Regisztráció Blogot indítok
Adatok
hiresmart

7 bejegyzést írt és 0 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
HR-es és nem HR-es szakemberek, meg úgy általában mindenki azon rugózik, hogy akkor Magyarországon most van-e munkaerő hiány, vagy nincsen? Ezt a kérdést fogjuk most mi is kibontani kicsit munkáltatói márkaépítés szemszögéből. Első és legfontosabb néhány peremfeltételt tisztázni, melyek megértése…..
Tényleg kiment már a stratégia a divatból? Vagy már mindenre stratégiát készítünk, s közben nem történik semmi? Esetleg attól félnek az első számú vezetők, hogy a stratégia alkotás mellett elmaradnak a tényleges feladatok megoldásai? Stratégiát akkor készítünk, ha az előttünk álló feladat annyira…..
Hiteles kommunikáció? Ki számít hitelesnek, s ki hiteles mások számára? Mit is jelent a hitelesség egyáltalán? Komoly kérdések, melyeket akár doktori értekezések szintjére is lehetne vinni a mai magyarországi kommunikációs piacon, mi azonban most munkáltatói márkaépítés tekintetében vesszük górcső…..
Magyarországon egyre népszerűbb kérdés, különösen a nagy létszámot foglalkoztató cégeknél, hogy miért nem tudnak munkaerőt felvenni? Illetve ha már itt tartunk, akkor miért olyan nagy a fluktuáció, azaz miért nem tudják őket megtartani? A néhány évvel ezelőtt még csak a “hanyatló nyugat ópiumának”…..
Akinek nem inge, az nem veszi magára és pontosan ezért, az employer brandinggel sokszor senki sem akar foglalkozni, mert senki nem érzi magáénak. Csak tologatják a felelősséget azok a cégek, akiknél nincs employer branding specialista vagy kifejezetten erre szakosodott ügynökség, vagy legalább a HR…..
A munkáltatóknak komoly fejfájást okoz a veszély, hogy az elbocsátott munkavállalók gyakran kürtölik világgá a céggel kapcsolatos negatív tapasztalataikat. A vállalat jó hírnevének meglehetősen ártalmas az ilyesmi. A Career Arc felméréséből - melyben 1 300 álláskeresőt és 218 HR szakembert…..
Szinte nincs olyan vállalat, amelyiknek életében ne játszana döntő szerepet egy vagy több márka, legyen az saját, vagy más idegen cégé. A márka és a hozzá kapcsolódó marketing, kommunikációs tevékenység a márkázás. Ez az a folyamat, melynek során egy adott termékről, vagy szolgáltatásról minden…..