Adatok
fapuska
19 bejegyzést írt és 13 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A mostani jóga tanfolyamok között számos hirdeti, hogy meg tanít meditálni. Ha elég fegyelmezett vagy és rendszeresen gyakorolsz, akkor kontrollálhatod az alfa szintű agyhullámokat, ezáltal jobban tudsz fókuszálni és csökkenteni a fájdalmat. Ezeken felül, megnyugtatod a testedet és az elmédet,…..
fapuska
2017.06.09 15:14:11
A meditációnak nagyon sok fajtája van. Sok meditációnak sajátja, hogy kifejezetten odafordulunk a bennünk lévő nehézségek felé ahelyett, hogy elnyomnánk vagy elkerülnénk azokat. Együtt vagyunk a fájdalommal, a nehéz érzelmekkel, a sötét gondolatokkal. A fent idézett zen hagyományban, a vipasszanában vagy a manapság terjedőben lévő mindfulness-ben is ezen a módon gyakorolunk. Egyáltalán nem igaz, hogy erről senki sem beszél - hisz ennek már több könyvtárnyi irodalma van. Mintha a meditációnak csak "világos" oldala lenne - akkor nem is kellene meditálnunk! :-)
Az ágyvéggel általában keveset foglalkozunk, amikor a hálószobába kiválasztjuk a franciaágyat és a matracot. Pedig az ágyvég és az ágytakaró markánsan meghatározzák az egész háló hangulatát. ..
fapuska
2017.01.30 17:51:15
A múlt héten élesen(?) bíráltam a Dalai Lámát. A mondanivalóm lényege az volt, hogy nem érzem hiteles figurának az illetőt, ugyanis speciális, kiválasztott helyzete erősen segíti abban, hogy ellazult, békés buddhista legyen: nem kell a holnapon aggódnia, nem tud olyat csinálni, ami bizonytalanságba…..
Share Egyelőre távol állunk attól, hogy a kínai üzleti/kreatív/filozófiai/akármilyen gondolkodást megértsük. Híres példa, hogy amikor egy amerikai nő mobiltelefont akart venni Pekingben, az eladó, bármelyikre mutatott is, eltanácsolta a készüléktől. Végül a nő türelmét…..
Share Ha jól emlékszem, régen az Addicton voltak olyan "reklámelemzések", amelyekben a szerző megpróbálta "kitalálni" a kreatív briefjét. Nos, a tegnap, orrcseppvásárlás közben lefotóztam* vásárláshelyi hirdetés is megérhetne egy találgatózási misét. A…..
fapuska
2011.01.18 14:54:12
@halucska: háááát, lehet, de akkor eléggé mellélőttek:)
Share Minden irónia nélkül mondom, hogy csak helyeselhetők azok a kezdeményezések, amelyek az ódon, nehezen mozduló, az újítástól tartózkodó régi intézményeket betolják a frissebb légkörökbe. A katolikus egyházi kezdeményezések között - bármily meglepő - sok ilyen van.…..
Share Már jó ideje divat az országos rosszkedvre panaszkodni, és ugyanúgy divattá vált a panaszkodásra panaszkodni. Panaszkultúra, nemzeti depresszió, sírva vigad a magyar – hogy a nyelv kitermelte ezeket a fogalmakat, az tökéletesen mutatja ezeknek a jelenségeknek a…..
Share A félévnyi hallgatás véletlenül gondolkodással is együtt járt, úgyhogy újra és sokkal jobban és pontosabban megfogalmazom a múltkori posztom állításait, de most inkább az individuum, illetve az egyes ügynökségek szemszögéből. Tehát vannak brandek és a mögöttük…..
Share
A reklámügynökségi kreatív munka misztifikálódását semmi sem
mutatja jobban, mint hogy egy dolgozó, ha akar és jól érvényesül, évente több
versenyen vehet részt, mint egy professzionális futballista. Népszabadság-Ringier
izé, Lollipop, Hipnózis, Arany Penge,…..
Évezredeken keresztül a 2D uralta a festészetet. A szélesség és a hosszúság két lábbal tiporta a mélység és magasság jogait. Ám ennek vége! Áttörjük a dimenziók kapuit! Lebontjuk a hátrányos megkülönböztetés falait, és igazságot szolgáltatunk a jogaiban megtiport…..
Share
Ez a poszt az artinvent-blogon jelent meg eredetileg, de mivel én írtam, gondoltam, itt is közzéteszem.A rossz reklám nem magyar vagy káojrópai vagy harmadik, illetve második világbéli jelenség (a második világ ti. a szoci blokkot jelentette, kérdés, hogy akkor mi most melyik…..
Share
A rossz reklám nem magyar vagy káojrópai vagy harmadik, illetve második világbéli jelenség (a második világ ti. a szoci blokkot jelentette, kérdés, hogy akkor mi most melyik világ tagjai vagyunk), hanem egészen általános, és - sajnos vagy nem sajnos - egészen a modern reklám…..
Share
"A rossz magyar reklám" ugyan nem létezik, mégis mindnyájan ismerjük, mert igenis van. Ha a laikus, azaz a nem reklámvilágbéli ember beszél erről, ő feltétlenül valami ilyesmire gondol:
Azonban a reklám beavatott papjaiként sokan tudjuk, hogy ezekért…..
Share
Ha az ember Kelet-Európában él, akkor pontosan tudja, hogy network-ügynökségen dolgozni jó. A network, mint tudjuk, számos ügyfelet biztosít, miközben a hálózatban felhalmozódott tudás és tapasztalat lehetővé teszi a ügynökség és az egyes ember szakmai fejlődését. Az…..
ShareA múltkori posztra a Facebookon ez a megjegyzés érkezett: "A kérdés az, hogy lehet ezen változtatni? Vagy tényleg csak erre van igény?" Tényleg: mit is lehetne csinálni, hogy az emberekben megszülessen a szükséglet az ún. igényes popkultúrára? Hogyan lehetne elérni,…..
ShareNa, persze, a magyar reklám nem létezik, de úgy általánosságban persze: szar. Pláne ahhoz képest szar, amilyen – nemzetközi kitekintésből tudjuk – lehetne, de érzésszinten annyit 100%-os biztonsággal elmondhatok, hogy ha az ember bekapcsolja a tévét Prágában,…..
fapuska
2010.04.14 17:57:22
Egy évvel ezelőtt a heti kérdés rovatban már feszegettük ezt a témát, de akkor a másik oldalról futottunk neki. Akkor azt kérdeztem, hogy kívülről kinek tűnik vonzónak a reklámszakma, ki érzi úgy, hogy el tudná képzelni magát ezen a pályán. Akkor a körkérdés apropóját az…..
fapuska
2010.04.13 17:44:28
Vicces, de épp azon a reklámügynökségen dolgozom, amelyiknek a nevében az S ez a bizonyos Séguéla, aki azért, úgy látszik, később már nem szégyellte annyira a reklámosságát, és még nemzetközi networköt is alapított:)
Szeretni a munkánkat meg a csapatunkat könnyű, aki dolgozott már ügynökségen tudja, mennyi jó arc fordul elő egy ilyen helyen.
Büszkének lenni – nos, az egy másik kérdés, mert büszkék csak akkor lehetnénk, ha az emberek reklámbenyomása pozitív lenne, márpedig nyilvánvalóan nem az, ám ennek számos oka van. L. ezzel kapcsolatban:
fapuska.blog.hu/2010/04/13/szar_e_a_magyar_reklam
Szeretni a munkánkat meg a csapatunkat könnyű, aki dolgozott már ügynökségen tudja, mennyi jó arc fordul elő egy ilyen helyen.
Büszkének lenni – nos, az egy másik kérdés, mert büszkék csak akkor lehetnénk, ha az emberek reklámbenyomása pozitív lenne, márpedig nyilvánvalóan nem az, ám ennek számos oka van. L. ezzel kapcsolatban:
fapuska.blog.hu/2010/04/13/szar_e_a_magyar_reklam
ShareNevetve és fejcsóválva olvastam a comment:com-on, hogy a Téged akarlak!-ot előre megírt forgatókönyv alapján "eljátsszatjuk" a szereplő játékosokkal, és "a szájukba rágjuk" aktuális mondataikat. (A cikket részletesebben lásd itt.) Azért nevettem, mert…..
Minálunk az utóbbi évtized során teljes mértékben a háttérbe szorult az a nagyon egyszerű tudás, miszerint az a jó reklám, amelyre odafigyelnek az emberek, és, ne adj Isten, tetszik is nekik. Pedig, ahogyan nemrég hallottam az ordító közhelyet: a külső megfog, a belső…..
ShareAmikor David Ogilvy megírta híres könyvét, az egyben egy paradigmaváltás bejelentése is volt: vége a termékek korának – mert itt vannak a brandek. Az a hagyományos reklámfelfogás, amelynek a keretei között egészen a közelmúltig – alapvetően: az internet…..
Händel, La Resurrezione (A feltámadás). Il Giardino Armonico, Giovanni Antonini. Müpa, 2010. április 2.Ülsz, hallgatod ezt a komplex, pompás zeneművet, eltelik tíz perc, eltelik húsz perc, és rájössz, hogy az összetett harmóniák, a raffinált struktúrák megfigyelése olyan…..
Az idők során kialakult az a sajnálatos helyzet, h egyre rövidebb idő alatt, egyre kevesebb pénzért egyre több munkát kell elvégeznünk.Merton meghatározása szerint az anómia akkor alakul ki, amikor egy meghatározott célt olyan eszközökkel kell elérni, amelyek elégtelenül vagy…..
Nagyon viccesnek találom, h úgy indítom el ezt a blogot, h nem szólok róla senkinek. Jó, hát értem én, a lelki szegényeknek minden vicc új, ráadásul, ugye, előre kell bocsátanom, h ez már a második blogom, amit így indítok el – szegény ember vízzel főz, magad uram, ha…..
Tegnap a Szívlapáton már volt szó a legfrissebb banki reklámról, az Erste bank egészen furcsa kalandjáról a tehénnevű alkalmazottal, és annak végtelenül kínos produkcióival. Az se semmi egy kampány, de az Unicredit bank sokadik imidzsváltó filmje is megér egy reklámszünetet.…..
Új rekord született rendőrségi pénzbehajtás kategóriában. Naiv gyalogost egy 75 ezer forintos fantom(?)büntetés miatt rabosította a jard, majd elvitték éjjelnappali postán feladni 2500 forintot, amivel kiváltotta aznapi fogdáját. Kellett a pénz cigire, vagy mi? 2008. március…..
fapuska
2008.04.26 11:22:22
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz