Adatok
teebeeykk
0 bejegyzést írt és 12 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Ma véletlenül elírtam az Index.hu domain nevét, és csak ennyit gépeltem be: indx.hu. Csodák csodájára így is megjött a portál nyitóoldala. Kíváncsiak vagytok, hogy milyen címen éritek még el az index.hu-t? Itt vannak:coder.hu - Igen, ez is az indexre visz. Ha programozó vagy,…..
teebeeykk
2011.09.21 15:00:45
és akkor ott van még az avh.hu domain is..
A Balaton környéki vonatközlekedés finoman szólva is kaotikus, de nem túristacsábító.A legviccesebb, hogy a szegedi IC-k 30 kilométerrel hosszabb távot átlag 40 perccel gyorsabban teszik meg, mint az említett vonalon közlekedő IC-k....Költői kérdés, hogy vajon miért megy mindenki…..
Aki elér Mátészalkáról Debrecenbe igazi túlélőnek mondhatja magát. Itt mindennapos a verekedés, kötekedést, és a rablás is, de a lerobbanó vonatokkal is szinte minden nap találkoznak az utasok. Olvasónk észrevételeit, panaszait egy hosszú levélbe gyűjtötte össze, ezekről…..
teebeeykk
2009.08.10 18:02:46
teebeeykk
2009.08.11 17:59:11
@Dani_21: a 25-ös vonal az Boba-Ukk-Zalabér-Zalaszentiván-Zalaegerszeg-Zalalövő-Őrihodos, az említett "halálkanyar" pedig emlékeim szerint valahol Boba-Zalabér között van.
Szerepelt már linkként a blogban az itf.hu. Fiatal vasúti szakemberek hozták létre, akik úgy vélik, végre meg kellene csinálni Magyarországon is az országos integrált (tehát nemcsak a vasútra, hanem a busz- és a vízi közlekedésre is kiterjedő) ütemes menetrendi rendszert (az…..
teebeeykk
2009.07.21 16:21:36
@Goyo: Zalaegerszegre már egy jó ideje nem közlekedik IC. És még ha Budapest centralitásban gondolkodunk, akkor se a MÁV a nyerő. A busz átlagosan egy órát ráver a leggyorsabb mávos közlekedési lehetőségekbe, amik Győrön át a leggyorsabbak (árban jóval a busz és az egyenes, átszállás nélküli vasút felett van), és még csak ezek után jön az egyenes vasút , ami annyiba kerül, mint a busz, és nem meglepő, hogy szinte kihasználatlan, mert a nemzetközi gyorsnak másfélszer annyi ideig tart az út, mint a buszoknak. Ezért van az, hogy az utasok nagy része inkább elviseli a busz tömöttségét, mint a vonat menetidejét. Nem utolsósorban, a busz jóval megbízhatóbb.
Olvasónk eddig két alkalommal próbálta ki az E-Ticketet, de hazsnálni még nem tudja. Zuglóban mindig szétverik a terminált, így hiába vitte magával a kódját, jegyet kellett vennie a pénztárban. Miért nem adják ki az E-Ticketet a jegypénztárban? Miért nem csinálják…..
Új MÁV blog
Ráfaragott a MÁV az új Talent-vonatokkal - Fékproblémák miatt kivonta a forgalomból tíz új motorvonatát a vasút
2009.07.14 08:59:51
Leállította Talent motorvonatait a MÁV-Start: a tíz, nemrégiben vett Bombardier szerelvényt a fékek hibás működése miatt vonták ki a forgalomból. A váratlan javítások költségeinek kifizetéséről a vasút és a járműgyártó nem egyezett meg.Hamar munka ritkán jó: a MÁV is…..
A lenti történet annyira abszurd, hogy Monthy Python repülőcirkuszába is beleillene. Igaz a sztori lassan 3 éves, de komolyan szánalmas az 5 órás menetjegyváltás.... Persze a kedves utas se volt semmi. En a helyeben panaszt tettem volna, majd metróval irány a Nyugati, bejelentő (ami…..
teebeeykk
2009.03.17 15:48:53
A MÁV Zrt. menedzsmentje által elfogadott Környezetvédelmi Stratégia 2008-2012 között – öt éves időtartamban – határozza meg a MÁV Csoportba tartozó társaságok legfontosabb környezetvédelmi feladatait. A Stratégia célja egyrészről a vasút környezeti hatásainak…..
Dávid beszámolója a DB-ről. (nem adatbázis, hanem a német vasút). Egyszer majd nekünk is legy ilyen ugye? Kedves MAV-blog! Levelem ha akarod kiteszed a blogra, ha nem nem - nem konkret elmenyemet szeretnem veletek megosztani, inkabb sirankozas ez amolyan "igy is mukodhetne a…..
Az a szomorú, hogy ez a mentalitás még sokáig meg fog maradni. Az okokat nem érdemes fürkészni, mert lehet csak rossz passzban volt a jv, vagy alapból Taplófalván nőtt fel. Nem tudni. Viszont a pénztárzárásért és a tegnapi kaotikus állapotokért tényleg a vezetés a felelős. De…..
Energiatakarékos üzemmód, extra gyorsulási- és fékhatás, 140 km/h-s közlekedési sebesség – ezek az elmúlt egy év legfontosabb tapasztalatai a hazai síneken most már teljes létszámban közlekedő FLIRT villany-motorvonatokról. A szakemberek és az utasok pozitív…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz