fogyasztói márkaépítés mellett  munkáltatóként se hanyagolja  el a munkáltatói márkáját. Mindezt számos tényező befolyásolja, és van egy rossz hírünk: Igen, a…..
world wise 2017.06.28 11:18:52
Szuper, hogy belenyúltunk a darázsfészekbe, mert tényleg aktuális a kérdés! Örülünk annak is, hogy számos kommentet írtok, mert fontos, hogy mindenki megossza tapasztalatát a kérdésben, hiszen így tanulunk egymástól. Nagyon érzékeny téma a bérezés, s bizony nem kevesen dolgoznak olyan pozícióban, ahol igen is számít, hogy 5-8.000 Ft-tal többet, vagy kevesebbet visz haza valaki. Bizonyos szakmák esetében már olyan erős a munkaerő igény egy-egy területen, hogy elkezdődött az úgynevezett „gyárturizmus”, amikor adott ipari parkban körbejárnak a kincset érő szakemberek, s mindenhol egy kicsit több fizetést alkudnak ki a munkáltatóktól. Ez azonban csak a piac egyik vége (véglete?), a számos bérrel kapcsolatos kérdésben. A skála másik végén állnak például azok az informatikusok, fejlesztőmérnökök, akik már régen nem, vagy többségében nem csak a pénzzel motiválhatók. Ők már gyakorlatilag úgy töltik a szabadidejüket, ahogyan kedvük tartja, legyen az utazás, sport, vagy mások számára elérhetetlen más szórakozás. Számukra sokkal kevésbé vonzó egy 10-20%-kal magasabb bérkínálat, ha az esetlegesen több felelősséggel, vagy kevesebb szabadidővel jár. Ezért sokkal inkább releváns számukra a munkakörnyezet, a kollégák, a szabadság stb.

Azt is érdemes figyelembe venni, hogy bár sok felmérés készül, s ezekből a szakma megpróbál általános következtetéseket levonni, de minden munkáltató egy saját szubkultúra is egyben. Ami igaz általánosságban egy adott iparágban, az koránt sem biztos, hogy igaz egy adott gyárban, cégben! Korábban már írtunk arról, hogy még egy igazi „állásszédelgő” sem képes egy élet alatt nagyobb számú munkáltatót letesztelni, hiszen alig néhány tucat cégnél fordulhat csak meg élete során, s ráadásul koránt sem biztos, hogy amit egyszer tapasztal valahol, az tíz év múlva is úgy működik ugyanott. Pontosan ezért lényeges azon szervezetek, szakértők álláspontjának megismerése, akinek lehetőségük nyílik számos cég működésébe beletekintetni, egyazon időszakban, s iparági jelenségekről írni, értekezni.

Köszönjük a konstruktív és építő posztokat, csak így tovább, reméljük következő tartalmunk is bedobja a követ az állóvízbe!
Csokorba szedtük a leglényegesebb megállapításokat és frappáns mondatokat a munkáltatói márkaépítés kapcsán. A teljesség igénye nélkül következzenek a JobXperience - HR&KOMM konferencia témái, melyek közül már korábban mi is közzétettünk néhány gondolatébresztőt blogunkon.   A fiatalság ne…..
Számos nagyvállalat esetén még mindig nagy mumus a közösségi média. Vannak, akik már rájöttek, hogy miként lehet hatékonyan használni, s vannak, akik még mindig azt gondolják,hogy nekik “erre az egészre” nincsen szükségük. Fontos azonban, hogy lássuk, nem segít rajtunk, ha homokba dugjuk a fejünket,…..
Az állásbörzék ifjú és tapasztalt talentek becserkészésére egyaránt jó terepet jelenthetnek, erre bizony számos jó példát ismerünk, láttunk is a kiállítóktól. Azonban csodálkozva tapasztaltuk, hogy a toborzási nehézségek ellenére egyes cégek ”lazán” elengedtek tehetséges jelölteket. Ez a "lazaság" a…..