Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Szittyamagyar

0 bejegyzést írt és 10 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Hát ez nem volt egy szerencsés vásárlás! Szegény Attila esete kész regény, de legalább lehetőséget nyújt egy csomó fogyasztóvédelmi okosság megtárgyalására. Lustáknak, türelmetleneknek, sietőknek a leghasznosabb  tanácsokat kiememeltük szép fehérrel, addig azért mindenképp érdemes…..
Szittyamagyar 2018.08.13 10:53:23
@GiaMarie: Ez csak akkor igaz, ha erről a kompenzáció felajánlásakor külön tájékoztatták az előfizetőt.
Amikor az alábbi levél subjectjében megláttam, hogy telekomos történet, arra tippeltem, hogy egy sokadik számlázással kapcsolatos ügy lesz, amik rém idegesítőek és kimerítőek, de egy Telekom méretű cégnél nyilván előfordulnak, és ráadásul rendszerint végül valahogy megoldódnak. Nem is tévedhettem…..
Szarnak, bajnak nincs gazdája - ahogy a jó öreg mondás, megboldogult nagyanyám és Lázár János is tartja. Népi bölcsességet ritkán lehet ennyire pontosan illusztrálni, mint ezt szegény Péter történetével. Kedves Tékozló Homár! Nagyon volt problémám az Emaggal, egészen a…..
A Google Mapsen a Rákóczi téri (valójában Józser körúti) nagyposta képén a melléküzletági termékeket bemutató gondolák tömkelege mellett az a legfeltűnőbb, hogy egy nagyon szépen felújított, hívórendszerrel is modernizált postáról van szó.  Ki gondolná, hogy XXI. század ide, 2018 oda, a korszerű…..
Szittyamagyar 2018.07.10 12:55:20
@Terézágyú: Igazából ebben az ügyben nincs jelentősége hogy cég-e, vagy sem. A posta vagy ellátja a vállalt kötelezettségeit, vagy nem. Jelen esetben valószínűleg nem.
Szittyamagyar 2018.07.10 13:48:56
@Terézágyú: Sejtésem szerint azért, hogy beszólhass hogy a poszt toló nem fogyasztó. Általában ilyenkor ez az érv. De rég tudjuk hogy itt nem csak fogyasztóvédelmi jellegű posztok vannak, emiatt lényegtelen hogy cég-e vagy sem. Attól hogy nem fogyasztó, ebben a jogviszobanban ugyanazok a jogok illetik meg mint bárki mást.
Ez valami mozgalom lehet? Vagy egyszerűen olvasónk peches módon többször is rosszul tájékoztatott buszvezetőkbe futott? A honlap - legalább is a Menetrendi változások szeptember 1-jétől című hirdetmény - alapján elég egyértelmű a helyzet: "Budapest – Jászberény – Jászszentandrás és a Budapest –…..
Szittyamagyar 2017.09.30 07:09:14
@CID......: Így van, ha nem tud jegyet adni, mert a gépben nincs benne akkor nem (csak ő) volt a balfasz. Nyilván a stílus az másik dolog, de akkor is tud valaki bunkó lenni ha ad jegyet... Nyilván a csodálatos burokratikus rendszerben elcsusztak a dolgok.
Olvasónkat rossz tapasztalatai és jó szíve ihlette az alábbi levél megírására. Idősebb rokonainknak olvassuk fel a Vigyázzunk a nagyikra! mozgalom nevében. Kedves Szerkesztő! A közelmúltban több ismerősömet is átverték csalók, akik különböző indokokkal telefonon felhívták őket, hogy „kódokat”…..
Szittyamagyar 2017.03.07 16:53:06
@herk: Telekomnál így van, kapsz megerősítő SMS-t, arra kell meg egyet küldeni és csak utána veszi le a pénzt. Mégis naponta tucat embert at tudnak igy baszni. Az a baj sajnos hogy a társadalom nagy része funkcionális analfabéta, és egyszerűen nem tudnak szavakat értelmezni.

Többi szolgaltatot amugy nem ismerem.
Nem fogjátok elhinni, de az alábbi levél írója még mindig egy balul sikerült Black Friday-es vásárlása miatt szívja a fogát, no meg önti a pénzét kifele aktívan is az ablakon. A nagy kérdés az, hogy ezeket a járulékos költségeket ráverheti-e az ember a hibásan teljesítő cégre. Kedves…..