Adatok
hiresmart
7 bejegyzést írt és 0 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Munkáltatói márkaépítésről érthetően
Tisztázzuk, akkor van-e munkaerőhiány Magyarországon?
2017.10.29 20:19:06
HR-es és nem HR-es szakemberek, meg úgy általában mindenki azon rugózik, hogy akkor Magyarországon most van-e munkaerő hiány, vagy nincsen? Ezt a kérdést fogjuk most mi is kibontani kicsit munkáltatói márkaépítés szemszögéből.
Első és legfontosabb néhány peremfeltételt tisztázni, melyek megértése…..
Munkáltatói márkaépítésről érthetően
Lábrázást kapnak a stratégia szó hallatán a CEO-k!
2017.09.22 13:31:35
Tényleg kiment már a stratégia a divatból? Vagy már mindenre stratégiát készítünk, s közben nem történik semmi? Esetleg attól félnek az első számú vezetők, hogy a stratégia alkotás mellett elmaradnak a tényleges feladatok megoldásai?
Stratégiát akkor készítünk, ha az előttünk álló feladat annyira…..
Hiteles kommunikáció? Ki számít hitelesnek, s ki hiteles mások számára? Mit is jelent a hitelesség egyáltalán?
Komoly kérdések, melyeket akár doktori értekezések szintjére is lehetne vinni a mai magyarországi kommunikációs piacon, mi azonban most munkáltatói márkaépítés tekintetében vesszük górcső…..
Munkáltatói márkaépítésről érthetően
3 employer brandinget ellenző hozzáállás, amire akár a céged is rámehet!
2017.07.04 13:48:36
Magyarországon egyre népszerűbb kérdés, különösen a nagy létszámot foglalkoztató cégeknél, hogy miért nem tudnak munkaerőt felvenni? Illetve ha már itt tartunk, akkor miért olyan nagy a fluktuáció, azaz miért nem tudják őket megtartani? A néhány évvel ezelőtt még csak a “hanyatló nyugat ópiumának”…..
Munkáltatói márkaépítésről érthetően
Mégis kinek a feladata az employer branding?
2017.05.26 12:11:34
Akinek nem inge, az nem veszi magára és pontosan ezért, az employer brandinggel sokszor senki sem akar foglalkozni, mert senki nem érzi magáénak. Csak tologatják a felelősséget azok a cégek, akiknél nincs employer branding specialista vagy kifejezetten erre szakosodott ügynökség, vagy legalább a HR…..
Munkáltatói márkaépítésről érthetően
5 tipp, hogy az elbocsátás miatt ne sérüljön a munkáltatói márkánk
2017.04.27 14:35:13
A munkáltatóknak komoly fejfájást okoz a veszély, hogy az elbocsátott munkavállalók gyakran kürtölik világgá a céggel kapcsolatos negatív tapasztalataikat. A vállalat jó hírnevének meglehetősen ártalmas az ilyesmi.
A Career Arc felméréséből - melyben 1 300 álláskeresőt és 218 HR szakembert…..
Szinte nincs olyan vállalat, amelyiknek életében ne játszana döntő szerepet egy vagy több márka, legyen az saját, vagy más idegen cégé. A márka és a hozzá kapcsolódó marketing, kommunikációs tevékenység a márkázás. Ez az a folyamat, melynek során egy adott termékről, vagy szolgáltatásról minden…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz