Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Nora Vitez

0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Manapság, amikor egy fogyasztói sérelem akár órák alatt is körbefuthat a facebookon, az ügyfélszolgálatok szerepe alaposan megnőtt. A legnagyobb gondossággal üzemeltetett cégeknél is előfordulhatnak ugyanis hibás áruk, technikai gebaszok vagy nehéz időszakban lévő pincérek, de…..
Nora Vitez 2019.01.05 08:25:58
@maxval balcán bircaman: ezt a kommentet tényleg nekem szántad? Miből gondolod, hogy én ilyen ügyfél voltam? Csak zárójelben jegyzem meg, hogy én is dolgoztam ügyfélszolgalaton, és igen, az ügyfélnek mindig igaza van, akkor is ha nem. Te ott a céget képviseled, ahol ügyfelek adott esetben nagyon-nagyon sok pénzt elköltenek és amiből utána Te is be tudod fizetni a számláid stb. Én csak annyit írtam, hogy ez nem kamu, István tényleg ott dolgozik, létező személy és kritikán aluli stílusban oktatja az ügyfeleket, (miközben a háttérben a kollégák röhögnek) és ezt egy H&M nem engedheti meg magának.
Nora Vitez 2019.01.05 08:52:09
@maxval balcán bircaman: azért veled sem biztos, hogy szívesen beszélgetnék, ha minden ügyfelet élből hülyének nézel, és ezt le is írod, bár végülis ilyen álnév mögött bármit meg lehet tenni....