Adatok
talentseeker
15 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Munkáltatói márkaépítésről érthetően
Véget ér a veszélyhelyzet. Vagy csak most kezdődik?
2020.06.16 13:38:03
Habár a vírusveszély szépen lassan múlik és vele együtt hamarosan a veszélyhelyzet is hivatalosan megszűnik. Mindenki orr alatt hordja a maszkját, s vígan készülünk a nyárra. De vajon véget ért a veszélyhelyzet a munkaerő piacon is, vagy csak most kezdődik igazán?
Korábban már írtunk arról, hogy a…..
Munkáltatói márkaépítésről érthetően
Újra az irodában – mi vár ránk a home office után?
2020.05.22 13:28:55
A pandémia rengeteg cég életében magával hozta a home office lehetőségét, ami ugyan nem újkeletű, ennek ellenére hazánkban még kevésbé bevált módszer. A kijárási korlátozások enyhítésével megkezdődött az irodák feltöltése, de mégis milyen nehézségekkel kell szembenéznie a munkavállalónak, és mit…..
Munkáltatói márkaépítésről érthetően
Mit tegyek válság alatt a munkáltatói márkámmal?
2020.04.15 12:41:37
Sok ügyfelünktől érkezett már kérdésként, hogy mit is csináljon most a munkáltatói márkájával. Nagyon fontos és érdekes kérdés, melyre a piacon sok munkáltatói márkaépítéssel foglalkozó ügynökség különféle iránymutatásokat ad. Szerintünk erre nincsen egységes recept, s mindegyik ágazat, de akár…..
Munkáltatói márkaépítésről érthetően
Mire készülhetünk a veszélyhelyzet feloldása után a munkaerő-piacon?
2020.04.07 15:41:42
A veszélyhelyzet első hónapjának vége felé közeledve már most látszik néhány nagyon erős hatás a piacon, amellyel mindenképpen számolni kell majd. Az egyik ilyen hatás a szolgáltató szektor várhatóan lassabb feléledése.
Számos étterem, kávézó, szálloda volt kénytelen szélnek ereszteni…..
talentseeker
2020.04.08 14:39:17
Köszönjük a hozzászólásokat, javítva!
Nem titok, hogy jó néhány héttel előre kidolgozunk egy-egy témát ide, de amikor a korábbi válsággal kapcsolatos előző blogposztunk megszületett, még csak egy páni félelem volt a koronavírus. Most viszont itt van, és súlyos károkat okoz a munkaerő piacon
Körbenéztünk ügyfeleink között, s mivel…..
A 2008-as gazdasági világválság során a marketing és a HR területek szenvedték el mind az első, mind a legnagyobb elvonásokat. Kígyózó sorokban álltak a potenciális munkavállalók, s a munkával bírók pedig görcsösen szorították széküket. Ki gondolt akkor munkáltatói márkaépítésre? Ez lesz megint a…..
Életünk jelentős részét a munkahelyünkön töltjük, így nem meglepő, ha itt találjuk meg életünk párját. Az érzelmi életünk a magán szféránk, viszont ha azt egy kollégánkkal folytatjuk, akkor óhatatlanul belevesszük a céget is a játéktérbe. Meddig magánügy a magánügy és honnantól szólhat bele a…..
Munkáltatói márkaépítésről érthetően
A negatív visszajelzés is több, mint a semmi
2019.12.13 10:00:00
A visszajelzések az élet minden területén előforduló fontos tényezők, nélkülük teljesen elveszettek vagyunk a társadalmunkban. Az életünket átszövő közösségi média hálója még inkább növeli az igényünket a folyamatos visszacsatolásra. Arra azonban kevesebb figyelem irányul, hogy a munkáltatónkkal…..
Munkáltatói márkaépítésről érthetően
Mesterséges intelligencia vs. emberi toborzás
2017.11.10 13:26:52
A mesterséges intelligencia, a digitális platformok és egyéb technológiai újítások alapjaiban változtatták meg a munka jellegét. A technika vívmányai formálják mindennapjainkat és a munkáltatói márka képét is. Ez a tendencia minduntalan olyan összetett emberi tevékenységek automatizálódását…..
Munkáltatói márkaépítésről érthetően
"Minek ez a Facebook? Tartok is tőle, meg csak a gond van vele!"
2017.08.21 14:32:09
A közösségi média employer branding célú használata csak azok számára tűnik feleslegesnek, vagy rémisztőnek, akik nincsenek teljesen tisztában az internetes platformok márkaépítő erejével. A mondás szerint jobb félni, mint megijedni, de ebben az esetben mi azt tanácsoljuk, hogy inkább készüljünk…..
Munkáltatói márkaépítésről érthetően
Az employer branding és a munkavállalói szabadságok összefüggése
2017.07.19 14:46:13
A nyári hónapokban a munkavállalói motiválás témaköre erősen a szabadságolásra, a munkavállalói pihenésre összpontosul. Mivel a vakáció kulcsfontosságú kérdés a dolgozók számára, ezért az ezzel kapcsolatos munkahelyi problémák könnyen a munkavállalói elégedetlenség forrásává válhatnak. A panaszkodó…..
A legtöbb közép- és nagyvállalat mára már tökéletesen érti - és a saját bőrén is tapasztalja - , miért is annyira fontos, hogy a fogyasztói márkaépítés mellett munkáltatóként se hanyagolja el a munkáltatói márkáját. Mindezt számos tényező befolyásolja, és van egy rossz hírünk:
Igen, a…..
Izgalmas konferencia elé nézünk a jövő héten:
Június 13-14.- én rendezik meg a JOBXPERIENCE HR és Kommunikációs konferenciáját, ahol a HR-esek, és úgy általában, a munkáltatók számára olyan húsbavágóan fontos témák kerülnek megvitatásra mint hogy hogyan építhetjük hitelesen a munkáltatói márkánkat,…..
Munkáltatói márkaépítések során szinte alap, hogy rögtön a probléma közepébe vágunk egy-egy új ügyfélnél. Oké, kezdjünk neki az építésnek, de jövő héten már indulhat is a kommunikáció ugye? S akkor a következő hónapban már nő is a jelentkezők száma, csökken a fluktuáció. (Ide még szívesen beírnám a…..
A termékjellemzők könnyen javíthatók, vagy ronthatók, - ahogyan azt átvettük egy korábbi munkáltatói márkáról szóló cikkünkben, - de fontos része a termékmarketingnek a kommunikáció és marketing is.
A nagyon népszerű termékek - biztosan mindenki tud néhány ilyet mondani - sokszor jelennek meg…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz